Προς το περιεχόμενο

Far Cry 4


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο Catalyst απλά βάζεις στο Texture Filtering High Quality και απενεργοποιείς το Surface Optimization.


Ρε oroku βαρεθηκαμε να σε ακουμε να λες για την 970 οκ καταλαβαμε την αγορασες αλλα δεν ειναι δυνατον σε καθε game να μας λες το ποσο τρομερη ειναι η 970

Την οποία δεν έχει αγοράσει ακόμα..


Και DisableLoadingMip0="1" το οποιο μου εξαφανισε το stuttering, το μονο προβλημα που ειχα.

Μήπως ρίχνει την ποιότητα γραφικών κάπου αυτό ; Γιατί διάβασα ότι μειώνει κατά πολύ και το Vram usage.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Catalyst απλά βάζεις στο Texture Filtering High Quality και απενεργοποιείς το Surface Optimization.

 

σε τι ακριβως βοηθαει αυτο?ισχυει για ολα τα games psycho?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και....

 

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4962771&postcount=967

 

Changing the value form "0" to "1" the game load only the low res textures, even with "ultra texture" enable

Default:

 

 

2kgl9iR.jpg

 

 

 

Tweaked:

 

 

QBkflRn.jpg

 

 

 

Άρα περιμένουμε patch μπας και το φτιάξει η ίδια η Ubisoft.


σε τι ακριβως βοηθαει αυτο?ισχυει για ολα τα games psycho?

Πλάκα μου κάνεις ; Στο High Quality προφανώς απενεργοποιούνται τα περισσότερα ή αν όχι όλα optimizations που έχει η AMD για το Texture Filtering, με λίγα λόγια, έχεις καλύτερες υφές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα μου κάνεις ; Στο High Quality προφανώς απενεργοποιούνται τα περισσότερα ή αν όχι όλα optimizations που έχει η AMD για το Texture Filtering, με λίγα λόγια, έχεις καλύτερες υφές.

ουτε εγω ειχα πειραξει τπτ απολυτος γιατι απλα δεν ξερω :P

αλλα αφου ειναι must,θα το κανω και εγω

 

edit:κατι αλλο για να πειραξουμε στο catalyst? γτ ολα μαμισια ειναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα και στην Nvidia και στην AMD, το Texture Filtering το βάζουμε High Quality αφού δεν έχει καθόλου performance hit και έχουμε και καλύτερες υφές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως ρίχνει την ποιότητα γραφικών κάπου αυτό ; Γιατί διάβασα ότι μειώνει κατά πολύ και το Vram usage.

 

Δεν ξερω τι ακριβως κανει, κανεις δεν ξερει απ'τι φαινεται. Αλλα βοηθαει πολυ. Στην 780ti 3GB μου εριξε το VRAM usage ~650mb κατω, και εξαφανιστηκε το stuttering. Τα FPS δεν επηρεαστηκαν.

Στα γραφικα δεν παρατηρησα απολυτος καμια διαφορα στα screenshots (πριν-μετα) που εβγαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FC4 οπως και το unity θελουν 970 για να τρεξουν σωστα οχι μονο λογω κακκου optimization αλλα και επειδη εχουν γραφικαρες. Και αριστο optimization να ειχαν παλι θα δεν θα ετρεχαν καλα σε παλιες καρτες γιατι με αυτα τα γραφικα που εχουν στο ultra δεν μπορει μια παλια καρτα να τα τρεξει.

 

ουτε υπάλληλος της ubisoft να ήσουν :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα το πλησιάσω φεύγει η θολούρα. Καταλαβαίνω τι λες αλλά τότε γιατί φτιάχνει αν βάλω MSAAx2? Ναι οκ θα φαίνεται θαμπά αν είσαι πολύ μακρυά αλλά δεν είναι μόνο θαμπό, μοιάζει σαν να έχει θόρυβο.

Aν εννοεις την θολουρα στον αερα, φανταζομαι αναμεσα στα βουνα και λογω υψομετρου και τοποθεσιας θα υπαρχει και πολυ σκονη στην ατμοσφαιρα, οποτε ηθελαν να δωσουν ενα τετοιο τονο. Το MSAA εξομαλυνει δεν προσθετει διαυγεια, καμιας μορφης AA δεν μπορει να το κανει αυτο (μονο το SSAA και αυτο υπο προυποθεσεις για το τι μεσολαβει μετα το downsampling). Θεωρητικα και στην πραξη οταν δεν εχεις AA εχεις την καθαροτερη rendered εικονα που μπορεις να εχεις. Αλλο αν εχει τονους και καθε μορφης aliasing αναλογα την φυση του παιχνιδιου και το τι κοιτας.

Το MSAA στην πραξη προσφερει το πιο "καθαρο" IQ,απο τις μορφες AA που υφιστανται, εστω και αν καποιες φορες απο μονο του δεν ειναι το πιο αποτελεσματικο, αλλα να δινει πιο καθαρη εικονα σε συγκριση με εικονα χωρις AA αυτο δεν γινεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνώ και για αυτό νομίζω ότι παίζει να είναι bug όπως το κόβω. Θα τραβήξω screenshots για δείξω αυτό που λέω όταν ξαναπαίξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αφου το λεει και το ιδιο το command "disable mip" (απο mipmap φανταζομαι κανει disable τα preloaded texture mipmaps για αυτο και πεφτει σε IQ, δηλαδη χαμηλοτερης ποιοτητας sub-textures για καλυτερη χρηση vram και load times λογικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ γιατι τρεχετε και παίρνετε παιχνίδια day1.Το λεω για οσους πληρώνουν.Κουραστηκα και μονο διαβαζοντας τη ταλαιπωρία σας στις τελευταίες σελίδες. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...