Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

 

Έστειλα ενα σκληρό στην Western Digital me RMA, WD Black 500GB, μου έστειλαν πίσω ενα WD Blue 1TB, τους ζήτησα να μου αντικαταστήσουν τον Black με Black, μου έστειλαν έναν Black, και με χρέωσαν 105$ για τον Blue. Η shipping label του Blue ειναι απλή, πρέπει τωρα να τους σκάσω αλλά 12ευρο για να στείλω τον λάθος σκληρό; Δεν θα έπρεπε να ειναι προπληρωμένη η ετικέτα επιστροφής; <br> Το RMA του Μπλε ειναι advanced.<br> Θα μου βγει το RMA 25ευρο στα μεταφορικά, tragic :/<br><br><br> Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Αφου στείλανε λάθος δίσκο σε χρεώσανε και extra και γενικά οπως το βλέπω το φταίξιμο / λάθος ειναι δικό τους αυτοι πρέπει να αναλάβουν τα έξοδα

Δημοσ.

Δεν έχω ξαναπετύχει ανάλογη καγκουριά από WD.

Κοίτα να επικοινωνήσεις σύντομα (με μέιλ, για αρχή) με το support της WD και να τους εκθέσεις την παπαροσύνη που αρχικά κάνανε, και να επιμένεις για δικαίωση (κανονικά θα έπρεπε να σου ζητήσουν πρώτα να επιστρέψεις τον Μπλου και με κάποιο τρόπο -καθώς "χρέωση παραλήπτη" ΔΕΝ παίζει για εξωτερικό- να σε αποζημιώσουν για τα εξτρά μεταφορικά, και όχι να...σου δεσμεύσουν κι από πάνω, από  πιστωτική κάρτα υποθέτω, τα 105 "ωθώντας" σε να πληρώσεις το εξτρά 12άρι των ΕΛΤΑ για τον συστημένο σκληρό προς Γερμανία...).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα.

Ήρθε σήμερα ο Μαύρος. Μου έστειλαν έναν Re-certified :(

 

Recertified

Sata / 32mb cache

Wd5002aalx

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Δεν ξέρω, αυτο που ξέρω ειναι οτι αρχίζει και με ενοχλεί αφάνταστα το όλο θέμα με το RMA.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Καλημέρα.

Ήρθε σήμερα ο Μαύρος. Μου έστειλαν έναν Re-certified :(

 

Ε ούτως ή άλλως τέτοιον θα έστελναν. Η μόνη περίπτωση να στείλουν "ολοκαίνουριο", θα ήταν αν είχε κρασάρει εντός μηνός από την αγορά του, αν θυμάμαι καλά. Η πολιτική τους είναι πολύ ξεκάθαρα διατυπωμένη (και μέχρι και κιμπάρικη, θα έλεγα) στις σχετικές σελίδες τους.

Μην σκοτίζεσαι όμως, καθώς πιο πολύ ζήτημα "εγγύησης" είναι (δικαιούσαι συνέχιση της υπάρχουσας, απλώς, και ένας "ολοκαίνουριος" θα ερχόταν με φουλ ανανεωμένη), καθώς οι "recertified", μέχρι και εντελώς ολοκαίνουριοι να είναι (πχ από επιστροφές). Σε καμμία περίπτωση όμως δεν είναι προβληματικοί. ΟΠΩΣ και με τους ολοκαίνουριους, θέμα τύχης είναι περισσότερο, το πόσο θα σου αντέξει.

 

 

 

Τι σημαίνει δηλαδη Re-certified , ανακατασκευασμένος  ?

 

Στα Ελληνικά αυτή την απόδοση θα δεις, αν και δεν θα έλεγα ότι είναι σωστή 100% για όλες τις περιπτώσεις. Γιατί όπως είπα, μπορεί καν να μην έχει υποστεί καμμία απολύτως επέμβαση (όπως αλλαγή PCB πχ)

 

 

 

Δεν ξέρω, αυτο που ξέρω ειναι οτι αρχίζει και με ενοχλεί αφάνταστα το όλο θέμα με το RMA.

 

...βασικά εμείς (εγώ) κάναμε βλακεία που δεν είχαμε τονίσει ότι καλύτερα θα ήταν να είχες κρατήσει τον Μπλου. Σου χαρίζανε 500GB στην ουσία, τότε.

Δημοσ.

Καλημέρα.

Όλα καλα μου έδωσαν μια UPS Return ετικέτα να στείλω πίσω τον Blue! Ευχαριστώ για την βοήθεια, συμβουλές!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...