Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι δουλειά έχει το instruction set από την στιγμή που περιορίζεται ο επεξεργαστής σε 64 KB... μπλέξαμε τις μπανάνες με τα αυτοκίνητα..

 

δεν γίνετε να απαντάω σε οτιδήποτε ψάχνεις στο google και νομίζεις ότι έχει άμεση σχέση..

 

παραδίνομαι.

 

1897882_10152030253226840_1069096329_n.j

Δεν νομίζω ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις την λογική ενός κοινού συστήματος PC για να καταδικασεις μια τεχνολογία,που στην τελική τα μόνα που γνωρίζουμε είναι όσα βρίσκουμε στο Google ,γιατί η Apple την έχει ως επτασφράγιστο μυστικό.

ΥΓ. Έχεις κανένα link για τα 64KB του A7?

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Βρε παιδιά... Όντως είναι όλα κόλπα marketing αλλά προσωπικά γουστάρω να τα βλέπω τέτοια ποστ και διαφημίσεις και τεχνολογικά νεα οπως και αν τα παρουσιάζουν.. Κατά βάθος ξέρω ακριβως τι είναι τι και πως λειτουργεί αν αξίζει κτλ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ποιο το πρόβλημα και κατακρινετε αμέσως; :P

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά τι λειτουργικό θα τρέχει ο 64bit της Samsung; Αυτό που φτιάχνει η Intel; Αυτό που φτιάχνει (;) η Google; Οι εφαρμογές θα τρέχουν μέσω Dalvik; Θα τρέχουν native;

Δημοσ.

Τελικά τι λειτουργικό θα τρέχει ο 64bit της Samsung; Αυτό που φτιάχνει η Intel; Αυτό που φτιάχνει (;) η Google; Οι εφαρμογές θα τρέχουν μέσω Dalvik; Θα τρέχουν native;

Δεν χρειάζεται ο arm v8 τρέχει και 32bit.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α σωστά. Και τότε γιατί να μπει 64bit CPU; Α ξέρω, για το "μέλλον". Ενώ η Apple τον έβαλε για marketing.

1961

IBM delivers the IBM 7030 Stretch supercomputer, which uses 64-bit data words and 32- or 64-bit instruction words.

1974

Control Data Corporation launches the CDC Star-100 vector supercomputer, which uses a 64-bit word architecture (previous CDC systems were based on a 60-bit architecture).

International Computers Limited launches the ICL 2900 Series with 32-bit, 64-bit, and 128-bit two's complement integers; 64-bit and 128-bit floating point; 32-bit, 64-bit and 128-bit packed decimal and a 128-bit accumulator register. The architecture has survived through a succession of ICL and Fujitsu machines. The latest is the Fujitsu Supernova, which emulates the original environment on 64-bit Intel processors.

1976

Cray Research delivers the first Cray-1 supercomputer, which is based on a 64-bit word architecture and will form the basis for later Cray vector supercomputers.

1983

Elxsi launches the Elxsi 6400 parallel minisupercomputer. The Elxsi architecture has 64-bit data registers but a 32-bit address space.

1989

Intel introduces the Intel i860 RISC processor. Marketed as a "64-Bit Microprocessor", it had essentially a 32-bit architecture, enhanced with a 3D Graphics Unit capable of 64-bit integer operations.[8]

1991

MIPS Technologies produces the first 64-bit microprocessor, the R4000, which implements the MIPS III ISA, the third revision of their MIPS architecture.[9] The CPU is used in SGI graphics workstations starting with the IRIS Crimson. Kendall Square Research deliver their first KSR1 supercomputer, based on a proprietary 64-bit RISC processor architecture running OSF/1.

1992

Digital Equipment Corporation (DEC) introduces the pure 64-bit Alpha architecture which was born from the PRISM project.[10]

1993

Atari introduces the Atari Jaguar video game console, which includes some 64-bit wide data paths in its architecture.[11]

1994Μμ

Intel announces plans for the 64-bit IA-64 architecture (jointly developed with Hewlett-Packard) as a successor to its 32-bit IA-32 processors. A 1998 to 1999 launch date is targeted.

1995

Sun launches a 64-bit SPARC processor, the UltraSPARC.[12] Fujitsu-owned HAL Computer Systems launches workstations based on a 64-bit CPU, HAL's independently designed first-generation SPARC64. IBM releases the A10 and A30 microprocessors, 64-bit PowerPC AS processors.[13] IBM also releases a 64-bit AS/400 system upgrade, which can convert the operating system, database and applications.

1996

Nintendo introduces the Nintendo 64 video game console, built around a low-cost variant of the MIPS R4000. HP releases an implementation of the 64-bit 2.0 version of their PA-RISC processor architecture, the PA-8000.[14] IBM released the high-end, 4-way SMP, multi-chip version called Muskie, A25 or A30 in AS/400 systems.

1997

IBM releases the RS64 line of 64-bit PowerPC/PowerPC AS processors.

1998

IBM releases the POWER3 line of full-64-bit PowerPC/POWER processors.[15]

1999

Intel releases the instruction set for the IA-64 architecture. AMD publicly discloses its set of 64-bit extensions to IA-32, called x86-64 (later branded AMD64).

2000

IBM ships its first 64-bit z/Architecture mainframe, the zSeries z900. z/Architecture is a 64-bit version of the 32-bit ESA/390 architecture, a descendant of the 32-bit System/360 architecture.

2001

Intel ships its IA-64 processor line, after repeated delays in getting to market. Now branded Itanium and targeting high-end servers, sales fail to meet expectations.

2003

AMD introduces its Opteron and Athlon 64 processor lines, based on its AMD64 architecture which is the first x86-based 64-bit processor architecture. Apple also ships the 64-bit "G5" PowerPC 970 CPU produced by IBM. Intel maintains that its Itanium chips would remain its only 64-bit processors.

2004

Intel, reacting to the market success of AMD, admits it has been developing a clone of the AMD64 extensions named IA-32e (later renamed EM64T, then yet again renamed to Intel 64). Intel ships updated versions of its Xeon and Pentium 4 processor families supporting the new 64-bit instruction set.

VIA Technologies announces the Isaiah 64-bit processor.[16]

2006

Sony, IBM, and Toshiba begin manufacturing of the 64-bit Cell processor for use in the PlayStation 3, servers, workstations, and other appliances.

 

Και όλοι η παραπάνω πριν την Apple και αυτοί για marketing το κάνανε... Πιθανόν να υπήρχαν και παλαιότερα κάποιοι που να έλεγαν ότι τα 64bit είναι άχρηστα για αυτό άργησαν να τα δούμε και στα PC.....ή το κορυφαίο πρόβλημα του "σωλήνα" (cache)....

ΥΓ. Ο όρος σωλήνας δεν είναι δικός μου αλλά εκείνου που του κοτσουλησα την παρτίδα....γιατί δεν κατάλαβα ενώ η μεγάλη cache λέει ότι βοηθάει αντίθετα η μεγάλη ram δεν βοηθάει : "και στα οικιακά pc κυρίως έχουμε 64bit CPU για να μπορούμε να βάλουμε extra μνήμη όχι γιατί κάνουν κάτι γρηγορότερα από αντιστοιχων επιδόσεων 32bit cpu.. "

Όσο για το αν το instruction set βοηθάει να εκτελεστεί γρηγορότερα 64bit κώδικας χωρίς να μείνει για πολύ ώρα στο cache, η ARM το απέδειξε με τον καλύτερο τροπο. Πέρα απο το γεγονός ότι η RISC αρχιτεκτονική έχει αυτό ακριβώς το πλεονέκτημα και ήταν απο τις πρώτες που εφαρμόστηκε το 64bit,όπως δείχνει η ιστορία.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.

http://en.wikipedia.org/wiki/ARM_architecture

Τρίτη παράγραφος το γιατί to 64bit είναι ταχύτερο

 

 

Current cores from ARM Holdings support a 32-bit address space and 32-bit arithmetic; the recently introduced ARMv8-A architecture adds support for a 64-bit address space and 64-bit arithmetic. Instructions for ARM Holdings' cores have 32-bit-wide fixed-length instructions, but later versions of the architecture also support a variable-length instruction set that provides both 32-bit and 16-bit-wide instructions for improved code density. Some cores can also provide hardware execution of Java bytecodes.

 

Με άλλα λόγια, περισσότερες δυνατες εντολές (variable-length instruction set) και εκτέλεση java απευθείας από το hardware και όχι μέσω προγράμματος (JVM)

Δημοσ.

Το καλάμι το παρκάρεις έξω απο το σπίτι ή έχεις γκαράζ;

 

φυσικα και δεν περιμενω απο εναν απλο χρηστη να ξερει την διαφορα.

το παραπανω παλικαρι χρησιμοποίησε αυτο

"διαυλο επικοινωνιας"

δεν μου φαίνεται για απλος χρηστης, απλα καποιος που ακουσε απο καποιον αλλον οτι αυτη ειναι μονο η διαφορα είτε επιδι βαριόταν να του εξηγήσει ειτε επιδι δεν ηξερε.

ΤΟ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ, GOOGLE IT FFS

 

δεν κακο να γινει η αρχη, μαθετε αυτο

οταν εχεις 64 bit cpu, με 64bit λειτουργικο (πανε μαζι, 32 βιτ cpu με 64bit λειτουργικο δεν γινετε και το αναποδο δεν κανει καμια διαφορα) και 64bit εφαρμογες, πολυ απλα αυτες τρεχουν ταχύτερα, μην μπουμε στο γιατι και πως, απλα μαθετε το ετσι. διαδωστε το my minions

 

 

σε ποια σχολη πηγες αν επιτρέπετε;

  • Like 4
Δημοσ.

επίσης πιο κάτω:

 

AArch64 features
  • New instruction set, A64.
    • Has 31 general-purpose 64-bit registers.
    • Has separate dedicated SP and PC.
    • Instructions are still 32 bits long and mostly the same as A32 (with LDM/STM instructions and most conditional execution dropped).
      • Has paired loads/stores (in place of LDM/STM).
      • No predication for most instructions (except branches).
    • Most instructions can take 32-bit or 64-bit arguments.
    • Addresses assumed to be 64-bit.
  • Advanced SIMD (NEON) enhanced.
    • Has 32× 128-bit registers (up from 16), also accessible via VFPv4.
    • Supports double-precision floating point.
    • Fully IEEE 754 compliant.
    • AES encrypt/decrypt and SHA-1/SHA-2 hashing instructions also use these registers.
  • A new exception system.
    • Fewer banked registers and modes.
  • Memory translation from 48-bit virtual addresses based on the existing LPAE, which was designed to be easily extended to 64-bit.

 

Τα καινούρια χαρακτηριστικά περιέχουν:

  • Διπλάσιους registers (31 από 15) δηλαδή ο επεξεργαστής μπορεί να κάνει τους διπλάσιους υπολογισμούς πριν χρειαστεί να αναφερθεί στην μνήμη (cache ή RAM) για δεδομένα.
  • Διπλάσιο μέγεθος για τα ορίσματα κάθε εντολής (άρα μεγαλύτερο σύνολο τιμών)
  • Πάνω από 4GB μνήμη <- το έχετε λίωσει αυτό το χαρακτηριστικό
  • Διπλάσιους registers (32 από 16) για εκτέλεση αριθμητικής κινητής υποδιαστολής (κοινώς ότι έχει δεκαδικά ψηφία) και μάλιστα με διπλάσια ακρίβεια από τους x86 (128bit)
  • Hardware support για κρυπτογραφία, που σημαίνει ότι θα γίνεται ταχύτερα

και για αυτούς τους λόγους οι 64bit ARM είναι "ταχύτεροι" από τους 32bit ARM

  • Like 1
Δημοσ.

Καταρχάς μια χαρά χρειάζονται στο Android 4gb ram και παραπάνω. Στη φωτό βλέπεις το Note 3 με 3 apps ανοιχτά...

 

 

Αν έχεις διαβασει σε xda κλπ...η RAM ειναι εκει για να γεμίζει...δηλαδη τι θελετε? 16gb RAM και να μην ανεβαίνει πανω απο τα 5gb η χρήση?

 

p.s: το πως καθε εταιρια γεμιζει το κινητο με bloatware Κλπ ειναι αλλο θεμα.

 

 

Linux memory consumption concept

 

Linux memory consumption concept is all about efficiency. The system’s RAM is a resource that is meant to be used; 100% of it (if possible), all the time (if possible).

 

Linux utilizes unused RAM to cache data and filesystem meta-data from slower storage devices (Flash or disk) because fetching the information from the RAM is much quicker: There are no bottlenecks such as slow physical media, slow buses or device clocks, and not decompression is required. 

Δημοσ.

Α σωστά. Και τότε γιατί να μπει 64bit CPU; Α ξέρω, για το "μέλλον". Ενώ η Apple τον έβαλε για marketing.

 

Καλά έκανε και τον έβαλε γιατί αν σκεφτούμε "αφού δεν υπάρχουν  εφαρμογές" δεν θα γίνει ποτέ η μετάβαση.

 

Προσωπικά παρατήρησα ότι η Apple χρησιμοποιεί τον 64bit επεξεργαστή για "δόλωμα".

Είναι κάτι πολύ σημαντικό αλλά έτσι όπως το παρουσίασαν είναι απλά θέμα μαρκετινγκ, ο κόσμος δεν ξέρει ότι πρέπει να ισχύουν κάποια πράγματα για να έχεις ταχύτερες εφαρμογές.

 

Το τόνισε αυτό η Apple στους απλούς πελάτες της?

 

Έτυχε και μιλάμε για την Apple τώρα... τα ίδια θα έλεγα για οποιαδήποτε εταιρεία.

Δημοσ.

Καλα ολα αυτα περι 32bit vs 64bit αλλα ξεχνατε οτι και μονο που ειναι η νεα αρχιτεκτονικη της ARM που μας περασε μετα απο (ΑΡΚΕΤΑ) χρονια απο την v7 στην v8 εχει πολλες και διαφορες βελτιωσεις. Δεν ειναι μονο το 64bit. Καλο ειναι να φτασει στην αγορα το νεο σετ γρηγορα γιατι μονο οφελος θα φερει και σταματηστε να κολλατε στο τι οφελει και τι οχι στα 64bit.

Η arm εδωσε ολοφρεσκο νεο σετ και προς το παρον ειναι μονο στα 64bit (ανακοινωσε οτι θα το βγαλει και στα 32), οι υπολοιποι σκασμος, οποιος θελει προχωραει, οι υπολοιποι ή μενουν με το v7 ή περιμενουν το 32bit v8 που θα βγει, αν θα βγει μεσα στο ετος... Αρα μιλαμε για επεξεργαστες αρκετα αργοτερα...

Ενα πραμα...

Δημοσ.

Καλά έκανε και τον έβαλε γιατί αν σκεφτούμε "αφού δεν υπάρχουν εφαρμογές" δεν θα γίνει ποτέ η μετάβαση.

 

Προσωπικά παρατήρησα ότι η Apple χρησιμοποιεί τον 64bit επεξεργαστή για "δόλωμα".

Είναι κάτι πολύ σημαντικό αλλά έτσι όπως το παρουσίασαν είναι απλά θέμα μαρκετινγκ, ο κόσμος δεν ξέρει ότι πρέπει να ισχύουν κάποια πράγματα για να έχεις ταχύτερες εφαρμογές.

 

Το τόνισε αυτό η Apple στους απλούς πελάτες της?

 

Έτυχε και μιλάμε για την Apple τώρα... τα ίδια θα έλεγα για οποιαδήποτε εταιρεία.

Αμάν πια με τους πελάτης της.....Λες και οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι το iOS είναι OS X και ότι πολλοί μηχανικοί του OS X παράτησαν το mavericks για να φτιάξουν το iOS 7 , κάτι που θα μπορούσαν να το αποφύγουν αν αναπτυσοντουσαν παράλληλα.

Την apple την ενδιαφέρει να έχει μια ομάδα κοινή και για τα δυο λειτουργικά ώστε να αναπτύσσονται γρηγορότερα. Κουτσουλιστηκε και αυτή αν εσύ καταλαβαίνεις την διάφορα μεταξύ 64bit και 32bit. Εξάλλου δεν θα της φτανανε ούτε εκατό παρουσιάσεις για να εξηγήσει την διάφορα και δεν είναι κάτι που μπορεί να το κάνει με άλλες λέξεις όπως έκανε τα περισσότερα ppi με τον όρο retina.

Δεν με ενδιαφέρει αν στο μέλλον δεν έχει ούτε 32bit support το iOS αρκεί να βελτιώνεται γρηγορότερα. Εξάλλου δεν ξέρω τι ηλικία έχετε εδώ μέσα αλλά τότε δεν θυμάμαι κανένας "καθηγητής του ΤΕΙ" να μου έλεγε για την μετάβαση απο τα 16bit και 24bit,στα 32bit,για πρόβληματα με cache και ram. Bεβαια δεν ήταν γνωστή η apple αλλά δεν υπήρχαν και τόσο πολλά ψώνια που να ασχολούνται μαζί της.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...