Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
41 minutes ago, Paragontas-x said:

Εσύ πραγματικά πιστεύεις ότι θα βρεις το δίκιο σου ειδικά με την Sony και την 2 ετη εγγύηση?

Αλήθεια το πιστεύεις αυτό?

Η δική μου υπόθεση δεν αφορά στη διάρκεια της εγγύησης, άλλο πρόβλημα έχει προκύψει. Τα έχω περιγράψει αναλυτικά στο sub-forum των τηλεοράσεων, εδώ θα είμαστε off-topic. Η ουσία δεν αλλάζει όμως, κάποιοι κυνηγάμε τα δικαιώματά μας και κάποιοι άλλοι όχι.

43 minutes ago, Paragontas-x said:

Δεν μου απάντησες όμως τι κάνεις αν τελικά ούτε το μαγαζί, αλλά εννοείτε ούτε η Sony το επισκευάσει μετά από 1 χρόνο γιατί πολύ απλά και το μαγαζί στην Sony θα πάει τις ελαττωματικές κονσόλες δεν θα τις κρατήσει για ενθύμιο.

 

Τι κάνει όμως αν τελικά δεν την δέχεται η Sony που εννοείτε ότι δεν θα την δέχεται αν είναι πάνω από χρόνο?

Τι εννοείς «τι κάνεις»; Αν δεν σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν, τότε μένεις με το ελαττωματικό προϊόν, έπαιξες και έχασες, τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Το ότι προσφεύγεις σε μια κρατική αρχή ή το ότι ακολουθείς τη δικαστική όδο δεν σημαίνει αυτομάτως ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έχεις και άδικο και μάλιστα όποιος χάνει πληρώνει τα δικαστικά έξοδα του αντιδίκου.

Για να φτάσεις να έχεις άδικο όμως πρέπει να σου το πει κάποιος αρμόδιος, όχι μια πολυεθνική.

  • Like 1
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Εγώ πάλι γιατί στο site του βλέπω ότι σε όλες τις κονσόλες ps4 δείχνει 1 έτος εγγύησης και όχι 2 που λες?

τι να πω ρωτσουσα την πωλητρια και την ταμια,σιγουρα την ελεγα και μου ελεγε ναι/ ειτε το ειπαν επιτηδες ειτε δεν το γνωριζουν

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, vagg77 είπε

Ο Κωτσοβολος δεν ξερει τι του γινεται σε πολλα πραγματα. Εχει με διαφορα την χειροτερη αντιμετωπιση πελατων και service. Μην τους εμπιστευεσαι καθολου :P

Συμφωνώ όσο αφορά τον κωτσοβολο αλλά άσο αφορά την εγγύηση των ps4 δυστυχώς όλοι πλέον Ελλάδα και εξωτερικό δίνουν 1 χρόνο εγγύηση, όχι ότι κάποτε έδιναν και 2 χρόνια αλλά έτσι συζήτηση να γίνεται.

4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η δική μου υπόθεση δεν αφορά στη διάρκεια της εγγύησης, άλλο πρόβλημα έχει προκύψει. Τα έχω περιγράψει αναλυτικά στο sub-forum των τηλεοράσεων, εδώ θα είμαστε off-topic. Η ουσία δεν αλλάζει όμως, κάποιοι κυνηγάμε τα δικαιώματά μας και κάποιοι άλλοι όχι.

Τι εννοείς «τι κάνεις»; Αν δεν σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν, τότε μένεις με το ελαττωματικό προϊόν, έπαιξες και έχασες, τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Το ότι προσφεύγεις σε μια κρατική αρχή ή το ότι ακολουθείς τη δικαστική όδο δεν σημαίνει αυτομάτως ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έχεις και άδικο και μάλιστα όποιος χάνει πληρώνει τα δικαστικά έξοδα του αντιδίκου.

Για να φτάσεις να έχεις άδικο όμως πρέπει να σου το πει κάποιος αρμόδιος, όχι μια πολυεθνική.

Και τι αφορά αν δεν αφορά την διάρκεια της εγγύησης?

Μια χαρά on topic είμαστε αφού μιλάμε για την εγγύηση που δίνει η Sony στο ps4.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Ας κλείσουμε το θέμα εγγύηση εντός Ελλάδας και μετά αν θέλετε συζητάμε και το θέμα αγορά από εξωτερικό.

Ανεφερα το εξωτερικο ή ακομα και το amazon μιας και υποτιθεται αυτοι ειναι οι σωστοι ενω εμεις στην Ελλαδα ειμαστε χαλια στο κομματι αυτο,και που αυτοι τα κυνηγανε πιο πολυ τα θεματα αυτα απο μας εδω στην Ελλαδα.

Το εχω αναφερει απειρες φορες αυτο.

Περαν τουτου εγω εχω πει και πιο παλια το εξης.

Οποιος δεν ασχολειται με τις εγγυησεις μενει ως εχει. Οι υπολοιποι ας αγορασουν μια επεκταση εγγυησης να τελειωνει το θεμα απο οποια αλυσιδα θελουν.

Τωρα για τις αλυσιδες ναι τις βλεπω και σε αλλα προιοντα τι εγγυησεις καλυπτουν για να εχω απαιτησεις για το ps4....

 

  • Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, Paragontas-x said:

Και τι αφορά αν δεν αφορά την διάρκεια της εγγύησης?

Μια χαρά on topic είμαστε αφού μιλάμε για την εγγύηση που δίνει η Sony στο ps4.

Αφορά σε αποδεδειγμένα ελαττωματική τηλεόραση που την έστειλαν στο σέρβις και το σέρβις δεν βρήκε ελάττωμα. Το σέρβις της Sony είναι γενικότερα gtpk, όχι μόνο στο τμήμα του PS4.

Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσεις κάτι στο μυαλό σου για να είναι πιο κατανοητό το όλο θέμα, επειδή συνεχώς αναφέρεται «η εγγύηση που δίνει η Sony στο PS4»: δεν μας ενδιαφέρει τι εγγύηση δίνει η Sony στο PS4, δεν έχει κάποια συμβατική ευθύνη ο κατασκευαστής απένατι στον καταναλωτή. Ο πωλητής είναι που έχει ευθύνη και αυτός που πρέπει να βρει λύση στο ελαττωματικό προϊόν κατά τη διάρκεια των δύο ετών.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αφορά σε αποδεδειγμένα ελαττωματική τηλεόραση που την έστειλαν στο σέρβις και το σέρβις δεν βρήκε ελάττωμα. Το σέρβις της Sony είναι γενικότερα gtpk, όχι μόνο στο τμήμα του PS4.

Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσεις κάτι στο μυαλό σου για να είναι πιο κατανοητό το όλο θέμα, επειδή συνεχώς αναφέρεται «η εγγύηση που δίνει η Sony στο PS4»: δεν μας ενδιαφέρει τι εγγύηση δίνει η Sony στο PS4, δεν έχει κάποια συμβατική ευθύνη ο κατασκευαστής απένατι στον καταναλωτή. Ο πωλητής είναι που έχει ευθύνη και αυτός που πρέπει να βρει λύση στο ελαττωματικό προϊόν κατά τη διάρκεια των δύο ετών.

Κατάλαβες λάθος δεν σε ρώτησα η τηλεόραση σου τι αφορά κάτι έχει αλλά τι αφορά το θέμα περί εγγύησης του ps4 που συζητάμε εδώ,

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Paragontas-x said:

Κατάλαβες λάθος δεν σε ρώτησα η τηλεόραση σου τι αφορά κάτι έχει αλλά τι αφορά το θέμα περί εγγύησης του ps4 που συζητάμε εδώ,

Δεν έχει σχέση per se, για δύο λόγους το ανάφερα:

α) γιατί κάποιοι κυνηγάμε τα δικαιώματα μας άσχετα με το τι υποστηρίζει η ΧΥΖ εταιρεία και δεν λέμε «που να μπλέκω τώρα μωρέ»

και

β) ως ένδειξη ότι η Sony κοιτάζει να αποφύγει με κάθε κόστος την επισκευή οποιασδήποτε συσκευής της και κάνει τρίπλες ακόμα και αν δεν είναι σύννομες. Το να προσφέρει 1 έτος εγγύηση σε προϊόντα που βάσει νόμου πρέπει να έχουν 2 έτη είναι μια τέτοια τρίπλα.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ανεφερα το εξωτερικο ή ακομα και το amazon μιας και υποτιθεται αυτοι ειναι οι σωστοι ενω εμεις στην Ελλαδα ειμαστε χαλια στο κομματι αυτο,και που αυτοι τα κυνηγανε πιο πολυ τα θεματα αυτα απο μας εδω στην Ελλαδα.

Το εχω αναφερει απειρες φορες αυτο.

Περαν τουτου εγω εχω πει και πιο παλια το εξης.

Οποιος δεν ασχολειται με τις εγγυησεις μενει ως εχει. Οι υπολοιποι ας αγορασουν μια επεκταση εγγυησης να τελειωνει το θεμα απο οποια αλυσιδα θελουν.

Τωρα για τις αλυσιδες ναι τις βλεπω και σε αλλα προιοντα τι εγγυησεις καλυπτουν για να εχω απαιτησεις για το ps4....

Καλά αυτό και αν είναι ανέκδοτο.

Επέκταση εγγύησης. Εκεί και αν σου τρώνε τα λεφτά για αέρα γιατί αν πάθει κάτι το μηχάνημα σου σε διάρκεια μεγαλύτερη από αυτή που δίνει ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι κάτι σοβαρό που πρέπει να πάει στην εταιρία κατασκευής του τότε είναι που κλαφτα Χαράλαμπε γιατί σε κάνουν ένα ωραιότατο μπαλάκι ο ένας στον άλλο και άντε βγάλε άκρη μετά.

Όλα αυτά δεν τα λέω έτσι για να τα λέω αλλά γιατι την έχω πατήσει και από τότε ποτέ ξανά επέκταση εγγύησης πουθενά.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Καλά αυτό και αν είναι ανέκδοτο.

Επέκταση εγγύησης. Εκεί και αν σου τρώνε τα λεφτά για αέρα γιατί αν πάθει κάτι το μηχάνημα σου σε διάρκεια μεγαλύτερη από αυτή που δίνει ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι κάτι σοβαρό που πρέπει να πάει στην εταιρία κατασκευής του τότε είναι που κλαφτα Χαράλαμπε γιατί σε κάνουν ένα ωραιότατο μπαλάκι ο ένας στον άλλο και άντε βγάλε άκρη μετά.

Όλα αυτά δεν τα λέω έτσι για να τα λέω αλλά γιατι την έχω πατήσει και από τότε ποτέ ξανά επέκταση εγγύησης πουθενά.

Οχι δεν ισχυει αυτο που λες για το Ps4.

Στην επεκταση εγγυησης αναλαμβανει ο πωλητης ο ιδιος τι θα γινει με την επισκευη/αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων.

Ο κατασκευαστης δεν εχει καμια απολυτως σχεση,γιαυτο και αν το πας ο ιδιος στο service της Sony θα σου πουν οτι δεν εχουν δουλεια αυτοι.

Υποτιθεται(παντα)οτι γιαυτο στην προσφερουν οι ιδιες οι αλυσιδες,γιατι εχουν και ενα(για τα ματια του κοσμου)service σε αντιθεση με τα σκρουτζομαγαζα.

Τωρα το ποσο και αν αξιζει ειναι αλλο θεμα για τον καθενα προφανως.

Επισης το τονισα συγκεκριμενα για το Ps4,οχι γενικα για ολα τα προιοντα.

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αφορά σε αποδεδειγμένα ελαττωματική τηλεόραση που την έστειλαν στο σέρβις και το σέρβις δεν βρήκε ελάττωμα. Το σέρβις της Sony είναι γενικότερα gtpk, όχι μόνο στο τμήμα του PS4.

Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσεις κάτι στο μυαλό σου για να είναι πιο κατανοητό το όλο θέμα, επειδή συνεχώς αναφέρεται «η εγγύηση που δίνει η Sony στο PS4»: δεν μας ενδιαφέρει τι εγγύηση δίνει η Sony στο PS4, δεν έχει κάποια συμβατική ευθύνη ο κατασκευαστής απένατι στον καταναλωτή. Ο πωλητής είναι που έχει ευθύνη και αυτός που πρέπει να βρει λύση στο ελαττωματικό προϊόν κατά τη διάρκεια των δύο ετών.

Τώρα κάνεις πλάκα έτσι.

Γιατί αν μιλάς σοβαρά πως μπορεί το οποιοδήποτε μαγαζί να προσφέρει την οποιαδήποτε εγγύηση σε κάτι που απλά πουλάει και ούτε έχει ανταλλακτικά γι' αυτό, αλλά ούτε την τεχνογνωσία για να το φτιάξει ας είναι το οτιδήποτε από μια κονσόλα μέχρι αυτοκίνητο.

Με αυτή τη λογική λοιπόν αν π.χ. εγώ έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο ας πούμε για το παράδειγμα Mercedes αν μου πάθει κάτι δεν θα πάω στην Mercedes hellas αντιπροσωπεία αλλά από εκεί που το αγόρασα και θα είναι και υποχρεωμένοι να μου το φτιάξουν. Καλά τα λέω?

Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Οχι δεν ισχυει αυτο που λες για το Ps4.

Στην επεκταση εγγυησης αναλαμβανει ο πωλητης ο ιδιος τι θα γινει με την επισκευη/αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων.

Ο κατασκευαστης δεν εχει καμια απολυτως σχεση,γιαυτο και αν το πας ο ιδιος στο service της Sony θα σου πουν οτι δεν εχουν δουλεια αυτοι.

Υποτιθεται(παντα)οτι γιαυτο στην προσφερουν οι ιδιες οι αλυσιδες,γιατι εχουν και ενα(για τα ματια του κοσμου)service σε αντιθεση με τα σκρουτζομαγαζα.

Τωρα το ποσο και αν αξιζει ειναι αλλο θεμα για τον καθενα προφανως.

Επισης το τονισα συγκεκριμενα για το Ps4,οχι γενικα για ολα τα προιοντα.

Ότι λέει ότι ισχύει από το καλημέρα σας σε οποιοδήποτε προϊόν αγοράσεις ο "Malthador"

Όχι να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εντόνως γιατί την έχω πατήσει με επέκταση εγγύησης και με το να με κάνουν μπαλάκι ο ένας στον άλλον.

 

  • Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, Paragontas-x said:

Τώρα κάνεις πλάκα έτσι.

Γιατί αν μιλάς σοβαρά πως μπορεί το οποιοδήποτε μαγαζί να προσφέρει την οποιαδήποτε εγγύηση σε κάτι που απλά πουλάει και ούτε έχει ανταλλακτικά γι' αυτό, αλλά ούτε την τεχνογνωσία για να το φτιάξει ας είναι το οτιδήποτε από μια κονσόλα μέχρι αυτοκίνητο.

Με αυτή τη λογική λοιπόν αν π.χ. εγώ έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο ας πούμε για το παράδειγμα Mercedes αν μου πάθει κάτι δεν θα πάω στην Mercedes hellas αντιπροσωπεία αλλά από εκεί που το αγόρασα και θα είναι και υποχρεωμένοι να μου το φτιάξουν. Καλά τα λέω?

Δεν τα λέω εγώ, το ελληνικό κράτος μέσω του νόμου του τα λέει:

«Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

Αν κάνει πλάκα ο νομοθέτης, τότε κάνω κι εγώ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Η δική μου υπόθεση δεν αφορά στη διάρκεια της εγγύησης, άλλο πρόβλημα έχει προκύψει. Τα έχω περιγράψει αναλυτικά στο sub-forum των τηλεοράσεων, εδώ θα είμαστε off-topic. Η ουσία δεν αλλάζει όμως, κάποιοι κυνηγάμε τα δικαιώματά μας και κάποιοι άλλοι όχι.

Τι εννοείς «τι κάνεις»; Αν δεν σου επισκευάσουν το ελαττωματικό προϊόν, τότε μένεις με το ελαττωματικό προϊόν, έπαιξες και έχασες, τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Το ότι προσφεύγεις σε μια κρατική αρχή ή το ότι ακολουθείς τη δικαστική όδο δεν σημαίνει αυτομάτως ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έχεις και άδικο και μάλιστα όποιος χάνει πληρώνει τα δικαστικά έξοδα του αντιδίκου.

Για να φτάσεις να έχεις άδικο όμως πρέπει να σου το πει κάποιος αρμόδιος, όχι μια πολυεθνική.

Δεν σε ρώτησα τι κάνεις στην ακραία περίπτωση που πήγες δικαστικώς και δεν βρήκες το δίκιο σου. Ξέρω υπάρχει και η έφεση κ.τ.λ.

Ρωτάω τι κάνεις αν δεν δεχτούν να στο αντικαταστήσουν ή φτιάξουν τη κονσόλα ακόμα και στη προστασία καταναλωτή να πας.

34 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν έχει σχέση per se, για δύο λόγους το ανάφερα:

α) γιατί κάποιοι κυνηγάμε τα δικαιώματα μας άσχετα με το τι υποστηρίζει η ΧΥΖ εταιρεία και δεν λέμε «που να μπλέκω τώρα μωρέ»

και

β) ως ένδειξη ότι η Sony κοιτάζει να αποφύγει με κάθε κόστος την επισκευή οποιασδήποτε συσκευής της και κάνει τρίπλες ακόμα και αν δεν είναι σύννομες. Το να προσφέρει 1 έτος εγγύηση σε προϊόντα που βάσει νόμου πρέπει να έχουν 2 έτη είναι μια τέτοια τρίπλα.

Και ποιος σου είπε ότι δεν το κυνηγάω εγώ.

Επειδή απλά λέω ότι και να πας όλοι θα σου λένε για τον 1 χρόνο που δίνει η Sony και όχι για τα 2 χρόνια που λέει η Ε.Ε. οδηγία?

Ίσα - ίσα που το κυνηγάω κι εγώ αλλά προσωπικά ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κάτι στο ps4pro μου για να χρειαστεί να κάνω κάτι.

Όσες φορές έχω καταφύγει στο συνήγορο του καταναλωτή δεν ήταν γιατί δεν δεχόντουσαν ότι έχει υπόλοιπο εγγύησης αλλά γιατί από προϊόν που είχα αγοράσει έβγαλε πρόβλημα στις πρώτες 7 ημερολογιακές μέρες και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω και δεν μου τα έδιναν.

19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν τα λέω εγώ, το ελληνικό κράτος μέσω του νόμου του τα λέει:

«Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

Αν κάνει πλάκα ο νομοθέτης, τότε κάνω κι εγώ.

Και για πες μου σε παρακαλώ πολύ πως το όποιο μαγαζί οφείλει να έχει ανταλλακτικά για ότι πουλάει?

Δεν είναι αντιπροσωπεία του όποιου προϊόντος αλλά απλά μαγαζί που πουλάει το προϊόν τίποτα άλλο. Και αν όντως είναι νόμος κάτι τέτοιο δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική τον έκαναν αφού αν πάθει κάτι το οποιοδήποτε προϊόν θα πάει στην εταιρία κατασκευής του και όχι στο μαγαζί που το πούλησε.

Και αυτό γιατί υπάρχουν μαγαζιά όπως π.χ. supermarket που πουλάνε πληθώρα προϊόντων και θα χάνονταν η μπάλα αν προσέφεραν εγγύηση για ότι προϊόν πουλάνε(Δεν μιλάω για φαγώσιμα προϊόντα αλλά π.χ. για λάμπες, φωτιστικά κ.τ.λ.)

Επεξ/σία από Paragontas-x
  • Moderators
Δημοσ.
17 minutes ago, Paragontas-x said:

Δεν σε ρώτησα τι κάνεις στην ακραία περίπτωση που πήγες δικαστικώς και δεν βρήκες το δίκιο σου. Ξέρω υπάρχει και η έφεση κ.τ.λ.

Ρωτάω τι κάνεις αν δεν δεχτούν να στο αντικαταστήσουν ή φτιάξουν τη κονσόλα ακόμα και στη προστασία καταναλωτή να πας.

Δεν καταλαβαίνω τι απάντηση περιμένεις να ακούσεις. Αν δεν στο επισκευάσουν κατόπιν γνωμάτευσης της αρμόδιας αρχής, πας δικαστικώς. Τι θα περίμενες να ακούσεις; Ότι πας στα κεντρικά γραφεία και τους πετάς μολώτοφ;

18 minutes ago, Paragontas-x said:

Και για πες μου σε παρακαλώ πολύ πως το όποιο μαγαζί οφείλει να έχει ανταλλακτικά για ότι πουλάει?

Δεν είναι αντιπροσωπεία του όποιου προϊόντος αλλά απλά μαγαζί που πουλάει το προϊόν τίποτα άλλο. Και αν όντως είναι νόμος κάτι τέτοιο δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική τον έκαναν αφού αν πάθει κάτι το οποιοδήποτε προϊόν θα πάει στην εταιρία κατασκευής του και όχι στο μαγαζί που το πούλησε.

Και αυτό γιατί υπάρχουν μαγαζιά όπως π.χ. supermarket που πουλάνε πληθώρα προϊόντων και θα χάνονταν η μπάλα αν προσέφεραν εγγύηση για ότι προϊόν πουλάνε(Δεν μιλάω για φαγώσιμα προϊόντα αλλά π.χ. για λάμπες, φωτιστικά κ.τ.λ.)

Δεν είμαι υποχρεωμένος ως καταναλωτής να γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα επισκευάσει το προϊόν ο πωλητής, είναι δικό του πρόβλημα αυτό. Αυτό που μπορώ να γνωρίζω (και να απαιτήσω) είναι η ευθύνη του πωλητή απέναντί μου μέσα στη νόμιμη εγγύηση και η οποία είναι σαφώς ορισμένη από τον νόμο.

Αλλά ας κάνω ένα -λέμε τώρα- wild guess: το ότι ο πωλητής έχει ευθύνη απέναντι στον αγοραστή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να έχει ανταλλακτικά ή επισκευαστικό κέντρο για κάθε συσκευή της σάλας του. Αν προκύψει πρόβλημα μπορεί να απευθυνθεί στα αντίστοιχα εξουσιοδοτημένα σερβις, πράγμα που όπως είναι προφανές γινόταν από πάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το καλυτερο θα ηταν να ανοιγε γενικα ενα sticky θεμα απο καποιο υπευθυνο που να ανεφερε οτι ισχυει στο κομματι της εγγυησης και για τις 3 κονσολες.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν καταλαβαίνω τι απάντηση περιμένεις να ακούσεις. Αν δεν στο επισκευάσουν κατόπιν γνωμάτευσης της αρμόδιας αρχής, πας δικαστικώς. Τι θα περίμενες να ακούσεις; Ότι πας στα κεντρικά γραφεία και τους πετάς μολώτοφ;

Δεν είμαι υποχρεωμένος ως καταναλωτής να γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα επισκευάσει το προϊόν ο πωλητής, είναι δικό του πρόβλημα αυτό. Αυτό που μπορώ να γνωρίζω (και να απαιτήσω) είναι η ευθύνη του πωλητή απέναντί μου μέσα στη νόμιμη εγγύηση και η οποία είναι σαφώς ορισμένη από τον νόμο.

Αλλά ας κάνω ένα -λέμε τώρα- wild guess: το ότι ο πωλητής έχει ευθύνη απέναντι στον αγοραστή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να έχει ανταλλακτικά ή επισκευαστικό κέντρο για κάθε συσκευή της σάλας του. Αν προκύψει πρόβλημα μπορεί να απευθυνθεί στα αντίστοιχα εξουσιοδοτημένα σερβις, πράγμα που όπως είναι προφανές γινόταν από πάντα.

Πάλι δεν με κατάλαβες. Εννοώ σε περίπτωση που δεν δεχτούν την 2ετη εγγύηση όχι αν δεν δεχτούν ότι η κονσόλα έχει πρόβλημα άλλωστε δεν είπαμε ποτέ κάτι τέτοιο όλο μας το σκάλωμα ήταν στο αν θα δεχτούν την 2ετη εγγύηση ή όχι.

 

Μα αυτό λέω εξ' αρχής.

Πες ότι πήγα την προβληματική κονσόλα στο μαγαζί από την οποία την αγόρασα και είπαν θα το κοιτάξουν το θέμα είναι ότι δεν θα δεχτεί η οποία Sony να φτιάξει μια κονσόλα ή γενικότερα ένα προϊόν το οποίο γι' αυτήν πλέον δεν έχει εγγύηση αφού το είπαμε τόσες φορές για την Sony όλες τις οι κονσόλες έχουν 1 και όχι 2 χρόνια εγγύηση.

Επεξ/σία από Paragontas-x

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...