Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ειχε γινει πανευρωπαικα θεμα ολοκληρο με την apple επειδη εδινε ενα χρονο εγγυηση και τελικα συμμορφωθηκε.

http://www.insomnia.gr/_/articles/apple/apple/apple-2-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-r3418

Η εγγυηση ειναι 2 χρονια και ας λενε στα μαγαζια οτι θελουνε.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Playstation 4 και 2 χρονια εγγύηση

Ηξερα οτι η sony δινει μονο 1 χρονο εγγυηση στα προϊόντα της. Αλλα απο ερωτηση με email που εκανα σε αυτο το καταστημα μου εστειλαν αυτο.
 
Καλησπέρα σας 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν που επιθυμείτε Sony Playstation 4 500GB Black EU με αριθμόbarcode:0261606 [/size] έχει 2 χρόνια ελληνικής αντιπροσωπείας εγγύηση και πανευρωπαϊκής. Για οποιαδήποτε απορία είμαστε στη διάθεσή σας.
 
ξερει κανεις αν οντως ειναι αληθεια? θα εχω προβλημα ειναι αρκετα φθηνο και θελω πολυ να το αγορασω
 
εδω ειναι το λινκ http://www.mobilehellas.com/games/sony-playstation-4-500gb-black.html

Δημοσ.

κανονικα ειναι η sony που πρεπει να το χει με την εγγυηση διοτι πουλα στην ευρωπαικη αγορα και πρεπει να ακολουθει την ευρωπαικη νομοθεσια οποτε τα 2 χρονια πρεπει να ναι απο sony

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Διαβάστε εδώ παιδια μετά από email στο site για τις ευρωπαϊκές οδηγιες και προστασία του καταναλωτή

Διαβάστε εδώ παιδια μετά από email στο site για τις ευρωπαϊκές οδηγιες και προστασία του καταναλωτή

post-190392-0-47353400-1419167573_thumb.png

  • Like 1
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Σε ηλεκτρονικά & ηλεκτρικά προϊόντα ο κατασκευαστής οφείλει να δίνει 2 χρόνια εγγύηση.

Σε προϊόντα ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ο κατασκευαστής ΔΕΝ υποχρεούται να δίνει 2 χρόνια εγγύηση αλλά 1.

Αυτός είναι ο "νόμος" και ειδικά η Sony τον εκμεταλλευόταν ακόμη και σε φωτογραφικές μηχανές των 69€

Δημοσ.

Που το αναφέρει αυτό φίλε μου; Δειξε μας τον νόμο και αν ισχύει τότε απαντάει σε πολλά ερωτήματά μας.Μου φαίνεται κουλό πάντως οι άλλες εταιρίες να δίνουν 2 χρόνια και η Sony 1.

Δημοσ.

φιλε μου δεν ειναι ετσι οπως τα λες.....

Σιγα την υψηλη τεχνολογια. δηλαδη μια ferrari εχει μονο 1 χρονο εγγυηση?

διαβασε εδω σε παρακαλω http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

 

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

Όταν αγοράζετε προϊόντα είτε σε κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, ελάχιστη εγγύηση διετούς διάρκειας χωρίς επιπλέον κόστος.

Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι μόνο η ελάχιστη που δικαιούστε και ενδεχομένως, η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία. Μην ξεχνάτε ότι κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή.

Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να τοαντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

Έχετε υπόψη ότι ίσως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι αμελητέο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.

Η διετής περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης. Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Η ευθύνη της επανόρθωσης βαρύνει πάντα τον πωλητή, ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήστε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών στη χώρα σας μπορεί να σας ενημερώσει λεπτομερέστερα για τα επιπλέον δικαιώματά σας σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει αν έχετε πρόβλημα με είδη που αγοράσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ.

Μια αληθινή ιστορία Δεν γίνεται πάντα αμέσως αντιληπτό ότι τα αγαθά δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης

Ο Μίρεκ αγόρασε έναν φορητό υπολογιστή που φαινόταν να λειτουργεί καλά. Ωστόσο, μετά από ένα χρόνο ανακάλυψε ότι η μνήμη του ήταν κατά πολύ μικρότερη από αυτή που υποτίθεται ότι είχε.

Παρόλο που δεν διαπίστωσε αμέσως το πρόβλημα και παρόλο που ο φορητός υπολογιστής εξακολουθούσε να λειτουργεί, εντούτοις δεν πληρούσε τα χαρακτηριστικά που του υποσχόταν η διαφήμιση του προϊόντος. Έτσι, ο Μίρεκ μπόρεσε να πάρει πίσω τα χρήματά του από το κατάστημα.

 

Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορική εγγύηση)

Τα καταστήματα πώλησης ή οι κατασκευαστές συχνά προσφέρουν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ούτε μειώνει την ελάχιστη διετή εγγύηση την οποία δικαιούστε πάντα.

Παρομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πουλήσει ένα νέο προϊόν φθηνότερα επειδή είναι "χωρίς εγγύηση", αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε κάποια συμπληρωματική προστασία. Εξακολουθείτε να έχετε το δικαίωμα της διετούς εγγύησης δωρεάν, για την περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν πληροί τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά.

Μια αληθινή ιστορία Η διάρκεια της διετούς εγγύησης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή παρέχεται και συμπληρωματική εγγύηση

Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή.

Όταν χάλασε μετά από οκτώ μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος της είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων.

Η Κάρλα ορθώς του υπέδειξε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας των καταναλωτών, το προϊόν της καλυπτόταν από διετή εγγύηση και ότι η εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή αποτελούσε μόνο μια πρόσθετη υπηρεσία.

Μεταχειρισμένα προϊόντα

Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη διετή εγγύηση. Ωστόσο, καμιά εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα που αγοράζετε από ιδιώτες σε μη επαγγελματική βάση.

Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, στην περίπτωση μεταχειρισμένων αγαθών, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά σε καμία περίπτωση μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές τη στιγμή που πραγματοποιείτε την αγορά.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Σε ηλεκτρονικά & ηλεκτρικά προϊόντα ο κατασκευαστής οφείλει να δίνει 2 χρόνια εγγύηση.

Σε προϊόντα ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ο κατασκευαστής ΔΕΝ υποχρεούται να δίνει 2 χρόνια εγγύηση αλλά 1.

Αυτός είναι ο "νόμος" και ειδικά η Sony τον εκμεταλλευόταν ακόμη και σε φωτογραφικές μηχανές των 69€

 

Τι σημαίνει προϊόντα «υψηλής τεχνολογίας»;

 

Και τι σε κάνει ότι ένα προϊόν τόσο generic όσο μία gaming κονσόλα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία;

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έστω και με καθυστέρηση στο θέμα το συγκεκριμένο εγώ σαν τεχνικός έχοντας εμπειρία στο χώρο τον video games με service και mods από το 1996 έχω να πω ότι αυτές η κονσόλες η καινούργιες από το ps3 και μετά γενικά είναι επίφοβες να εμφανίσουνε βλάβη για αυτό χρειάζονται οπωσδήποτε επέκταση εγγύησης χωρίς δεύτερη σκέψη και επειδή η βλάβες που παρουσιάζουνε εκτος από το laser/τροφοδοτικό όλα τα υπόλοιπα σχεδόν είναι μη αντιμετωπίσιμες ως μόνιμη επισκευή , δεν λέω να κανεις ένα ζέσταμα/refllow και να παίξει άλλους 3 μήνες πάνε τα λεφτά τζάμπα που δίνει κανεις , δεν υπάρχει κάποια απάτη εκ μέρος τον εταιριών που δίνουνε επέκταση εγγύησης πολύ απλά γιατί λειτουργούνε σαν τις ασφαλιστικές εταιρίες , με τι λογική ότι δεν θα χαλάσουνε όλες η κονσόλες , οποτε αν πάρουνε από 10000 άτομα από 50 ευρώ , έχουνε ένα καλο κεφαλαιο ώστε να αντικαταστήσουνε και το 10% από τις κονσόλες που θα χαλάσουνε στο μέλλον , συν ότι πέφτει και η τιμή τις κονσόλας μειώνοντας και άλλο τις απώλειες τους .. από την άλλη φυσικά έχουνε και ορους στην εγγύηση που δίνουνε όπως ορους έχουνε και η ασφαλιστικές να μην σε πληρώσουνε , γενικά το μηχάνημα αν δεν είναι χτυπημένο στις κόχες που να έχει εμφανή σημάδια από χτύπημα η πτώση δεν μπορούνε να σου πούνε τίποτα και θα σου το αλλάξουνε..

 

και μην φανταστείτε ότι θα βγάλουνε ένα σφραγισμένο από το κουτί τον 400 ευρώ και θα σας το δώσουνε , απλά θα πάρουνε τι κονσόλα σας θα τι πάνε στο service τις sony θα πληρώσουνε ένα ποσο χονδρικής λιγότερο από αυτό που θα πληρώνατε εσείς αν πηγαίνατε χωρίς εγγύηση για παράδειγμα μέχρι 150 ευρώ το πολύ θα πάρουνε ένα άλλο μηχάνημα ανακατασκευασμένο με ένα χρόνο εγγύηση από τι sony και θα σας το δώσουνε 

 

εγγύηση για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για δυο χρονια δεν ισχύει και η κονσόλες και τα κινητά ανήκουνε σε αυτά , και δεν πας να έχεις εσύ και μπάρμπα στη κορώνη δεν τους κανεις τίποτα , καμια φορα όμως από μονοι τους μπορεί ένα δυο μήνες πάνω από την εγγύηση να σου το αλλάξουνε και συγκεκριμένα αν έχει αποδειχτεί ότι το προϊόν  που έχεις ανήκει σε σειρά που έχει αποδειχτεί ελαττωματική σε όλο το κόσμο τότε σου το αλλάζουνε και στα 3 χρονια και στα 4 .. η apple που κατηγορείται για το ένα χρόνο έχει αλλάξει μητρικές στα mac δωρεάν και μετά από 4 χρονια αν είναι συγκεκριμένης σειράς το ίδιο έχει κάνει και η microsoft με τα xbox τα πρώτα και πολλές άλλες εταιρίες με διαφορα προϊόντα..

 

γενικά η κονσόλες έχουνε αποδειχτεί ελαττωματικές σαν τεχνολογία και δεν αντέχουνε σε βάθος χρόνου όσο θα έπρεπε βάση τον χρημάτων που δίνουμε , απλά τις έχει σώσει τις εταιρίες το γεγονός ότι όλοι τις πειράζουμε με modchip και αλλα διαφορα κόλπα και τις βγάζουμε εκτος εγγύησης από μονοι μας :X

Επεξ/σία από MTX
  • Like 1
Δημοσ.

εγγύηση για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για δυο χρονια δεν ισχύει και η κονσόλες και τα κινητά ανήκουνε σε αυτά

Είσαι άκυρος, μου άλλαξαν iPhone στους 23 μήνες και PS3 στους 16. Φιλάκια.

  • Moderators
Δημοσ.
εγγύηση για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για δυο χρονια δεν ισχύει και η κονσόλες και τα κινητά ανήκουνε σε αυτά

 

 

Fast forward ακριβώς το ίδιο ποστ που είχα κάνει πριν δύο χρόνια:

 

Τι σημαίνει προϊόντα «υψηλής τεχνολογίας»;

 

Και τι σε κάνει ότι ένα προϊόν τόσο generic όσο μία gaming κονσόλα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...