Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tι γινεται ρε πιαδια;

Εστειλα την μανα μου (επρεπε να κατσω σπιτι ειχα δουλεια) να μου βαλει σε ενα κατάστημα vodafone 6€ (5,36€ με ΦΠΑ) για να μπει το πρόγραμμα με τα 200 λεπτά προς όλους και τελικά δεν μπηκε οπως εμπαινε μεχρι πριν ενα μήνα.

 

Πηγα στο site τους και απ οτι φαινεται το αλλαξαν:

Με 10 ευρώ ανανέωση και ανω σου τρώει τα 5€ και μπαίνουν τα 200 λεπτά (ο θεός να τα κάνει) προς όλους.

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1040&menuId=11677

 

Η πλάκα είναι οτι τους ειπε βαλτε μου 6 ευρω για να μπει το πρόγραμμα και απλα την κοιταγανε.

Τοσο χαζοι ειναι; Φοβηθηκαν οτι αμα της ελεγαν οτι αλλαξε το (ο θεός να το κανει πρόγραμμα) θα έφευγε χωρις να βαλει αλλα 4 ευρώ;

 

Τωρα μάλλον έκλεισαν και δεν τους βρήκα στο τηλέφωνο...

 

Όπως και να χει δεν ξαναπάω το απόγευμα γι αλλα 4 ευρώ.

Έπρεπε να με ενημερώσουν.

Θα πάω να ακυρώσω την κάρτα γιατι μου την έδωσε...

Δημοσ.

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα της voda

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=2645&menuId=11646#tab101467106514525799_112_10_5_12_4_47

 

 


  1. Υπηρεσία αυτόματης ενεργοποίησης πακέτου ομιλίας στο Καρτοκινητό Vodafone
    Εφόσον είσαι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία αυτόματης ενεργοποίησης κάθε φορά που πραγματοποιείς ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω, το πακέτο ομιλίας ‘’200 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα για 31 ημέρες’’ θα ενεργοποιείται αυτόματα με ταυτόχρονη χρέωση 5€ στον λογαριασμό σου. Η υπηρεσία αυτόματης ενεργοποίησης ισχύει με όλους τους τρόπους ανανέωσης χρόνου ομιλίας εκτός από την υπηρεσία επέκτασης υπολοίπου, Vodafone Sharing, bonus από την Citibank Visa, καθώς και μέσω του μενού του 1253 και 1254 

 

 

EDIT: Κοιτώντας το site της voda μεσω το archive .org βλέπω οτι και πριν έπρεπε να βάλεις 10 ευρω για να πάρεις τα 200 λεπτα, αρα δεν εγινε κάποια αλλαγή. Δες για παραδειγμα τη σελίδα οπως ήταν τον Σεπτ του 2013

 

Άρα εσύ απλώς είχες ανακαλύψει κάποια «τρύπα» στο σύστημα και τη χρησιμοποιούσες (δεν το γράφω με κακή έννοια). Δυστυχώς αυτή η τρύπα εγινε γνωστή και «κλείστηκε», οπότε live with it or look elsewhere. Σε κάθε περιπτωση η voda δεν έκανε κάτι που δεν είχε υποσχεθεί, ούτε αλλαξε κάτι εις βάρος σου. 

Δημοσ.

Πριν το edit.

 

 

Άρα εσύ απλώς είχες ανακαλύψει κάποια «τρύπα» στο σύστημα και τη χρησιμοποιούσες (δεν το γράφω με κακή έννοια). Δυστυχώς αυτή η τρύπα εγινε γνωστή και «κλείστηκε», οπότε live with it or look elsewhere. Σε κάθε περιπτωση η voda δεν έκανε κάτι που δεν είχε υποσχεθεί, ούτε αλλαξε κάτι εις βάρος σου. 

Τρυπιο θα ηταν το καταστημα μαλλον.

Εγω να ανακαλυψω τρυπα δυσκολο...

Εδω και 6 μηνες 9 μηνες με περιποιοντουσαν με χαμογελο στα χειλη.

Αν κανανε λαθος ηταν δικο τους. Και με πηραν στο λαιμο τους γιατι με ειχαν "κακομαθει" κατα μια ευρία εννοια...

Καλως κανω αλλαγη τοτε στην wind γιατι ενω για την voda ηταν bug (τρυπα οπως το λες) αυτοι το χουν κανονικα.

Δημοσ.

Προφανώς έπεσε γραμμή από τα κεντρικά γιατί θα το έκανε αρκετός κόσμος. Σε κάθε περιπτωση επιμένω οτι η voda και οι υπάλληλοι της δεν έκαναν τιποτα βλαπτικό εις βάρος σου.

 

Δηλαδη επειδή σε ειχαν κακομάθει θες εσυ ο χ-ψ υπάλληλος να συνεχίσει να σε χαϊδεύει με άμεσο κίνδυνο να απολυθεί. Πήγαινε πες το σε οποιοδήποτε υπάλληλο και θα σου απαντήσει «Χαρήκαμε για τη συνεργασία, καλά να περάσετε στην αλλη εταιρεία που θέλετε να πάτε»

 

Κοινή λογική

Δημοσ.

Προφανώς έπεσε γραμμή από τα κεντρικά γιατί θα το έκανε αρκετός κόσμος. Σε κάθε περιπτωση επιμένω οτι η voda και οι υπάλληλοι της δεν έκαναν τιποτα βλαπτικό εις βάρος σου.

 

Δηλαδη επειδή σε ειχαν κακομάθει θες εσυ ο χ-ψ υπάλληλος να συνεχίσει να σε χαϊδεύει με άμεσο κίνδυνο να απολυθεί. Πήγαινε πες το σε οποιοδήποτε υπάλληλο και θα σου απαντήσει «Χαρήκαμε για τη συνεργασία, καλά να περάσετε στην αλλη εταιρεία που θέλετε να πάτε»

 

Κοινή λογική

Nαι εννοειται δεν φταινε οι υπαλληλοι. Βεβαια δεν ζητησα ποτε να κανουν κατι που δεν ισχυε. Απλα απο την 1η ανανεωση που παρελαβα την καρτα νομιζε οτι ειχε ετσι το καθεστώς...

Κολπάκι ηταν last resort της εταιριας πρεπει να ερχεται τριτη απο cosmote-wind.

Tεσπα αφου επαψε να ισχύει η διευκόλυνση θα παρω τα αναλογα μετρα.

 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Οταν η μητέρα σου πήγε και ζήτησε να της βάλουν 6 ευρώ για να ενεργοποιηθεί το πακέτο,έπρεπε να τους πει ακριβώς ποιό πακέτο ήθελε.Υπάρχουν πολλά πακέτα στην καρτοκινητή και οι υπάλληλοι δεν μπορούν να ξέρουν και δεν βλέπουν στο σύστημα τί ενεργοποιεί συνήθως ο κάθε συνδρομητής,γι αυτό την κοίταγαν όπως λες κάπως την μητέρα σου.Αν ο πελάτης που πάει δεν τους πει ακριβώς τί θέλει,τότε του βάζουν μόνο τα χρήματα,ώστε ο ίδιος ο πελάτης με μια κλήση στο 1252 να ενεργοποιήσει όποιο πακέτο θέλει.

Συνεπώς δεν κάναν κάτι από το κατάστημα,ούτε έχει αλλάξει κάτι

Αυτό με τα 10 ευρώ και την αυτόματη ανανέωση είναι άλλη περίπτωση

Αν εχεις ακόμα υπόλοιπο 5 ευρώ κάλεσε 1252 και ενεργοποίησε τα 200' προς όλους.

  • Moderators
Δημοσ.

Ποια Vodafone, τους έχει διαλύσει όλους το F2G

Ναι αλλα το θεμα ειναι πολυ συγκεκριμενο και παρακαλω να παραμεινει ως εχει. Ευχαριστω

Δημοσ.

Αν εχεις ακόμα υπόλοιπο 5 ευρώ κάλεσε 1252 και ενεργοποίησε τα 200' προς όλους.

Δεν γινεται.

Παταω και μου λεει οτι εισαι ηδη εγγεγραμενος στην υπηρεσια και με 10 ευρω και ανω θα σου πιστωθουν αυτοματα τα 5 € και θα μπουνε λεπτα.

Απλα μου λεει αν θελω να διαγραφω απο την υπηρεσια (γιατι εμπαιναν αυτοματα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...