dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: Πριν 2 χρόνια (Ιανουάριος 2012) αγόρασα ένα λάπτοπ Packard Bell (κακιά η ώρα). Από την πρώτη ημέρα ο υπολογιστής έσβηνε χωρίς κάποιον λόγο και χωρίς κάποιο μήνυμα βλάβης ή κάτι που να δηλώνει πρόβλημα. Αυτό το έκανε σε κανονική χρήση (word, firefox, ακόμα και όταν ήταν απλά ανοιχτός), ενδιαφέρον είναι πως σε παιχνίδια δεν το έκανε -σχεδόν- ποτέ. Αυτό που κάνει είναι 1)είτε να σβήσει και να ανοίξει σαν να μη συνέβη τίποτα 2)να παγώσει και να βγάζει έναν παράξενο ήχο με την οθόνη να εμφανίζει "σπάσιμο" σε οριζόντιες γραμμές με την λύση να είναι να αποσυνδέσω το καλώδιο, εάν είναι στην πρίζα ή να βγάλω την μπαταρία, εάν είναι με μπαταρία 3) να σβήσει και ανοίγοντας να βγάλει μήνυμα πως τα windows τερματίστηκαν αναπάντεχα και να έχει 3 επιλογές Σε κάθε περίπτωση ο υπολογιστής δεν ζεσταίνεται, δεν έχει χτυπήσει κάπου, δεν έχει πέσει σε κάποιο υγρό, γενικά είναι σχεδόν μόνιμα πάνω σε γραφείο. Μιας και δεν μπορούσα να προσδιορίσω την αιτία του προβλήματος, τον έστειλα για επισκευή. Μάταια όμως, σήμερα μετά από 6!!! "επισκευές" κάνει το ίδιο. Χθες το βράδυ μάλιστα που είχα να γράψω ένα κείμενο, έσπασε κάθε ρεκόρ, 19 επανεκκινήσεις μέσα σε μία ώρα. Καταλαβαίνεται πως είναι αδύνατον να δουλέψει κανείς έτσι. Ειλικρινά εκνευριστικό. Αν επικοινωνήσω ξανά με την "εταιρεία" θα μου πουν πάλι να τους τον στείλω για να το "φτιάξουν" για άλλη μια φορά. Για 7η φορά, δεν θέλω να μείνω χωρίς υπολογιστή διότι τον χρειάζομαι. Αν μετρήσω στα δύο χρόνια, ο υπολογιστής έλειπε επί 4 μήνες σε επισκευές και το υπόλοιπο διάστημα με εκνεύριζε αφάνταστα. Γιαυτό και σκέφτηκα να απευθυνθώ εδώ μήπως και προσδιοριστεί η αιτία του προβλήματος και βρω μια λύση. Να σημειωθεί πως έγινε δύο φορές καταγγελία στην γ.γ. καταναλωτή με την "εταιρία" να μην συγκινείται. Θα ήμουν ευγνώμων εάν κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει. Μπορώ να ανεβάσω εικόνα που δείχνει την περίπτωση 2 που ανέφερα παραπάνω, εάν αυτό μπορεί να βοηθήσει.
Rude_R Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 χμμ εισαι ατυχος........(κακια η ωρα που πηρες HP) λοιπον το προβλημα που εχει το Laptop σου δυστυχως ειναι εργοστασιακο, αρκετα μοντελα της εν λογο εταιριας εχουν ελατωματικο chip στην καρτα γραφικων. ουσιαστικα δεν φταει το chipaki αλλα οι ¨επαφες" αναμεσα στο chip και την μητρικη. θα επρεπε να ζητησεις αντικατασταση με καινουργιο οταν το ειχες παρει. παρολα αυτα αρκετα μοντελα της εταιριας τα οποια επισημα εχουν αναγνωριστει ως ελαττωματικα εχει αναγκαστει να τα αντικαταστηση με καινουργια λογω παρεμβασεων οργανωσεων καταναλωτων, το επομενο "σημαδι" που θα σου κανει το λαπτοπ ειναι με το που ληξει η εγγυηση δεν θα ποσταρει καν, θα ανοιγη σε μαυρη οθονη. εχεις 3 πιθανες λυσεις. 1) να ζητησεις αντικατασταση 2) να το πας σε τεχνικο (εξω) να σου κανει BGA reballing με αλλο chip (ειναι αρκετα δυσκολο να βρεις αξιοπιστο τεχνικο να το κανει, και να το κανει σωστα και περα απο αυτο μπορε να ειναι και προσωρινη λυση ειναι 50-50 3) στην δικια σου περιπτωση φαινετε οτι φταει και το chip οποτε ζητας αντικατασταση motherboard. το σιγουρο ειναι οτι θα ταλαιπωρηθεις. αλλα μολις δουν οτι ξερεις τι φταει και οτι η υπαιτιοτητα ειναι δικια τους αλλαζει η αντιμετωπιση τους. πες μου ποιο μοντελο ειναι να κοιταξω αν ειναι καταχωρημενο ως factory defect. αυτα.... ελπιζω να μην απογοητευτικες.
WalkerSW Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Καλό είναι να ανεβει η εικόνα... Επίσης καλό είναι να ανεβει εικόνα απο hwinfo με όλες τις θερμοκρασίες.. Μετά απο όλες τις εικόνες κάνε και ένα πολύωρο bootable memetest.
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 χμμ εισαι ατυχος........(κακια η ωρα που πηρες HP) λοιπον το προβλημα που εχει το Laptop σου δυστυχως ειναι εργοστασιακο, αρκετα μοντελα της εν λογο εταιριας εχουν ελατωματικο chip στην καρτα γραφικων. ουσιαστικα δεν φταει το chipaki αλλα οι ¨επαφες" αναμεσα στο chip και την μητρικη. θα επρεπε να ζητησεις αντικατασταση με καινουργιο οταν το ειχες παρει. παρολα αυτα αρκετα μοντελα της εταιριας τα οποια επισημα εχουν αναγνωριστει ως ελαττωματικα εχει αναγκαστει να τα αντικαταστηση με καινουργια λογω παρεμβασεων οργανωσεων καταναλωτων, το επομενο "σημαδι" που θα σου κανει το λαπτοπ ειναι με το που ληξει η εγγυηση δεν θα ποσταρει καν, θα ανοιγη σε μαυρη οθονη. εχεις 3 πιθανες λυσεις. 1) να ζητησεις αντικατασταση 2) να το πας σε τεχνικο (εξω) να σου κανει BGA reballing με αλλο chip (ειναι αρκετα δυσκολο να βρεις αξιοπιστο τεχνικο να το κανει, και να το κανει σωστα και περα απο αυτο μπορε να ειναι και προσωρινη λυση ειναι 50-50 3) στην δικια σου περιπτωση φαινετε οτι φταει και το chip οποτε ζητας αντικατασταση motherboard. το σιγουρο ειναι οτι θα ταλαιπωρηθεις. αλλα μολις δουν οτι ξερεις τι φταει και οτι η υπαιτιοτητα ειναι δικια τους αλλαζει η αντιμετωπιση τους. πες μου ποιο μοντελο ειναι να κοιταξω αν ειναι καταχωρημενο ως factory defect. αυτα.... ελπιζω να μην απογοητευτικες. Έχει 2 χρόνια που απογοητεύτηκα... Το αστείο είναι πως σε κάθε επισκευή το χαρτί έλεγε πως έγινε αντικατάσταση μητρικής. Το κατά πόσον είναι αληθές αυτό, δεν μπορώ να το γνωρίζω. Δυστυχώς αναγκάστηκα να υποφέρω λόγω του ότι δεν έχω δεύτερο υπολογιστή για να κάνω τη δουλειά μου. Με το να καθυστερούν τόσο οι επισκευές, αναγκάστηκα να το κρατάω με το πρόβλημα. Εδώ που τα λέμε 6 φορές δεν είναι και λίγες. Λοιπόν έχω: Packard Bell EasyNote TS 11HR
WalkerSW Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 χμμ εισαι ατυχος........(κακια η ωρα που πηρες HP) λοιπον το προβλημα που εχει το Laptop σου δυστυχως ειναι εργοστασιακο, αρκετα μοντελα της εν λογο εταιριας εχουν ελατωματικο chip στην καρτα γραφικων. ουσιαστικα δεν φταει το chipaki αλλα οι ¨επαφες" αναμεσα στο chip και την μητρικη. θα επρεπε να ζητησεις αντικατασταση με καινουργιο οταν το ειχες παρει. παρολα αυτα αρκετα μοντελα της εταιριας τα οποια επισημα εχουν αναγνωριστει ως ελαττωματικα εχει αναγκαστει να τα αντικαταστηση με καινουργια λογω παρεμβασεων οργανωσεων καταναλωτων, το επομενο "σημαδι" που θα σου κανει το λαπτοπ ειναι με το που ληξει η εγγυηση δεν θα ποσταρει καν, θα ανοιγη σε μαυρη οθονη. εχεις 3 πιθανες λυσεις. 1) να ζητησεις αντικατασταση 2) να το πας σε τεχνικο (εξω) να σου κανει BGA reballing με αλλο chip (ειναι αρκετα δυσκολο να βρεις αξιοπιστο τεχνικο να το κανει, και να το κανει σωστα και περα απο αυτο μπορε να ειναι και προσωρινη λυση ειναι 50-50 3) στην δικια σου περιπτωση φαινετε οτι φταει και το chip οποτε ζητας αντικατασταση motherboard. το σιγουρο ειναι οτι θα ταλαιπωρηθεις. αλλα μολις δουν οτι ξερεις τι φταει και οτι η υπαιτιοτητα ειναι δικια τους αλλαζει η αντιμετωπιση τους. πες μου ποιο μοντελο ειναι να κοιταξω αν ειναι καταχωρημενο ως factory defect. αυτα.... ελπιζω να μην απογοητευτικες. Μόνο που δεν έχει hp. Ασε που το πρόβλημα που αναφερεις δεν έχει καμία σχέση με την κατασκευάστρια αλλα με την σειρά mobile 8XXX της NVIDIA.
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Καλό είναι να ανεβει η εικόνα... Επίσης καλό είναι να ανεβει εικόνα απο hwinfo με όλες τις θερμοκρασίες.. Μετά απο όλες τις εικόνες κάνε και ένα πολύωρο bootable memetest. εδώ είναι η εικόνα της οθόνης http://i60.tinypic.com/rk8195.jpg και εδώ οι θερμοκρασίες (ελπίζω να εννοείς αυτό) http://i60.tinypic.com/2ephu1t.jpg
Rude_R Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 πηγαινε στο event viewer και δες τα error logs. επισης πηγαινε στο folder απο την καρτα γραφικων στα error logs και δες αν υπαρχει κατι εκει του στυλ, video_device_failure
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 πηγαινε στο event viewer και δες τα error logs. επισης πηγαινε στο folder απο την καρτα γραφικων στα error logs και δες αν υπαρχει κατι εκει του στυλ, video_device_failure Σε έχασα, έχει επιλογή το hwinfo για error logs?
WalkerSW Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Απο την εικόνα της οθόνης κάτι φαίνεται να παίζει με μια απο της δυο κάρτες γραφικών του λαπτοπ.. Τωρα το θέμα είναι να βρουμε με ποια..
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Απο την εικόνα της οθόνης κάτι φαίνεται να παίζει με μια απο της δυο κάρτες γραφικών του λαπτοπ.. Τωρα το θέμα είναι να βρουμε με ποια.. Το λογικό δεν είναι με την ενσωματωμένη? Στα παιχνίδια που παίζει η nvidia δεν έχω πρόβλημα.
Rude_R Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μόνο που δεν έχει hp. Ασε που το πρόβλημα που αναφερεις δεν έχει καμία σχέση με την κατασκευάστρια αλλα με την σειρά mobile 8XXX της NVIDIA. τα περισσοτερα μοντελα της packard bell ειναι ΟΜΟΙΑ με της HP (οποτε ναι δεν εχει HP) η packard bell ειναι θυγατρικη της ACER οποτε η acer βγαζει τα δικα της ως acer και τα fashon on ως packard bell. για να μας πει ο φιλος σε ποιο service το παει; packard bell; της acer; ή της info quest; τωρα αν σε ενα λαπτοπ υπαρχει θεμα πχ με το chip της NVIDIA; που ζητας αντικατασταση; στην nvidia ή στην κατασκευαστρια εταιρια; αυτο ειναι αστειο ετσι; η ευθηνη ειναι αποκλειστικα του distrubitor και δεν εχει να κανει μονο με την σειρα 8χχχ της NVIDIA ( μακαρι να ηταν μονο αυτα προβληματικα) Σε έχασα, έχει επιλογή το hwinfo για error logs? το event viewer ειναι στα windows.
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 τα περισσοτερα μοντελα της packard bell ειναι ΟΜΟΙΑ με της HP (οποτε ναι δεν εχει HP) η packard bell ειναι θυγατρικη της ACER οποτε η acer βγαζει τα δικα της ως acer και τα fashon on ως packard bell. για να μας πει ο φιλος σε ποιο service το παει; packard bell; της acer; ή της info quest; τωρα αν σε ενα λαπτοπ υπαρχει θεμα πχ με το chip της NVIDIA; που ζητας αντικατασταση; στην nvidia ή στην κατασκευαστρια εταιρια; αυτο ειναι αστειο ετσι; η ευθηνη ειναι αποκλειστικα του distrubitor και δεν εχει να κανει μονο με την σειρα 8χχχ της NVIDIA ( μακαρι να ηταν μονο αυτα προβληματικα) το event viewer ειναι στα windows. Όντως η PB είναι θυγατρική της Acer. Έχω την εντύπωση πως δεν έχουν το ίδιο σέρβις. Στο σέρβις που το έχω στείλει είναι στην Alman στην Αθήνα και στην Echo στη Θεσσαλονίκη. Από όσο ξέρω την ευθύνη την έχει ο κατασκευαστής της μονάδας σαν σύνολο. Για την κάρτα γραφικών δεν βρίσκω κάτι, βλέπω όμως πολλά τέτοιου τύπου Έγινε εκκίνηση των Windows: Διάρκεια εκκίνησης : 49876ms IsDegradation : false
Rude_R Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Όντως η PB είναι θυγατρική της Acer. Έχω την εντύπωση πως δεν έχουν το ίδιο σέρβις. Στο σέρβις που το έχω στείλει είναι στην Alman στην Αθήνα και στην Echo στη Θεσσαλονίκη. Από όσο ξέρω την ευθύνη την έχει ο κατασκευαστής της μονάδας σαν σύνολο. Για την κάρτα γραφικών δεν βρίσκω κάτι, βλέπω όμως πολλά τέτοιου τύπου Έγινε εκκίνηση των Windows: Διάρκεια εκκίνησης : 49876ms IsDegradation : false εγω λογο εμπειριας σου ειπα απο την αρχη οτι προφανος κατι τρεχει με την καρτα γραφικων βεβαια μπορει να κανω και λαθος... δεν το εχω "δει" το μηχανημα απο κοντα για να εκφερω μια γνωμη 100% παντως το μοντελο σου δεν ειναι καταχωρημενο ως ελλατωματικο. υπαρχει περιπτωση να παρακαμψεις την εταιρια της υποστηριξεις εδω και να επικοινωνησεις απευθειας με την "μαμα" εταιρια. ΥΓ να κρατας τον σειριακο της μητρικης συνηθως ειναι καποια αυτοκολητα στα σλοτς απο τις μνημες για να μπορεις να ελενχεις αν οντως σου αντικατεστησαν την μητρικη, ή ψαρωσε τους.... πες του τι αλλαξατε αφου ειναι ιδιος ο σειριακος.
dompred Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 εγω λογο εμπειριας σου ειπα απο την αρχη οτι προφανος κατι τρεχει με την καρτα γραφικων βεβαια μπορει να κανω και λαθος... δεν το εχω "δει" το μηχανημα απο κοντα για να εκφερω μια γνωμη 100% παντως το μοντελο σου δεν ειναι καταχωρημενο ως ελλατωματικο. υπαρχει περιπτωση να παρακαμψεις την εταιρια της υποστηριξεις εδω και να επικοινωνησεις απευθειας με την "μαμα" εταιρια. ΥΓ να κρατας τον σειριακο της μητρικης συνηθως ειναι καποια αυτοκολητα στα σλοτς απο τις μνημες για να μπορεις να ελενχεις αν οντως σου αντικατεστησαν την μητρικη, ή ψαρωσε τους.... πες του τι αλλαξατε αφου ειναι ιδιος ο σειριακος. Δυστυχώς και εδώ είμαι άτυχος. Δεν υπάρχει μαμά εταιρεία, ή τουλάχιστον δεν μπορώ να τη βρω. Κάθε χώρα που εισάγει PB έχει δικό της τμήμα και δεν υπάρχει ένα παγκόσμιο κεντρικό. Αλλά ούτε υπάρχει και κεντρικό ελληνικό τμήμα. Σέρβις και υποστήριξη τα έχει η Alman, τηλέφωνα και email στη σελίδα της PB παραπέμπουν σε αυτή. Θα κρατήσω τον σειριακό γιατί είμαι σίγουρος πως δεν αντικαθιστούν τίποτα, μόνο ένα φορμά κάνουνε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα