Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

well, αυτοί οφείλουν να αποδείξουν ότι έγινε ζημιά...

 

you know, αθώος μέχρι της αποδείξεως του εναντίου :P

είναι όντως έτσι;

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οι όροι της εγγύησης δεν υπερισχύουν της σχετικής νομοθεσίας, το μόνο μελανό σημείο είναι ότι η αφαίρεση του αυτοκόλλητου μπορεί να εμποδίζει την ταυτοποίηση του προϊόντος.

 

Αν υπάρχει κάποιος τρόπος να αποδειχθεί ότι το SN στα τσιπάκια αντιστοιχεί στο SN της απόδειξης, οφείλουν να τα αντικαταστήσουν με άλλα, πλήρως λειτουργικά ή να αποδείξουν ότι η αφαίρεση του αυτοκόλλητου είναι ο λόγος που χαλάσανε.

Δημοσ.

Οι μνήμες όπως είπα είναι λειτουργικές, με εξαίρεση τις φορές που δεν είναι ;)

 

Επομένως αν τις κουμπώσουν σε ένα μηχάνημα με ένα τυπικό hardware detector θα φανεί και το SN και όλα. Κοιτάνε το αυτοκόλλητο που έχω παραδόσει, διασταυρώνουν και τελείωσε το θέμα.

 

Δυο ερωτήσεις:

 

1) Έχουμε κάποια γραμμή επικοινωνίας με την Corsair πέραν του RMA/support ticket από το website τους; Κάποια αντιπροσωπεία εδώ στο Ελλάντα;

2) Έχεις πρόχειρο κάποιο νόμο (αριθμό, παράθεση, οτιδήποτε) που να αναφέρει την "Σχετική νομοθεσία"; Θα με έβγαζε από τον κόπο να ψάχνω με τις ώρες.

 

Και πάλι ευχαριστώ guys.

  • Super Moderators
Δημοσ.

είναι όντως έτσι;

όσο να'ναι, ισχύει για τα πάντα, αν δεν κάνω λάθος :P

 

δεν αποδεικνύεις εσύ την αθωοτητά σου, αυτοί πρέπει να αποδείξουν την ενοχή σου...

Δημοσ.

Οντως αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιου ισχυει.

Εγω παντως εξαρχης δε θα πειραζα τα αυτοκολλητα.

Σε ολες τι συσκευες υπαρχει ενα που λεει μη το βγαλεις γιατι εγγυηση γιοκ,ε γιατι πρεπει δηλαδη να μπλεκουμε?

Παντως και εγω πιστευω οτι χαριστικα αν στις αλλαξουν,η αν κανει κατι η corsair που συνηθως σε τετοια θεματα ειναι σωστη.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι μνήμες όπως είπα είναι λειτουργικές, με εξαίρεση τις φορές που δεν είναι ;)

 

Επομένως αν τις κουμπώσουν σε ένα μηχάνημα με ένα τυπικό hardware detector θα φανεί και το SN και όλα. Κοιτάνε το αυτοκόλλητο που έχω παραδόσει, διασταυρώνουν και τελείωσε το θέμα.

 

Δυο ερωτήσεις:

 

1) Έχουμε κάποια γραμμή επικοινωνίας με την Corsair πέραν του RMA/support ticket από το website τους; Κάποια αντιπροσωπεία εδώ στο Ελλάντα;

2) Έχεις πρόχειρο κάποιο νόμο (αριθμό, παράθεση, οτιδήποτε) που να αναφέρει την "Σχετική νομοθεσία"; Θα με έβγαζε από τον κόπο να ψάχνω με τις ώρες.

 

Και πάλι ευχαριστώ guys.

Γιατί παρομοιάζεις την κατάσταση αυτή με την γενική κατάσταση της χώρας λέγοντας "εδώ στο Ελλάντα;".

Στο εξωτερικό δηλαδή αν έβγαζες τα αυτοκόλλητα λες να στην άλλαζαν επί τόπου χωρίς να διαμαρτυρηθούν;

Αν με το e-shop δεν βγάλεις άκρη η καλύτερη λύση είναι να κάνεις ένα ticket στην corsair να δεις τι θα σου πούνε. Εν τέλι αν καταφέρεις να τις στείλεις έξω για αντικατάσταση θα χάσεις μερικά ευρώ σε μεταφορικά.

 

Το ότι το e-shop μπορεί να μην καταφέρει να τις επιστρέψει για πίστωση ή αντικατάσταση στον δικό του προμηθευτή το σκέφτηκες;

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι, παρεξήγησες. Δεν μιλάω για την γενική κατάσταση στη χώρα. Το "εδώ στο Ελλάντα" κουμπώνει στο ενδεχόμενο να μην υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, οπότε και -θεωρώ εύλογα- μπορούμε να υποθέσουμε ότι μας θεωρούν δευτερευούσης σημασίας από άποψη market share οπότε και δεν πολυιδρώνουν για το service μας. Έτσι, αντί να έχουν μια αντιπροσωπεία "εδώ στο Ελλάντα", μας παραπέμπουν στα κεντρικά τους.

 

Θέλω βρε αδερφέ να μιλήσω με κάποιον προσωπικά στο τηλέφωνο, και όχι να περιμένω 2 μέρες να δεχτούν και να απαντήσουν στο support ticket που τους έχω στείλει (καλή ώρα).

 

Σαφώς, δεν εξετάζω το ενδεχόμενο του εξωτερικού. Στο εξωτερικό θα μου το έλεγε από την πρώτη στιγμή ο υπάλληλος που θα λάμβανε το προϊόν για να το δώσει στο service πως υπάρχει η πιθανότητα να μην γίνει αντικατάσταση λόγω του ξεκολλημένου αυτοκόλλητου. Εδώ ο 60χρονος γλυκύτατος κυριούλης που κάνει τον handyman του eShop Ελληνικού δεν ξέρει ούτε τι ώρα είναι ανοιχτά το κατάστημά τους (υπερβάλλω, προφανώς).

 

Τέλος, με συγχωρείς, όμως διαφωνώ κάθετα με την τελευταία σου πρόταση όσον αφορά την δική μου περίπτωση. Προφανώς και δεν με αφορά τι θα κάνει το eShop με τις μνήμες που μου πούλησε χαλασμένες.

 

Το να ξανακολλήσεις τα αυτοκόλλητα δεν είναι πολύπλοκη διαδικασία, και σίγουρα η χασούρα του eShop από τέτοιου είδους επιστροφές προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από υπολογισμένη στα budgets τους. Και κακώς, αν δεν είναι, βασικά. Ένας λόγος παραπάνω που πέφτει έξω σαν μαγαζί και έχει καταντήσει να πουλάει από σφυριά και πριόνια μέχρι κρεμάστρες και βούρτσες μαλλιών.

 

 

Υ/Γ, τα ίδια τα αυτοκόλλητα δεν λένε πάνω do not remove/warranty void if removed, ούτε παρατήρησα κάποια ιδιαίτερη σήμανση στο κουτάκι (βιβλιαράκι δεν είχε η συσκευασία). Οπότε η μόνη πηγή που θα μπορούσε να με ενημερώσει για το ενδεχόμενο λύσης της εγγύησης από την αφαίρεση του στίκερ, είναι το ίντερνετ.

 

Αν ήξερα, δεν θα τα έβγαζα. Όπως και δεν πρόκειται ποτέ να ξανακάνω :P

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...