nickolas Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 To ότι το καινούργιο λάδι αυξάνει τη φθορά είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Έγιναν οι μετρήσεις και αυτό δείχνουν. Δε θα κάνουμε συζήτηση πάνω σε αυτό. Σε ποια πράξη αναφέρεσαι? Τη γευσιγνωσία λαδιών ή την ιεροτελεστία αλλαγής τους? Τα λάδια είναι θέμα που για να μάθεις ή θα κάνεις πείραμα, ή θα διαβάσεις. Ο μέσος μηχανικός ήταν άσχετος και παραμένει άσχετος όσες αλλαγές λαδιών και να κάνει.
madsc Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Μια χαρά συζήτηση μπορείτε να κάνετε πάνω σε οτιδήποτε, εφόσον είναι κόσμια. Αν θες να δεχτούμε κάτι άκριτα επειδή απλά το ισχυρίζεται κάποιο μέλος, λυπάμαι δεν θα πάρω. Πόσο μάλλον να το ανάγουμε σε θεώρημα. Πέρα από τους δικούς σου ισχυρισμούς, έχουμε κάποιες συλλογικές μετρήσεις πάνω στο ότι το καινούριο λάδι κάνει κακό στις ΜΕΚ; Δικές σου ή των επιστημόνων που αναφέρεσαι; Το όποιο λάδι με τη χρήση σταδιακά "σπάει", χάνει τις ιδιότητες/προδιαγραφές λίπανσης του. Η λογική πρεσβεύει ακριβώς το αντίθετο. Δηλ. συχνότερες αλλαγές λαδιών => καλύτερη λίπανση => μεγαλύτερη μακροζωία κινητήρα. /sc
igoods Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 To ότι το καινούργιο λάδι αυξάνει τη φθορά είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Έγιναν οι μετρήσεις και αυτό δείχνουν. Δε θα κάνουμε συζήτηση πάνω σε αυτό. Σε ποια πράξη αναφέρεσαι? Τη γευσιγνωσία λαδιών ή την ιεροτελεστία αλλαγής τους? Τα λάδια είναι θέμα που για να μάθεις ή θα κάνεις πείραμα, ή θα διαβάσεις. Ο μέσος μηχανικός ήταν άσχετος και παραμένει άσχετος όσες αλλαγές λαδιών και να κάνει. Εγω αυτες τις μετρησεις και τις μελετες που λες ουτε καν τις εχω δει η τις εχω ακουσει.Και σου ξαναλεω.Εαν ισχυε κατι τετοιο τοτε τα λαδια γτ δεν βγαινουν "ετοιμα" στα χλμ που πρεπει να εχουν κανει;;;..Αυτο που λες η που ισχυριζονται καποιοι απλα δεν ισχυει.Μπορεις καθε μερα να αλλαζεις λαδια που λεει ο λογος;;..καντο.Συμφωνα με αυτο που λες αν το κανεις αυτο το μοτερ σε 1μηνα θα εχει βγει οφ αφου θα δουλευει μονιμα με μεγαλες φθορες. Αναφερομαι στο οτι οσα forum και να διαβασει καποιος για λαδια αν δεν ανοιξει μοτερ που ξερει την χρηση τους και τι λαδια βαζανε με τι αλλαγες θα παραμεινει ΘΕΩΡΙΑΣ. Στην ιατρικη σχολη κανεις πρωτα θεωρια.Οση θεωρια και να ξερεις οταν θα πας να κανεις την εγχειρηση δεν θα ξερεις να κρατας το νυστερι στην κυριολεξια.Που σημαινει οτι η θεωρια ειναι μια καλη αρχη αλλα πολλες φορες απεχει και απο την πραγματικοτητα. Α και κατι που θυμηθηκα οσον αφορα τα racing λαδια και συγκεκριμενα τα 300v.Οχι απλα οπως λες δεν κανουν για τα περισσοτερα αλλα ΕΑΝ διαβασεις γραφουν οτι ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ.
nickolas Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Το SAE Paper και εδώ είναι το άρθρο του BITOG που καταλήγει σε αυτό το συμπέρασμα μετά από αναλύσεις χιλιάδων δειγμάτων λαδιού σε διάφορους κινητήρες. edit: "γαμώ και δέρνω" ισχυρισμοί του τύπου πληρούν όλες τις υπάρχουσες προδιαγραφές είναι γελοίες. Για παράδειγμα είναι αδύνατον να πληρεί και ACEA A1 και ACEA A3 μιας και σε κάποια σημεία οι προδιαγραφές ζητούν αντίθετα πράγματα. Για αυτό λέω από την αρχή του thread μην ψάχνετε "καλό" λάδι αλλά ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ λάδι, λάδι δηλαδή που να πληροί τις προδιαγραφές του μοτέρ σας
igoods Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Το SAE Paper και εδώ είναι το άρθρο του BITOG που καταλήγει σε αυτό το συμπέρασμα μετά από αναλύσεις χιλιάδων δειγμάτων λαδιού σε διάφορους κινητήρες. edit: "γαμώ και δέρνω" ισχυρισμοί του τύπου πληρούν όλες τις υπάρχουσες προδιαγραφές είναι γελοίες. Για παράδειγμα είναι αδύνατον να πληρεί και ACEA A1 και ACEA A3 μιας και σε κάποια σημεία οι προδιαγραφές ζητούν αντίθετα πράγματα. Για αυτό λέω από την αρχή του thread μην ψάχνετε "καλό" λάδι αλλά ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ λάδι, λάδι δηλαδή που να πληροί τις προδιαγραφές του μοτέρ σας Μιλαμε για αρθρο του 2007 και δεν μας λεει τι λαδια χρησιμοποιει.Απλα? ημισυνθετικα? 100% συνθετικα?..λοιπουν βασικες λεπτομεριες.μιλαω φυσικα για το αρθο του sae. Συγνωμη,αμφισβητεις αυτο που γραφουν τα λαδια πισω σαν προδιαγραφες?..Δηλαδη λες η Motul να γραφει οτι γουσταρει και παρολα αυτα να τα χρησιμοποιουν σε αγωνες και το σημαντικοτερο να περνανε απο ευρωπαικους ελεγχους για εγκριση.Πιστευω εαν κανεις μηνυση στη motul θα βγαλεις πολλα φραγκα τοτε για την απατη της. οι προδιαγραφες ζητουν αντιθετα πραγματα?..χαχα..οι προδιαγραφες ζητουν ολο και περισσοτερα η πιο εξελιγμενα προσθετα για τους καινουριους κινητηρες που βγαινουν.Τα περισσοτερα λαδια που ειναι πχ προδιαγραων 505.00 ειναι 500.00/505.00...που σημαινει οτι το ιδιο λαδι που φοραει το s3 8p κανει και για μοντελα πιο απλης και παλιας τεχνολογιας πρι του 99. Η κουβεντα μου θυμησε λιγο κατι τυπους που λενε οτι αν βαλεις βενζινη με πολλα οκτανια στο αμαξι μπορει και να σπασει
nickolas Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Ok δε συνεννοούμαστε. Λες ότι ένα μοτέρ αν κρατήσεις τα λάδια για 25.000χλμ. σίγουρα-είναι-βρώμικο. Βάζω φώτο από το δικό μου που έχουν μείνει τα λάδια μέσα 25.000χλμ. και 20.000χλμ και είναι πεντακάθαρο, αλλά δε σε πείθει. Μου βάζεις παράδειγμα τη Motul που από ότι βλέπω στο site της πουθενά δε λέει κάτι τέτοιο για λάδια για αυτοκίνητα. Αντιθετά τα έχει κατηγοριοποιημένα ανάλογα με τις προδιαγραφές που καλύπτουν Αυτά που λες αφορούν λάδια αγώνων οπότε καμία σχέση. Κανείς δε σε εμποδίζει να βάζεις λάδια αγώνων στο μοτέρ σου ξοδεύοντας ένα σκασμό λεφτά για τη συντήρησή του και να θεωρείς φυσιολογικό να τα παίξει στις 200.000χλμ. Aλλά μην κάνεις κακό σε άλλους και κυρίως πίστεψε τα μάτια σου ότι το μοτέρ μου με 150.000χλμ. είναι σαν καινούργιο χωρίς συχνές αλλαγές λαδιών. Το λέει η εμπειρία μου, το λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου και μελέτες που έχουν περάσει peer review. ΥΓ. Η VW 500 είναι η 1η VW προδιαγραφή. Τα λάδια μετά το 1997 άλλαξαν ονοματολογία. Η VW 505 επίσης είναι παλαιά προδιαγραφή και κάποια VW 500 μετά το 1997 μετονομάστηκαν σε VW505. Για αυτό βλέπεις το VW500/505 στο κουτί. Πρόκειται για αρχαία λάδια και αμφιβάλλω αν κάνουν για κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Σίγουρα υπάρχουν νεότερα και καλύτερα λάδια να βάλεις.
igoods Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Ok δε συνεννοούμαστε. Λες ότι ένα μοτέρ αν κρατήσεις τα λάδια για 25.000χλμ. σίγουρα-είναι-βρώμικο. Βάζω φώτο από το δικό μου που έχουν μείνει τα λάδια μέσα 25.000χλμ. και 20.000χλμ και είναι πεντακάθαρο, αλλά δε σε πείθει. Μου βάζεις παράδειγμα τη Motul που από ότι βλέπω στο site της πουθενά δε λέει κάτι τέτοιο για λάδια για αυτοκίνητα. Αντιθετά τα έχει κατηγοριοποιημένα ανάλογα με τις προδιαγραφές που καλύπτουν Αυτά που λες αφορούν λάδια αγώνων οπότε καμία σχέση. Κανείς δε σε εμποδίζει να βάζεις λάδια αγώνων στο μοτέρ σου ξοδεύοντας ένα σκασμό λεφτά για τη συντήρησή του και να θεωρείς φυσιολογικό να τα παίξει στις 200.000χλμ. Aλλά μην κάνεις κακό σε άλλους και κυρίως πίστεψε τα μάτια σου ότι το μοτέρ μου με 150.000χλμ. είναι σαν καινούργιο χωρίς συχνές αλλαγές λαδιών. Το λέει η εμπειρία μου, το λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου και μελέτες που έχουν περάσει peer review. ΥΓ. Η VW 500 είναι η 1η VW προδιαγραφή. Τα λάδια μετά το 1997 άλλαξαν ονοματολογία. Η VW 505 επίσης είναι παλαιά προδιαγραφή και κάποια VW 500 μετά το 1997 μετονομάστηκαν σε VW505. Για αυτό βλέπεις το VW500/505 στο κουτί. Πρόκειται για αρχαία λάδια και αμφιβάλλω αν κάνουν για κινητήρα άμεσου ψεκασμού. Σίγουρα υπάρχουν νεότερα και καλύτερα λάδια να βάλεις. καλα δεν βγαζουμε ακρη.Σου λεω τα 300v της motul το τι γραφουν πισω και μου δειχνεις ακυρα.Μου λες οτι το μοτερ μου θα θελει επισκευει στα 200.000 εαν βαζω τετοια λαδια και μετα θες να σε παρω στα σοβαρα?...Η προδιαγραφη 505 σου λεω οτι μπαινει και στο s3 8p και μου λες παλι τα δικα σου ενω τα τελευταια που εχουν βγαλει για το καινουριο s3 μεχρι και το r8 v10 ειναι τα 507... Το οτι το μοτερ σου εχει 150.000 δεν μου λεει κατι.το οτι ειναι σαν καινουριο επειδη κρινεις απο την ταπα λαδιου παλι δεν μου λεει κατι.Και εγω ξερω s3 8p με εξατμιση προγραμμα που δουλευει 2bar πιεση απο το 2004 καθημερινα και ακομα δεν εχει κανει κιχ ουτε καν η τουρμπινα.Και δουλευει απλο λαδακι 10-40 motul.το 2100 συγκεκριμενα. Τελοςπαντων,ο καθενας κανονιζει την τσεπη του αλλα δεν θα μου πεις κιολας οτι κανω κακο σε αλλους.
NickTG Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Και εγω ξερω s3 8p με εξατμιση προγραμμα που δουλευει 2bar πιεση απο το 2004 καθημερινα και ακομα δεν εχει κανει κιχ ουτε καν η τουρμπινα.Και δουλευει απλο λαδακι 10-40 motul.το 2100 συγκεκριμενα. 2 χρόνια πριν βγει δηλαδή. Μια χαρά. Να το δείξει και στην Audi.
nickolas Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Σου λέω (3η φορά!) ότι τα 300V της Motul είναι αγωνιστικά λάδια. Η Motul έχει άλλα λάδια για αυτοκίνητα στα οποία γράφει και ποιες προδιαγραφές κατασκευαστών καλύπτουν. Tα 505.00 τα αναφέρει το manual του S3? Γιατί εδώ άλλα λένε. Όπως και να έχει, αν θέλεις να βάλεις Motul σε S3 τα καλύτερα είναι αυτά που καλύπτουν τις τελευταίες προδιαγραφές. Σίγουρα δεν είναι φτηνά, αλλά μπορείς να τα κρατήσεις πολύ περισσότερο από 5.000χλμ. Σου παραθέτω μελέτες και αναλύσεις χιλιάδων λαδιών και εσύ θεωρείς το εαυτό σου ειδικό επειδή άκουσες για ένα S3 βελτιωμένο που δεν έχει σπάσει βάζοντας παλαιάς τεχνολογίας λάδια. Μακάρι να μη σπάσει ποτέ, σίγουρα (τουλάχιστον σε στοκ μορφή) θα αντέξει περισσότερο αν βάζει πιο καινούργια κατάλληλα για αυτό το μοτέρ λάδια.
igoods Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2014 2 χρόνια πριν βγει δηλαδή. Μια χαρά. Να το δείξει και στην Audi. 8l εννουσα εκανα λαθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα