Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να απαντήσω πάνω σε τί;Βλέπω προτάσεις που δέν βγάζουν νόημα,δομημένες με ασύνδετες μεταξύ τους λέξεις.Τι υποτίθεται οτι πρέπει να καταλάβω;Ξεκίνησες στο μήνυμα #21 "καλα αυτο με το βιβλιο συντηρησης προσωπικα πιστευω οτι δεν ειναι παντα σωστο" για να καταλήξεις στο όλα/κάποια vw approved λάδια κάνουν δουλειά,μόνο και μόνο επειδή υφίστανται σάν προϊόντα,ασχέτως αν δέν αναφέρονται στον οδηγό χρήσης;

 

Στην αγορά λοιπόν βρίσκεις 10w-40 ως επι το πλείστων ημί-συνθετικά.Τα 10w-40 synthetic είναι εξειδικευμένα λάδια (long life/high mileage),δέν είναι διαδεδομένα και παρεμπιπτόντως,έχουν σχεδόν την ίδια τιμή με τα 5w-30 synthetic,τα οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να μπούν στον κινητήρα.Υπο το πρίσμα των ανωτέρω,το να προτείνεις να μπούν λάδια εκτός προδιαγραφών,είναι παράλογο και ανόητο.Απο τα συμφραζόμενα φαντάζομαι αντιλήφθηκες οτι μπήκαν ημισυνθετικά (BP Visco 3000)

Δράττοντας την ευκαιρία,δέν ανέφερες τους ευνόητους φυσικούς λόγους,οι οποίοι καθιστούν "απλά αδύνατη" την εξάτμιση του πιο χοντρού λαδιού και γενικότερα με ποιά ιδιότητα κρίνεις με τόση σιγουριά τις επιλογές μιας Χ εταιρίας, που έχει ρίξει μερικά εκατομμύρια σε μελέτη πρίν βγάλει το τελικό προϊόν στην αγορά.Αν μιλάς με την ιδιότητα του μηχανικού,είσαι απλά (ακόμα) ένας κακός επαγγελματίας.Επειδή όμως βλέπω οτι εκφέρεις >προσωπική< άποψη,χωρίς κάτι μεμπτό για να την στηρίξεις,εκτιμώ οτι είσαι ακόμα ένας συνδρομητής max power-και-δεν-συμμαζεύεται έχοντας μια γενική εικόνα απο (επίσης) αυθαίρετες γνώμες τρίτων που έχεις ακούσει δεξιά και αριστερά

 

Μια στιγμή να επαναδιατυπώσω λοιπόν: Δέν γράφεις ασυναρτησίες,απλά επιδίδεσαι σε ένα παραλήρημα μπουρδολογίας και ημιμάθειας.

προτεινα λαδια πχ vw approved εαν μιλαμε για vw αλλα διαφωνω στο 0-30,5-30 κτλ...Διαφωνω δηλαδη στο ιξωδες των λαδιων που προτεινουν οι γερμανοι και ανεφερα τον λογο.

Οι ευνοητοι φυσικοι λογοι ειναι οτι στο τηγανι του σπιτιου σου αν αφησεις το λαδι να καψει θα καπνισει και θα αρχισει να εξτμιζεται οπως ειναι λογικο...Ε οσο πιο παχυ το λαδι τοσο πιο πολυ αντοχη θα εχει στο να γινει "νερο"...πιο λιανα δεν μπορω.Συγνωμη,πιστευεις οτι η εταιρια εχει κατσει και εχει κανει τοσο τρομερη μελετη για τα απλα καθημερινα οχηματα?..η καθε εταιρια σου προτεινει το λαδι που ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ εκεινη την χρονια...Η fiat προτεινε σελενια,η bmw castrol..η καθε εταιρια αναλογα τις συνεργασιες...Δεν αγοραζεις FERRARI.Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω δασκαλε και παντογνωστη.

igoods δεν είναι όλα τα συνθετικά το ίδιο. Άλλωστε πρόσεξε ότι στο προηγούμενο ποστ μου έβαλα τη λέξη σε εισαγωγικά μιας και σαν όρος είναι αυθαίρετος (κανένα από τα ευρείας χρήσης "συνθετικά" δεν είναι κυριολεκτικά 100% συνθετικό)

 

Επίσης δεν είναι όλες οι VW προδιαγραφές το ίδιο. Κάποιες είναι πολύ απλές και υπάρχουν από το '90, οι πιο πρόσφατες όμως που θέλουν και τα νεότερα VW είναι αρκετά απαιτητικές.

Για αυτό επαναλαμβάνω, ανοίγουμε το βιβλιαράκι μας και ψάχνουμε λιπαντικό με βάση τις προδιαγραφές που αναγράφονται (ή νεότερες εφόσον ξέρουμε ότι είναι συμβατές προς τα πίσω αν έχουμε πιο παλαιό αυτοκίνητο).

το γνωριζω οτι καθε γενια vw εχει και το δικο της αντιστοιχο νουμερο ωστε να ξερεις για πιο αυτοκινητο κανει..Δεν διαφωνω ξαναλεω,οτι πρεπει να βαζουμε λαδι vw approved (και το σωστο νουμερο εννοειται αναλογα την γενια)...Ειπα και πιο πανω οτι διαφωνω στο ποσο παχυ-λεπτο ειναι το λαδι...

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δηλαδή μας λες πως ξέρεις καλύτερα απο την εταιρεία και πως η εταιρεία προτείνει λάδια έτσι χύμα χωρίς να έχει κάνει δοκιμές σε όλες τις συνθήκες.

Μάλιστα. Απόλυτα λογικό.

Δημοσ.

Δηλαδή μας λες πως ξέρεις καλύτερα απο την εταιρεία και πως η εταιρεία προτείνει λάδια έτσι χύμα χωρίς να έχει κάνει δοκιμές σε όλες τις συνθήκες.

Μάλιστα. Απόλυτα λογικό.

 

Και την εταιρεία να αφήσεις στην άκρη,εδώ έχουμε άλλα θέματα,την επιλεκτική ισχύ των φυσικών νόμων!

Δέχομαι οτι τα πιο "χοντρά" λάδια (λόγο της φύσης τους) έχουν μεγαλύτερες αντοχές σε σχέση με ένα πιο λεπτό λιπαντικό, άλλα αυτό θα ίσχυε μόνο σε ιδανικές συνθήκες.Επειδή όμως δέν μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο,βάζοντας πιο χοντρό λιπαντικό μέσα στον κινητήρα αλλάζεις και τον συντελεστή τριβής,καταπονούνται τα μέταλλα,αυξάνεται η θερμοκρασία και οι απώλειες.

Μήν με ρωτήσετε ποιος είναι ο συντελεστής αυτός και πώς αλλάζει σε απόλυτους αριθμούς.Δέν γνωρίζω και δέν με αφορά.

 

Edit:

Βρήκα και ένα ενδιαφέρον άρθρο, ο επίλογος του οποίου μου υπενθύμισε κάτι που δέν είχα αναφέρει τόσα μηνύματα...την ψυχρή εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες.O igoods πρέπει να τύχει σε faulty cold start,για να αναθεωρήσει περι λαδιών κινητήρα.Ο ήχος επαφής μέταλλο με μέταλλο ενός μερικά λαδωμένου εμβόλου μέσα στο μπλόκ,είναι ιδιαίτερα ψαρωτικός τον χειμώνα...

Δημοσ.

Και την εταιρεία να αφήσεις στην άκρη,εδώ έχουμε άλλα θέματα,την επιλεκτική ισχύ των φυσικών νόμων!

Δέχομαι οτι τα πιο "χοντρά" λάδια (λόγο της φύσης τους) έχουν μεγαλύτερες αντοχές σε σχέση με ένα πιο λεπτό λιπαντικό, άλλα αυτό θα ίσχυε μόνο σε ιδανικές συνθήκες.Επειδή όμως δέν μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο,βάζοντας πιο χοντρό λιπαντικό μέσα στον κινητήρα αλλάζεις και τον συντελεστή τριβής,καταπονούνται τα μέταλλα,αυξάνεται η θερμοκρασία και οι απώλειες.

Μήν με ρωτήσετε ποιος είναι ο συντελεστής αυτός και πώς αλλάζει σε απόλυτους αριθμούς.Δέν γνωρίζω και δέν με αφορά.

 

Edit:

Βρήκα και ένα ενδιαφέρον άρθρο, ο επίλογος του οποίου μου υπενθύμισε κάτι που δέν είχα αναφέρει τόσα μηνύματα...την ψυχρή εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες.O igoods πρέπει να τύχει σε faulty cold start,για να αναθεωρήσει περι λαδιών κινητήρα.Ο ήχος επαφής μέταλλο με μέταλλο ενός μερικά λαδωμένου εμβόλου μέσα στο μπλόκ,είναι ιδιαίτερα ψαρωτικός τον χειμώνα...

μιλας ομως για ακραιες καταστασεις.Δηλαδη οκ σου ειπα οτι τα πολυ ψιλα λαδια για εμενα δεν κανουν γιατι πολυ απλα στους 100 βαθμους το λαδι χανει πολλες απο τις λιπαντικες του ιδιοτητες σε σχεση με ενα πιο χοντρο αλλα η απαντηση σου ειναι στην αλλη ακρη.Δεν ειπα να πας να βαλεις 20-60 σαν αυτα που εβαζαν την δεκαετια του 90...οχι οτι οταν ηταν ζεστο θα ειχε προβλημα,αλλα οταν ηταν κρυο και ειδικα τον χειμωνα ναι πιστευω και εγω ενα συχρονο μοτερ θα ειχε.Αλλα με 10-40 και εαν το μοτερ ειναι και λιγο πιο ζορισμενο 15-50 (για εμενα ΚΟΡΥΦΑΙΟ το 15-50 300v motul ) δεν θα ειχε απολυτως κανενα προβλημα.Φυσικα ειναι καποιοι "ιδιαιτεροι" κινητηρες υψηλων αποδοσεων και συνηθως πολυστροφα που θελουν συγκεκριμενο λαδι και μαρκα.Οπως πχ το m3.Αλλα μιλαμε για αυτοκινητα που τα μοτερ τους δουλευαν στο οριο και αν τους εβαζες αλλο λαδι (ακομα και ιδιο ιξωδες αλλα αλλης εταιριας) τα μεταλλα αρχιζαν και βραζανε με τα γνωστα αποτελεσματα.

Δηλαδή μας λες πως ξέρεις καλύτερα απο την εταιρεία και πως η εταιρεία προτείνει λάδια έτσι χύμα χωρίς να έχει κάνει δοκιμές σε όλες τις συνθήκες.

Μάλιστα. Απόλυτα λογικό.

Σου λεω οτι η εταιρια στο gt,tsi,scirocco σου ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει κανει τις δοκιμες που εχει κανει σε εναν ιδιαιτερο κινητηρα ωστε να θελει συγκεκριμενα λαδια εταιριας-ιξωδες.ακολουθας απλα τις προδιαγραφες και εισαι καλυμενος.Εγω (και πολλοι αλλοι) στο ιξωδες διαφωνω.

Δημοσ.

Απο που βγαίνει αυτή η σιγουριά ακριβώς?

Υποθέτω εσύ και οι άλλοι που διαφωνειτε έχετε κάποιες μετρήσεις και μελέτες (δικές σας) για να μας δείξετε και εμάς που βασίζεται η διαφωνία σας.

Γιατί εδώ μας ακυρωνεις ολόκληρα τα τμήματα ερεύνας και ανάπτυξης αλλά και δοκιμων τεραστιων ομίλων.

 

Ελπίζω να καταλαβαινεις πως τα κέρδη στις εταιρείες έρχονται απο τα φυσιολογικά τους μοντέλα και οχι τα ιδιαίτερα.

Δημοσ.

Απο που βγαίνει αυτή η σιγουριά ακριβώς?

Υποθέτω εσύ και οι άλλοι που διαφωνειτε έχετε κάποιες μετρήσεις και μελέτες (δικές σας) για να μας δείξετε και εμάς που βασίζεται η διαφωνία σας.

Γιατί εδώ μας ακυρωνεις ολόκληρα τα τμήματα ερεύνας και ανάπτυξης αλλά και δοκιμων τεραστιων ομίλων.

 

Ελπίζω να καταλαβαινεις πως τα κέρδη στις εταιρείες έρχονται απο τα φυσιολογικά τους μοντέλα και οχι τα ιδιαίτερα.

Οι "μελετες" ειναι απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης και ξερω.

"Γιατί εδώ μας ακυρωνεις ολόκληρα τα τμήματα ερεύνας και ανάπτυξης αλλά και δοκιμων τεραστιων ομίλων." αυτο το λες εσυ,η vw δεν ειπε οτι εκανε ειδικες δοκιμες για το μοτερ του gti πχ και για το τι ακριβως λαδι κανει,περα απο τις προκαθορισμενες που γινονται σε ολα.

Εννοειται πως τα κερδη ερχονται απο τα "καθημερινα" μοντελα καθως ειναι και περισσοτερα,αλλα οχι μονο απο τις πωλησεις,αλλα και απο τα ανταλλακτικα. Με απλα λογια εαν το gti παραδειγμα επρεπε να φοραει ΜΟΝΟ 0-30 ΠΧ η vw θα σου εγραφε το ακριβες λαδι και την εταιρια ,και αν εβαζες κατι αλλο,θα εβλεπες και τα κακα αποτελεσματα πολυ γρηγορα.Τα υπολοιπα ειναι να ειχαμε να λεγαμε.

Δημοσ.

Αφού είναι απο αυτά που έχεις δει και ξέρεις εντάξει.

Τι το συζητάμε τόση ώρα. Πες το από την αρχή. Προφανώς και έχεις δίκιο αφού έχεις δει και ξέρεις!

 

Οπότε από τη μια πλευρά έχουμε το manual και από την άλλη το είδα και ξέρω. Δύσκολη επιλογή!

Δημοσ.

Αφού είναι απο αυτά που έχεις δει και ξέρεις εντάξει.

Τι το συζητάμε τόση ώρα. Πες το από την αρχή. Προφανώς και έχεις δίκιο αφού έχεις δει και ξέρεις!

 

Οπότε από τη μια πλευρά έχουμε το manual και από την άλλη το είδα και ξέρω. Δύσκολη επιλογή!

Καλη η θεωρια αλλα η πραξη ειναι και η πραγματικοτητα.

Την ειρωνεια κρατα την για τον εαυτο σου.

Δημοσ.

Προτιμώ να την μοιράζω όπου πρέπει.

Ε ναι. Οι δοκιμές της εταιρείες είναι θεωρία.

Τι να ξέρουν και αυτοί οι κακόμοιροι που το έφτιαξαν.

Δημοσ.

Προτιμώ να την μοιράζω όπου πρέπει.

Ε ναι. Οι δοκιμές της εταιρείες είναι θεωρία.

Τι να ξέρουν και αυτοί οι κακόμοιροι που το έφτιαξαν.

Σου εχω απαντησει σε ολα τα προηγουμενα ποστ σχετικα με "Οι δοκιμές της εταιρείες είναι θεωρία.

Τι να ξέρουν και αυτοί οι κακόμοιροι που το έφτιαξαν"

Τωρα μπορεις να συνεχισεις την ειρωνεια σου σαν μεγαλος δασκαλος που εισαι.

Δημοσ.

Οχι ιδιαίτερα.

Έχεις πει απλά τι πιστεύεις εσύ πως ισχύει.

Δε την σταμάτησα ποτέ οπότε άχρηστη η προτροπη.

Δημοσ.

Δυστυχώς κάποιοι για να πειστούν ότι ένα λάδι είναι ακατάλληλο θα πρέπει ο κινητήρας να ανατιναχτεί με το που θα βάλουν μπροστά...

Αφού δεν ανατινάχτηκε επιτόπου, αποκτούν εμπειρία ότι αυτό το λάδι είναι καλο :X

 

Πέρα από την πλάκα τώρα, γράφω γιατί αναφέρθηκε το όνομα της Μ3. Αναφέρομαι στην Μ3 Ε46 με τα 343 άλογα, το αυτοκίνητο που όταν βγήκε είχε τη μεγαλύτερη ταχύτητα εμβόλου. Ό,τι γράψω όμως αφορά όλες τις πρόσφατες ατμοσφαιρικές BMW με Μ μοτέρ και συγκεκριμένα τα μοτέρ S54, S62, S65 και S85

Είναι γνωστό ότι η συγκεκριμένη γενιά Μ3 βαρούσε μπιέλες. Η BMW πρότεινε 2 μόνο λιπαντικά, ένα εκ των οποίων ήταν 10W-60 (Castrol αν δεν κάνω λάθος). Έγιναν ανακλήσεις κλπ. και παρά το 10W-60 τα μοτέρ συνέχιζαν να σπάνε. Ώσπου η BMW άλλαξε την οδηγία και απαιτεί LL01 προδιαγραφή ό.τι μπαίνει δηλαδή και στις απλές 3άρες της εποχής. Τέτοια προδιαγραφή έχουν μόνο 30άρια και 40άρια λάδια

Φαίνεται πως λόγω μικρών ανοχών στο μοτέρ της Μ3 Ε46 το 10W-60 δεν μπορούσε να λιπάνει αποτελεσματικά. Αντίστοιχα κάτοχοι Μ5 Ε60 που έβαζαν 10W-60 είδαν πρόωρη φθορά στα μέταλλα του μοτέρ τους. ...και αυτούς τους πιάνει η οδηγία της ΒΜW για LL-01.

 

 

Γενικά η άποψη ότι όσο πιο χοντρό το λάδι τόσο πιο καλά προστατεύει είναι παλαιολιθική. Τα σύγχρονα λιπαντικά είναι πολύ περισσότερο από το ιξώδες τους.

Επίσης, σε μοντέλα με μικρή παραγωγή μπορεί να γίνει μ@λ@κί@ (όπως η BMW με τα "Μ" μοτέρ της) στα μαζικής παραγωγής μοτέρ όμως έχουν ελεγχθεί όλα και έχουν θυσιαστεί πολλές δεκάδες ή εκατοντάδες μοτέρ και δεκάδες χιλιάδες εργατοώρες μηχανικών, για να είναι σίγουροι ότι το μοτέρ λειτουργεί όπως πρέπει με τις οδηγίες που δίνουν. Αλλιώς το κόστος μπορεί να είναι δισεκατομμύρια για την εταιρεία.

Δημοσ.

Δυστυχώς κάποιοι για να πειστούν ότι ένα λάδι είναι ακατάλληλο θα πρέπει ο κινητήρας να ανατιναχτεί με το που θα βάλουν μπροστά...

Αφού δεν ανατινάχτηκε επιτόπου, αποκτούν εμπειρία ότι αυτό το λάδι είναι καλο :X

 

Πέρα από την πλάκα τώρα, γράφω γιατί αναφέρθηκε το όνομα της Μ3. Αναφέρομαι στην Μ3 Ε46 με τα 343 άλογα, το αυτοκίνητο που όταν βγήκε είχε τη μεγαλύτερη ταχύτητα εμβόλου. Ό,τι γράψω όμως αφορά όλες τις πρόσφατες ατμοσφαιρικές BMW με Μ μοτέρ και συγκεκριμένα τα μοτέρ S54, S62, S65 και S85

Είναι γνωστό ότι η συγκεκριμένη γενιά Μ3 βαρούσε μπιέλες. Η BMW πρότεινε 2 μόνο λιπαντικά, ένα εκ των οποίων ήταν 10W-60 (Castrol αν δεν κάνω λάθος). Έγιναν ανακλήσεις κλπ. και παρά το 10W-60 τα μοτέρ συνέχιζαν να σπάνε. Ώσπου η BMW άλλαξε την οδηγία και απαιτεί LL01 προδιαγραφή ό.τι μπαίνει δηλαδή και στις απλές 3άρες της εποχής. Τέτοια προδιαγραφή έχουν μόνο 30άρια και 40άρια λάδια

Φαίνεται πως λόγω μικρών ανοχών στο μοτέρ της Μ3 Ε46 το 10W-60 δεν μπορούσε να λιπάνει αποτελεσματικά. Αντίστοιχα κάτοχοι Μ5 Ε60 που έβαζαν 10W-60 είδαν πρόωρη φθορά στα μέταλλα του μοτέρ τους. ...και αυτούς τους πιάνει η οδηγία της ΒΜW για LL-01.

 

 

Γενικά η άποψη ότι όσο πιο χοντρό το λάδι τόσο πιο καλά προστατεύει είναι παλαιολιθική. Τα σύγχρονα λιπαντικά είναι πολύ περισσότερο από το ιξώδες τους.

Επίσης, σε μοντέλα με μικρή παραγωγή μπορεί να γίνει μ@λ@κί@ (όπως η BMW με τα "Μ" μοτέρ της) στα μαζικής παραγωγής μοτέρ όμως έχουν ελεγχθεί όλα και έχουν θυσιαστεί πολλές δεκάδες ή εκατοντάδες μοτέρ και δεκάδες χιλιάδες εργατοώρες μηχανικών, για να είναι σίγουροι ότι το μοτέρ λειτουργεί όπως πρέπει με τις οδηγίες που δίνουν. Αλλιώς το κόστος μπορεί να είναι δισεκατομμύρια για την εταιρεία.

Εαν λες για εμενα δεν ειπα ΠΟΤΕ αυτο " Γενικά η άποψη ότι όσο πιο χοντρό το λάδι τόσο πιο καλά προστατεύει είναι παλαιολιθική"

Αλλωστε πιο πανω μονος μου παραδεχτηκα οτι καποια συγκεκριμενα ομως μοντελα χρειαζονται συγκεκριμενο λαδι ιξωδες-εταιριας αλλιως σπανε στην κυριολεξια.Βεβαια οτι ηταν πολλα προβληματικα οπως και το καινουριο το v8 στα μεταλλα οκ το ξερουμε,εχω και γνωστο αλλωστε που εσπασε μοτερ  (χωρις να εννοω πρωτες δευτερες κοφτες κτλ) ..

Οταν μιλαμε ομως για κιητηρες πιο απλοικους σαν το gti που λεμε απο την αρχη δεν θελουν κατι το τοσο ιδιαιτερο γιατι ουτε 8μιση χιλιαδες θα στροφαρει ουτε εχει φτιαχτει για αυτην την δουλεια.Εχω δει μοτερ 2.0 tfsi 3 σταδιο 370+- αλογα που δουλευε απο καινουριο ΜΟΝΟ με motul 300v 15w-50 και ηταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.ουτε φθορες ουτε τιποτα.

Τελοςπαντων,το θεμα λαδιων ειναι λιγο περιεργο και κανεις δεν συμφωνει με τον αλλον οχι μονο στην Ελλαδα,αλλα και στο εξωτερικο.Απλα ανεφερα τηνγνωμη μου και το τι εχω δει.και προτιμω να εμπιστευομαι τα ματια μου απο τα βιβλια.

Φιλικα.

Δημοσ.

Εαν λες για εμενα δεν ειπα ΠΟΤΕ αυτο " Γενικά η άποψη ότι όσο πιο χοντρό το λάδι τόσο πιο καλά προστατεύει είναι παλαιολιθική"

Αλλωστε πιο πανω μονος μου παραδεχτηκα οτι καποια συγκεκριμενα ομως μοντελα χρειαζονται συγκεκριμενο λαδι ιξωδες-εταιριας αλλιως σπανε στην κυριολεξια.Βεβαια οτι ηταν πολλα προβληματικα οπως και το καινουριο το v8 στα μεταλλα οκ το ξερουμε,εχω και γνωστο αλλωστε που εσπασε μοτερ  (χωρις να εννοω πρωτες δευτερες κοφτες κτλ) ..

Οταν μιλαμε ομως για κιητηρες πιο απλοικους σαν το gti που λεμε απο την αρχη δεν θελουν κατι το τοσο ιδιαιτερο γιατι ουτε 8μιση χιλιαδες θα στροφαρει ουτε εχει φτιαχτει για αυτην την δουλεια.Εχω δει μοτερ 2.0 tfsi 3 σταδιο 370+- αλογα που δουλευε απο καινουριο ΜΟΝΟ με motul 300v 15w-50 και ηταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.ουτε φθορες ουτε τιποτα.

Τελοςπαντων,το θεμα λαδιων ειναι λιγο περιεργο και κανεις δεν συμφωνει με τον αλλον οχι μονο στην Ελλαδα,αλλα και στο εξωτερικο.Απλα ανεφερα τηνγνωμη μου και το τι εχω δει.και προτιμω να εμπιστευομαι τα ματια μου απο τα βιβλια.

Φιλικα.

Αν δεν σπάσει δηλαδή, όλα ΟΚ?

Τα μάτια σου βλέπουν πολύ λίγα, αλλιώς δεν θα γίνονταν δοκιμές αλλά θα στηριζόμασταν στις απόψεις των "σοφών". Είναι καλές οι απόψεις των σοφών... όταν δεν υπάρχουν στοιχεία από δοκιμές. Αυτά που γράφει το manual όμως είναι αποτέλεσμα δοκιμών.

Δεν υπάρχει θέμα συμφωνίας, εδώ μιλάμε για Ο Δ Η Γ Ι Ε Σ σωστής χρήσης και συντήρησης.

 

Τί συμβαίνει συνήθως όταν μπαίνει μη εγκεκριμένο λάδι (το φασόν 10W-40 για παράδειγμα πολλών συνεργείων)?

1) αυξημένη κατανάλωση μιας και συνήθως τα σύγχρονα μοτέρ ζητάνε fuel economy λάδια

2) αυξημένες φθορές που θα φανούν σαν μικρότερη διάρκεια ζωής (το μοτέρ θα θέλει ανακατασκευή σε 200.000χλμ. αντί για 400.000+χλμ)

3) αυξημένο κόστος συντήρησης μιας και οι αλλαγές θα γίνονται στο 6μηνο ή το πολύ χρόνο έναντι της διετίας που πετυχαίνουν συχνά τα long life λιπαντικά που ζητάνε πολλά καινούργια

4) κίνδυνος διαρροών μιας και τα ελαστικά μέρη του κινητήρα (πχ. τσιμουχάκια βαλβίδων) ίσως ξεραθούν πιο εύκολα με το μη εγκεκριμένο λάδι

5) τέλος είναι πολύ πιθανό το μη εγκεκριμένο λάδι το μοτέρ μας να το καίει, και ας είναι πιο χοντρό από ένα εγκεκριμένο λάδι.

 

Το τί κάνει ένα βελτιωμένο μοτέρ είναι άσχετο, εκτός και αν έχει ιδιοκτήτη που το πατάει και μίνιμουμ 150.000χλμ. στην πλάτη του που και πάλι θα αφορά μοτέρ με την ίδια βελτίωση και όχι στοκ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...