Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αν μας ελεγες και τι μαρκες εβαλες ή τι σου ειπε για τα vw aprooved

 

 

Του εχω απολυτη εμπιστοσυνη και δεν ρωταω ποτε τι βαζει .Είναι 43 ετων και από 18 ηταν τεχνιτης και όχι βοηθς σε εξουσουσοδοτημενο συνεργειο

Δημοσ.

Του εχω απολυτη εμπιστοσυνη και δεν ρωταω ποτε τι βαζει .Είναι 43 ετων και από 18 ηταν τεχνιτης και όχι βοηθς σε εξουσουσοδοτημενο συνεργειο

 

:shock:

Δημοσ.

Με τα λάδια δεν παίζουμε και βάζουμε μόνο ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Να το πω πάλι:

 

ΜΟΝΟ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

 

Δυστυχώς πολλά συνεργεία βάζουν ό,τι έχουν στην αποθήκη, συνήθως ένα 10W-40 που όμως πλέον είναι ακατάλληλο για τα περισσότερα οχήματα.

 

Το τί λάδι πρέπει να βάλουμε το λέει στο βιβλίο οδηγιών ή/και στο βιβλίο συντήρησης.

Δημοσ.

Με τα λάδια δεν παίζουμε και βάζουμε μόνο ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Να το πω πάλι:

 

ΜΟΝΟ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

 

Δυστυχώς πολλά συνεργεία βάζουν ό,τι έχουν στην αποθήκη, συνήθως ένα 10W-40 που όμως πλέον είναι ακατάλληλο για τα περισσότερα οχήματα.

 

Το τί λάδι πρέπει να βάλουμε το λέει στο βιβλίο οδηγιών ή/και στο βιβλίο συντήρησης.

καλα αυτο με το βιβλιο συντηρησης προσωπικα πιστευω οτι δεν ειναι παντα σωστο..Σε κατι vw gti κτλ προτεινουν κατι 0-30 κτλ..πολυ λεπτα λαδια..κατι τετοια εβαζαν στις αρχες με το που ειχε βγει το 5 το gti και το καλοκαιρι μεχρι την θεσσαλονικη αναβε λαμπακι λαδιου..το βιβλιο συντηρησης ειναι απλα μεταφρασμενο στα ελληνικα και στα γερμανικα αυτοκινητα πχ προτεινει λεπτα λαδια γιατι εχουν και αλλα κλιματα,πιο πολλα κρυα κτλ.οποτε για το τι λαδι θα βαζεις πρεπει να το ψαξεις και ο ιδιος αναλογα το αυτοκινητο που εχεις η αν εχεις καποιον που ξερει και εμπιστευεσαι.(απο θεμα ψιλο-χοντρο λαδι μιλαω,οχι για προδιαγραφες 505,507 κτλ)

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής το έχει δοκιμάσει στη Σαχάρα (κυριολεκτώ) ότι δουλεύει όπως πρέπει οπότε δεν υπάρχει θέμα.

Όντως κάποια αυτοκίνητα καίνε λάδι αλλά το να τους βάλεις πιο χοντρό αν αυτό είναι εκτός προδιαγραφών είναι λάθος και ας περιορίζει την κατανάλωση λαδιού.

 

Εσύ τι προτιμάς: Λεπτό λάδι που θέλει που και που να συμπληρώνεις αλλά λιπαίνει σωστά ή χοντρό λάδι που δεν λιπαίνει όπως πρέπει αλλά δε θέλει τόσο συχνά συμπλήρωμα?

 

Το κόστος από το λάθος λάδι φαίνεται μετά από πολλά χιλιόμετρα και το αν το καίει ή όχι δεν έχει καμία σχέση με το πως λιπαίνει τον κινητήρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναί καλά,δηλαδή με βάση τα Ελληνικά δεδομένα,άπαντες θα έπρεπε να βάζουμε 10w-40;Ελεύθερα,απλά να έχετε αρκετά χρήματα για τον επόμενο ανεφοδιασμό...και να εύχεστε το "πρόβλημα" να περιοριστεί εκεί.Ο 1000αρης ecoboost της Ford παίρνει 0-20,έτσι για να πάρετε μια ιδέα.

Ο κατασκευαστής έχει κάνει εξοντωτικά αθροιστικά τέστ χιλιάδων ωρών και έχει καταλήξει στο συγκεκριμένο ιξώδες για την καλή λειτουργία του εκάστοτε κινητήρα. Απο εκεί και πέρα,ο καθένας κάνει στο κάρο του ότι γουστάρει.Δώστε βάση: >στο κάρο του<.

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής το έχει δοκιμάσει στη Σαχάρα (κυριολεκτώ) ότι δουλεύει όπως πρέπει οπότε δεν υπάρχει θέμα.

Όντως κάποια αυτοκίνητα καίνε λάδι αλλά το να τους βάλεις πιο χοντρό αν αυτό είναι εκτός προδιαγραφών είναι λάθος και ας περιορίζει την κατανάλωση λαδιού.

 

Εσύ τι προτιμάς: Λεπτό λάδι που θέλει που και που να συμπληρώνεις αλλά λιπαίνει σωστά ή χοντρό λάδι που δεν λιπαίνει όπως πρέπει αλλά δε θέλει τόσο συχνά συμπλήρωμα?

 

Το κόστος από το λάθος λάδι φαίνεται μετά από πολλά χιλιόμετρα και το αν το καίει ή όχι δεν έχει καμία σχέση με το πως λιπαίνει τον κινητήρα.

τα αυτοκινητα απο περιοχη σε περιοχη αλλαζουν..μιλαω για περιοχες που εχουν εντελως διαφορετικα κλιματα η εντελως διαφορετικους νομους...Στην σαχαρα οπως λες τα αντιστοιχα μοντελα θα εβγαιναν με διπλα ψυγεια κτλ...Δεν ειναι εκει το θεμα μας βεβαια.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν λεω να του βαλεις λαδι που δεν εχει προδιαγραφες για το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα μιλησα για το αν θα του βαλεις χοντρο η λεπτο κτλ...καποια αυτοκινητα (πολυστροφα συνηθως) ειναι φτιαγμενα να τσιμπανε λιγο λαδακι για την προστασια του κινητηρα και για αυτο παιρνουν και πιο λεπτο.Εαν πας και βαλεις στο τουρμπατο 0-30 οταν το λαδι πεσει πανω στην τουρμπινα οχι δεν θα λυπαινει..Αλλα θα γινεται καπνος...για αυτο κια στα τουρμπατα και ειδικα στην Ελλαδα αποψη μου και εμπειρικα απο 10-40 και πανω...

Ναί καλά,δηλαδή με βάση τα Ελληνικά δεδομένα,άπαντες θα έπρεπε να βάζουμε 10w-40;Ελεύθερα,απλά να έχετε αρκετά χρήματα για τον επόμενο ανεφοδιασμό...και να εύχεστε το "πρόβλημα" να περιοριστεί εκεί.Ο 1000αρης ecoboost της Ford παίρνει 0-20,έτσι για να πάρετε μια ιδέα.

Ο κατασκευαστής έχει κάνει εξοντωτικά αθροιστικά τέστ χιλιάδων ωρών και έχει καταλήξει στο συγκεκριμένο ιξώδες για την καλή λειτουργία του εκάστοτε κινητήρα. Απο εκεί και πέρα,ο καθένας κάνει στο κάρο του ότι γουστάρει.Δώστε βάση: >στο κάρο του<.

προφανως στον 1000 της ford και ελαιολαδο να ριξεις δεν θα εχει προβλημα...μιλαω για κινητηρες περισσοτερων κυβικων και αποδοσεων.παντως συνεχιζω να λεω οτι το καλυτερο λαδι ειναι 10-40 ΓΕΝΙΚΑ για τα περισσοτερα και μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει κανεναν να παραπονιεται για κατι.

Δημοσ.

100/125hp/L δεν είναι καλή απόδοση για έναν κινητήρα για να έχει καλά λάδια; Παίζουν ρόλο και οι ανοχές που έχει δώσει ο κατασκευαστής.

Δημοσ.

100/125hp/L δεν είναι καλή απόδοση για έναν κινητήρα για να έχει καλά λάδια; Παίζουν ρόλο και οι ανοχές που έχει δώσει ο κατασκευαστής.

δεν καταλαβα στην αρχη...αλογα ανα λιτρο εννοεις?...Κοιτα μην το βλεπεις ετσι ..Το καλυτερο ειναι εαν μιλαμε για συγκεκριμενο μοντελο...Αλλες αντοχες θελει ενας κινητηρας 2000 κυβικα με 250 αλογα ατμοσφαιρικα και αλλες αντοχες ενας δυλιτρος παλι αλλα με 250 τουρμπατα αλογα..ΣΙΓΟΥΡΑ και οι δυο θελουν καλο λαδι(αρα παμε σιγουρα σε 100% συνθετικο) αλλα θελουν λαδι με διαφορετικο ιξωδες...το πρωτο πιο λεπτο και το δευτερο πιο χοντρο.

Δημοσ.

προφανως στον 1000 της ford και ελαιολαδο να ριξεις δεν θα εχει προβλημα...μιλαω για κινητηρες περισσοτερων κυβικων και αποδοσεων.παντως συνεχιζω να λεω οτι το καλυτερο λαδι ειναι 10-40 ΓΕΝΙΚΑ για τα περισσοτερα και μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει κανεναν να παραπονιεται για κατι.

 

δεν καταλαβα στην αρχη...αλογα ανα λιτρο εννοεις?...Κοιτα μην το βλεπεις ετσι ..Το καλυτερο ειναι εαν μιλαμε για συγκεκριμενο μοντελο...Αλλες αντοχες θελει ενας κινητηρας 2000 κυβικα με 250 αλογα ατμοσφαιρικα και αλλες αντοχες ενας δυλιτρος παλι αλλα με 250 τουρμπατα αλογα..ΣΙΓΟΥΡΑ και οι δυο θελουν καλο λαδι(αρα παμε σιγουρα σε 100% συνθετικο) αλλα θελουν λαδι με διαφορετικο ιξωδες...το πρωτο πιο λεπτο και το δευτερο πιο χοντρο.

 

Όλη η γκάμα οχημάτων της Ford που έρχονται με κινητήρες ecoboost, λειτουργούν με 5w-30 πλήν του τρικύλινδρου 1lt που παίρνει μόνο 5w-20 (έκανα λάθος πρίν με το 0w-20).

Και όταν λέμε όλη η γκάμα,εννοούμε απο το ταπεινό χιλιάρι,έως το δίλιτρο ST των 250 ίππων.

Βασικά,ακόμα και πρίν τα ecoboost,παλι 5w-30 πρότεινε η Ford.

Δημοσ.

Όλη η γκάμα οχημάτων της Ford που έρχονται με κινητήρες ecoboost, λειτουργούν με 5w-30 πλήν του τρικύλινδρου 1lt που παίρνει μόνο 5w-20 (έκανα λάθος πρίν με το 0w-20).

Και όταν λέμε όλη η γκάμα,εννοούμε απο το ταπεινό χιλιάρι,έως το δίλιτρο ST των 250 ίππων.

Βασικά,ακόμα και πρίν τα ecoboost,παλι 5w-30 πρότεινε η Ford.

Δεν διαφωνω οτι οι αντιπροσωπειες προτεινουν λεπτο λαδι (γιατι πανε βαση γερμανιας-αμερικης κτλ).και οκ σε απλα αυτοκινητα να βαζεις λεπτο λαδι αλλα ξαναλεω στα τουρμπατα το 5-30 ειναι απλα αχρηστο (παντα μιλαμε για Ελλαδα και για τους περισσοτερους μηνες,οχι για 10 μερες που μπορει να χιονισει)  ...Μιας και ξερεις απο ford πες μου οτι και στο rs το 2,5lt δινει 5-30 ?...χαχαχα..ελεος

Δημοσ.

Δεν διαφωνω οτι οι αντιπροσωπειες προτεινουν λεπτο λαδι (γιατι πανε βαση γερμανιας-αμερικης κτλ).και οκ σε απλα αυτοκινητα να βαζεις λεπτο λαδι αλλα ξαναλεω στα τουρμπατα το 5-30 ειναι απλα αχρηστο (παντα μιλαμε για Ελλαδα και για τους περισσοτερους μηνες,οχι για 10 μερες που μπορει να χιονισει)  ...Μιας και ξερεις απο ford πες μου οτι και στο rs το 2,5lt δινει 5-30 ?...χαχαχα..ελεος

Οτι ναναι

5w-20

παντελώς άσχετος

 

fyi...η Αμερική (ας πούμε οι Ηνωμένες πολιτίες),εκτείνεται απο Ντακότα έως Τέξας.Πιο πάνω πιάνεις Καναδά,πιο κάτω πιάνεις Μεξικό,με ότι αυτό συνεπάγεται απο άποψη κλιματολογικών συνθηκών.Αμφότεροι βάζουν τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής,απο το 1:1 μεταφρασμένο βιβλιαράκι...

satloop.gif

Δημοσ.

Γενικά το "λάδι για το ελληνικό κλίμα" είναι πλέον μύθος (αν ίσχυε ποτέ)

Δυστυχώς το φασόν 10W-40 που έχουν πολλά συνεργεία είναι εκτός προδιαγραφών για τα περισσότερα αυτοκίνητα της τελευταίας 10ετίας.

Οι συνέπειες της χρήσης του είναι αυξημένη κατανάλωση (συγκριτικά με ένα 0W ή 5W, 20άρι ή 30άρι που θέλουν οι περισσότεροι σύγχρονοι κινητήρες) και αυξημένες φθορές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...