dub Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Για να ρωτήσω ρε παιδιά γιατί είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Μου έδωσαν ένα σκληρό δισκο με ταινίες απο blue-ray. Πάω να δώ σημερα το gravity και βλέπω πως η εικόνα ήταν "διπλή". Ψάχνοντας βρήκα πως λέγεται "side by side" η κάπως έτσι. Σωστά? Με το media player της τηλεορασης μου (Plasma Panasonic 50VT60) ειδα το ίδιο. Yπάρχει τρόπος να μετατρέψω αυτό το αρχείο (mkv είναι) σε "κανονικό" 3D? Συγνώμη αν λέω κοτσάνες αλλά ειμαι άσχετος περι 3d
makfil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 'Όταν ξεκινήσει η ταινία θα πατήσεις το πλήκτρο 3D (2o από αριστερά στην πάνω σειρά) για να ενεργοποιηθεί το 3D της τηλεόρασης (έχω την 50VT30) και θα απολαύσεις πρώτα την ταινία αυτή (καταπληκτικά τα εφφέ της) και στη συνέχεια όλες τις άλλες 3D ταινίες που έχεις στο δίσκο. Καλή θέαση
dub Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Εννοειται πως εχω επιλεξει το 3D! Οταν λεω διπλη εικονα εννοω πως ειναι χωρισμενη στα δυο, δεξια αριστερα και προβαλλεται η ταινια και στα δυο κομματια. Το ιδιο αρχειο το βλεπω κανονικα με τον player του bluray . Εκει ομως εχει μια επιλογη που λεγεται "side by side". Αποστολή από το LG-D605 με τη χρήση Insomnia App
makfil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Γυαλιά φοράς; Η tv παίζει τόσο τις SBS όσο και τις OU (Πάνω-κάτω). Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο εκτός από το κουμπί 3D.
dub Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 ε βέβαι φοράω γυαλιά! Εχω δει 3d ταινίες στη τηλεοραση αλλά μόνο απο το bluray.
veider Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 ειχα το ιδιο προβλημα με LG 3D. Οταν επαιζα καποια αρχεια SBS μεσο υπολογιστή δεν τα αναγνωριζε σαν 3d και δεν εμφανιζε τις επιλογες 3D. Oταν τα περναγα σε στικακι ηταν ολα οκ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού