Doc1355 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Ελα να βλεπουμε την συνεχεια!!! :-P From Insomnia App Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Το βραδάκι αν προλάβω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) [Συνέχεια] Συνεχίζω με τα scenery settings της επιλογής Customize: Στην πρώτη μπάρα επιλογής (slider) ρυθμίζεται το Level of detail radius. Επιλέγοντας Large τίθεται η τιμή 4.5 (nm) σε ειδική ενότητα του fsx.cfg αρχείου που έχει αυτήν την μορφή: [TERRAIN] LOD_RADIUS=4.500000 Με απλά λόγια, το slider αυτό ρυθμίζει την απόσταση γύρω από το αεροπλάνο εντός της οποίας γεννώνται τα auto generated αντικείμενα (δέντρα, κτήρια κ.λπ.). Αργότερα θα δούμε πόσο μπορούμε να αυξήσουμε την απόσταση αυτή σε ένα σύγχρονο σύστημα χωρίς να στρεσάρουμε υπερβολικά το hardware. Για αρχή επιλέγουμε την μέγιστη τιμή. Ακολουθεί το mesh complexity που όπως καταλαβαίνει κανείς, αφορά στην πολυπλοκότητα του δικτυώματος του εδάφους. Δεν έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση και μπορούμε να επιλέξουμε 100. Το mesh resolution ρυθμίζει τις διαστάσεις των στοιχείων του βασικού δικτυώματος. Το 1m θεωρείται από κάποιους υπερβολικά μικρό και προτείνονται τα 10m. H επίδραση στην απόδοση ενός σύγχρονου συστήματος είναι μικρή, αλλά επηρεάζεται η ευκρίνεια αντίστροφα με την κίνηση της μπάρας. Οπότε, δοκιμάζουμε μεταξύ 10 και 1m. To Τexture Resolution πάλι θεωρείται υπερβολικό στα 7cm. Μόνο μερικά add-on sceneries μπορούν να το εκμεταλλευτούν, αλλά πάλι ο αντίκτυπος είναι μικρός, οπότε το αφήνουμε εκεί. Τα water effects έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση, ειδικά οι δύο υψηλότερες τιμές High 2.x και Max 2.x. H τιμές αυτές προτιμώνται όμως (κυρίως το high 2.x) όταν έχει γίνει ρύθμιση για bufferpools=0 μέσα στο cfg για να αποφεύγονται τα flashes των water textures. Αν τεθούν bufferpools, τότε μπορούμε να τα χαμηλώσουμε από High 1.x μέχρι Mid 2.x. Κατά την γνώμη μου (κι όχι μόνο) η τιμή Mid 2.x είναι η πιό ρεαλιστική και με πολύ μικρή επίδραση στα frames. To Land Detail Textures το έχουμε πάντα τσεκαρισμένο. Οι επόμενες δύο ρυθμίσεις ίσως είναι αυτές με το μεγαλύτερο φορτίο στο σύστημα: Το Scenery Complexity και το Autogen Density. Μπορεί κανείς να καταλάβει περίπου σε τί αφορούν. Τα ξεκινάμε από Very Dense που είναι μια καλή default τιμή και αναλόγως με την απόδοση (fps) ανεβαίνουμε ή κατεβαίνουμε. Τα special effects μπορούμε να το αφήσουμε στο high γενικώς γιατί έχουν να κάνουν με πολύ λίγες περιπτώσεις, όπως π.χ. βεγγαλικά στο Las Vegas κ.τλ. Θα συνεχίσω μάλλον αύριο. (Προσεχώς καλύτερα... που λέει κι ο Ζήκος ). Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2014 από pnick 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Παιδιά, συγγνώμη για τις καθυστερήσεις, αλλά αυτόν τον καιρό πνίγομαι... [Συνέχεια] Επόμενη καρτέλα στο Customize είναι η Weather και η οποία έχει την εξής όψη: Cloud draw distance: Κατά την δική μου άποψη (και όχι μόνο) οτιδήποτε πάνω από την minimum τιμή, αφενός είναι μη ρεαλιστικό (ποιος βλέπει καθαρά σε απόσταση μεγαλύτερη των 60mi/96km;), αφετέρου μπορεί να στρεσάρει το σύστημα χωρίς λόγο. Συνεπώς, μπορούμε να επιλέξουμε την μικρότερη τιμή χωρίς καμμία διαφορά στην ποιότητα. Thermal Visualization: Έχει να κάνει με την απόδοση των θερμικών αλλοιώσεων της ατμόσφαιρας. Το normal είναι μια συνήθης επιλογή. Cloud detail: Επιλέγουμε detailed clouds για καλύτερη ποιότητα γραφικών και επιλέγουμε για cloud coverage density την μέγιστη τιμή που στο cfg αντιστοιχεί στον αριθμό 12. Έχει να κάνει με την πυκνότητα των νεφών όταν το σενάριο (ή ο Real time weather που φορτώνουμε μέσω σχετικών προγραμμάτων όπως το REX ή το Active Sky) προβλέπει σύννεφα. Η τιμή του επηρεάζει κατά κύριο λόγο την κάρτα γραφικών. Αν η κάρτα μας δεν σηκώνει πολλά μπορούμε να κατεβάσουμε την τιμή ή μέσω slider ή από το cfg. Στα simulation settings ξετσεκάρουμε το πρώτο κουτάκι εφόσον δεν θέλουμε το FSX να κάνει το real weather loading και παράλληλα τραβάμε το slider που βρίσκεται από κάτω τέρμα αριστερά, γιατί έχει να κάνει με τον ρυθμό ανανέωσης των στοιχείων του καιρού. Μπορούμε, επίσης, για περισσότερο ρεαλισμό να ξετσεκάρουμε και το δεύτερο κουτάκι, επιτρέποντας στο FSX να προσομοιώσει στροβιλισμούς και θερμικά φαινόμενα που επηρεάζουν την πτήση μας. Τελευταία καρτέλα στα Cusomize είναι η Traffic: Εδώ οι ρυθμίσεις έχουν αντίκτυπο κυρίως στο φορτίο του επεξεργαστή. Από τα Global settings μπορούμε να επιλέξουμε κάποια χαμηλή ρύθμιση όπως Low ή Medium Low και αν δούμε ότι κοντά σε αεροδρόμια και πάνω από πόλεις πέφτουν πολύ τα frames μπορούμε να μηδενίσουμε το slider road vehicles, διότι τα αυτοκίνητα επιβάλουν πολύ μεγαλύτερο φορτίο στον επεξεργαστή από ότι τα άλλα κινούμενα μέσα (αεροπλάνα, πλοία κ.λπ.). Τα aircraft labels είναι θέμα καθαρά βοηθητικό στην αρχή, ώστε ο αρχάριος να επισημαίνει τα άλλα αεροσκάφη που βρίσκονται στην περιοχή και να βλέπει σε μικρή λεζάντα τον τύπο, το υψόμετρο, την ταχύτητά τους κ.λπ. Για χάρη του ρεαλισμού μπορούμε να τα ξετσεκάρουμε. [Συνεχίζεται] 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 [Συνέχεια] Και τώρα περνάμε στο ψητό!! Αφού έχουμε τελειώσει τις ρυθμίσεις του FSX μέσα από το δικό του περιβάλλον, περνάμε στην δεύτερη και πιο ουσιαστική φάση, την εισαγωγή γραμμών-εντολών και την διαφοροποίηση άλλων μέσα στο fsx.cfg αρχείο που προαναφέρθηκε. Για να γίνει αυτό κλείνουμε το FSX, ώστε να μπορούμε να παρέμβουμε στο ανωτέρω αρχείο, το οποίο πλέον έχει "κρατήσει" όλες τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει. Το αρχείο αυτό το βρίσκουμε ως εξής: 1. Από τις Folder Options του Control Panel τσεκάρουμε το View hidden files κ.λπ. 2. Ακολουθούμε το εξής path: C:\Users\"UserName"\AppData\Roaming\Microsoft\FSX και εντοπίζουμε το fsx.cfg αρχείο. Πριν κάνουμε οτιδήποτε δημιουργούμε μια κόπια του αρχείου αυτού, π.χ. fsx.cfg-Copy, ώστε αν κάτι στραβό συμβεί να ενεργοποιήσουμε το προηγούμενο cfg. Αυτό πρέπει να γίνεται κάθε φορά που κάνουμε μια πετυχημένη προσθήκη γραμμής στο cfg. Ανοίγοντας το cfg με το Notepad βλέπουμε κάτι τέτοιο: Οι δύο πρώτες αλλαγές-εισαγωγές που θα κάνουμε έχουν τον ρόλο διορθώσεων (fixes) που έπρεπε να υπάρχουν ήδη από την εποχή των SP1 και SP2: 1. H πρώτη εισαγωγή γίνεται κάτω από το Graphics section, όπως βλέπουμε εδώ (μετατρέπω τις εντολές σε Courier New για να μπορεί να γίνει άνετα το Copy-Paste στο cfg): [GRAPHICS] HIGHMEMFIX=1 Το fix αυτό παραλήφθηκε από το SP2, ενώ ήταν προγραμματισμένο να μπεί. Διορθώνει προβλήματα υπέρβασης της μνήμης από υπερφόρτωση πολλών textures κ.λπ. 2. Πηγαίνουμε στις γραμμές με επικεφαλίδα Display και κάνουμε την εξής αλλαγή. [Display] WideViewAspect=False ======> WideViewAspect=True Αυτό διορθώνει το παραμόρφωση της εικόνας σε οθόνες WideView 16:9. Για τις υπόλοιπες αλλαγές θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δοκιμάσουμε το σύστημά μας πάνω σε πολύ σταθερά και βαριά σενάρια, ώστε να δούμε τι πραγματικά προσφέρει το κάθε tweak από πλευράς απόδοσης, αλλά και texture loading ή και ποιότητας εικόνας. Γι' αυτό, πριν προχωρήσω στην επόμενη φάση, συνιστώ σε όσους ενδιαφέρονται να δούν με υπομονή αυτό το video από τον γνωστό στους Simers Froogle. Με απλά λόγια δείχνει πώς δοκιμάζει κανείς την επίδραση των διαφόρων tweaks στο FSX. (Θα εξηγήσω και γιατί δεν του "πέτυχε" το BP=0 tweak, ενώ είναι από τα βασικά και αποδοτικά tweak). [Συνεχίζεται] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doc1355 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Σ'ωραιος ρε παιδι μου! From Insomnia App 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spaka279 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Pnick αν επιτρεπεις να προσθεσω και γω κατι στο αρθρο σου Κατι που θεωρω σημαντκοτατο ειναι το αρχειο uiautomationcore.dll. Το fsx σε συνδυασμο με win7 πολλες φορες crashαρει οταν αλλαζουμε views. Επειδη ετυχε να χασω κατι 2ωρες πτησεις εψαξα για τη λυση και τη βρηκα. Διαβαζουμε εδω http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=55716&f=43 κατεβαζουμε το αρχειο και το ¨πεταμε" στο main folder του fsx μας. Copy paste και λυνεται το προβλημα μια και καλη... *τωρα ειδα οτι αυτος δινει οδηγιες για κατι εντολες που πρεπει να εκτελεσεις. Εγω δεν τις εκανα αυτες. Κατεβασα μονο το αρχειο και το εβαλα στο φακελο του fsx. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Να σαι καλά, spaka279. Είχα σκοπό να το αναφέρω το θέμα σε ξεχωριστό post μαζί με άλλα αρχειάκια που είναι καλό να τα χρησιμοποιήσουμε, μιάς και διορθώνουν προβληματάκια κωδικοποίησης. Δεν το ανέφερα, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν χρειάζεται πάντα το αρχείο αυτό. Κάποιες φορές μάλιστα δημιούργησε αντί να λύσει προβλήματα. ΑΝ χρειαστεί (τονίζω το αν), τότε υπάρχουν δύο σχετικά αρχεία που μπορεί να φτιάξουν το CTD (crash to desktop) πρόβλημα. Θα τα επισυνάψω αργότερα με σχετική αναφορά στις πηγές μου. Για να καταλάβεις, στο installation που έχω αυτή την στιγμή δεν έχω εγκαταστήσει το uiautomationcore.dll, και προς το παρόν δεν έχω crash-αρίσματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2014 [Συνέχεια] Υπάρχουν στο fsx.cfg αρχείο μερικές γραμμές που επηρεάζουν την ποιότητα της εικόνας και είναι προφανές ότι μεγαλύτερες (ή μικρότερες σε κάποιες περιπτώσεις) τιμές τους "επιβαρύνουν" την λειτουργία του επεξεργαστή με περισσότερο "υλικό" για επεξεργασία. Δεν ανήκουν στην κατηγορία "tweaks", αλλά στην κατηγορία "ρυθμίσεις". Η πρώτη εντολή εντοπίζεται κάτω από την ενότητα GRAPHICS και έχει by default την μορφή: [GRAPHICS] ... ... TEXTURE_MAX_LOAD=1024 (ή 2048 ή 4096 μέγιστο) ... και ρυθμίζει την ποιότητα (ανάλυση σε pix) των textures που φορτώνονται. Η μέγιστη τιμή που έχει από μόνο του το FSX είναι τα 1024 pix. Με το χέρι μπορούμε να θέσουμε δύο ακόμα τιμές εναλλακτικά, την 2048 και 4096. Είναι προφανές ότι textures με τέτοιες αναλύσεις παλιότερα δεν υπήρχαν, ούτε το FSX έχει δικά του textures τόσο λεπτομερή. Οι τιμές αυτές αφορούν σε νεώτερα add-ons (π.χ. σύννεφα μεγάλης ανάλυσης στο REX). Αν επιλέξουμε π.χ. 4096 χωρίς να υπάρχει στα add-ons μας τέτοια ανάλυση, τότε το FSX θα τρέξει με 1024 ανάλυση. Σημειωτέον: κάθε φορά που μπαίνουμε στις Customize ρυθμίσεις στο περιβάλλον του FSX, η τιμή αυτή επανέρχεται αυτομάτως στα 1024. Γι' αυτό, καλό είναι κάθε φορά που χρειάζεται να μετακινήσουμε κάποιο slider εντός του FSX, να ξαναμπαίνουμε στο cfg και να ξαναθέτουμε την επιθυμητή τιμή στο texture_max_load. [Συνεχίζεται] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) [Συνέχεια] Άλλη μια ρύθμιση εντός του fsx.cfg που βελτιώνει την ποιότητα των γραφικών, γιατί βελτιώνει την "ορατότητα" γύρω μας όταν πετάμε με το FSX είναι η αύξηση της τιμής του LOD_RADIUS, που προανέφερα στο μήνυμα #18. Έχει να κάνει με το εύρος της περιοχής γύρω από το αεροσκάφος που ανανεώνεται με λεπτομερή γραφικά κατά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα (βιαστικά ανέφερα στο #18 ότι αυξάνει τα Auto-generated αντικείμενα, κάτι που προφανώς δεν ισχύει απόλυτα, γιατί η "πυκνότητα" των αντικειμένων αυτών ρυθμίζεται από άλλο slider, απλά με το LOD_RADIUS αυξάνεται η δυνητική ακτίνα εμφάνισής τους, δηλαδή έχει άλλη λογική). Μπορούμε να φανταστούμε γύρω από το αεροπλάνο περιοχές-ζώνες ομόκεντρες, με κέντρο το αεροπλάνο που έχουν, όσο απομακρυνόμαστε από αυτό, όλο και μικρότερη ευκρίνεια και λιγότερες λεπτομέρειες. Το LOD_RADIUS επεκτείνει την πρώτη ζώνη γύρω από το αεροπλάνο (αν τα έχω καταλάβει και εγώ όλα καλά, γιατί πολλές απόψεις κυκλοφορούν). Η μέγιστη τιμή που λαμβάνει by default αυτή η εντολή είναι 4.5. Στα νεότερα συστήματα που έχουν κάρτες γραφικών με μεγάλη VRAM (2gb +) και με 64-bit Windows που επιτρέπουν την χρήση μέχρι και 4gb RAM αφιερωμένης στο FSX, μπορούμε να δοκιμάσουμε να αυξήσουμε την τιμή αυτή προχωρώντας με βήματα 1 μονάδας κάθε φορά, δηλαδή 5.5, 6.5, 7.5 κοκ. Υπερβολική αύξηση αυτής της τιμής (8.5, 9.5 κ.λπ.) μπορεί να προκαλέσει ΟΟΜ errors, ενώ η διαχείριση όλο και περισσότερων λεπτομερών-ευκρινών textures μέσα στο οπτικό μας πεδίο σίγουρα επιβαρύνει την RAM, τον επεξεργαστή και την κάρτα γραφικών και είναι υπεύθυνη για εμφάνιση stuttering. Μια καλή τιμή που γενικώς έχει δοκιμαστεί και την αντέχει ένα σύγχρονο σύστημα είναι το 6.5. Θα βρούμε την συγκεκριμένη ρύθμιση κάτω από το πεδίο TERRAIN του configuration αρχείου: [TERRAIN] LOD_RADIUS=4.500000 =====>6.5 Αν δούμε ότι με αυτήν την τιμή πέφτει πολύ η απόδοση, δοκιμάζουμε και το 5.5. Ανεβάζω και μια πολύ ωραία εικόνα από εδώ που δείχνει ακριβώς την επίδραση της αλλαγής αυτής της τιμής στην ευκρίνεια των γραφικών μέσα στο οπτικό μας πεδίο. Σημειωτέον ότι, όπως συμβαίνει και στις ρυθμίσεις για το TEXTURE_MAX_LOAD έτσι και εδώ, κάθε φορά που αλλάζουμε ρυθμίσεις γραφικών μέσα από το FSX, δηλαδή κάθε φορά που μπαίνουμε στο customize για να μετακινήσουμε κάποιο slider, η τιμή του LOD_RADIUS επανέρχεται αυτομάτως στο 4.5, οπότε θα πρέπει να επιστρέψουμε στο cfg και να την ξαναβάλουμε στην τιμή που επιθυμούμε. [Συνεχίζεται] Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2014 από pnick Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
veider Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μπορεις να με βοηθησεις στο πως θα κανω να λειτουργουν και οι 4 πυρηνες του επεξεργαστη? Συνηθως ο πρωτος ειναι σχεδον παντα στο100% και οι υπολοιποι σαν να μην υπαρχουν. Εχω το PC της υπογραφης μου ,με windows 8,1 γνησια 2. ρύθμιση στα Advanced System Settings>System properties>Advanced>Performance>Settings ώστε να ξεπαρκαριστούν οι πηρύνες και να είναι συνέχεια στο 100%, δεν μπορω να βρω αυτο που λες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Ευχαρίστως. Πριν σου πω, να σε προειδοποιήσω ότι τα 8.1 μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα, όπως Crash to Desktop κ.λπ. Ψάξ΄το λίγο. Πολύς κόσμος διαμαρτύρεται. Πρώτα, πρέπει να ξεπαρκάρεις τους πυρήνες σου. Πηγαίνεις στις Power Options του Control Panel, επιλέγεις High Performance και πατάς change plan settings. Εκεί πατάς advanced power settings (ή κάπως έτσι) και πας στο Processor Power Management. Εκεί τα επιλέγεις όλα 100%. Το πώς και πόσο θα χρησιμοποιήσει το FSX τους πυρήνες είναι αρκετά πολύπλοκο να το καταλάβει κανείς. Παλεύουν χρόνια τώρα κορυφές του θέματος και άκρη δεν βρίσκουν. Σημασία έχει να καταλάβει κανείς ότι αρχικά το πρόγραμμα αυτό φτιάχτηκε να τρέχει σε έναν πολύ δυνατό πυρήνα. Η Microsoft το έκανε αυτό γιατί αυτό τον προσανατολισμό είχαν οι επεξεργαστές εκείνη την εποχή (πριν 10-15 χρόνια δηλαδή). Το μέλλον όμως την διέψευσε, γιατί επιλέχθηκε η ανάπτυξη επεξεργαστών με περισσότερους πυρήνες και χαμηλότερες συχνότητες (τουλάχιστον αρχικά). Έτσι, από το SP1 δόθηκε η δυνατότητα το FSX να χρησιμοποιεί και άλλους πυρήνες, αλλά πολύ αόριστα. Δεν γνώριζε κανείς ποιος πυρήνας κάνει τι. Αυτό που συνηθίζεται σήμερα, είναι να παρεμβαίνει κανείς στο fsx.cfg και με κάποιο Affinity Mask να λέει στο FSX ποιους πυρήνες θα χρησιμοποιήσει. Είχα σκοπό να γράψω παρακάτω γι' αυτό, αλλά επειδή το ζήτησες μπορώ να σου πώ ότι για τον δικό σου επεξεργαστή χρειάζεσαι Affinity 14 ή 12. Κάνε αυτό που θα σου πώ. Βρές το fsx.cfg (έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα πού βρίσκεται) και κάνε εισαγωγή όπου θές (απλά όχι στην μέση άλλου πεδίου) της εξής γραμμής: [JOBSCHEDULER] AffinityMask=14 (ή 12) Με το 14 χρησιμοποιείς τους core1, core2 και core3. Ο core0 ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται από το FSX ό,τι affinity και να βάλεις, απλά παίρνεις από επάνω του το επιπλέον βάρος του terrain και texture loading που μοιράζεται στους άλλους τρείς. Έτσι, ο core0 "ανασαίνει" λίγο. Είναι η πιό ευρέως συνιστώμενη ρύθμιση παγκοσμίως για 4πύρηνους επεξεργαστές. Με το 12 χρησιμοποιείς τους core2 και core3 και αφήνεις τον core1 εκτός FSX, κάτι που σε πολλά συστήματα ωφελεί την απόδοση, αφού ο core1 τρέχει άλλα προγράμματα και διεργασίες εκτός FSX και οι υπόλοιποι 3 δουλεύουν πιό απρόσκοπτα. Μπορείς αν θέλεις να δοκιμάσεις να τρέξεις μετά τα ανωτέρω το FSX σε windowed mode με το task manager ανοιχτό για να βλέπεις πώς και πόσο δουλεύουν οι πυρήνες. Κάνε αυτά και τα ξαναλέμε αν θές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
veider Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Εισαι τεράστιος !!!!(σαν Α380) Ευχαριστώ πολύ για τη βοηθεια. Θα ηθελα κατά τη γνωμη σου να μου πεις ποια add ons αξιζουν για πιο ρεαλιστικα γραφικα. Εγω χρησιμοποιω μονο το REX4TextureDirect + Sceneries απο FlyTampa, aerosoft κτλ. Επισεις για τα κρασαρισματα που αναφερονται με τα windows 8.1, εγω δεν ειχα ποτέ προβλημα Ευχαριστώ και πάλι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Να σαι καλά. Για add-ons, πέρα από το REX4 που είπες και το έχω κι εγώ, προτείνω FS Global Ultimate (Europe-Africa), GEX Europe 2.0, UTX Europe, Carribean κ.λπ., αλλά χωρίς τα street και city lights και τα water animations και γενικά, ό,τι είναι βαρύ στην απόδοση. Από εκεί και πέρα, είναι πραγματικά εκπληκτικά κατά την γνώμη μου και ελαφριά συνάμα, τα αεροπλάνα του Carenado. Συνιστώ να ψάξεις γενικά πριν εγκαταστήσεις οτιδήποτε από FTX, όπως ORBX Global κ.λπ. Μου δημιούργησαν αρκετά προβλήματα, παρ' ότι φοβερά ρεαλιστικά πακέτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Domi 41 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Καλησπερα pnick ειμαι αρχαριος και θελω να στησω το fsx με i5 4670k και gtx760 ειδα την πολυ καλη αναλυση σου και θελω να ρωτησω αν τα sp1&sp2 για fsx τα βαζουμε για βελτιωση σε windows 7 64bit? Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα