Προς το περιεχόμενο

Half-life 2 benchies


MY80-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tha afhsw ta graphs na milisoun apo mona tous...

hl21.gif

hl22.gif

hl23.gif

hl24.gif

 

Ta en logo benchies ginane apo engineers ths valve se p4 2.8 .

H 9600 pou anaferetai einai 9600PRO.

 

Akolouthei kommataki apo extremetech

 

nVidia has been circulating its Det50 driver to analysts in hopes that we would use it for our Half-Life 2 benchmarking. The driver contains application-specific optimizations that will likely improve nVidia's overall performance picture, however Valve's Gabe Newell expressed concerns that some of nVidia's optimizations may go too far. Doug Lombardi of Valve has explicitly asked that beta versions of the Det50 drivers NOT be used for benchmarking.

 

Btw, mhn xexasete na koitaxete th nea synenteyxh tou Gabe Newell.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσημη δήλωση της Nvidia

 

"The Optimiziations for Half-Life 2 shaders are in the 50 series of drivers which we made available to reviewers on Monday [sept. 8, 2003]. Any Half-Life 2 comparison based on the 45 series driver are invalid. NVIDIA 50 series of drivers will be available well before the release of Half-Life 2".

 

Οπώτε μην μασάτε. Μπορεί η nvidia να έχει PS 2 για τα μπάζα αλλά και nvidia και η valve δουλεύουν 24/7 ώστε οι κάρτες της nvidia να έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις μέσω optimizations. Το ερώτημα είναι κατα πόσο αυτές οι optimizations θα είναι επηρεάσουν το Image Quality(IQ) ή όχι. Διότι αν με το ίδιο IQ μπορώ να έχω καλύτερη επίδοση τότε είναι καλό το optimization. Βέβαια το IQ είναι υποκειμενικό σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Εγώ προσωπικά δεν βλέπω καμιά διαφορά 16bit fpp me 24bit fpp. Ούτε trillinear με billinear filtering. Σίγουρα εάν πάρεις screenshot και κάτσεις και το μελετήσεις θα δεις τη διαφορά, αλλά όταν παίζεις το παιχνίδι δεν τα προσέχεις αυτά. Αλλά μετά δεν μπορείς να συγκρίνεις 2 προιόντα όταν αυτά δεν κάνουν το ίδιο πράγμα ακόμα και εάν δεν θέλειςμπορείς να διακρίνεις τη διαφορά.

 

Συμπέρασμα? Αμφιβάλω πολύ εάν η nvidia μπορεί να κάνει κάτι με τους 50 det χωρίς τσατσιές(τύπου ut 2k3). Περιμένω τη 5950 ultra να σε σύγκριση με τη 9900 pro για να βγάλω συμπέρασμα. Εάν η 5950 δεν είναι τουλάχιστων όσο γρήγορη όσο η 9900 τότε η nvidia θα βρεθεί σε πολύ πιο δύσκολη θέση. Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε όλοι ότι η nvidia είναι άπαιχτη όσον αφορά τα optimizations. Mέχρι λαγούς θα βγάζουν οι fx σε λίγο έτσι όπως πάει. Μακάρι να ήταν λίγο καλύτεροι σε hardware design.

 

*EDITED* Δεν λειτουργεί το strike του bbcode?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσημη δήλωση της Nvidia

 

"The Optimiziations for Half-Life 2 shaders are in the 50 series of drivers which we made available to reviewers on Monday [sept. 8' date= 2003]. Any Half-Life 2 comparison based on the 45 series driver are invalid. NVIDIA 50 series of drivers will be available well before the release of Half-Life 2".

 

Οπώτε μην μασάτε. Μπορεί η nvidia να έχει PS 2 για τα μπάζα αλλά και nvidia και η valve δουλεύουν 24/7 ώστε οι κάρτες της nvidia να έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις μέσω optimizations. Το ερώτημα είναι κατα πόσο αυτές οι optimizations θα είναι επηρεάσουν το Image Quality(IQ) ή όχι. Διότι αν με το ίδιο IQ μπορώ να έχω καλύτερη επίδοση τότε είναι καλό το optimization. Βέβαια το IQ είναι υποκειμενικό σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Εγώ προσωπικά δεν βλέπω καμιά διαφορά 16bit fpp me 24bit fpp. Ούτε trillinear με billinear filtering. Σίγουρα εάν πάρεις screenshot και κάτσεις και το μελετήσεις θα δεις τη διαφορά, αλλά όταν παίζεις το παιχνίδι δεν τα προσέχεις αυτά. Αλλά μετά δεν μπορείς να συγκρίνεις 2 προιόντα όταν αυτά δεν κάνουν το ίδιο πράγμα ακόμα και εάν δεν θέλειςμπορείς να διακρίνεις τη διαφορά.

 

Συμπέρασμα? Αμφιβάλω πολύ εάν η nvidia μπορεί να κάνει κάτι με τους 50 det χωρίς τσατσιές(τύπου ut 2k3). Περιμένω τη 5950 ultra να σε σύγκριση με τη 9900 pro για να βγάλω συμπέρασμα. Εάν η 5950 δεν είναι τουλάχιστων όσο γρήγορη όσο η 9900 τότε η nvidia θα βρεθεί σε πολύ πιο δύσκολη θέση. Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε όλοι ότι η nvidia είναι άπαιχτη όσον αφορά τα optimizations. Mέχρι λαγούς θα βγάζουν οι fx σε λίγο έτσι όπως πάει. Μακάρι να ήταν λίγο καλύτεροι σε hardware design.

 

*EDITED* Δεν λειτουργεί το strike του bbcode?

 

Gia rixe mia matia sto http://www.techreport.com/etc/2003q3/valve/index.x?pg=1 .

H valve doulepse 5 fores perissotero sto nv3x path akrivws giati sto stade dx9 path (prwto graph) vlepeis pws paei, the mixed mode is as optimized as it gets without losing conceivable quality. Ontws oi PERISSOTEROI shaders den exoune diafora metaxy fp16, fp24 kai fp32, alla h lexh kleidi einai to "PERISSOTEROI". Px, des ligo mandelbrot sta diaforetika precisions kai h diafora einai GIGADIA. Anyway, efoson menoume se otidhpote kanei specify o developer sthn kathe periptwsh (mixed mode exoume kai sto tr:aod kai sto hl2 kai sto doom3) mia xara valid optimization einai...to prob arxizei otan h nvidia nomizei oti xerei ti thelei o dev kalytera apo auton.

 

 

 

Oson afora to bi kai to tri, ektws tou oti an hmoun sth thesh sou tha koitaga ligo ta matia mou an de borousa na dw diafora metaxy bi kai tri, an gia kapoio logo de sou aresei to tri, otan benchareis diafores kartes, vale se oles bi ;)

 

 

Anyway, to epomeno kommataki einai pou me anyshxei...

 

 

As you can tell from looking at the list in the slide above, Newell was concerned particularly with some of the techniques NVIDIA has used in recent driver releases, although he didn't exempt other graphics hardware makers from his complaints. He said they had seen cases where fog was completely removed from a level in one of Valve's games, by the graphics driver software, in order to improve performance. I asked him to clarify which game, and he said it was Half-Life 2. Apparently, this activity has gone on while the game is still in development. He also mentioned that he's seen drivers detect screen capture attempts and output higher quality data than what's actually shown in-game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έχει βουήξει όλος ο web κόσμος... :D

Η nvidia άρχισε να τα χάνει. :!:

 

Τώρα δεν περιμένει απο την δική της ομάδα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά (με τα γνωστά optimizations στους drivers) αλλά επιβάλλει στην valve (με το φόβητρο του μποϊκοταζ) να δημιουργήσει εναλλακτικό path ειδικά για τα προϊόντα της. :(

 

Ορισμός(πρόχειρος) επίσης της βελτιστοποίησης (optimization) : Η βελτιστοποίηση ενός αλγόριθμου σημειώνεται όταν υπάρχει εν γένει σημαντική (θετική) διαφορά στην απόδοση του αλγόριθμου (μείωση της πολυπλοκότητας ΜΟ ΚΠ ΧΠ, του χρόνου εκτέλεσης, δέσμευση λιγότερης μνήμης κτλ.) ΧΩΡΙΣ να αλλάζει η φύση του αλγορίθμου και η ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΠΟΣΟΤΗΤΑ του αποτελέσματος.

 

Τουτέστιν αν εγώ "ανακαλύψω" optimization του bubblesort και παρουσιάσω καμια παραλλαγή του bucketsort ή του quicksort, ναι μεν έχω καλύτερο αλγόριθμο ΑΛΛΑ διαφορετικό.

Το σωστό θα ήταν να προτείνω την παραλλαγή cocktail-shaker του bubblesort σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. :)

 

Όμοια αν η NVidia με την ευγενική χορηγία της valve γ@#$$%ι τα precision και ρίξει λίγο το IQ ωστε να κερδίσει καμια 10αρια frames ωστε να είναι το game playable τότε αυτό δεν είναι optimization αλλά τσατσιά.

 

Το 90% μπορεί να μην καταλάβει την διαφορά και να την χαρίσει στην Nvidia, αλλά πόσες εταιρίες θα κάνουν τον κόπο να υπακούσουν την nvidia μόλις πάρουν έτοιμη την μηχανή γραφικών του HL2 (και θα είναι πολλές)?

 

:?:

 

 

Βλέπω βέβαια με το Doom3 να σώζονται λίγο τα προσχήματα, γιατί αλλιώς μαύρη ATI που θα την φάει... :mrgreen:

 

P.S. 3dfx με λένε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H epomeni ati 8a einai i 9800XT kai oxi i 9900 pro! To 9900 mallon 8a einai to R420.....Oso gia tis FX to perimename oloi oti se DX9 de 8a skampazoun mia...Egw otan eida to prwto pic lew OPA! H 9600> apo 9800! Ti ginetai edw? Meta eida oti einai $/FPS :D

Alla se ti analysi einai oi metriseis?

an einai se ligotero apo 1024x768 kai xwris AA , AF tote mayri fidi pou mas efage.......Oi kartoules mas 8a agkomaxisoun....

Ax re upgrade....den 8a se glytwsw telika.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ilos wrote:

Τώρα δεν περιμένει απο την δική της ομάδα να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά (με τα γνωστά optimizations στους drivers) αλλά επιβάλλει στην valve (με το φόβητρο του μποϊκοταζ) να δημιουργήσει εναλλακτικό path ειδικά για τα προϊόντα της.

 

MY80$ wrote:

Ilos->Erm, hdh yparxei special codepath gia tis fx pou xrisimopoiei mixed precision. Check the mixed results sto trito graph

 

Το ξέρω φίλε μου για αυτό και ο ενεστώτας...

:? Σε αυτά NVIDIA RULEZ... {όπως και παλιότερα η 3dfx}

 

P.S. Δεν σας θυμίζει τα παλιά χρόνια με τον πόλεμο των APIs όπου στην αρχή υπήρχαν (DirectX,Glide,OpenGL,PowerVR SG). Τότε η 3dfx πήγε κόντρα στην MS και είχε άθλια υποστήριξη σε DirectX (σε σχέση με τον ανταγωνισμό nvidia128 κτλ.) και οδηγούσε όλες τους game developers στο glide.

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΑΣΕ !!! :twisted:

Σήμερα οι fx έχουν άθλια υποστήριξη DX9 και PS power...

Καλά δεν μάθαν από τα λάθη των άλλων? :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hmmm....twra to prosexa. Einai idea mou h h 9800pro fainetai cpu limited panw ston p4 2.8ghz sto sygekrimeno game ? Genika to game, opws mas deixnoune oi fx, einai shader limited mexri ena shmeio...h 9800pro exei peripou 1.9x to shader power ths 9600pro ki omws einai ~10 fps brosta mono...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...