wolf Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Γεια σας φίλοι μου. Έχω ένα Seat Cordoba 1.4 101 HP αγορασμένο τον 9/2006 και περίπου πάνω στην 5ετία εμφάνισε αρκετά προβληματάκια και θα ήθελα τη γνώμη σας, αν αυτό είναι φυσιολογικό. Τα χλμ του τώρα είναι 116.000. Τα μισά περίπου έχουν γίνει κυρίως σε εθνική. Απλά να αναφέρω οτι το αμάξι είχε ελαττωματική βαλβίδα ροής καυσαερίων από το εργοστάσιο (άναψε λαμπάκι κινητήρα με το που έφυγα από την αντιπροσωπεία ) και στη διάρκεια της διετούς εγύησης χάλασε το βετιλατέρ απ' ότι μου είπαν στη SEAT, το οποίο και αντικαταστάθηκε.Λοιπόν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής:1) Ανάβει συνεχώς το λαμπάκι του κινητήρα, λόγω δυσλειτουργίας του αισθητήρα λ απ' ότι μου είπε ο μηχανικός. Θα χρειαστεί να τον αλλάξω είπε.2) Μετά από ένα σερβις που έκανα πέρσι, στο οποίο καθάρισε την πεταλούδα του γκαζιού, άρχισε να μου κάνει αρρυθμίες στο ρελαντί (μέχρι που έσβησε μια φορά την ώρα που ακινητοποίησα το αμάξι με νεκρά). Μου είπε οτι ήταν φυσιολογικό να το κάνει για κάποιο διάστημα, αλλά αυτό συνεχίζει μέχρι και σήμερα, 10 μήνες μετά. Το κάνει βέβαια σπάνια και σε τελείως τυχαίες στιγμές. Μάλιστα παρατήρησα μια φορά οτι την ώρα που το κάνει πέφτει λίγο η ένταση του φωτισμού του ταμπλό. Ο μηχανικός καθάρισε ξανά την πεταλούδα, αλλά δε λύθηκε το πρόβλημα. Μου είπε οτι δε ξέρει τι άλλο μπορεί να φταίει, ίσως η βενζίνη.. Έβαλα διάφορες βενζίνες (95, 100, VPower) από διαφορετικά βενζινάδικα, αλλά δε σταμάτησε.. Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται ο αισθητήρας λ που έχει βγάλει πρόβλημα;3) Οταν είναι κρύος ο κινητήρας και το βάζω μπροστά, για 2 λεπτά ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος, ο οποίος σταματάει μετά. Μου είπε οτι μπορεί να μη λαδώνεται καλά κάποιο εξάρτημα στην αρχή και μετά να σταματάει. Και γι' αυτό δεν έκανε τίποτα, γιατί μου είπε οτι χρειάζεται ψάξιμο του κινητήρα και δεν αξίζει αφού σταματάει μετά από 2 λεπτά. Σα λύση μου πρότεινε να περιμένω κανά λεπτό πριν ξεκινήσω.4) Όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού πλέον δεν ανοίγει αυτόματα το φως της καμπίνας. Το έκανε και παλιά, είχε σταματήσει για ένα διάστημα και ξαναχάλασε τώρα.5) Απ' όταν μου έβαλε ενισχυμένα σινεμπλόκ, τις μέρες με πολύ κρύο (< 10 C), ακούω ένα έντονο τρίξιμο από κάτω, όταν πέφτει σε λακούβες ή σαμαράκια. Μετά από μερικά χλμ σταματάει. Μου είπε οτι είναι φυσιολογικό όσο είναι κρύα κι οτι στο επόμενο σερβις θα ρίξει λιγο λιπαντικό, μήπως και σταματήσει. Όντως είναι φυσιολογικό να ακούγεται τόσο τρίξιμο;6) Τα αμορτισέρ του πορτ μπαγκάζ απ' οτι κατάλαβα είναι για πέταμα, γιατί δεν μπορώ να το σηκώσω με τίποτα και όταν το κλείνω, πρέπει να το αφήσω πολύ χαμηλα , γιατί κοπανάει αφάνταστα.. Είναι φυσιολογικό να έχουν χαλάσει σε 5 χρόνια; Δε ξέρω, αν είναι πάω πάσο..7) Μερικές φορές όταν πάω να ανοίξω το clima κάνει ένα περίεργο δυνατό θόρυβο ο ανεμιστήρας. Μόλις το κλείσω και το ξανανοίξω, συνήθως σταματάει ο θόρυβος. Αυτό δεν το έχω αναφέρει στο μηχανικό για να πω την αλήθεια.. 8) Όταν ήταν ακόμα στην εγγύηση, άρχισε να ακούγεται ένα τρίξιμο από κάτω όταν πάταγα το συμπλέκτη.. Μου το έφτιαξαν τότε, αλλά ξαναχάλασε μετά από 2 χρόνια! Τι να πω..Θα εκτιμούσα πάρα πολύ κάθε απάντηση απ' όποιον έχει εμπειρία σε θέματα αυτοκινήτων, γιατί αν και ο μηχανικός μου δούλευε παλιά στον Μακρή και φαίνεται να είναι έμπειρος, σκέφτομαι να το πάω και στο επίσημο σερβις της Seat και θέλω να έχω κάποια ιδέα πιο πριν.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να μην κούρασα..
paylidis Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Γεια σας φίλοι μου. Έχω ένα Seat Cordoba 1.4 101 HP αγορασμένο τον 9/2006 και περίπου πάνω στην 5ετία εμφάνισε αρκετά προβληματάκια και θα ήθελα τη γνώμη σας, αν αυτό είναι φυσιολογικό. Τα χλμ του τώρα είναι 116.000. Τα μισά περίπου έχουν γίνει κυρίως σε εθνική. Απλά να αναφέρω οτι το αμάξι είχε ελαττωματική βαλβίδα ροής καυσαερίων από το εργοστάσιο (άναψε λαμπάκι κινητήρα με το που έφυγα από την αντιπροσωπεία ) και στη διάρκεια της διετούς εγύησης χάλασε το βετιλατέρ απ' ότι μου είπαν στη SEAT, το οποίο και αντικαταστάθηκε. Λοιπόν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής: 1) Ανάβει συνεχώς το λαμπάκι του κινητήρα, λόγω δυσλειτουργίας του αισθητήρα λ απ' ότι μου είπε ο μηχανικός. Θα χρειαστεί να τον αλλάξω είπε. Οντως πρεπει να τον αλλαξεις ειναι σημαντικό κομμάτι και περιπλέκει την κατασταση λειτουργίας του κινητήρα. 2) Μετά από ένα σερβις που έκανα πέρσι, στο οποίο καθάρισε την πεταλούδα του γκαζιού, άρχισε να μου κάνει αρρυθμίες στο ρελαντί (μέχρι που έσβησε μια φορά την ώρα που ακινητοποίησα το αμάξι με νεκρά). Μου είπε οτι ήταν φυσιολογικό να το κάνει για κάποιο διάστημα, αλλά αυτό συνεχίζει μέχρι και σήμερα, 10 μήνες μετά. Το κάνει βέβαια σπάνια και σε τελείως τυχαίες στιγμές. Μάλιστα παρατήρησα μια φορά οτι την ώρα που το κάνει πέφτει λίγο η ένταση του φωτισμού του ταμπλό. Ο μηχανικός καθάρισε ξανά την πεταλούδα, αλλά δε λύθηκε το πρόβλημα. Μου είπε οτι δε ξέρει τι άλλο μπορεί να φταίει, ίσως η βενζίνη.. Έβαλα διάφορες βενζίνες (95, 100, VPower) από διαφορετικά βενζινάδικα, αλλά δε σταμάτησε.. Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται ο αισθητήρας λ που έχει βγάλει πρόβλημα; Μηπως στο κανει συνήθως πρωί και με υγρασία; Ειναι πολυ πιθανό να ευθυνεται σε κάθε περίπτωση ο λ 3) Οταν είναι κρύος ο κινητήρας και το βάζω μπροστά, για 2 λεπτά ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος, ο οποίος σταματάει μετά. Μου είπε οτι μπορεί να μη λαδώνεται καλά κάποιο εξάρτημα στην αρχή και μετά να σταματάει. Και γι' αυτό δεν έκανε τίποτα, γιατί μου είπε οτι χρειάζεται ψάξιμο του κινητήρα και δεν αξίζει αφού σταματάει μετά από 2 λεπτά. Σα λύση μου πρότεινε να περιμένω κανά λεπτό πριν ξεκινήσω. Τι λάδια εχεις μέσα; Δοκίμασες να βάλεις κάποιο ψιλό (π.χ. 0-30 / ή 5/30); Μένεις σε περιοχή με κρύο; 4) Όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού πλέον δεν ανοίγει αυτόματα το φως της καμπίνας. Το έκανε και παλιά, είχε σταματήσει για ένα διάστημα και ξαναχάλασε τώρα. αχ αυτά τα ηλεκτρονικά τους... Αν εχει διακοπτάκι στο σασι ή στην πόρτα είναι εύκολο και οικονομικό το να αλλαξει. Αν δεν εχει και παίρνει απο αλλού σημα ανοιχτής/κλειστής πόρτας περιπλέκεται η κατασταση... 5) Απ' όταν μου έβαλε ενισχυμένα σινεμπλόκ, τις μέρες με πολύ κρύο (< 10 C), ακούω ένα έντονο τρίξιμο από κάτω, όταν πέφτει σε λακούβες ή σαμαράκια. Μετά από μερικά χλμ σταματάει. Μου είπε οτι είναι φυσιολογικό όσο είναι κρύα κι οτι στο επόμενο σερβις θα ρίξει λιγο λιπαντικό, μήπως και σταματήσει. Όντως είναι φυσιολογικό να ακούγεται τόσο τρίξιμο; εισαι σίγουρος οτι είναι από τα silence blocks; μήπως θέλεις αμορτισερ; 6) Τα αμορτισέρ του πορτ μπαγκάζ απ' οτι κατάλαβα είναι για πέταμα, γιατί δεν μπορώ να το σηκώσω με τίποτα και όταν το κλείνω, πρέπει να το αφήσω πολύ χαμηλα , γιατί κοπανάει αφάνταστα.. Είναι φυσιολογικό να έχουν χαλάσει σε 5 χρόνια; Δε ξέρω, αν είναι πάω πάσο.. Αναλόγως της χρήσης και της ποιότητας τους χαλάνε αργα ή γρήγορα... Τα 5 χρόνια με φυσιολογική χρήση ( π.χ. 3-4 φορές την εβδομάδα) δεν ειναι φυσιολογικά. Το κοστος τους βέβαια ειναι χαμηλό (~20-30€) οποτε μη σε στεναχωρεί αυτό... 7) Μερικές φορές όταν πάω να ανοίξω το clima κάνει ένα περίεργο δυνατό θόρυβο ο ανεμιστήρας. Μόλις το κλείσω και το ξανανοίξω, συνήθως σταματάει ο θόρυβος. Αυτό δεν το έχω αναφέρει στο μηχανικό για να πω την αλήθεια.. Δοκίμασες να πλησιασεις προς τον ανεμιστήρα μηπως εχει παγιδευτεί κάτι ή απλα θέλει λιγο λαδωμα το μοτέρ του; 8) Όταν ήταν ακόμα στην εγγύηση, άρχισε να ακούγεται ένα τρίξιμο από κάτω όταν πάταγα το συμπλέκτη.. Μου το έφτιαξαν τότε, αλλά ξαναχάλασε μετά από 2 χρόνια! Τι να πω.. καστάνια; Θα εκτιμούσα πάρα πολύ κάθε απάντηση απ' όποιον έχει εμπειρία σε θέματα αυτοκινήτων, γιατί αν και ο μηχανικός μου δούλευε παλιά στον Μακρή και φαίνεται να είναι έμπειρος, σκέφτομαι να το πάω και στο επίσημο σερβις της Seat και θέλω να έχω κάποια ιδέα πιο πριν.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να μην κούρασα.. κάτι προσπάθησα να σκεφτώ για το καθένα... Άλλαξε τον λ σου! 2
wolf Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 κάτι προσπάθησα να σκεφτώ για το καθένα... Άλλαξε τον λ σου! Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε για όλες τις απαντήσεις. Λοιπόν, στις παρατηρήσεις σου έχω να προσθέσω τα εξής: Τις αρρυθμίες τις κάνει σε τελείως άσχετες στιγμές. Με ζεστό και κρύο κινητήρα, με ζεστό και κρύο καιρό, άσχετα από τα χιλιόμετρα που έχω κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Μου έχει τύχει να το κάνει στο πρώτο φανάρι ή μετά από 30 χιλιόμετρα! Λάδια δε ξέρω τι μου βάζει, φαντάζομαι τα συνηθισμένα για το συγκεκριμένο αμάξι. Τα αλλάζω κάθε 7500 χλμ. Μένω Αθήνα - Ν. Ιωνία Για το τρίξιμο στα σινεμπλοκ και γω στην αρχή νόμιζα οτι φταίνε τα αμορτισέρ, τα οποία δεν έχω αλλάξει ποτέ, αλλά μόνος του μου είπε οτι μάλλον ο θόρυβος έρχεται από τα σινεμπλόκ όταν είναι κρύα. Μέχρι που σκεφτηκα εκείνη την ώρα να του πω να μου βάλει άλλα.. Αν όμως φταίνε τα αμορτισέρ θα τρίζανε μόνο όταν έχει κρύο και για λίγη ώρα; Για τον ανεμιστήρα του κλιμα θα το αναφέρω την επόμενη και ίσως είναι αυτό που λες..θα δούμε Για το τρίξιμο του συμπλέκτη μου είχαν πει την πρώτη φορά στη Seat οτι είναι πρόβλημα που το εμφανίζουν όλα τα Cordoba της σειράς μου.. Δε θυμάμαι ποιο εξάρτημα μου ανέφεραν και δεν έγραψαν και τίποτα στο βιβλιαράκι του σερβις.. Τώρα γιατί ξαναχάλασε αυτό, είναι τα φοβερά τους ανταλλακτικά φαίνεται με τη σύντομη ημερομηνία λήξης.. Ακόμα μετανιώνω που δεν πήρα το Mazda 3 για 3 χιλιάρικα παραπάνω..
kage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) εχεις αμαξι που κοστιζει 4χιλιαρικα και μου το πας σε αντ/πεια?!?!? το λ μπορει να στο καιει αν το χεις αλλαξει αρκετες φορες και λογω καταλυτη.αν δεν τον αλλαξες ποτε απο τοτε που χεις ενδειξη βαλε εναν ngk ή bosh 100-150e αλλαζεις καθε 7.500 λαδια σε αντ/πεια?ουτε τουρμπο να χες... να βαζεις παντα vw approved(πανω σε λαδια μαρκας mobil,castrol,shell,total,elf θα γραφουν συμβατα με VW AUDI VW 504 00 507 00 το νουμερο το γραφει στο μανουαλ σου) αλλα οχι σε τοσα λιγα κμ. ή παρε καμμια 20αρια κιλα σε καθε παραγγελια απο δω http://stores.ebay.de/levoil/_i.html?_nkw=vw&submit=Finden&_sid=86342933 http://seatclub.gr/forum/ ,http://www.clubseat.com.gr/Seat/en/main.action http://www.ibizamania.gr/forum.php βρες κανα συνεργειο που ασχολειτε κυριως με σεατ και πηγαινε εκει.δεν θα θελουν να σε κλεψουν κανουν μλκ για να μην χασουν αλλους 10-20 που πηγαν μεσω φορουμ.. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2014 από kage
wolf Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 εχεις αμαξι που κοστιζει 4χιλιαρικα και μου το πας σε αντ/πεια?!?!? το λ μπορει να στο καιει αν το χεις αλλαξει αρκετες φορες και λογω καταλυτη.αν δεν τον αλλαξες ποτε απο τοτε που χεις ενδειξη βαλε εναν ngk ή bosh 100-150e αλλαζεις καθε 7.500 λαδια σε αντ/πεια?ουτε τουρμπο να χες... να βαζεις παντα vw approved(πανω σε λαδια μαρκας castrol,shell,total,elf θα γραφουν συμβατα με VW AUDI VW 504 00 507 00 το νουμερο το γραφει στο μανουαλ σου) αλλα οχι σε τοσα λιγα κμ. ή παρε καμμια 20αρια κιλα σε καθε παραγγελια απο δω http://stores.ebay.de/levoil/_i.html?_nkw=vw&submit=Finden&_sid=86342933 http://seatclub.gr/forum/ ,http://www.clubseat.com.gr/Seat/en/main.action http://www.ibizamania.gr/forum.php βρες κανα συνεργειο που ασχολειτε κυριως με σεατ και πηγαινε εκει.δεν θα θελουν να σε κλεψουν κανουν μλκ για να μην χασουν αλλους 10-20 που πηγαν μεσω φορουμ.. Φίλε μου πού είδες οτι το πάω σε αντιπροσωπεία; Είπα σκέφτομαι ΝΑ το πάω στην αντιπροσωπεία, γιατί ο μηχανικός μου δεν μπορεί να βρει την αιτία κάποιων προβλημάτων.. Και το αμάξι όσο και να κοστίζει τώρα, όταν έχεις δώσει 16000 για να το αγοράσεις και δεν έχεις καθυστερήσει ούτε ένα σερβις, όσο να' ναι το πονάς και γω προσωπικά τσατίζομαι όταν βγάζει τόσα προβλήματα μαζεμένα.. Ωραία αυτά που γράφεις για τα λάδια, αλλά εγώ δεν ασχολούμαι δυστυχώς μόνος μου με τα του αυτοκινήτου. Ρωτάω πάντα το μηχανικό τι πρόκειται να φτιάξει, θέλω να μαθάινω αλλά μέχρι εκεί. Κι όταν σου λέει αλλαγή λαδιών μετά από 7500, εγώ θα του κάνω τον έξυπνο και θα του πω στα 10000 ας πούμε; Θα μου πει πήγαινε αλλού και με το δίκιο του.. Τέλος πάντων δε νομίζω για όλα αυτά που έγραψα να ευθύνονται τα λάδια, γιατί ο άνθρωπος είναι σοβαρός και πιστεύω μου βάζει τη σωστή ποιότητα. Και είναι εξουσιοδοτημένος Seat.. Toν λ όπως γράφω και στο αρχικό μου post δεν τον έχω αλλάξει ποτέ και είναι στις άμεσες προτεραιότητές μου. Απλά μου είπε να τον κρατήσω όσο αντέχει κι αυτό κάνω..
Iphone.expertGr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Γεια σας φίλοι μου. Έχω ένα Seat Cordoba 1.4 101 HP αγορασμένο τον 9/2006 και περίπου πάνω στην 5ετία εμφάνισε αρκετά προβληματάκια και θα ήθελα τη γνώμη σας, αν αυτό είναι φυσιολογικό. Τα χλμ του τώρα είναι 116.000. Τα μισά περίπου έχουν γίνει κυρίως σε εθνική. Απλά να αναφέρω οτι το αμάξι είχε ελαττωματική βαλβίδα ροής καυσαερίων από το εργοστάσιο (άναψε λαμπάκι κινητήρα με το που έφυγα από την αντιπροσωπεία ) και στη διάρκεια της διετούς εγύησης χάλασε το βετιλατέρ απ' ότι μου είπαν στη SEAT, το οποίο και αντικαταστάθηκε. Λοιπόν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν είναι τα εξής: 1) Ανάβει συνεχώς το λαμπάκι του κινητήρα, λόγω δυσλειτουργίας του αισθητήρα λ απ' ότι μου είπε ο μηχανικός. Θα χρειαστεί να τον αλλάξω είπε. 2) Μετά από ένα σερβις που έκανα πέρσι, στο οποίο καθάρισε την πεταλούδα του γκαζιού, άρχισε να μου κάνει αρρυθμίες στο ρελαντί (μέχρι που έσβησε μια φορά την ώρα που ακινητοποίησα το αμάξι με νεκρά). Μου είπε οτι ήταν φυσιολογικό να το κάνει για κάποιο διάστημα, αλλά αυτό συνεχίζει μέχρι και σήμερα, 10 μήνες μετά. Το κάνει βέβαια σπάνια και σε τελείως τυχαίες στιγμές. Μάλιστα παρατήρησα μια φορά οτι την ώρα που το κάνει πέφτει λίγο η ένταση του φωτισμού του ταμπλό. Ο μηχανικός καθάρισε ξανά την πεταλούδα, αλλά δε λύθηκε το πρόβλημα. Μου είπε οτι δε ξέρει τι άλλο μπορεί να φταίει, ίσως η βενζίνη.. Έβαλα διάφορες βενζίνες (95, 100, VPower) από διαφορετικά βενζινάδικα, αλλά δε σταμάτησε.. Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται ο αισθητήρας λ που έχει βγάλει πρόβλημα; 3) Οταν είναι κρύος ο κινητήρας και το βάζω μπροστά, για 2 λεπτά ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος, ο οποίος σταματάει μετά. Μου είπε οτι μπορεί να μη λαδώνεται καλά κάποιο εξάρτημα στην αρχή και μετά να σταματάει. Και γι' αυτό δεν έκανε τίποτα, γιατί μου είπε οτι χρειάζεται ψάξιμο του κινητήρα και δεν αξίζει αφού σταματάει μετά από 2 λεπτά. Σα λύση μου πρότεινε να περιμένω κανά λεπτό πριν ξεκινήσω. 4) Όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού πλέον δεν ανοίγει αυτόματα το φως της καμπίνας. Το έκανε και παλιά, είχε σταματήσει για ένα διάστημα και ξαναχάλασε τώρα. 5) Απ' όταν μου έβαλε ενισχυμένα σινεμπλόκ, τις μέρες με πολύ κρύο (< 10 C), ακούω ένα έντονο τρίξιμο από κάτω, όταν πέφτει σε λακούβες ή σαμαράκια. Μετά από μερικά χλμ σταματάει. Μου είπε οτι είναι φυσιολογικό όσο είναι κρύα κι οτι στο επόμενο σερβις θα ρίξει λιγο λιπαντικό, μήπως και σταματήσει. Όντως είναι φυσιολογικό να ακούγεται τόσο τρίξιμο; 6) Τα αμορτισέρ του πορτ μπαγκάζ απ' οτι κατάλαβα είναι για πέταμα, γιατί δεν μπορώ να το σηκώσω με τίποτα και όταν το κλείνω, πρέπει να το αφήσω πολύ χαμηλα , γιατί κοπανάει αφάνταστα.. Είναι φυσιολογικό να έχουν χαλάσει σε 5 χρόνια; Δε ξέρω, αν είναι πάω πάσο.. 7) Μερικές φορές όταν πάω να ανοίξω το clima κάνει ένα περίεργο δυνατό θόρυβο ο ανεμιστήρας. Μόλις το κλείσω και το ξανανοίξω, συνήθως σταματάει ο θόρυβος. Αυτό δεν το έχω αναφέρει στο μηχανικό για να πω την αλήθεια.. 8) Όταν ήταν ακόμα στην εγγύηση, άρχισε να ακούγεται ένα τρίξιμο από κάτω όταν πάταγα το συμπλέκτη.. Μου το έφτιαξαν τότε, αλλά ξαναχάλασε μετά από 2 χρόνια! Τι να πω.. Θα εκτιμούσα πάρα πολύ κάθε απάντηση απ' όποιον έχει εμπειρία σε θέματα αυτοκινήτων, γιατί αν και ο μηχανικός μου δούλευε παλιά στον Μακρή και φαίνεται να είναι έμπειρος, σκέφτομαι να το πάω και στο επίσημο σερβις της Seat και θέλω να έχω κάποια ιδέα πιο πριν.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να μην κούρασα.. 1)πλεον σε αυτα τα αυτοκινητα εκτος απο το να "μαντευεις" υπαρχει και ο τροπος του να το συνδεσει ο μηχανικος στο laptop να δει τι βλαβη βγαζει ο εγκεφαλος για να ξερει και που θα κοιταξει. 2)και σε αυτο το προβλημα θα πρεπει πρωτα να συνδεθει στο laptop και μετα να δεις τι φταιει.Παντως απο αυτα που αναφερεις μπορει να ειναι και ο μετρητης αερα. 3)Προφανως αυτο που ακουγεται ειναι ωστηρια και ειτε φταιει το λαδι που σου βαζει ειτε σιγα σιγα πανε για αλλαγη. 4)Αυτο μπορει να ειναι και απλα μια ασφαλεια.Ελπιζω φυσικα να εχεις τον διακοπτη στην σωστη θεση ;p 5)Τα καλυτερα ενυσχιμενα σινεμπλοκ που υπαρχουν και παιζουν και σχεδον τα ιδια λεφτα με τα μαμα ειναι τα powerflex.Τα βαζεις και δεν τα ξαναλλαζεις ποτε.Ουτε τριξιματα ουτε τιποτα.τωρα το τριξιμο αν ειναι απο αυτα ποιος ξερει τι σινεμπλοκ ειναι,αν τους εβαλε λιγο γρασο εκει που χρειαζεται κτλ. 6)καλα αυτο ειναι το πιο απλο.πας σε ανταλλακτικα και παιρνεις δυο καινουρια,θα στο σηκωνει το πορρτ παγκαζ μετα αερας 7)Ο ανεμιστηρας κανει θορυβο?..Η μηπως κανει το μοτερ του air condition την ωρα που κομπλαρει με τον ιμαντα για να δουλεψει?...να ξερεις οτι ποτε μην ανοιγεις το κλιμα στα πολλα χιλιομετρα ειναι οτι χειροτερο για το μοτερ του. 8) Αυτο ισως να ειναι καποιο ρουλεμαν του σασμαν μεσα.Εαν ακουγοταν οταν το ειχες αφημενο και σταματαγε οταν τον παταγες θα ηταν το ρουλεμαν του δισκο πλατο. Τελος,προσωπικα ΔΕΝ θα σου προτεινα να πας σε αντιπροσωπεια γιατι γινονται πολλα.Εκτος απο αυτο σε οποιοδηποτε αλλο δυνεργειο μπορεις να κατσεις και εκει να δεις τι δουλεια σου κανει.Ενω στην αντιπροσωπει σου λενε φυγε και θα σε παρουμε τηλ να το παρεις.Ασε που σε χρεωνουν μεχρι και την ροδελα που θα σου βαλουν.Στην κυριολεξια. 1
wolf Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 1)πλεον σε αυτα τα αυτοκινητα εκτος απο το να "μαντευεις" υπαρχει και ο τροπος του να το συνδεσει ο μηχανικος στο laptop να δει τι βλαβη βγαζει ο εγκεφαλος για να ξερει και που θα κοιταξει. 2)και σε αυτο το προβλημα θα πρεπει πρωτα να συνδεθει στο laptop και μετα να δεις τι φταιει.Παντως απο αυτα που αναφερεις μπορει να ειναι και ο μετρητης αερα. 3)Προφανως αυτο που ακουγεται ειναι ωστηρια και ειτε φταιει το λαδι που σου βαζει ειτε σιγα σιγα πανε για αλλαγη. 4)Αυτο μπορει να ειναι και απλα μια ασφαλεια.Ελπιζω φυσικα να εχεις τον διακοπτη στην σωστη θεση ;p 5)Τα καλυτερα ενυσχιμενα σινεμπλοκ που υπαρχουν και παιζουν και σχεδον τα ιδια λεφτα με τα μαμα ειναι τα powerflex.Τα βαζεις και δεν τα ξαναλλαζεις ποτε.Ουτε τριξιματα ουτε τιποτα.τωρα το τριξιμο αν ειναι απο αυτα ποιος ξερει τι σινεμπλοκ ειναι,αν τους εβαλε λιγο γρασο εκει που χρειαζεται κτλ. 6)καλα αυτο ειναι το πιο απλο.πας σε ανταλλακτικα και παιρνεις δυο καινουρια,θα στο σηκωνει το πορρτ παγκαζ μετα αερας 7)Ο ανεμιστηρας κανει θορυβο?..Η μηπως κανει το μοτερ του air condition την ωρα που κομπλαρει με τον ιμαντα για να δουλεψει?...να ξερεις οτι ποτε μην ανοιγεις το κλιμα στα πολλα χιλιομετρα ειναι οτι χειροτερο για το μοτερ του. 8) Αυτο ισως να ειναι καποιο ρουλεμαν του σασμαν μεσα.Εαν ακουγοταν οταν το ειχες αφημενο και σταματαγε οταν τον παταγες θα ηταν το ρουλεμαν του δισκο πλατο. Τελος,προσωπικα ΔΕΝ θα σου προτεινα να πας σε αντιπροσωπεια γιατι γινονται πολλα.Εκτος απο αυτο σε οποιοδηποτε αλλο δυνεργειο μπορεις να κατσεις και εκει να δεις τι δουλεια σου κανει.Ενω στην αντιπροσωπει σου λενε φυγε και θα σε παρουμε τηλ να το παρεις.Ασε που σε χρεωνουν μεχρι και την ροδελα που θα σου βαλουν.Στην κυριολεξια. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Για τον λ εννοείται οτι από το λάπτοπ το είδε. Δυστυχώς όμως για τις αρρυθμίες δε δείχνει καμία απολύτως βλάβη! Για τα σινεμπλοκ πιστεύεις οτι μου έβαλε κακής ποιότητας ή οτι δεν έβαλε το απαραίτητο γράσο/λιπαντικό στα σημεία που έπρεπε; Γιατί όπως και να 'χει, αφού παραδέχθηκε οτι ο θόρυβος είναι μάλλον από κει, δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι να τον σταματήσει; Το θέμα είναι οτι το τρίξιμο το κανει τις μέρες με πολύ κρύο και μια φορά που του το άφησα, μου είπε οτι δεν άκουσε κάτι. Μάλλον προσπαθεί να το αποφύγει απ' οτι κατάλαβα.. Για το κλίμα που λες δε ξέρω από που έρχεται ο θόρυβος. Έχω την εντύπωση οτι τον ακούω από τα πόδια του συνοδηγού, κάτω από το ντουλαπάκι. Τι εννοείς να μην το ανοίγω στα πολλά χλμ? Από πόσα και πάνω; Τέλος, όσον αφορα την αντιπροσωπεία, όντως έχεις δίκιο παλιά μου χρέωναν 100 ευρώ για να αλλαξουν λάδια και φίλτρο λαδιού και γι' αυτό έφυγα. Αλλά δε ξέρω τι να κάνω με τα προβληματάκια που δεν μπορεί να λύσει ο μηχανικός μου, γι' αυτό το σκέφτομαι.
Iphone.expertGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Για τον λ εννοείται οτι από το λάπτοπ το είδε. Δυστυχώς όμως για τις αρρυθμίες δε δείχνει καμία απολύτως βλάβη! Για τα σινεμπλοκ πιστεύεις οτι μου έβαλε κακής ποιότητας ή οτι δεν έβαλε το απαραίτητο γράσο/λιπαντικό στα σημεία που έπρεπε; Γιατί όπως και να 'χει, αφού παραδέχθηκε οτι ο θόρυβος είναι μάλλον από κει, δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι να τον σταματήσει; Το θέμα είναι οτι το τρίξιμο το κανει τις μέρες με πολύ κρύο και μια φορά που του το άφησα, μου είπε οτι δεν άκουσε κάτι. Μάλλον προσπαθεί να το αποφύγει απ' οτι κατάλαβα.. Για το κλίμα που λες δε ξέρω από που έρχεται ο θόρυβος. Έχω την εντύπωση οτι τον ακούω από τα πόδια του συνοδηγού, κάτω από το ντουλαπάκι. Τι εννοείς να μην το ανοίγω στα πολλά χλμ? Από πόσα και πάνω; Τέλος, όσον αφορα την αντιπροσωπεία, όντως έχεις δίκιο παλιά μου χρέωναν 100 ευρώ για να αλλαξουν λάδια και φίλτρο λαδιού και γι' αυτό έφυγα. Αλλά δε ξέρω τι να κάνω με τα προβληματάκια που δεν μπορεί να λύσει ο μηχανικός μου, γι' αυτό το σκέφτομαι. Απο την στιγμη που ο λ του δειχνει μονιμη βλαβη θελει αλλαγη.Τον αλλαζεις και μετα βλεπεις την συνεχεια.Για να εισαι καλυμενος απο ολα. οσον αφορα τα σινεμπλοκ δεν ξερω τι να σου πω.και κακης ποιοτητας να εβαλε θα τριζουν,και γρασο να μην εβαλε,παλι θα τριζουν.ΕΑΝ φυσικα ειναι τα σινεμπλοκ. Εκανα λαθος.Εννοω με πολλες στροφες του κινητηρα.Το μοτερ του καλοριφερ γυριζει μονιμα με ιμαντα που παιρνει κινηση απο τον στροφαλο.βεβαια γυριζει η τροχαλια του μοτερ αλλα οταν εσυ το εχεις κλειστο εκεινο δεν ειναι κομπλαρισμενο και δεν δουλευει.οποτε ειναι διαφορετικο να του δωσεις εσυ εντολη να δουλεψει ξαφνικα στις 1000 στροφες και διαφορετικα στις 5000 ...με μια φορα δεν θα παθει κατι αλλα μια ,δυο τρεις θα την ακουσει το μοτερ.Εκει που λες προς τον συνοδηγο και στην κονσολα δεν νομιζω να εχει κατι που μπορει να ακουστει.Ειναι το ψυγειακη του καλοριφερ μονο και η εβαπορετα.
wolf Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Απο την στιγμη που ο λ του δειχνει μονιμη βλαβη θελει αλλαγη.Τον αλλαζεις και μετα βλεπεις την συνεχεια.Για να εισαι καλυμενος απο ολα. οσον αφορα τα σινεμπλοκ δεν ξερω τι να σου πω.και κακης ποιοτητας να εβαλε θα τριζουν,και γρασο να μην εβαλε,παλι θα τριζουν.ΕΑΝ φυσικα ειναι τα σινεμπλοκ. Εκανα λαθος.Εννοω με πολλες στροφες του κινητηρα.Το μοτερ του καλοριφερ γυριζει μονιμα με ιμαντα που παιρνει κινηση απο τον στροφαλο.βεβαια γυριζει η τροχαλια του μοτερ αλλα οταν εσυ το εχεις κλειστο εκεινο δεν ειναι κομπλαρισμενο και δεν δουλευει.οποτε ειναι διαφορετικο να του δωσεις εσυ εντολη να δουλεψει ξαφνικα στις 1000 στροφες και διαφορετικα στις 5000 ...με μια φορα δεν θα παθει κατι αλλα μια ,δυο τρεις θα την ακουσει το μοτερ.Εκει που λες προς τον συνοδηγο και στην κονσολα δεν νομιζω να εχει κατι που μπορει να ακουστει.Ειναι το ψυγειακη του καλοριφερ μονο και η εβαπορετα. Ο λ απ' οτι έχω καταλάβει χαροπαλεύει και δεν τα 'χει παίξει τελείως. Δίνει κάθε τόσο βλάβη και μετά σβήνει. Σίγουρα δεν είναι κι ότι καλύτερο να τον έχω έτσι, σίγουρα θα τον αλλάξω μόλις έχω τα λεφτά. Το κλίμα νομίζω οτι έχει κάνει αυτό το θόρυβο και στο ρελαντί που το έχω ανοίξει. Βέβαια το κάνει πολύ σπανια, ούτε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά, γι' αυτό δεν έχω δώσει μεγάλη σημασία σε αυτό
kage Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Φίλε μου πού είδες οτι το πάω σε αντιπροσωπεία; Είπα σκέφτομαι ΝΑ το πάω στην αντιπροσωπεία, γιατί ο μηχανικός μου δεν μπορεί να βρει την αιτία κάποιων προβλημάτων.. Και το αμάξι όσο και να κοστίζει τώρα, όταν έχεις δώσει 16000 για να το αγοράσεις και δεν έχεις καθυστερήσει ούτε ένα σερβις, όσο να' ναι το πονάς και γω προσωπικά τσατίζομαι όταν βγάζει τόσα προβλήματα μαζεμένα.. Ωραία αυτά που γράφεις για τα λάδια, αλλά εγώ δεν ασχολούμαι δυστυχώς μόνος μου με τα του αυτοκινήτου. Ρωτάω πάντα το μηχανικό τι πρόκειται να φτιάξει, θέλω να μαθάινω αλλά μέχρι εκεί. Κι όταν σου λέει αλλαγή λαδιών μετά από 7500, εγώ θα του κάνω τον έξυπνο και θα του πω στα 10000 ας πούμε; Θα μου πει πήγαινε αλλού και με το δίκιο του.. Τέλος πάντων δε νομίζω για όλα αυτά που έγραψα να ευθύνονται τα λάδια, γιατί ο άνθρωπος είναι σοβαρός και πιστεύω μου βάζει τη σωστή ποιότητα. Και είναι εξουσιοδοτημένος Seat.. Toν λ όπως γράφω και στο αρχικό μου post δεν τον έχω αλλάξει ποτέ και είναι στις άμεσες προτεραιότητές μου. Απλά μου είπε να τον κρατήσω όσο αντέχει κι αυτό κάνω.. αναφερεις στην αρχη για αντιπ/εια και seat. επιπλεον ποτε δεν εμπιστευομαστε μηχανικους ακομη και φιλοι να ναι. δεν αποφασιζει ο μηχανικος για το ποτε θα αλλαξει τα λαδια και να βαζει οτι θελει.υπαρχει και manual που αναφερει τα σερβις...Σιγουρα ειναι καλο να τα αλλαζεις συχνα αλλα σιγουρα οχι στα 7500κμ και σε ατμοσφαιρικο!να ταν τουρμπο να λεγα οκ. εκτος και αν σου βαζει φτηνα δηλ.απλα συνθετικα ή τα απλα και γι αυτο σου λεει αλλαζε τα συχνα.παλι χωρις νοημα. ειναι συνηθισμενο ενα σινεμπλοκ που ειναι στα τελευταια ή κακης ποιοτητα ή οτιδηποτε να ακουγεται κυριως οταν εχει κρυο
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 αναφερεις στην αρχη για αντιπ/εια και seat. επιπλεον ποτε δεν εμπιστευομαστε μηχανικους ακομη και φιλοι να ναι. δεν αποφασιζει ο μηχανικος για το ποτε θα αλλαξει τα λαδια και να βαζει οτι θελει.υπαρχει και manual που αναφερει τα σερβις...Σιγουρα ειναι καλο να τα αλλαζεις συχνα αλλα σιγουρα οχι στα 7500κμ και σε ατμοσφαιρικο!να ταν τουρμπο να λεγα οκ. εκτος και αν σου βαζει φτηνα δηλ.απλα συνθετικα ή τα απλα και γι αυτο σου λεει αλλαζε τα συχνα.παλι χωρις νοημα. ειναι συνηθισμενο ενα σινεμπλοκ που ειναι στα τελευταια ή κακης ποιοτητα ή οτιδηποτε να ακουγεται κυριως οταν εχει κρυο ΟΠΑ! Αυτό με τα λαδια δε το καταλαβα.. Μια χαρα κάνει και τα αλλάζει στις 7500... Μάγκες επειδη εδω σα χώρα παίζουμε με περέργες αυξομειώσεις θερμοκρασίας ειναι καλό ανα 7500 ή 6 μήνες (καλύτερα ανα εποχή) να αλλάζονται τα λάδια. Εγω βάζω τα γνησια Longlife της bmw (που ειναι για 20000) αλλα και πάλι πριν τις 10000 τα εχω αλλάξει (συνήθως γύρω στις 7-8Κ τα κρατάω). Λαδάκια ειναι, 50€ κοστος μαζί με το φίλτρο, αξίζει να τα δώσεις για να κρατας σε καλή κατασταση το αμαξι σου... Κατα τα αλλα και απο εμένα να πάει και σε άλλο τεχνικό αλλα να αλλάξει και το λ γιατι ειναι μεγάλος διαολος...
Timour21 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Paylidi, συμφωνώ και γω με αυτά που λες για τα λάδια, αλλά αν το παιδί πχ, κάνει το 50% των χλμ, σε εθνικές οδούς, τότε δεν είναι ίδια η χρήση του λαδιού με το να το δούλευε σερί Αθήνα, και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, θεωρώ οτι δεν έχει πολύ μεγαλύτερη φθορά απο τα λάδια αν τα αφήσει για 2,5k χλμ πριν τα αλλάξει. @TS Φίλε μου ο λ μπορεί μεν να δίνει "παροδική" βλάβη στον εγκέφαλο, αλλά μέσω του λ ρυθμίζονται και άλλες παράμετροι στον κινητήρα, οπότε αν θες να λειτουργεί σωστά, τον αλλάζεις άμεσα. Για ρώτα επίσης τον μάστορα που σου κάνει τις διαγνώσεις με το laptop, με τι software στο κοιτάει? Αν χρησιμοποιεί το VAS πέστου να στο ξανατσεκάρει με το ODIS , το αμάξι σου πρέπει να έχει K-Line interface, και δίνει περισσότερες πληροφορίες (και επιλογές) για το αυτοκίνητό σου. Επίσης ο εγκέφαλος πρέπει να κρατάει ακόμη και τις παροδικές βλάβες όχι μόνο τις μόνιμες. Επειδή υπάρχουν διάφορα "διαγνωστικά" για αυτοκίνητα, βεβαιώσου οτι χρησιμοποιεί τα επίσημα της VAG (VAS και ODIS) και όχι τίποτε άλλο κουκουρούκου. Για τον θόρυβο που λες κάτω απο το ντουλαπάκι , έχω μάθει οτι είναι σύνηθες σε αυτοκίνητο σαν το δικό σου, να περνάνε φύλλα μέσα απο το φίλτρο καμπίνας και να πηγαίνουν να κολλάνε στο βεντιλατέρ καμπίνας. Την επόμενη φορά που θα το πας συνεργείο, βάλε τον μάστορα να βγάλει το φίλτρο καμπίνας, και να στο φυσήξει αρκετά με αέρα, μπας και είναι κάποιο φύλλο και φύγει. 1
Iphone.expertGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Paylidi, συμφωνώ και γω με αυτά που λες για τα λάδια, αλλά αν το παιδί πχ, κάνει το 50% των χλμ, σε εθνικές οδούς, τότε δεν είναι ίδια η χρήση του λαδιού με το να το δούλευε σερί Αθήνα, και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, θεωρώ οτι δεν έχει πολύ μεγαλύτερη φθορά απο τα λάδια αν τα αφήσει για 2,5k χλμ πριν τα αλλάξει. @TS Φίλε μου ο λ μπορεί μεν να δίνει "παροδική" βλάβη στον εγκέφαλο, αλλά μέσω του λ ρυθμίζονται και άλλες παράμετροι στον κινητήρα, οπότε αν θες να λειτουργεί σωστά, τον αλλάζεις άμεσα. Για ρώτα επίσης τον μάστορα που σου κάνει τις διαγνώσεις με το laptop, με τι software στο κοιτάει? Αν χρησιμοποιεί το VAS πέστου να στο ξανατσεκάρει με το ODIS , το αμάξι σου πρέπει να έχει K-Line interface, και δίνει περισσότερες πληροφορίες (και επιλογές) για το αυτοκίνητό σου. Επίσης ο εγκέφαλος πρέπει να κρατάει ακόμη και τις παροδικές βλάβες όχι μόνο τις μόνιμες. Επειδή υπάρχουν διάφορα "διαγνωστικά" για αυτοκίνητα, βεβαιώσου οτι χρησιμοποιεί τα επίσημα της VAG (VAS και ODIS) και όχι τίποτε άλλο κουκουρούκου. Για τον θόρυβο που λες κάτω απο το ντουλαπάκι , έχω μάθει οτι είναι σύνηθες σε αυτοκίνητο σαν το δικό σου, να περνάνε φύλλα μέσα απο το φίλτρο καμπίνας και να πηγαίνουν να κολλάνε στο βεντιλατέρ καμπίνας. Την επόμενη φορά που θα το πας συνεργείο, βάλε τον μάστορα να βγάλει το φίλτρο καμπίνας, και να στο φυσήξει αρκετά με αέρα, μπας και είναι κάποιο φύλλο και φύγει. Ειτε vas ειτε odis κτλ απο την στιγμη που του βγαζει την βλαβη,υπαρχει.Πλεον πολλα προγραμματα διαβαζουν βλαβες.Το αν θα εχεις το odis παιζει ρολο στο να δεις ακομα παραπνω λεπτομεριες μεσω εγκεφαλου.Ε αν βγαλει το φιλτρο καμπινας εξω το αλλαζει.Δεν υπαρχει λογος να καθεται να το φυσαει.
Timour21 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ενδέχεται generic διαγνωστικό (τύπου autocom) να διαβάζει τις μόνιμες βλάβες και όχι τις παροδικές, το έχω δει να γίνεται.<br><br> Όσο για το δεύτερο, αν το φύλλο (η οποιοδήποτε άλλο σκουπίδι) έχει "κολλήσει" στο βεντιλατερ, πως ακριβώς θα φύγει αν αλλάξεις φίλτρο καμπίνας? Αυτό που είπα εγώ (και μάλλον δεν το εξήγησα σωστά) είναι αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας και φύσημα με πιστόλι αέρα στο σημείο που μπαίνει το φίλτρο , προκειμένου να διώξει ο αέρας τα σκουπίδια του βεντιλατερ.
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ενδέχεται generic διαγνωστικό (τύπου autocom) να διαβάζει τις μόνιμες βλάβες και όχι τις παροδικές, το έχω δει να γίνεται.<br><br> Όσο για το δεύτερο, αν το φύλλο (η οποιοδήποτε άλλο σκουπίδι) έχει "κολλήσει" στο βεντιλατερ, πως ακριβώς θα φύγει αν αλλάξεις φίλτρο καμπίνας? Αυτό που είπα εγώ (και μάλλον δεν το εξήγησα σωστά) είναι αφαίρεση του φίλτρου καμπίνας και φύσημα με πιστόλι αέρα στο σημείο που μπαίνει το φίλτρο , προκειμένου να διώξει ο αέρας τα σκουπίδια του βεντιλατερ. αν εχει generic διαγνωστικό να το κλείσει το μαγαζί ή να διορθώνει κανενα μιραφιόρι... Τέτοια διαγνωση κάνω και εγω με το ELM327... Για το μοτερακι του ανεμιστήρα όπως προείπα ειναι καλό να φτάσει στο μοτερ αυτό καθαυτό για να δει τι παίζει... όλα τα υπόλοιπα ειναι ημίμετρα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα