Bigi444444 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Για μένα πάλι δεν έχουν να κάνουν ούτε με βελτίωση χαρακτήρα, ούτε με άπειρα quest, ούτε με grinding και όλα τα σχετικά τελοσπάντων.Αυτά τα βρίσκεις και σε ένα sp game.Αυτό που έχει το multiplayer παιχνίδι είναι ο ανταγωνισμός με άλλους ανθρώπους.Είτε είναι ευγενής άμιλλα είτε κόμπλεξ του τύπου: επειδή είμαι ικανότερος από εσένα θα σε @@, και αν όχι τώρα, κάποια στιγμή μέσα από τη βελτίωση του χαρακτήρα μου, τα άπειρα quest, το grinding και όλα τα σχετικά θα το καταφέρω.Ας μη γελιόμαστε, είναι στην ψυχοσύνθεση του ανθρώπου αυτά τα πράγματα.Είμαστε άκρως ανταγωνιστικά όντα.Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι όσοι ξεκινούν την ανάπτυξη τέτοιων παιχνιδιών στρατολογούν ψυχολόγους.Στοχεύουν άμεσα στα πιο μύχια ένστικτα αυτά τα παιχνίδια. (ουυυυυ six-six six!!! ) 3
liopyr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Παρατηρώντας κόσμο (και τον εαυτό μου) μιας και δουλεύω μπόλικα χρόνια σε νετκαφέ, νομίζω πως δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση στο τι είναι mmo, ή και game γενικά, ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Υπάρχουν official nerds (δεν το λέω υποτιμητικά) που εντυπωσιάζονται με το παραμικρό και μπορεί να χαζεύουν κάνα δεκάλεπτο τις φωτιές από το legendary weapon τους. Αυτοί οι άνθρωποι το ευχαριστιούνται πραγματικά, και το αστείο της υπόθεσης είναι πως σε skill είναι συνήθως κομπάρσοι. Υπάρχουν άλλοι που παίζουν πιο casual, μάλλον επειδή δεν βρίσκουν τίποτα καλύτερο να περάσουν την ώρα τους. Αυτοί συνήθως αλλάζουν game βάση του ποιο παίζεται πιο πολύ και από περισσότερο κόσμο. Είναι ικανοί να καούν με οτιδήποτε, σήμερα WoW, αύριο COD, και μετά ..minecraft. Μου δίνουν την εντύπωση πως δεν τους κάνουν παρέα στην πραγματική ζωή τους. ;p Tον εαυτό μου τον τσακώνω σε μία κατηγορία που παίζει μερικούς μήνες πολύ, και λόγω δουλειάς μάλλον πάρα πολύ, μέχρι την φάση που θα φάει κάποια σφαλιάρα από την πραγματικότητα, θα πει wtf, θα σταματήσει για κάποιο καιρό, και μόλις βρει αφορμή (μου τελειώσαν οι σειρές - έμεινα άφραγκος - αργεί η επανάσταση - με παράτησε η γκόμενα) θα ξανακυλήσουν. Η γοητεία και συγχρόνως παγίδα τα mmo, είναι πως προσφέρουν ένα είδος virtual κοινωνικότητας, αλλά η γραμμή που ξεχωρίζει την διασκέδαση από το κάψιμο είναι πολύ λεπτή για να μην την περάσει κάποιος, ειδικά στο WoW (που γνωρίζω επειδή παίζω), ο χρόνος που σου ζητάει για να είσαι ανταγωνιστικός σε υψηλό επίπεδο είναι τεράστιος, και δεν έχει να κάνει μόνο με τα raid αλλά και με το πόσο έχεις διαβάσει - ενημερώνεσαι για το class σου κλπ. (υπάρχουν theorycrafters που ασχολούνται 24ωρα σερί για να ζυγίσουν τα stats του char τους). (σεντονάκι και δεν νομίζω πως κάλυψα καμία απορία του ts, χεχ). 1
StormGr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 1) Τα ΜΜΟ μια χαρα κοινωνικα ειναι, γνωρισα ατομα απο το WoW που κανουμε παρεα και μιλαμε εκτος παιχνιδιου, και για καφεδακι παμε κλπ. Μην ξεχνατε οτι μερικοι επισης οχι απλως σχεση αλλα εχουν παντρευτει ενω γνωριστηκανε σε ενα online παιχνιδι! 2) Δεν θα μπορουσε ο καθενας να εχει το save του χαρακτηρα του στον υπολογιστη του γιατι υστερα θα ητανε τιγκα στα hack και στα overpowered items. Αν θυμαστε οσοι ειστε μιας ηλικιας τουλαχιστον στο Diablo 2 ειχε και τοπικο και σερβερ save, ευτυχως ξεχωριστα το καθενα γιατι στο τοπικο γινοτανε χαμος απο χαρακτηρες που κανανε 1 shot τα παντα. 3) Τα ΜΜΟ θελουν χρονο και αφοσιωση για να παιχτουν. Για μενα το παιχνιδι πραγματικα αρχιζει οταν φτασει ο χαρακτηρας σου μεγιστο level, σε αντιθεση με τα single player που καπου εκει τελειωνει. Ειναι πολυ ανταγωνιστικα και προσφερουν μια ικανοποιηση οτι κατι κανεις και δεν χαλας τον χρονο σου τσαμπα (που αυτο κανεις δηλαδη αλλα τεσπα). Ειναι πολυ ωραιο το αισθημα οταν εισαι στο καλυτερο guild του σερβερ ή οταν εισαι στα top 500 guilds της Ευρώπης. Όταν στο pvp ανηκεις στο top 5% των παικτων κλπ κλπ. Απο τοτε που γνωρισα τα ΜΜΟ προσωπικα δεν μπορω να παιξω single player, τα αρχιζω αλλα μετα απο 2-3 ωρες τα βαριεμαι. Ελαχιστα εχω τερματισει τα τελευταια 10 χρονια. Απο την αλλη εχω ασχοληθει απο ελαχιστα εως παρα πολυ σχεδον με ολα τα ΜΜΟ που εχουν βγει. Και αμα δεν υπαρχει τιποτα καλο κατεβαζω καμια βλακειουλα F2P μονο και μονο για τον χαβαλε. Δεν ξερω ισως ειναι θεμα γουστου, ισως ειναι θεμα νοοτροπιας, ισως και ανωμαλιας αλλα τα ΜΜΟ ειναι ωραια τα ατιμα! 1
LifeScarcity Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Κοίτα το ότι έφαγες νίλα με το ESO δεν σημαίνει ότι η κατηγορία MMO είναι για τα πέρα αμπέλια έτσι;(άσχετα που δεν υπάρχει κάποιο που να αξίζει(τουλάχιστον για μένα) αυτή τη στιγμή). Και με το ίδιο "σκεπτικό" γιατί το CS έχει τόσο κόσμο,που είναι 10 μαλάκες και πυροβολάνε ο ένας στον άλλον στην Dust II.Εκτός αν έχεις ήδη κάνει thread και το έχω χάσει.
akar Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Τα MMO το μόνο πράγμα που δεν προωθούν είναι την κοινωνικότητα. Αντιθέτως ευνοούν τον σεκταρισμό (guilds, alliances, clans, corporations κ.λ.π.), τον ατομισμό (δεν πάνα να καίγεται το σπίτι του διπλανού «Μην ασχολείσαι, εμείς κοιτάμε την δουλειά μας», επιλεκτική εφαρμογή των κανονισμών ενός guild? «Μην ανακατεύεσαι, κάτσε στην γωνίτσα σου και κάνε ότι δεν καταλαβαίνεις»…), την αδιαφορία έως και την ξενοφοβία για ότι βρίσκεται εκτός των τειχών του μικρόκοσμου του guild. Αλήθεια ποιοι «ευημερούν» μέσα στα guild? Οι χειροκροτητές & οι γλείφτες, γίνε και ‘συ ένας για να σε παίρνουν στα raid, αλλιώς… Αυτά τα παιδιά που είναι τώρα δώδεκα-δεκαπέντε χρονών και εκπαιδεύονται σ’ αυτό τον τρόπο σκέψης & συμπεριφοράς, αύριο μεθαύριο θα βγουν στην κοινωνία. Υ.Γ. Εξαιρέσεις υπάρχουν. Πάρα μα παρά πολύ λίγες όμως. 4
LongTom Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Τα MMO το μόνο πράγμα που δεν προωθούν είναι την κοινωνικότητα. Αντιθέτως ευνοούν τον σεκταρισμό (guilds, alliances, clans, corporations κ.λ.π.), τον ατομισμό (δεν πάνα να καίγεται το σπίτι του διπλανού «Μην ασχολείσαι, εμείς κοιτάμε την δουλειά μας», επιλεκτική εφαρμογή των κανονισμών ενός guild? «Μην ανακατεύεσαι, κάτσε στην γωνίτσα σου και κάνε ότι δεν καταλαβαίνεις»…), την αδιαφορία έως και την ξενοφοβία για ότι βρίσκεται εκτός των τειχών του μικρόκοσμου του guild. Αλήθεια ποιοι «ευημερούν» μέσα στα guild? Οι χειροκροτητές & οι γλείφτες, γίνε και ‘συ ένας για να σε παίρνουν στα raid, αλλιώς… Αυτά τα παιδιά που είναι τώρα δώδεκα-δεκαπέντε χρονών και εκπαιδεύονται σ’ αυτό τον τρόπο σκέψης & συμπεριφοράς, αύριο μεθαύριο θα βγουν στην κοινωνία. Υ.Γ. Εξαιρέσεις υπάρχουν. Πάρα μα παρά πολύ λίγες όμως. Kαλά δεν θα το πήγαινα και τόσο μακρυά. Είναι φαινομένο των περισσότερων MMO οι "toxic" παίκτες,αλλά σίγουρα δεν είναι όλα έτσι. Προσωπικά τα βαριέμαι αφάνταστα. Το ότι δεν τελειώνει ποτέ και θέλει απίστευτο λιώσιμο για να φτάσεις στο late game με ξενερώνει αφάνταστα.Είναι και το θέμα ότι η οιαδήποτε "ιστορία" πάει περίπατο σε MMO και το feeling είναι ελάχιστο με τόσα bot,troll και άσχετους-φανατίλες-stat whores.Οι οποίοι φυσικά επίσης χαλάν το παιχνίδι και για εμένα. Επίσης επειδή όλοι οι IRL φίλοι δεν παίζουν τίποτα σε ηλεκτρονική μορφή κάνει τέτοια παιχνίδια τόσο μοναχικά όσο και τα single(δεν θα προσπαθούσα να "γνωρίσω" κάποιον από παιχνίδι). Παίζω καμία φορά το War thunder για το PvP, που είναι καλύτερο από το να παίζω sims(ορισμένες φορές).
paragontikos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 βασικά είναι 2 κατηγορίες mmo. Μια είναι το wow και μια όλα τα υπόλοιπα mmo games. Έχει αποδειχτεί ότι όλα τα υπόλοιπα σιγά σιγά πεφτουν ενώ το wow παραμένει. Εγώ πιστεύω ένας σημαντικός λόγος που αξίζουν τα mmo είναι το support της εταιρίας και όποιος έχει παίξει wow καταλαβαίνει τι εννοώ. Το wow έχει "ζυμωθεί" τόσα χρόνια και με την βοήθεια του community και του feedback που κάνουν έχει καταφέρει να είναι εκεί που είναι. Ένας τέτοιου είδους παιχνίδι χωρίς support δηλαδή updates,hotfixes expansions θα έχανε το νόημα του σε λιγότερο απο χρόνο όπως και γίνεται στις άλλες περιπτώσεις. Για να καταλάβεις τι νόημα έχει ένα mmo - κατα την άποψη μου πάντα - πρέπει να του δώσεις χρόνο και να παίξεις αρκετά μετά το μέγιστο level τερματισμού γιατί στην ουσία εκεί ξεκινάει το παιχνίδι. Εκεί βρίσκεις τα raids-instances-dungeons, pvp κτλ που για να πιάσεις το νόημα τους και να καταφέρεις κάτι πρέπει να μπείς σε ένα guild-clan. Στο wow όποιος έχει παίξει σε καλό guild (το οποίο ρίχνει heroic content κτλ) καταλαβαίνει την ουσία του παιχνιδιού και έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον για να συνεχίσει να παίζει απο έναν που κάθεται σε μια "πόλη" του παιχνιδιού και τρολάρει στο chat. Το ίδιο ισχύει και στο Pvp για έναν παίχτης που έχει καταφέρει με την ομάδα του να φτάσει σε υψηλά rating. Γενικά ένα παιχνίδι που το παίζουν εκατομμύρια δε γίνεται να έχει το ίδιο νόημα για όλους, σίγουρα όμως έχει κάποιο νόημα ίσως διαφορετικό για κάποιους απο κάποιους άλλους. Όσων αφορά τη κοινωνικότητα του παιχνιδιού έχει λίγο να κάνει και με τον χαρακτήρα του καθενός, σε ένα guild μπορείς να γνωρίσεις κόσμο που να μπορείς να πεις 2 κουβέντες και να έχεις κάποια κοινά ενδιαφέροντα με προφανώς το κέντρο αυτών να είναι το ίδιο το παιχνίδι. Επίσης στη περίπτωση ελληνικής κοινότητας στο παιχνίδι μπορείς να κάνεις και κανονικούς φίλους όπως και έχει γίνει πιστεύω σε πάρα πολύ κόσμο. Τώρα αν δε μιλάς σε κανέναν, δεν θες να μπεις σε κάποιο guild και γενικά είσαι σολο καριέρα μην περιμένεις να σε παρακαλάει κανείς Επίσης για τους λογους που αναφέρθηκαν και πιο πάνω(exploits-hacks) πρέπει ο χαρακτήρας-saves του παιχνιδιού να είναι σε server για την διασφάλιση ότι όλοι παίζουν επί ίσοις όροις το οποίο είναι και το πιο σημαντικό διότι το παιχνίδι θα έχανε το νόημα του μιας και η ύπαρξη βαθμών δυσκολίας και ανταγωνισμού κρατάει τους παίχτες καθηλωμένους και όχι τόσο τα subscription (αν υπάρχουν). Εκεί βέβαια μπαίνει και το skill του παίχτη και το παιχνίδι γίνεται μια πυραμίδα με τους τοπ παίχτες(top pvpers, gladiators, top guild στον κοσμο κτλ) στα ύψος της και τις υπόλοιπες βαθμίδες χωρισμένες με βάση τις ικανότητες - κατορθώματα των παιχτών. Τέλος να πω οτι σίγουρα τα mmo θέλουν αρκετό χρόνο ειδικά στις περιπτώσεις hardcore raiding κτλ και οτι δεν είναι και το βέλτιστο να καίγεσαι όλη μέρα σε ένα παιχνίδι γιατι στην τελική ειναι κατι παιχνίδι,εικονικό κτλ κτλ αλλά αυτή είναι μια σχετική συζήτηση και έχει να κάνει με το τι ευχαριστεί τον καθένα και το πως χειρίζεται τον χρόνο του.
mathsrule Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Εγώ από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω όσους,την εποχή του πάμφθηνου ιντερνετ και του multiplayer γενικά, κάθονται να παίζουν single player, σαν τα γεροντάκια που ρίχνουν την πασιέντζα. Σόρυ αλλά θυμίζει αυνανισμό η όλη single player "εμπειρία". Διότι πολύ απλά το multiplayer δεν πιάνει σε καμία περίπτωση την ποιότητα (δηλαδή σενάριο/γραφικά/gameplay, ακόμα και cutscenes) του single player. Είναι σα να μου λες ότι το mp του Assassin's Creed είναι καλύτερο από το sp του. Να μου πεις για παιχνίδια τύπου Call of Duty που από σενάριο δεν έχουν τίποτα και το όλο νόημά τους είναι "γεμίζω και σκοτώνω" να συμφωνήσω, αλλά τα ποιοτικά παιχνίδια που βασίζονται κυρίως στο σενάριο και στο ποικιλόμορφο gameplay πολύ απλά χαραμίζονται με το multiplayer. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Θεωρίες συνομωσίας ακόμα και για τα MMO έχετε μερικοί ; Καλά κρασιά..
Vasilius Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δες στο Southpark το επεισόδιο με το WoW , απαντά σε αυτό που ρωτάς
liopyr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Τα MMO το μόνο πράγμα που δεν προωθούν είναι την κοινωνικότητα. Αντιθέτως ευνοούν τον σεκταρισμό (guilds, alliances, clans, corporations κ.λ.π.), τον ατομισμό (δεν πάνα να καίγεται το σπίτι του διπλανού «Μην ασχολείσαι, εμείς κοιτάμε την δουλειά μας», επιλεκτική εφαρμογή των κανονισμών ενός guild? «Μην ανακατεύεσαι, κάτσε στην γωνίτσα σου και κάνε ότι δεν καταλαβαίνεις»…), την αδιαφορία έως και την ξενοφοβία για ότι βρίσκεται εκτός των τειχών του μικρόκοσμου του guild. Αλήθεια ποιοι «ευημερούν» μέσα στα guild? Οι χειροκροτητές & οι γλείφτες, γίνε και ‘συ ένας για να σε παίρνουν στα raid, αλλιώς… Αυτά τα παιδιά που είναι τώρα δώδεκα-δεκαπέντε χρονών και εκπαιδεύονται σ’ αυτό τον τρόπο σκέψης & συμπεριφοράς, αύριο μεθαύριο θα βγουν στην κοινωνία. Υ.Γ. Εξαιρέσεις υπάρχουν. Πάρα μα παρά πολύ λίγες όμως. Κάτσε ρε αδερφέ, δεν ξέρω μπορεί να είχες άσχημες εμπειρίες, να έπεσες σε μαλάκες, δε λέω, αλλά ποιο σεκταρισμό και ατομισμό λες, μιλάμε για ένα παιχνίδι. Που το παίζουμε. Με την λογική σου δηλαδή, τα παιδάκια να μην παίζουν ούτε ποδόσφαιρο ξερωγω, κι εκεί παρόμοιες εμπειρίες μπορεί να αντλήσουν που θα επηρεάσουν τον χαρακτήρα τους.. 5
akar Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Για τον σεκταρισμό & τον ατομισμό που συνάντησα στα ΜΜΟ που έπαιξα, μιλάω. Σύγκριση του ποδοσφαίρου ή όποιας άλλης δραστηριότητας που απαιτεί προσωπική επαφή, με μια δραστηριότητα που δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η ανωνυμία & η απόσταση, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει. Για ποια κοινωνικότητα μιλάμε επομένως? Υ.Γ. Είσαι σίγουρος ότι όλοι βλέπουν τα ΜΜΟ ως παιχνίδι? 2
liopyr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ξέρω τι λες, απλά βρίσκω τις λέξεις που διαλέγεις τουλάχιστον υπερβολικές. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που πληρώνεις για να παίζεις και να διασκεδάζεις, δεν είναι κάτι που σου επιβάλλεται για να διαμορφώσει τον χαρακτήρα σου. Ούτε καν η φύση του παιχνιδιού προωθεί κάτι τέτοιο. Έχεις δίκιο όσον αφορά την ανωνυμία, πολλές φορές εκ του ασφαλούς κάποιοι βγάζουν τα χειρότερα κόμπλεξ τους. Αλλά σκέψου πως ο μαλάκας, είναι μαλάκας παντού, στην δουλειά του, στην οικογένειά του, στο σχολείο του ίσως, στο online cartoon θα το σώσει πώς, λόγω intellect? Γενικά είμαι της άποψης πως οι χαρακτήρες ορίζουν το επίπεδο του παιχνιδιού, και όχι το αντίθετο, αυτός είναι και ο λόγος που διαφέρει συχνά πάρα πολύ το κλίμα από guild σε guild. Αν κάποιοι δεν βλέπουν τα mmo σαν παχνίδια, μάλλον αυτοί έχουν πρόβλημα, όχι τα παιχνίδια. 1
Bspus Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Για τον σεκταρισμό & τον ατομισμό που συνάντησα στα ΜΜΟ που έπαιξα, μιλάω. Σύγκριση του ποδοσφαίρου ή όποιας άλλης δραστηριότητας που απαιτεί προσωπική επαφή, με μια δραστηριότητα που δύο από τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι η ανωνυμία & η απόσταση, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει. Για ποια κοινωνικότητα μιλάμε επομένως? Υ.Γ. Είσαι σίγουρος ότι όλοι βλέπουν τα ΜΜΟ ως παιχνίδι? Το ποδοσφαιρο της τηλεορασης δεν απαιτει τιποτε παραπανω. Εισαι σιγουρος οτι αυτο το βλεπουν ολοι ως παιχνιδι;
akar Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ξέρω τι λες, απλά βρίσκω τις λέξεις που διαλέγεις τουλάχιστον υπερβολικές. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που πληρώνεις για να παίζεις και να διασκεδάζεις, δεν είναι κάτι που σου επιβάλλεται για να διαμορφώσει τον χαρακτήρα σου. Ούτε καν η φύση του παιχνιδιού προωθεί κάτι τέτοιο. Εσύ & εγώ, που έχουμε ήδη κάποια χρόνια πίσω μας, δε θα επηρεαστούμε από την συμμετοχή μας σε οποιαδήποτε κοινωνική δραστηριότητα. Λίγο πολύ, ξέρουμε ποιοι είμαστε, τι ζητάμε, τι μας αρέσει , ποια είναι τα όρια ή οι αδυναμίες μας. Ο πιτσιρικάς όμως, λόγω του νεαρού της ηλικίας, είναι πολύ πιο δεκτικός & σαφέστατα λιγότερο κριτικός στα ερεθίσματα που δέχεται από το περιβάλλον του. Θεωρώ ότι και το παιχνίδι (όποιο και να είναι αυτό), επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός παιδιού ή ενός εφήβου. Έχεις δίκιο όσον αφορά την ανωνυμία, πολλές φορές εκ του ασφαλούς κάποιοι βγάζουν τα χειρότερα κόμπλεξ τους. Αλλά σκέψου πως ο μαλάκας, είναι μαλάκας παντού, στην δουλειά του, στην οικογένειά του, στο σχολείο του ίσως, στο online cartoon θα το σώσει πώς, λόγω intellect? Γενικά είμαι της άποψης πως οι χαρακτήρες ορίζουν το επίπεδο του παιχνιδιού, και όχι το αντίθετο, αυτός είναι και ο λόγος που διαφέρει συχνά πάρα πολύ το κλίμα από guild σε guild. Αν κάποιοι δεν βλέπουν τα mmo σαν παχνίδια, μάλλον αυτοί έχουν πρόβλημα, όχι τα παιχνίδια. Σαφέστατα. Γι’ αυτό και στο πρώτο μου πόστ είπα ότι τα ΜΜΟ «ευνοούν». Δίνουν την δυνατότητα (δεν τους δημιουργούν τα ΜΜΟ), σε κάθε περίεργο να κάνει πολύ περισσότερα από το απλά να διασκεδάζει. Σ’ ότι αφορά τα guilds. Σε όσα έχω βρεθεί, Ελληνικά ή διεθνή, λίγο πολύ το ίδιο. Μόνο τα ποσοστά του κάθε είδους παικτών διέφεραν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα