Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Αποφάσισα να βάλω internet στο σπίτι κι επέλεξα να βάλω cyta. Τους πήρα τηλέφωνο να κάνω την αίτηση και τους είπα πως υπάρχει γραμμή του ΟΤΕ στο σπίτι που έχει σταθερό τηλέφωνο κι ότι δε θέλω να την πειράξουν, απλά να μου εγκαταστήσουν την γραμμή ΜΟΝΟ για internet (αν θυμάμαι καλά μου το είπαν 1play)

 

Το θέμα είναι πως ήρθαν οι τεχνικοί στο σπίτι και κατάργησαν το σταθερό τηλέφωνο που ήταν στον ΟΤΕ, το οποίο αντιλήφθηκα μετά από δύο μέρες που μ' έπαιρναν στο σταθερό αλλά δεν χτυπούσε.

 

Να υποθέσω πως ο αριθμός του σταθερού πλέον δεν ανήκει πουθενά; Πως μπορώ να τον ανακτήσω;

 

Όσον αφορά την cyta τι να κάνω στην προκειμένη περίπτωση, αφού τους τόνισα αρκετές φορές πως δεν θέλω να πειραχτεί η προϋπάρχουσα γραμμή και αυτοί απλά έκαναν του κεφαλιού τους; 

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Πάρε τηλ τον οτε και δήλωσε βλάβη στην τηλεφωνική γραμμή, και άστους να τα βρουν μεταξύ τους…

 

Τι βλαβη να δηλωση στον οτε, θα φαεις reject απο τον οτε

Δημοσ.

Τι βλαβη να δηλωση στον οτε, θα φαεις reject απο τον οτε

 

Θα πει δεν δουλευει το τηλέφωνο, θα βρουν οτι εχει η cyta την γραμμή, και ας τα βρει ο οτε με την cyta...

 

Δεν έχει δικαίωμα να εχει 100 isp ? 100 τηλεφωνα κτλ ?

Δημοσ.

Θα πει δεν δουλευει το τηλέφωνο, θα βρουν οτι εχει η cyta την γραμμή, και ας τα βρει ο οτε με την cyta...

 

Δεν έχει δικαίωμα να εχει 100 isp ? 100 τηλεφωνα κτλ ?

 

O οτε απλα δεν θα μιλήσει με τον φιλο, ουτε θα καταγράψει κατι, ουτε θα ασχοληθεί, θα τον παραπέμψει στην cyta

Αυτά.

 

 

Αυτο που πρεπει να κανει ειναι να παει στην cyta και να αναιρέσει την εντολή που έδωσε, νομίζω εχει ενα μήνα προθεσμία.

Δημοσ.

O οτε απλα δεν θα μιλήσει με τον φιλο, ουτε θα καταγράψει κατι, ουτε θα ασχοληθεί, θα τον παραπέμψει στην cyta

Αυτά.

 

Καλά αν το εκαναν σε κάποιο άλλο θα έβλεπες πως θα έτρεχαν όλοι τους.

 

Ts πας στο οτε με τον τελευταίο λογαριασμό, και απαιτείς να γίνει άμεσα επανασύνδεση του τηλέφωνου. Δεν σε ένδιαφερει η cyta κτλ

Δημοσ.

Είναι απλό.

 

θα πάρει τον ΟΤΕ και θα δηλώσει βλάβη, λέγοντας πως δεν δουλευει το τηλέφωνο. Θα έρθει ο ΟΤΕ και θα το φτιάξει. Αυτό για τον αν έκανε μαλακία η Cyta και έκοψε κάποιο καλώδιο.

 

Αν έκανε μαλακία η Cyta και ζήτησε κατάργηση του αριθμού τηλεφώνου είναι δύσκολα τα πράγματα... Και πάλι όμως απο το απο πάνω βήμα ξεκινάς. Αυτό μπορείς να το επιβεβαιώσεις αν πάρεις τηλ τη σύνδεση σου και σου βγει ηχογραφημένο μηνυμα

 

Τέλος υπάρχει μικρή περιπτωση (πάει μαζί με την πρώτη περίπτωση) να μην έφτανε 2ο καλώδιο για 2η σύνδεση στην εσωτερική σύνδεση του σπιτιού, και η Cyta να έβγαλε τον ΟΤΕ για να βάλει το δικό της.

 

Όπως και να έχει, πάρε τον ΟΤΕ και θα σε φτιάξει στο τσάμπα ;)

 

(πριν απο όλα αυτά, κοιτα μην έχει φύγει κανένα καλώδιο στο τηλέφωνο)

Δημοσ.

Λοιπόν, το πακέτο 1play της Cyta, αφορά μόνο παροχή Internet, αλλά προϋποθέτει ενεργή γραμμή ΟΤΕ.

Με απλά λόγια θα έρχονται 2 λογαριασμοί. Ένας από τον ΟΤΕ για την τηλεφωνία και ο δεύτερος από τη Cyta για το Internet.

 

Άλλη επιλογή είναι να παραμείνει η πρώτη γραμμή στον ΟΤΕ μόνο τηλεφωνία και το 1play να μπει σε νέα γραμμή. Στην περίπτωση αυτή κατασκευάζεται νέα γραμμή από τον ΟΤΕ (νέος αριθμός) και πάνω σε αυτόν παίζει το Internet του 1play.

Τώρα ο χρήστης θα έχει 2 τηλεφωνικές συνδέσεις (αριθμούς) με τα αντίστοιχα πάγια από τον ΟΤΕ και Internet από την Cyta στην δεύτερη γραμμή.

 

Τελευταία επιλογή να γίνει φορητότητα της σύνδεσης από τον ΟΤΕ στη Cyta και ενεργοποίηση πακέτου 2play, με χρονοχρέωση τηλεφωνίας ή με κάποιο προπληρωμένο χρόνο ομιλίας.

Στην περίπτωση αυτή αποδεσμεύεται από τον ΟΤΕ και λαμβάνει μόνο έναν λογαριασμό, αυτόν της Cyta.

Για να δουλέψει η τηλεφωνία πρέπει η τηλεφωνική συσκευή να συνδεθεί πάνω στο modem/router.

 

Επειδή δεν γνωρίζουμε τι από τα παραπάνω έκανε η Cyta, καλό είναι να γίνει δοκιμή με το τηλέφωνο συνδεδεμένο στο modem/router.

Δημοσ.

είπες ξεκάθαρα οτι θες νέα γραμμη;

αν τους ειπες το παλιο σου νούμερο 99% σου εκαναν φορητότητα...

 

τοσα ξέρουν τοσα κανουν οι κοπελιτσες στο call center

Δημοσ.

Αυτο που ζητάς δεν γινετε, και αυτοι στα call center σιγά μην ακούνε τι τους λες, απλα περιμενουν ενα ναι και μετα κανουν αυτα που θέλουν

έχεις δίκιο . Άλλωστε το ναι περιμένουν για να πάρουν το ποσοστό τους στα call centers χωρίς να τους ενδιαφέρει τι θα γίνει μετά 

Δημοσ.

Αν και καθαρά οικονομικά, σε συνέφερε να προσθέσεις Ιντερνετ ΟΤΕ στην σύνδεση ΟΤΕ.

 

Kαθαρά οικονομικά θα τον συνέφερε να πάει σε άλλον πάροχο 2play και όχι στον ΟΤΕ, πανάκριβος.

 

Στο θέμα μας: κατάργηση τηλεφωνικού αριθμού δεν μπορεί να σου έκανε η CYTA μιας και θα χρειαζόταν η ενυπόγραφη αίτηση σου.

 

Μήπως υπέγραψες αίτηση 2play από μακακία που σου έστειλε το Call Center??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...