Προς το περιεχόμενο

CBR125R 125cc-150cc


Voorhees

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καληπέρα

Το πήγα σε έναν μάστορα για να του ανεβάσει λίγο τα cc και η αλήθεια είναι πως πάει καλύτερα(απο την άποψη πως τράβαγε στις ανηφόρες) αλλά το βλέπω να μπουκώνει και γενικά σαν να θέλει κάποια ρύθμιση.

Απ' ότι μου είπε ο μάστορας θέλει να περπατήσει 500χλμ να αλλάξουμε λάδια, άλλα 500χλμ μέχρι να στρώσει καλά και μετά να του το πάω για να ρυθμίσει το καρμπιρατέρ. Λέει ότι τώρα αν το ρυθμίσει δε θα γίνει τίποτα.

Απλά θα ήθελα και μια άλλη άποψη να δω αν όντως αυτά ισχύουν...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να είμαι ο αρνητικός τύπος που γκρινιάζει για όλα, αλλά απο την στιγμή που το πείραξες θα έχεις προβλήματα γενικά.

Τέτοια μηχανάκια καλό είναι να μην τα πειράζουμε γιατί τα μοτέρ τους είναι κατασκευασμένα για συγκεκριμένες πιέσεις.

 

Ωστόσο το συγκεκριμένο cbr μια χαρά δύναμη έχει για τα κυβικά του, δεν έπρεπε να το πειράξεις. Τζάμπα λεφτά δηλαδή μιας και ουσιώδεις αλλαγή δεν θα δεις.

 

Αυτό που σου είπε ο μάστορας λίγο κουλό μου ακούγεται αλλά ελπίζω να ξέρει κάτι παραπάνω. Μακάρι τουλάχιστον να μην έχεις άλλα προβλήματα.

 

Επίσης τι εξάτμιση έχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάποιος που να ασχολείται και να ξέρει πάνω σε τέτοια θέματα?

για υποθέσεις ξέρω κι εγώ,απλά ψάχνω κάτι πιο σίγουρο.

μια ελευθέρας έχω απο εξάτμιση. και όσο αφορά τη διαφορά.... είδα ειδικά με δεύτερο άτομο επάνω,δεν είναι αυτό το θέμα μου όμως όπως θα διάβασες παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά ποιο είναι το θέμα σου ρε φίλε;; για να εξηγούμαστε κιόλας..

Είσαι σε ένα φόρουμ και θες να σου κάνουμε ακριβή διάγνωση; Αναγκαστικά υποθέσεις θα ακούσεις.

Δεν νομίζω να βρεθεί κάποιος που να θέλει να σε πάρει στον λαιμό του και να σου πει 100% τι μπορεί να συμβαίνει.

 

Αν δεν έχεις εξαρχής εμπιστοσύνη σε έναν μάστορα, δεν του εμπιστεύεσαι πράγμα για βελτίωση ακόμα και αν πρόκειται για μηχανάκι μικρού κυβισμού. Εκτός και αν έχεις λεφτά για πέταμα και το ρισκάρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καληπέρα

Το πήγα σε έναν μάστορα για να του ανεβάσει λίγο τα cc και η αλήθεια είναι πως πάει καλύτερα(απο την άποψη πως τράβαγε στις ανηφόρες) αλλά το βλέπω να μπουκώνει και γενικά σαν να θέλει κάποια ρύθμιση.

Απ' ότι μου είπε ο μάστορας θέλει να περπατήσει 500χλμ να αλλάξουμε λάδια, άλλα 500χλμ μέχρι να στρώσει καλά και μετά να του το πάω για να ρυθμίσει το καρμπιρατέρ. Λέει ότι τώρα αν το ρυθμίσει δε θα γίνει τίποτα.

Απλά θα ήθελα και μια άλλη άποψη να δω αν όντως αυτά ισχύουν...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

προφανως θελει αυτα τα χιλιομετρα για να στρωσει ο κυλινδρος,πιστονι κτλ.υποτιθετε οτι σε αυτα τα χιλιομετρα που λεγεται στρωσιμο το μηχανακι το πας αρκετα χαλαρα χωρις να το ανοιγεις (οπως υπεθεσα πως εκανες).Δεν στο ρυθμιζει ακομα κατα την γνωμη μου για αυτον τον λογο.Γιατι για να το ρυθμισεις πρεπει και να το δοκιμασεις,και οταν ειναι φρεσκο απο το ρεκτιφιε δεν κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είμαι παθών στο tuning φίλε μου θα σου πω ενα πράμα...οτι και να κάνεις, όσα χρήματα και να ρίξεις, R1 δεν πρόκεται να γίνει το μηχανακι σου. Πάντα 125cc θα είναι!

 

Οπότε σταμάτα το ψευτο-tuning και αν θες αλλαγη δωστο να πάρεις κάτι πιο δυνατό, γιατι και διαφορά δεν βλέπεις και τα λεφτα σου τζάμπα πετάς. Και εμενα ετσι μου λέγαν αλλα δεν άκουγα και τζαμπα έδινα λεφτά σε μικρά κυβικά για να τα κάνω "μεγάλα".. :-(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

igoods, σ' ευχαριστώ πολύ, αυτό ήθελα να μάθω. Απλά δεν ήξερα αν πρέπει να το ρυθμίσει πριν ή μετά το στρώσιμο. ;) οπότε τώρα θα πρέπει για τα χιλιόμετρα που μου είπε να το πάω χαλαρά, και με το που γίνουν λογικά αυτό μπορεί να το ρυθμίσει, σωστά; Κάτι μου είπε για να ρυθμίσει τον αέρα και να δώσει λίγο περισσότερο καύσιμο.

leonidas_fs ναι σ' αυτό έχεις δίκιο γιατί με τα χρήματα που έχω δώσει άνετα εξ αρχής θα έπαιρνα κάτι πιο καλό και βέβαια το άνοιγμα δεν είναι αρκετό. Το θετικό της υπόθεσης γιατί δεν είμαι αρκετά του γκαζιού είναι πως σε ανηφόρες με δεύτερο άτομο τώρα δεν γονατίζει κι αυτό ήθελα να πετύχω, πριν έπεφτε ραγδαία μπορώ να πώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικός κανόνας:

Μετά από ρεκτιφιέ "στρώνεις" το μηχανάκι σε χαμηλές στροφές κινητήρα χωρίς να το πιέζεις.

Σε 500-1000 χλμ αλλάζεις λάδια για να φύγουν τυχόν ρινίσματα από τη μετατροπή και τότε ρυθμίζεις μίγματα. 

 

Σωστά στα είπε ο μάστορας, να ρυθμίσεις μίγματα πριν το στρώσιμο δεν έχει και πολύ νόημα. Μετά γίνεται σωστά.

Τώρα αν θα βγει η μετατροπή ή όχι, αυτό μόνο ο μάστορας που του έβαλε χέρι το γνωρίζει, όχι εμείς.

 

Άλλος ένας γενικός κανόνας είναι ότι δεν "στρώνεις" <250cc δικάβαλο, πόσο μάλλον σε ανηφόρες.

Πιάσε ένα μεγάλο δρόμο που σε βολεύει, π.χ. παραλιακή στην Αθήνα, και οδήγησε το μηχανάκι μόνος σου με χαμηλές στροφές στο δεξί ρεύμα. Με μερικές φορές θα τελειώσουν τα klm που πρέπει να κάνεις πριν να το καταλάβεις.

 

Μόλις κάνεις όσα klm σου είπε, πήγαινε στον μάστορα και πες του τα έκανα.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...