Zaknafein Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Για όποιον είναι ακόμα στην συζήτηση. Στο cinebench έχουν ~25% διαφορά δηλαδή το 2.6 (2.5) που βλέπουμε και με τον i3. Κατά τα άλλα έχει ένα δίκαιο ο ashmadia ,δεν έχει σχέση ο ένας cpu με τον άλλον,εννοείτε ότι αν ένα παιχνίδι τερματίζει σε 4 πυρήνες τότε το ht δεν έχει να κάνει τίποτα παραπάνω και πάει στράφι,δεν είπα εγώ να πας σε i7 για παιχνίδια,στον ι3 όμως και στα παιχνίδια το ht μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά . http://www.techbuyersguru.com/CPUgaming.php Γράψε λάθος, δεν είχα κοιτάξει καθόλου το θέμα i3 με ΗΤ on/off, είχα δει μόνο 4670Κ vs 4770K ή 4770 με ΗΤ on/off. Είχα προσπεράσει εντελώς αυτό που είπε ο Ash, ότι λόγω επικράτησης των 4πύρηνων τα περισσότερα είναι γραμμένα για 4 threads, οπότε στους 4πυρήνους+ δεν φαίνεται η διαφορά των εξτρά πυρήνων / HT. Παρόλα αυτά, αν ξαναέστηνα μηχάνημα πέριξ των 500-600€, είτε θα ζοριζόμουν λίγο για να χωρέσει ένας i5 είτε θα ξαναεπέλεγα FX 6300/6350. Το μόνο μου παράπονο από τον 6350 είναι η απόδοσή του σε crossfire/sli, που σίγουρα αφήνει αδιάφορη την πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων. 1
aneurysm Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Χμμμμμμ ,κάτι μου θυμίζεις τώρα,ένα πρόγραμμα .. 100% ενός πυρήνα.... χμμμμμμ μιλάς για single core πρόγραμμα;; Που ο 6300@ 4,82 έχει 30% λιγότερο από έναν i3-4130;;;; Ναι,ας μην δουλέψει εκεί το ht δεν με χαλάει. Μ'αρέσει που τώρα γίνανε καλό γραμμένα... μην αφήσεις τον ashmadia να το ακούσει αυτό θα φρικάρει. Πάνω σε τι θες δίκαιο εδώ;;; Η δύναμη του 6300 διαιρείτε και του ι3 πολλαπλασιάζεται, που ζορίζεσαι;;; Δεν είπα εγώ ποτέ ότι ο ι3 φτάνει τον 6300 σε υπολογιστική δύναμη,είπα ότι τον φτάνει στα παιχνίδια (λόγου του ότι «Ο 6300 διαιρείτε και ο ι3 πολλαπλασιάζεται» ) . α) Ειπα αν β)Μην αρχίζεις με πολλαπλασιασμους και διερεσεις, γιατι σου απέδειξα οτι με την δική σου λογική οτι ο 6300 σκοτωνει εν ψυχρω τον i3
Ashmadia Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Χμμμμμμ ,κάτι μου θυμίζεις τώρα,ένα πρόγραμμα .. 100% ενός πυρήνα.... χμμμμμμ μιλάς για single core πρόγραμμα;; Που ο 6300@ 4,82 έχει 30% λιγότερο από έναν i3-4130;;;; Ναι,ας μην δουλέψει εκεί το ht δεν με χαλάει. Μ'αρέσει που τώρα γίνανε καλό γραμμένα... μην αφήσεις τον ashmadia να το ακούσει αυτό θα φρικάρει. Πάνω σε τι θες δίκαιο εδώ;;; Η δύναμη του 6300 διαιρείτε και του ι3 πολλαπλασιάζεται, που ζορίζεσαι;;; Δεν είπα εγώ ποτέ ότι ο ι3 φτάνει τον 6300 σε υπολογιστική δύναμη,είπα ότι τον φτάνει στα παιχνίδια (λόγου του ότι «Ο 6300 διαιρείτε και ο ι3 πολλαπλασιάζεται» ) . i3 4130: cpu με Hyperthreading? √ 2 πραγματικοι πυρηνες και 2 HT πυρηνες= 4 cores/threads? √ ο multiplier για 4πυρηνο ειναι 4x. Τι multiplier εχει ο i3? 2.6x --- Ειναι το 2.6/4=65% ενος πραγματικου 4πυρηνου. FX 6300: cpu με κατι σαν το "hyperthreading" στο αποτελεσμα? √ 3 modules, με 2 πραγματικους πυρηνες εκαστο (και 1module=1core οταν λειτουργει μονο 1 πυρηνας αφου μοιραζονται στοιχεια) = 6cores/threads? √ ο multiplier για 6πυρηνο ειναι 6x. Tι multiplier εχει ο 6300? 5.14x --- Ειναι το 5.14/6=85% ενος πραγματικου 6πυρηνου. Επισης οταν μπαινουν στο παιχνιδι αυτες οι τεχνολογιες, που κανουν εντελως ασυμμετρη την αποδοση του ενος πραγματικου πυρηνα σε σχεση με το συνολο, ειναι τουλαχιστον παιδικο να χρησιμοποιεις "διαιρεση με τον αριθμο των πυρηνων" (εδω εισαι) και οχι μονο να νομιζεις οτι τα πραγματα ειναι οπως τα λες, αλλα να προσπαθεις να το επιβαλεις κιολας σε ενα φορουμ, το οποιο κατα το 70% ΧΕΣΤΗΚΕ για ολα αυτα και θα διαβασει μονο το "ο 6300 διαιρειται και ο i3 πολλαπλασιαζεται" και θα το πιστεψει ενω το υπολοιπο 30% θα γελαγε με την παρτη σου. EDIT: Τελικα ακυρο, καλα ειναι. Εγω μπλεχτηκα. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2014 από Ashmadia
TheELF Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 i3 4130: cpu με Hyperthreading? √ 2 πραγματικοι πυρηνες και 2 HT πυρηνες= 4 cores/threads? √ ο multiplier για 4πυρηνο ειναι 4x. Τι multiplier εχει ο i3? 2.6x --- Ειναι το 2.6/4=65% ενος πραγματικου 4πυρηνου Τόσο καιρό σε τόσα θέματα διπύρηνο τον ανεβάζετε διπύρηνο τον κατεβάζετε όλοι ,αλλά εδώ για να σου βγει αυτό που θες να πεις μετράς τους ht σαν πραγματικούς πυρήνες και τον παρουσιάζεις σαν 4 cores/threads ;;;; Δεν πάνε μαζί αυτά τα δύο,δεν είναι το ίδιο πράμα,με ht τρέχει 4 thread αλλά σε 2 cores όχι σε 4,πρέπει να διαιρέσεις δηλαδή με το 2 που είναι οι πραγματικοί πυρήνες. 2,6/2=130% ενός απλού διπύρηνου. Αφού είναι «2 πραγματικοι πυρηνες» τότε το multiplier έπρεπε να είναι κάτω από 2 (από το 100% )αλλά είναι πάνω από δύο. Και όλα αυτά στο cinebench που για να μετρήσει την δύναμη ενός cpu φτιάχνει ένα νήμα για κάθε πυρήνα που βλέπει, με αυτόν τον τρόπο «Αν ενα προγραμμα ειναι απιστευτα καλά γραμμένο και κανει χρηση 100% του πυρηνα» ,προσπαθεί τουλάχιστον, γιατί αν τα κατάφερνε θα είχε ο 6300 mp καθαρό 6 και ο i3 καθαρό mp 2 ακόμα και με το ht. FX 6300: cpu με κατι σαν το "hyperthreading" στο αποτελεσμα? √ Nope sorry,το να τρέχεις ένα νήμα ανά πυρήνα δεν έχει σχέση με hyperthreading. Γράψε λάθος, Παρόλα αυτά, αν ξαναέστηνα μηχάνημα πέριξ των 500-600€, είτε θα ζοριζόμουν λίγο για να χωρέσει ένας i5 είτε θα ξαναεπέλεγα FX 6300/6350. Το μόνο μου παράπονο από τον 6350 είναι η απόδοσή του σε crossfire/sli, που σίγουρα αφήνει αδιάφορη την πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων. Καλή καρδιά... Κανένα πρόβλημα,καμιά αντίρρηση ότι καλύτερα να πας σε i5 και αναλόγως τι κάνεις με τον Η/Υ σου, πολλές φορές είναι καλλίτερος και ο 6300/50 με το oc του,αλλά αν ψάχνεις καθαρά με λίγα λεφτά καλή απόδοση σε όσο το δυνατών περισσότερα παιχνίδια τότε δεν πας σε αυτόν που παίζει πολύ καλά μόνο τα Multicore παιχνίδια,πας σε αυτόν που παίζει καλά όλα τα παιχνίδια.
Ashmadia Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Τόσο καιρό σε τόσα θέματα διπύρηνο τον ανεβάζετε διπύρηνο τον κατεβάζετε όλοι ,αλλά εδώ για να σου βγει αυτό που θες να πεις μετράς τους ht σαν πραγματικούς πυρήνες και τον παρουσιάζεις σαν 4 cores/threads ;;;; Δεν πάνε μαζί αυτά τα δύο,δεν είναι το ίδιο πράμα,με ht τρέχει 4 thread αλλά σε 2 cores όχι σε 4,πρέπει να διαιρέσεις δηλαδή με το 2 που είναι οι πραγματικοί πυρήνες. 2,6/2=130% ενός απλού διπύρηνου. Αφού είναι «2 πραγματικοι πυρηνες» τότε το multiplier έπρεπε να είναι κάτω από 2 (από το 100% )αλλά είναι πάνω από δύο. Και όλα αυτά στο cinebench που για να μετρήσει την δύναμη ενός cpu φτιάχνει ένα νήμα για κάθε πυρήνα που βλέπει, με αυτόν τον τρόπο «Αν ενα προγραμμα ειναι απιστευτα καλά γραμμένο και κανει χρηση 100% του πυρηνα» ,προσπαθεί τουλάχιστον, γιατί αν τα κατάφερνε θα είχε ο 6300 mp καθαρό 6 και ο i3 καθαρό mp 2 ακόμα και με το ht. Τον λενε διπυρηνο γιατι μαλλον δεν καταφερνει πολλα το HT. Δεν ξερω αν με πιανεις δηλαδη (παντα αναρωτιεμαι) αλλα εγω τα 4 threads τα καταλαβαινω σαν πυρηνες που μπορουν να αναλαβουν δουλεια, αν ειναι τζουφιοι οι extra πυρηνες ειναι θεαματικο να κατηγορεις τα παιδια και τα αποτελεσματα αντι να κραξεις την μοναδικη σου αγαπη. Και ολα αυτα στο Cinebench που μετρα κυριολεκτικα την ισχυ δυο επεξεργαστων. Και οχι, δεν θα εβγαζε ο 6300 καθαρο 6, ουτε ο i3 καθαρο 2. Αν δεν καταλαβαινεις γιατι σε περιμενει κι αλλο διαβασμα. Η διαφορα των δυο τεχνολογιων απ την δικη μου οπτικη, ειναι οτι της intel ειναι πιο εξυπνος και πιο φθηνος τροπος αλλα της amd πιο αποδοτικος καθως υπαρχει οντως ο παραπανω πυρηνας στο chip με οτι συνεπαγεται αυτο στην αποδοση. Με την ιδια λογικη λοιπον δεν πρεπει να δεις τον 6300 σαν 6core αλλα σαν 3core που "πολλαπλασιαζεται". Και να αλλαξεις λιγακι το παραμυθι σου. Την επομενη φορα μην με αναγκασεις να σου ζωγραφισω κατι. Οχι τιποτα αλλο, αλλα ουτε ετσι καταλαβαινεις. Δεν μου μενουν και πολλες εναλλακτικες μεθοδοι επικοινωνιας... 1
TheELF Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Και ολα αυτα στο Cinebench που μετρα κυριολεκτικα την ισχυ δυο επεξεργαστων. Ναι μετράει το μέγιστο δυνατό,αυτό εσύ τι νομίζεις ότι σημαίνει;;; Σημαίνει ότι ακόμα και να τρέξει μια εντολή στο dos θα τρέξει με 85% του συνόλου του επεξεργαστή στον 6300;;; Ή με 130% του i3 ;;; Γιατί σιγά-σιγά με αυτά που λες κάτι τέτοιο δείχνεις. Και οχι, δεν θα εβγαζε ο 6300 καθαρο 6, ουτε ο i3 καθαρο 2. Αν δεν καταλαβαινεις γιατι σε περιμενει κι αλλο διαβασμα. Και όλα αυτά στο cinebench που για να μετρήσει την δύναμη ενός cpu φτιάχνει ένα νήμα για κάθε πυρήνα που βλέπει, με αυτόν τον τρόπο «Αν ενα προγραμμα ειναι απιστευτα καλά γραμμένο και κανει χρηση 100% του πυρηνα» ,προσπαθεί τουλάχιστον, γιατί αν τα κατάφερνε θα είχε ο 6300 mp καθαρό 6 και ο i3 καθαρό mp 2 ακόμα και με το ht. Με την ιδια λογικη λοιπον δεν πρεπει να δεις τον 6300 σαν 6core αλλα σαν 3core που "πολλαπλασιαζεται". Και να αλλαξεις λιγακι το παραμυθι σου. Αν νομίζεις ότι στέκει αυτό,αν νομίζεις ότι είναι 3core, τότε τρέξε ξανά ένα cinebench με custom 3 threads και αν φτάσει το single στα 220 έλα να μας το πεις,άλλο το dualcore χ 3 και άλλο το hyperthreading. Μικρό πείραμα(για όλους όσους θέλουν) : Έχε ανοιχτό το coretemp και τρέξε ξανά το cinebench για να δεις πόσοι πυρήνες φτάνουν πόσο κοντά στο 100% ,το ποσοστό που είναι κάτω από το 100% σε όλους τους πυρήνες είναι το ποσοστό με το οποίο το hyper βγάζει 30% κέρδος στο cine. Μετά κάνε το ίδιο με το coretemp και όποια παιχνίδια νομίζεις ότι θα φτάσουν όλους τους πυρήνες σου όσο ποιο κοντά στο 100% για να δεις πόσο περισσότερα περιθώρια θα έχει το ht για να κάνει δουλειά.
Ashmadia Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Μου ρθαν 2-3 ασχημα να γραψω αλλα κρατιεμαι. Αν γινεται αυτο που λες, ο pentium με τον i3 στο cinebech θα επρεπε να ειχαν το ιδιο score ακριβως γιατι δεν υπαρχουν περιθωρια για το ΗΤ να προσφερει. Εκτος αν νομιζεις οτι υπαρχει καποια συνωμοσια πισω απο το Cinebench και δεν φορτωνει στο 100% τους επεξεργαστες το ατιμο οπως λεει αλλα μας κοροιδευει. (ηθελα να ξερα ποιος κοροιδευει ποιον?) Γενικα δεν εχεις πει κατι που να ισχυει, οτι διαβασα απο πανω ειναι 100% λαθος. Ναι μετράει το μέγιστο δυνατό,αυτό εσύ τι νομίζεις ότι σημαίνει;;;Σημαίνει ότι ακόμα και να τρέξει μια εντολή στο dos θα τρέξει με 85% του συνόλου του επεξεργαστή στον 6300;;;Ή με 130% του i3 ;;;Γιατί σιγά-σιγά με αυτά που λες κάτι τέτοιο δείχνεις. Οχι βρε ανωμαλε, οχι. Σημαινει οτι αν το ετρεχες με εναν υποθετικο 6300 οπου δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων θα εβλεπες οτι ο 6300 μας με τα modules εχει το 85% της αποδοσης του υποθετικου! Αντιστοιχα για i3, ο οποιος "πλησιαζει" (αστειευομαι) τον πραγματικο 4πυρηνο (ειναι το 65% του), που αυτη τη φορα δεν ειναι υποθετικος και υπαρχει στην αγορα με το ονομα i5! Αν νομίζεις ότι στέκει αυτό,αν νομίζεις ότι είναι 3core, τότε τρέξε ξανά ένα cinebench με custom 3 threads και αν φτάσει το single στα 220 έλα να μας το πεις,άλλο το dualcore χ 3 και άλλο το hyperthreading.Μικρό πείραμα(για όλους όσους θέλουν) :Έχε ανοιχτό το coretemp και τρέξε ξανά το cinebench για να δεις πόσοι πυρήνες φτάνουν πόσο κοντά στο 100% ,το ποσοστό που είναι κάτω από το 100% σε όλους τους πυρήνες είναι το ποσοστό με το οποίο το hyper βγάζει 30% κέρδος στο cine.Μετά κάνε το ίδιο με το coretemp και όποια παιχνίδια νομίζεις ότι θα φτάσουν όλους τους πυρήνες σου όσο ποιο κοντά στο 100% για να δεις πόσο περισσότερα περιθώρια θα έχει το ht για να κάνει δουλειά. To single γιατι να μεταβληθει? Ειναι δυνατον? Αλλαξες τον πυρηνα επειδη εχεις ρυθμισει το software να αντιμετωπιζει τον καθε πυρηνα σαν 2 αντι για 1? Αντιστοιχα, προσθεσες κατι στην δυναμη ενος πυρηνα του 6300 περα απο την προσθηκη ενος 2ου πυρηνα? Με αυτα προσθετεις στο multithreaded, το single ειναι οσο δυνατος ο πυρηνας σου.
TheELF Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Αν γινεται αυτο που λες, ο pentium με τον i3 στο cinebech θα επρεπε να ειχαν το ιδιο score ακριβως γιατι δεν υπαρχουν περιθωρια για το ΗΤ να προσφερει. Εκτος αν νομιζεις οτι υπαρχει καποια συνωμοσια πισω απο το Cinebench και δεν φορτωνει στο 100% τους επεξεργαστες το ατιμο οπως λεει αλλα μας κοροιδευει. (ηθελα να ξερα ποιος κοροιδευει ποιον?) Όχι δεν λέω αυτό,λέω ότι ακόμα και από το τίποτα το ht προσφέρει ένα 30% συν,όταν εσείς λέγατε ότι στην καλύτερη περίπτωση δεν ξεπερνάει το 15% ,που να υπάρχουν και πραγματικά περιθώρια όπως στα παιχνίδια,φαντάσου τι θα γινόταν..... όπα κάτσε,δεν χρειάζεται να φανταστείς όποιο benchmark και να κοιτάξεις το βλέπεις πολύ εύκολα αυτό. Οχι βρε ανωμαλε, οχι. Σημαινει οτι αν το ετρεχες με εναν υποθετικο 6300 οπου δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων θα εβλεπες οτι ο 6300 μας με τα modules εχει το 85% της αποδοσης του υποθετικου! Γιά'σου ρε ασπαθία καρά ανομαλιάρα. Ακόμα και να τρέξει μια εντολή στο dos... «Σημαινει οτι αν το ετρεχες με εναν υποθετικο 6300 οπου δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων θα εβλεπες οτι ο 6300 μας με τα modules εχει το 85% της αποδοσης του υποθετικου!» Όποιος κατάλαβε κάτι ας μου εξηγήσει και εμένα... Πόσα από αυτά «δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων» θα είχες;;; Σε πόσα από αυτά θα έτρεχε ταυτόχρονα μια εντολή dos; Αφού εδώ τρέχει με 100% όλους τους πυρήνες πάνω σε πραγματικό 6300 και έχει 85% ,τι ασυντόνιστα είναι αυτά που λες;;; To single γιατι να μεταβληθει? Ειναι δυνατον? Έλα ντε;;; Άρα πως στα κομμάτια το κάθε Module είναι ένα core;;;;Που θες να πολλαπλασιάζονται κιόλα. Αν μπορούσες να έχεις την πλήρη ταχύτητα ενός Module σε single ή μπορούσες να τρέξεις παράλληλα δυο νήματα σε ένα module τότε κάτι θα γινόταν. Ο ι3 με το ht μπορεί να τα κάνει αυτά ,και τα δύο,ταυτόχρονα,μπορεί να τρέξει ένα νήμα με 100% της ταχύτητας του ενός πυρήνα και ταυτόχρονα να τρέξει και ένα δεύτερο,όσο καλύτερα ταιριάζουν τόσο ποιο κοντά στο 100% της ταχύτητας του πυρήνα θα τρέξει και το δεύτερο νήμα,ακόμα και να μην ταιριάζουν καθόλου όπως στο cine έχεις 30% κέρδος,φαντάσου τι γίνεται στα παιχνίδια που έχουν πολλά νήματα για επιλογή και «ταίριασμα» .
aneurysm Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ρε ELF ή τρολλάρεις η δεν ξερεις... Η διαφορετικότητα στην προσεγγιση της amd ειναι οτι εχει 2 εργάτες κατω απο ενα "οργανωτή" και μερικά εργαλεία κοινά. Και ο ενας δεν φτανει να ταϊζει και τους 2 στο 100% γιαυτο πεφτει στο 85% η αποδοση στο scaling. Απο την άλλη,η ιντέλα, εχει 2 "οργανωτές" για έναν εργάτη, σαν να λέμε οτι στο διάλλειμα του εργαζομένου αντί να κάθεται πάει και παιρνει τσιγάρα για την γυναικα του διευθυντή.. Καπως έτσι. Ποσο πιο απλά πια? 1
TheELF Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Ρε ELF ή τρολλάρεις η δεν ξερεις... Αφού το κατάλαβες το concept,αυτό που λες εσύ και εγώ γίνεται όταν δουλεύουν όλοι οι πυρήνες στο 100%,ο 6300 χάνει 15% ο i3 κερδίζει 30% ,εξήγησε τα και στον ashmadia. Από εκεί και πέρα, πες μου ντόμπρα, πόσα παιχνίδια υπάρχουν που δουλεύουν το 100% ενός 6300;;;;
Ashmadia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Όχι δεν λέω αυτό,λέω ότι ακόμα και από το τίποτα το ht προσφέρει ένα 30% συν,όταν εσείς λέγατε ότι στην καλύτερη περίπτωση δεν ξεπερνάει το 15% ,που να υπάρχουν και πραγματικά περιθώρια όπως στα παιχνίδια,φαντάσου τι θα γινόταν..... όπα κάτσε,δεν χρειάζεται να φανταστείς όποιο benchmark και να κοιτάξεις το βλέπεις πολύ εύκολα αυτό. Οταν βλεπεις πανω απο 30% λογω ΗΤ στον i3 δεν ειναι απ τα περιθωρια, δεν σου μεταμορφωνεται σε i7 4930k, στο δινει ο κωδικας/εφαρμογη, ειναι αυτο ακριβως στο οποιο πονταρουν οι επεξεργαστες της amd. Optimization. Αυτη τη στιγμη με 4core optimizations (ιδανικο σεναριο για τον i3) ποιο νομιζεις οτι ειναι το μελλον του σε 8core optimized...? (βασικα εχεις δηλωσει οτι θα εχει την ιδια αποδοση και τοτε, αλλα εμενα με πιανουν τα γελια..) Γιά'σου ρε ασπαθία καρά ανομαλιάρα. Ακόμα και να τρέξει μια εντολή στο dos... «Σημαινει οτι αν το ετρεχες με εναν υποθετικο 6300 οπου δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων θα εβλεπες οτι ο 6300 μας με τα modules εχει το 85% της αποδοσης του υποθετικου!» Όποιος κατάλαβε κάτι ας μου εξηγήσει και εμένα... Πόσα από αυτά «δεν μοιραζονται οι πυρηνες μερικα στοιχεια τους και ειναι αυτονομοι και ιδιων δυνατοτητων» θα είχες;;; Σε πόσα από αυτά θα έτρεχε ταυτόχρονα μια εντολή dos; Αχ μη μου λες τετοια και κοκκινιζω!! Το οτι δεν καταλαβες, ειναι αυτο που λεω εδω και κατι σελιδες, αυτο που ελεγα σε ολα τα προηγουμενα παρομοια θεματα οτι δεν καταλαβαινεις. Τωρα, καταλαβαινεις οτι δεν καταλαβαινεις? Τουλαχιστον υπηρξε προοδος. Φαντασου να σου εγραφα τοσο συχνα οτι δεν καταλαβαινεις, οτι δεν μπορεις να καταλαβεις και οτι δεν εχεις ιδεα! Εγω φταιω, συγγνωμη! Στην ερωτηση σου, θα ειχα 3 απο "εκεινα". Θα ετρεχε σε ενα μονο "τετοιο". Τα ονομαζουμε πυρηνες και παρολο που βρισκονται σε ενα module δυο, οταν τρεχει μονο ο ενας χρησιμοποιει καθε πορο του module κανοντας τον ισαξιο με ενα αυτονομο πυρηνα. Edit: Δεν ρωτας αυτο. Αν μιλαμε για τον υποθετικο, θα ειχε 6 πυρηνες. Μια singlethreaded εφαρμογη θα ετρεχε σε εναν απο τους 6. Εδω δεν εχει καμια απολυτως διαφορα απο τον ηδη υπαρχων 6300., μιλαμε για ισαξιο πυρηνα. Αφού εδώ τρέχει με 100% όλους τους πυρήνες πάνω σε πραγματικό 6300 και έχει 85% ,τι ασυντόνιστα είναι αυτά που λες;;; Έλα ντε;;; Άρα πως στα κομμάτια το κάθε Module είναι ένα core;;;;Που θες να πολλαπλασιάζονται κιόλα. Αν μπορούσες να έχεις την πλήρη ταχύτητα ενός Module σε single ή μπορούσες να τρέξεις παράλληλα δυο νήματα σε ένα module τότε κάτι θα γινόταν. Define Module. Οταν εγω λεω module ονομαζω 2 πυρηνες που μοιραζονται front end και cache. Τωρα πως σε single θα τρεξουν και οι 2 που περιεχονται και πως αυτο θα παραμεινει single, μονο εσυ το ξερεις. Ο ι3 με το ht μπορεί να τα κάνει αυτά ,και τα δύο,ταυτόχρονα,μπορεί να τρέξει ένα νήμα με 100% της ταχύτητας του ενός πυρήνα και ταυτόχρονα να τρέξει και ένα δεύτερο,όσο καλύτερα ταιριάζουν τόσο ποιο κοντά στο 100% της ταχύτητας του πυρήνα θα τρέξει και το δεύτερο νήμα,ακόμα και να μην ταιριάζουν καθόλου όπως στο cine έχεις 30% κέρδος,φαντάσου τι γίνεται στα παιχνίδια που έχουν πολλά νήματα για επιλογή και «ταίριασμα» . Ο i3 δεν κερδιζει ΤΙΠΟΤΑ λογω HT οταν μιλαμε για singlethreaded εφαρμογες. Το ολο κερδος προσανατολιζεται σε multithreaded εξ ου και ο extra "πυρηνας"/thread ο οποιος ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν συγκρινεται με την δυναμη του πραγματικου πυρηνα. (οποτε και δεν τρεχει με το 100% της ταχυτητας του πραγματικου πυρηνα, οπως γραφεις) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2014 από Ashmadia
aneurysm Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Πάλι δεν καταλαβες... Δεν μπορεις να πεις οτι το ΗΤ στην ουσια ειναι δυο πυρηνες. Ενας ειναι, και ενας θα παραμεινει. Καταλαβες τι ειναι το scaling?
Ashmadia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Πάλι δεν καταλαβες... Δεν μπορεις να πεις οτι το ΗΤ στην ουσια ειναι δυο πυρηνες. Ενας ειναι, και ενας θα παραμεινει. Καταλαβες τι ειναι το scaling? Τοση ωρα προσπαθω να τον παω με την προσεγγιση οτι ειναι 2 για να δει ποσο λιγα ειναι τα gains.. FML Αφού το κατάλαβες το concept,αυτό που λες εσύ και εγώ γίνεται όταν δουλεύουν όλοι οι πυρήνες στο 100%,ο 6300 χάνει 15% ο i3 κερδίζει 30% ,εξήγησε τα και στον ashmadia. Από εκεί και πέρα, πες μου ντόμπρα, πόσα παιχνίδια υπάρχουν που δουλεύουν το 100% ενός 6300;;;; Απ το ενα μπαινουν, απ το αλλο βγαινουν, στο δρομο ηθελα να ξερα, δεν βρισκουν πουθενα? i3 4130: cpu με Hyperthreading? √ 2 πραγματικοι πυρηνες και 2 HT πυρηνες= 4 cores/threads? √ ο multiplier για 4πυρηνο ειναι 4x. Τι multiplier εχει ο i3? 2.6x --- Ειναι το 2.6/4=65% ενος πραγματικου 4πυρηνου. FX 6300: cpu με κατι σαν το "hyperthreading" στο αποτελεσμα? √ 3 modules, με 2 πραγματικους πυρηνες εκαστο (και 1module=1core οταν λειτουργει μονο 1 πυρηνας αφου μοιραζονται στοιχεια) = 6cores/threads? √ ο multiplier για 6πυρηνο ειναι 6x. Tι multiplier εχει ο 6300? 5.14x --- Ειναι το 5.14/6=85% ενος πραγματικου 6πυρηνου. Μεχρι να εξισωσεις τις δυο τεχνολογιες και να μην το κοιτας απο κει που σε συμφερει... Ρε ELF ή τρολλάρεις η δεν ξερεις... Η διαφορετικότητα στην προσεγγιση της amd ειναι οτι εχει 2 εργάτες κατω απο ενα "οργανωτή" και μερικά εργαλεία κοινά. Και ο ενας δεν φτανει να ταϊζει και τους 2 στο 100% γιαυτο πεφτει στο 85% η αποδοση στο scaling. Απο την άλλη,η ιντέλα, εχει 2 "οργανωτές" για έναν εργάτη, σαν να λέμε οτι στο διάλλειμα του εργαζομένου αντί να κάθεται πάει και παιρνει τσιγάρα για την γυναικα του διευθυντή.. Καπως έτσι. Ποσο πιο απλά πια? Δεν θα μπορουσα να το θεσω καλυτερα. Πιαστηκα με τις ζωγραφικες.
TheELF Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Στην ερωτηση σου, θα ειχα 3 απο "εκεινα". Θα ετρεχε σε ενα μονο "τετοιο". Τα ονομαζουμε πυρηνες 1 και παρολο που βρισκονται σε ενα module δυο, οταν τρεχει μονο ο ενας χρησιμοποιει καθε πορο του module κανοντας τον ισαξιο με ενα αυτονομο πυρηνα. 2 Define Module. 3 Οταν εγω λεω module ονομαζω 2 πυρηνες που μοιραζονται front end και cache. Τωρα πως σε single θα τρεξουν και οι 2 που περιεχονται και πως αυτο θα παραμεινει single, μονο εσυ το ξερεις. 4 Ο i3 δεν κερδιζει ΤΙΠΟΤΑ λογω HT οταν μιλαμε για singlethreaded εφαρμογες. 5 Το ολο κερδος προσανατολιζεται σε multithreaded εξ ου και ο extra "πυρηνας"/thread ο οποιος ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν συγκρινεται με την δυναμη του πραγματικου πυρηνα. (οποτε και δεν τρεχει με το 100% της ταχυτητας του πραγματικου πυρηνα, οπως γραφεις) 1 δηλαδή ένας core2duo με δυο πυρήνες είναι ένας πυρήνας.... αυτό λες εδώ ουσιαστικά. 2 κάθε πόρος σημαίνει και το ipc ολόκληρου του πυρήνα,οπότε αυτό με το single που είπα και πριν,αλλά εσύ εδώ μπερδεύεις τα core με τα module τι να λέμε τώρα. 3 Εσύ που μου λες μια ότι είναι πυρήνας και μια ότι δεν βγάζει το ipc και τον δύο κομματιών κάνε μου ένα define. 4 Εγώ σου μιλάω ξεκάθαρα για δυο νήματα σε έναν πυρήνα και εσύ μου λες ότι σου κατέβει. 5 Ρε αδερφέ η πραγματική δύναμη του πυρήνα δεν παίζει ρόλο στα παιχνίδια, Αν ένα παιχνίδι εκμεταλλεύεται το σύνολο των πυρήνων σε έναν cpu μόνο στο 70% τότε αμέσως «χάνεται» το 30% της πραγματική δύναμης. Στο παράδειγμα που έδωσες με το cine του zak, το 565 αν ένα παιχνίδι φτάνει μόνο στο 70% τον cpu τότε η «πραγματική δύναμη» γίνεται 395,μόλις 15% παραπάνω από το αποτέλεσμα του i3 ακόμα και αν πεις ότι το ht δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα παραπάνω. Όπως ρώτησα και τον ανεύρυσμα,πόσα παιχνίδια ξέρεις που έχουν 100% νήματα;;;; (ή έστω 70% για να είσαι λίγο ποιο πάνω από i3;;; ) Μεχρι να εξισωσεις τις δυο τεχνολογιες και να μην το κοιτας απο κει που σε συμφερει... Μεχρι να εξισωσεις εσύ τις δυο τεχνολογιες και να μην το κοιτας απο κει που σε συμφερει... http://ark.intel.com/products/77480/Intel-Core-i3-4130-Processor-3M-Cache-3_40-GHz # of Cores 2 # of Threads 4
aneurysm Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2014 Μπερδεμενα τα εχεις, τσαμπα η ταλαντωση του ελατηριου στα πλήκτρα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα