Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασε ένας φίλος ένα τηλ το οποίο είχε θεματικι.το πήγε στο κατάστημα και είπαν θα το αντικαταστησουν αλλά από Δευτέρα που γιατί δεν είχε το ίδιο τηλέφωνο στο μαγαζι..η απορία μου το κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να το αντικαταστησουν άμεσα και αν δεν υπαρχή το ίδιο μοντέλο με ένα αντίστοιχο η καλύτερο και πιο ακριβό?

Δημοσ.

Υπαρχή κάτι που να αναφέρει αναλυτικά τα δικαιώματα του αγοραστή με βάσει το doa?το αγόρασε και τον ενημέρωσαν πώς έχει doa 7ημερων,πήγε χτες και του είπε από Δευτέρα θα του φέρει καινούργιο τι μπορεί να απαιτήσει?

Δημοσ.

Απλα το doa σου λεει οτι αν μια συσκευη εχει προβλημα, γινεται επιτοπου αλλαγη με μια αλλη ιδια..σε περιπτωση ομως που δεν υπαρχει, πρεπει να γινει αντικατασταση με ιδια ή καλυτερη και σε καμια περιπτωση δε φταει το καταστημα (του στυλ "θα τους σκισω, θα τους παρω οτι πιο ακριβο εχουν")..Τωρα με τον φιλο σου προφανως, θα πηγε εκει και θα του ειπαν "θελετε να περιμενεται μεχρι δευτερα που θα φερουμε stock?"..Ε εκει εξαρταται πως το διαχειριστηκε..

Δημοσ.

Απλά του είπαν από Δευτέρα έρχεται καιμούρλια παραλαβή και θα στο αλλάξουμε..είπε να πάρει κάτι άλλο και του ζήτησε διάφορα..γιαυτό μου έκανε εντύπωση..

Δημοσ.

Απλά του είπαν από Δευτέρα έρχεται καιμούρλια παραλαβή και θα στο αλλάξουμε..είπε να πάρει κάτι άλλο και του ζήτησε διάφορα..γιαυτό μου έκανε εντύπωση..

Λογικα μπορει να παρει και κατι αλλο με πιστωση του ποσου που ηδη πληρωσε ναι. Αν πηρε κατι με 200 ευρω και θελει τωρα κατι που στο καταστημα εχει 220, το λογικο ειναι να δωσει και 20 ευρω διαφορα. 

Δημοσ.

Α οκ,απλά κάπου είχα διαβάσει ότι είναι υποχρεωμένο να δώσει το κατάστημα ίσης η μεγαλύτερης αξίας χωρίς επιβάρυνση του πελατη..

Δημοσ.

Α οκ,απλά κάπου είχα διαβάσει ότι είναι υποχρεωμένο να δώσει το κατάστημα ίσης η μεγαλύτερης αξίας χωρίς επιβάρυνση του πελατη..

doa είναι death on arrival, δηλαδή αν εντός περιόδου doa το είδος δεν λειτουργεί, τοτε ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση με ίδιο καινουργιο ή τα χρήματα του πίσω. Ουτε πιστωτικά, ουτε παίρνω κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά (αυτό πραγματικά απορώ που το διάβασες) γιατί δεν εχεις κάτι ετοιμοπαράδοτο (δηλαδή αν δεν έχει ετοιμοπαράδοτο, παίρνεις την τζαμαρία και φεύγεις - ελεος! ). Αν ο πελάτης θέλει ο ίδιος να κοπεί πιστωτικό και να πάρει κάτι αλλο, ειναι δική του επιλογή. 

 

Δεν ξέρω ποιο ειναι το κατάστημα, αλλά θεωρώ οτι ήταν επαγγελματίες στην μεχρι τωρα συμπεριφορά τους  «Δεν εχουμε ετοιμοπαράδοτη αντικατασταση, έρχονται τη Δευτερα». Αν του δώσουν ένα μεταχειρισμένο τότε εχεις κάθε δίκιο να τους κράζεις. 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν κράζω,άψογη συμπεριφορά καταστήματος,απλά ήθελα να δω αν ισχύει αυτό που διάβασα,έχει κάνα 2μηνο που το διάβασα αν το βρω θα δώσω Λίνκ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...