orfeas26 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπερα Εχω εναν Dell και ειχα ενα ατυχημα,επεσε κατω!Μολις τον ανοιξα λειτουργουσε κανονικα αλλα μετα απο λιγη ωρα εκλεισε!Πηρα τηκεφωνο στην Dell και μου ειπαν να κανω καποια τεστ απο τα οποια φανηκε δυστυχως οτι ο σκληρος εχει παθει ζημια!Επειδη τον αγορασα απο το e-shop η εγγυηση της Dell δεν με καλυπτει!Μπορει καποιος να μου πει αν αυτη η βλαβη διακαιολογειται απο την εγγγυηση του e-shop?(τον αγορασα πριν 6 μηνες) και αν οχι ποιο ειναι το κοστος ενος νεου σκληρου δικου 500GB??
arc Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Μπορει καποιος να μου πει αν αυτη η βλαβη διακαιολογειται απο την εγγγυηση του e-shop?(τον αγορασα πριν 6 μηνες) Κανένας δεν σου καλύπτει εγγύηση από πτώση (γενικά από δική σου υπαιτιότητα), εκτός αν είχες αγοράσει toshiba και ειχες γραφτεί στο δωρεάν «What ever happens». Αν ο υπολογιστής δεν εχει εμφανή σημάδια χτυπήματος, τον πάς στο e-shop κάνοντας τον «κινέζο» (τον άνοιξα χτες το πρωι και δεν ξεκινουσε) και αν δεν το δει κάποιος τεχνικός τσακάλι, ίσως σου αλλάξουν το δίσκο. και αν οχι ποιο ειναι το κοστος ενος νεου σκληρου δικου 500GB?? Ξεκινουν από 45 ευρω. Τα recovery dvd των windows, τα έχεις φτιάξει; Επειδη τον αγορασα απο το e-shop η εγγυηση της Dell δεν με καλυπτει! Μισό λεπτό γιατί εδώ σηκώνει παρερμηνεία οποτε χρειάζεται διευκρίνηση. Σου ειπε η dell οτι επειδη στο πούλησε το e-shop, δεν σου παρεχουν καμία εγγύηση ή οτι λόγω της βλάβης δεν σου παρέχουν εγγύηση; Εχει τεράστια διαφορά το ένα απο το άλλο.
orfeas26 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Επειδη ο υπολογιστης ειναι απο Αμερικη η εγγυηση δεν με καλυπτει στην Ευρωπη!Εξωτερικα ειναι αθικτος...δεν φαινεται απολυτως τιποτα!Οχι τα recovery δεν τα εχω κανει!
arc Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Επειδη ο υπολογιστης ειναι απο Αμερικη η εγγυηση δεν με καλυπτει στην Ευρωπη!Εξωτερικα ειναι αθικτος...δεν φαινεται απολυτως τιποτα!Οχι τα recovery δεν τα εχω κανει! Δηλαδή αγόρασες dell από e-shop και είναι αμερικάνικος; Αν ναι τότε η ευρωπαϊκή dell δεν σε καλύπτει. Λοιπον το πας πίσω στο e-shop και κάνεις τον κινέζο (δεν ανοίγει).
orfeas26 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Αυτο μου ειπα και απο την Dell και οτι πρεπει να κανω αναβαθμιση της εγγυησης!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα