Προς το περιεχόμενο

citroen c2 vtr 1,4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω το συγκεκριμενο. Εχω προβλημα.

Λοιπον, περναει το νερο απο το παγουρι μεσα στο χωρο καυσης. Ελαχιστο νερο στα λαδια. Κανενα δειγμα για ανεβασμα θερμοκρασιας κ βρασμο νερου οπως κανονικα θα εκανε αν ειχε ρηγμα το καπακι.

Βαζω μπροστα κ εχω ασπρο καπνο στην εξατμιση κ νερα μαζι.αδειαζει ολο το παγουρι αμεσως κ το πεταει απ την εξατμιση. Κ λεω... φλατζα; τρομπα νερου; ρηγμα; τι σκατα;

Να το φτιαξω η να αλλαξω μηχανη;

Δημοσ.

φλαντζα κεφαλής ειναι κατα 95%... Ξεκίνα λύνοντας το μοτέρ και βλέποντας και κάνοντας...

 

Στα ποσα χιλιομετρα εισαι/ήσουν (πληροφοριακα);

  • Like 2
Δημοσ.

Την τρόμπα νερού γιατί την υποπτεύεσαι? Δεν δικαιολογεί τον άσπρο καπνό στην εξάτμιση η τρόμπα.

Φλάτζα και απο μένα (ειδικά αν έχεις πάνω απο 120Κ χλμ) , ρήγμα αν δεν έχεις κάνει 300Κ + χλμ, μου φαίνεται λίγο απίθανο (εκτός αν έριξες παγωμένα νερά στο μοτέρ την ώρα που ήταν ζεστό).

Άνοιξες την τάπα του λαδιού για να δεις τι παίζει? Αν περνάνε νερά στα λάδια σου, τότε πρέπει να δεις στην τάπα του λαδιού αν έχει "απράδια" . Κοίτα επίσης στο ψυγείο σου, να δεις μήπως γίνεται και το αντίθετο, να περνάνε λάδια στο νερό σου. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο το λάδι σου θα δείχνει σαν λάσπη ένα πράγμα (αν και η περιγραφή θα ταιριαζε καλύτερα σαν διάρροια).

 

Και καλύτερα να αποφέυγεις να το μετακινείς, μέχρι να δεις τι γίνεται. Αν μείνεις απο νερό ή/και λάδι, κινδυνεύεις να το κολλήσεις και να πας για μεγαλύτερα έξοδα μετά.

  • Like 1
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο? Βλέπω στο car παίζει σε αρκετά χαμηλές τιμές και με λίγα χιλιόμετρα και 11-12 χρόνων. Επιπλέον πηγαίνοντας να γράψω στο Google το autocomplete μου συμπληρώνει δίπλα στο citroën c2 '' προβληματα'' '' κριτικές'' '' ελάττωματικα' κλπ.. Γνώμες από κάποιον που έχει/το είχε? 

Δημοσ.

Βλέπουμε και τις ημερομηνίες:ph34r:

Από μένα μακριά, ακούω τα χειρότερα. 

Προβλήματα μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά, ηλεκτρονικά και άλλα πολλά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι την είδα την ημερομηνία απλά γκουγκλαρα να δω αν υπάρχει θέμα για το συγκεκριμένο μοντέλο να μην ανοίγω άλλο.διάβασα διαφορά περίεργα ότι σε έναν του κόλλησε το τιμόνι εν κινήσει και τέτοια. Αν είναι για να κάνουμε λίγο οικονομία να φάμε και τα μούτρα μας δεν αξίζει.. Αλλά θα μου πεις για να το δίνουν κοψοχρονια κάποιο λάκκο θα χει η φάβα.. 

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.

Σαν κάτοχος για περισσότερα από δέκα χρόνια εγώ έχω να πω πως θέμα δεν είχα ποτέ!

ΑΛΛΑ

- δεν έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα. Περίπου 10-12.000 ανά έτος

- τα service μου, κάθε είδους έλεγχος κλπ όλα στη μαμά

 

Για πόλη καλό είναι, για ταξίδι είναι ψόφιο και ιδιαίτερα κουραστικό.

 

Οι τιμές που βλέπω στο internet για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι υπερβολικές κατά τη γνώμη μου. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

To corsa σου ,το κυνηγάει η σκουριά :D

αριστο ηταν κανενα προβλημα δεν ειχα..

αλλα ειμαι ψειρας και κανω τακτικοτατη συντηρηση στα παντα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, opcorsa είπε

σιτροεν με προβληματα..περιεργο:devil:

Και έχει κάποιος ένα citroen xanthia II του 1998 και βλεπει το nickname σου και τι λες για την citroen και εχει πεθανει στο γελιο.

Βλεπει καποιος Vagφιλος το σχολιο για το κορσα και τη σκουρια και αναρωτιεται γιατι σπανε οι καδενες στα κορσα.

 

βλεπει καποιος bmwακιας τον Vagφιλο και αναρωτιεται γιατι καιει λαδι ο 2ος

 

βλεπει καποιος με hyundai και επισης γελαει γιατι πηρε το πιο φτηνο αμαξι και το πιο αξιοπιστο.

 

Βλεπει καποιος με volvo τον hyundai που γελαει, αλλα δε γελασε πολυ γιατι οι λαμαρινες του και η ασφαλεια του ειναι παιδικού σχεδιασμού.

 

Βλεπει καποιος ιδιοκτητης jet τον τυπο με το volvo και ασθανεται καπως αβολα που δινουν τα ιδια περιπου σε συντήρηση το ετος.

 

 

Κάθε προιον είτε είναι αυτοκινητο είτε τηλεοραση είτε κινητο κάπου κερδιζει και καπου χανει. Καλο θα ηταν ο δημιουργος να μας ενημερωνε για χρονολογια χιλιομετρα, και τακτικη συντηρηση, ετσι οταν καποιος αλλος αναζητησει πληροφοριες να βρει!

 

Επίσης κακο ειναι να ξεχναει καποιος οτι μπορει 2 ακριβος ιδια αυτοκινητα να παρουσιασουν διαφορετικα προβληματα λογο διαφορετικου μηκους και πλατους στο χαρτη και χρησης/οδηγησης.

 

Εμενα πχ peugeot 207 170.000χλμ τα προβληματα που ειχα ηταν ραγισμα στο πλαστικο του θερμοστατη όπου με την λεγομενη φλατζοκολλα εφτιαχνε, αλλα προτίμησα να τον αλλάξω. 35€.

Τρομπα βενζινης στα 100,000χλμ 125€.

Και την τακτικη συντηρηση ανα 7-9 χιλ χμ.

Όλα αυτα σε μια δεκαετια, σε επαρχια (κρητη).

 

Το αλλο 207 στην οικογενεια, bmw engine 1,4 16v, ζητησε δισκοπλατο, θερμοστατη (αυτος ειχε 70+), κλειδαρια οδηγου, τηλεχειριστήριο οδηγου στα 100,000χλμ ηλικιας 9 ετων.

 

Δε μπορω να πω οτι η πεζο ειναι κακια ή είναι καλή. Γιατι ειναι υποκειμενικό.

 

Οπως επισης για τα ηλεκτρικα της PSA, fiat daewoo καλο ειναι να κατηγορουμε και την εταιρια που τα δεκτηκε, αλλα και τον κατασκευαστη magneti marelli.

 

Τέλος, να πω πως το κύριο πρόβλημα στην ελλάδα είναι ότι δεν υπάρχει σωστός επαγγελματίας.

Δηλαδή απόφοιτος ΕΠΑΛ, => μηχανικός. 10-15 χρονια έκανε πειράματα και έμαθε και τον λέμε τώρα καλό μηχανικό. Είχε μπει σε μια αντιπροσωπεία υπήρχαν λεφτά προ κρίσης, έστελνε η αντιπροσωπεια το προσωπικό της για επιμόρφωση και τώρα 40-50 χρονών έχει μια εμπειρία.

 

Πως να εμπιστευτεί κάποιος τον ιδιώτη; Που ασχέτως την τιμολόγηση που έχει ο καθένας, δεν γνωρίζουν. Προσωπικά δεν δέχομαι τον όρο μηχανικός για τους τύπους όπου γράφει το manual book. 5w40w oil engine synthetic, και σου βάζουν 10-40w γιατι μώρε δεν έχει πρόβλημα και είναι και πιο φτηνό.

 

Μήπως λοιπόν καθόμαστε και σχηματίζουμε απόψεις επειδή ο κυρ Τάκης ο μηχανικός δεν έπιασε ποτέ στη ζωή του ροπόκλειδο και το έχει στην εργαλειοθήκη να σκονίζεται; Μήπως αυτό το δε γαμίεται του "μηχανικού" σε βάθος χρόνων μας κοστίζει αρκετά;

 

 

ΥΓ. Υπήρχε ένα σούσουρο για την BMW το 2015.Στις αξιολογήσεις των χρηστών θα βρείτε πραγματικά διαμάντια.

 

Φιλικά πάντα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Με τα λαδια αναλογα το μοτερ αν ειναι καινουργιο ή με τουρμπο..

Εγω σε παλιο μοτερ εχω παιξει με πολλα ιξωδες και το μοτερακι πεταει!

Απλα ξερω πχ στο 5/30 το καλοκαιρι δεν σηκωνουμε στροφες...

Αν εισαι παλι σε κλιμα με χαμηλες θερμοκρασιες(κατω του μηδενος) καλο θα ειναι να παιζεις με 5/30 ή 0/40 αντι για 5/40.

Επισης στις συχνες εκκινησεις καλο θα ειναι τα λαδια να αλλαζονται πιο νωρις οπως και αμα τα κανει ολα εντος...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...