Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Πρακτικά μοντέλα με τέτοιο σύστημα και ελληνικές συνθήκες μπορούν να κρατήσουν το λάδι διετία αν κάνουν 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.

Συμφωνώ. Απλά καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς πιεσμένα μοτέρ έχουν αρκετή ανεκτικότητα ως προς αυτό.

Στο δικό μου αλλάζω πάντα στις 11-12 χιλιάδες (κάθε 3-4μηνο δηλαδή :D :D ) περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά για το ότι φοβάμαι μήπως πάθει κάτι αν το αλλάζω κάθε 20000 που λέει και ο κατασκευαστής εξ' άλλου...

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνώ. Απλά καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς πιεσμένα μοτέρ έχουν αρκετή ανεκτικότητα ως προς αυτό.

Στο δικό μου αλλάζω πάντα στις 11-12 χιλιάδες (κάθε 3-4μηνο δηλαδή :D :D ) περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά για το ότι φοβάμαι μήπως πάθει κάτι αν το αλλάζω κάθε 20000 που λέει και ο κατασκευαστής εξ' άλλου...

Άμεσα δεν θα πάθει σίγουρα, στο μέλλον είναι το πρόβλημα.

Δημοσ.

Η μόνη περίπτωση που δικαιολογείται να μην ακολουθεί κανείς τις οδηγίες του κατασκευαστή, είναι να έχει κάνει ο ίδιος τροποποιήσεις.

Εγώ προσωπικά όσα αυτοκίνητα ξέρω που το ακολουθούν αυτό, δεν έχουν προβλήματα...ακόμα και αν τα λάδια (κακώς!) μένουν παραπάνω μέσα. Αυτό γιατί ο κατασκευαστής πάντα έχει και ένα καλό περιθώρειο ασφαλείας σε ό,τι λέει.

Άλλωστε σε ανεπτυγμένες χώρες δεν παίζει να κάνεις πρόωρη αλλαγή λαδιού κυρίως για θέματα περιβάλλοντος. Τα συνεργεία αρνούνται.

Αλλά για τον Έλληνα είναι αδύνατο να καταλλάβει ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος έτρεξε τεστ και προσομοιώσεις για να βγει το πρόγραμμα συντήρησης και δεν πετάει μαλακίες στον αέρα...όπως κάνουν οι περισσότεροι στην Ελλάδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μόνη περίπτωση που δικαιολογείται να μην ακολουθεί κανείς τις οδηγίες του κατασκευαστή, είναι να έχει κάνει ο ίδιος τροποποιήσεις.

Εγώ προσωπικά όσα αυτοκίνητα ξέρω που το ακολουθούν αυτό, δεν έχουν προβλήματα...ακόμα και αν τα λάδια (κακώς!) μένουν παραπάνω μέσα. Αυτό γιατί ο κατασκευαστής πάντα έχει και ένα καλό περιθώρειο ασφαλείας σε ό,τι λέει.

Άλλωστε σε ανεπτυγμένες χώρες δεν παίζει να κάνεις πρόωρη αλλαγή λαδιού κυρίως για θέματα περιβάλλοντος. Τα συνεργεία αρνούνται.

Αλλά για τον Έλληνα είναι αδύνατο να καταλλάβει ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος έτρεξε τεστ και προσομοιώσεις για να βγει το πρόγραμμα συντήρησης και δεν πετάει μαλακίες στον αέρα...όπως κάνουν οι περισσότεροι στην Ελλάδα.

Δηλαδη μόνο στην Ελλάδα αλλάζουνε λάδια ανά 5000-7000; αν μιλάμε για κινητήρα diesel μπορείς σίγουρα ανά 15.000,για βενζίνη δεν μπορώ να φανταστώ το αυτοκίνητο μου πάνω από 10.000.

Δημοσ.

Μπλέκεις τις φαντασίες σου όμως με την οδηγία του κατασκευαστή. Αυτό είναι το πρόβλημα! :mellow:

Ασε μας ρε φίλε, εσύ άλλαζε ανα 20 χρόνια ούτε καν με νοιάζει, καλό μου κάνεις αν χαλάει το αυτοκίνητο σου πάντως.

Δημοσ.

Ασε μας ρε φίλε, εσύ άλλαζε ανα 20 χρόνια ούτε καν με νοιάζει, καλό μου κάνεις αν χαλάει το αυτοκίνητο σου πάντως.

 

 

Καλά μη συγχίζεσαι...

Τη δουλειά σου κάνεις εδώ από ότι κατάλαβα  :-(

Δημοσ.

Καλά μη συγχίζεσαι...

Τη δουλειά σου κάνεις εδώ από ότι κατάλαβα :-(

Βρε άλλαζε εσύ ανά 5 χρόνια.. Να βγάζω λεφτά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...