Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Starlet δεν έχεις λες; Έστω οτι είναι η τελευταία γενιά, υποθέτω έχει τον κινητήρα 4E-FE. Με 9,6:1 συμπίεση, η 100άρα, 99% δεν θα κάνει τίποτα για την οικονομία. Τώρα με ένα γέμισμα δεν ξέρω τι θα καθαρίσει από μπεκ/βαλβίδες, εγώ θα έβαλα κανένα πρόσθετο π.χ. stp, sonax, redex κ.τ.λ. Αν έχει και επικαθίσεις που λέει ο λόγος στον κύλινδρο, μια νύκτα τώρα που κρύωσε και λίγο θα πήγαινα για λίγη ώρα στα "κόκκινα" να το "ξεμπουκώσω".

 

Βασικά το ίδιο το ταξίδι ενδέχεται να "καθαρίσει" τον κινητήρα, και αυτό γιατί οι συνθήκες του ταξιδιού βοηθάνε στο να καθαρίσουν οι θάλαμοι από τα κατάλοιπα της καύσης. Αν δεις διαφορά μετά από ταξίδι αυτό θα είναι μάλλον επειδή "ξεμπούκωσε"/"ξεκάπνισε", και όχι επειδή βοήθησαν τα τυχόν πρόσθετα.

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μάλλον δεν αξίζει να ασχοληθώ ούτε με πρόσθετα, απλά θα το ξεκαπνίζω πού και πού.

Δημοσ.

100ρα μόνο σε τουρμπίσια ή φτιαγμένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα. Καθάρισμα κινητήρα δε γίνεται με μια φορά γέμισμα το μήνα. Καλύτερα βελτιωτικό. Το πιο απλό; Τολουόλη  (τρυμεθυλοξυλοβενζόλιο) σε αναλογία 10%. Δηλαδή 100 ml στο λίτρο. Επίσης ο κινητήρας μένει καθαρός όταν κάνουμε συχνή αλλαγή λαδιών και δεν ακούμε τις μαλακίες των κατασκευαστών για κάτι αλλαγές στα 30χιλ χιλιόμετρα. Γιατί ο περισσότερος κόσμος τα κάνει αυτά σε αρκετα χρόνια κ δεν ισχύουν. Αλλαγή λαδιών κάθε εξάμηνο ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μαζι με φίλτρο ετησίως και είστε κομπλέ.

Κάθε εξάμηνο δεν είναι κάπως υπερβολή; Εννοώ αν κάνεις νορμάλ χιλιόμετρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάθε εξάμηνο δεν είναι κάπως υπερβολή; Εννοώ αν κάνεις νορμάλ χιλιόμετρα.

 

Μόνο οι insomniacs ξέρουν, οι κατασκευαστές λένε λαλακίες, τι δεν καταλαβαίνεις? :)

Δημοσ.

Μόνο οι insomniacs ξέρουν, οι κατασκευαστές λένε λαλακίες, τι δεν καταλαβαίνεις? :)

Εντάξει μπορεί να μη το λέει εντελώς έτσι, να το έχει μάθει από κάπου κλπ :) Προσωπικά και το εξάμηνο μου φαίνεται υπερβολή, αλλά και κάτι για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε.

Δημοσ.

, αλλά και κάτι για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε.

Και πιο είναι το πρόβλημα φίλε zio10 ,αφού το λέει ο κατασκευαστής;

Προσωπικά μακάρι το επόμενο αμάξι μου να μην χρειάζεται ποτέ αλλαγή λαδιού,μια έννοια λιγότερη και ένα έξοδο λιγότερο.

  • Like 2
Δημοσ.

Εντάξει μπορεί να μη το λέει εντελώς έτσι, να το έχει μάθει από κάπου κλπ :) Προσωπικά και το εξάμηνο μου φαίνεται υπερβολή, αλλά και κάτι για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε.

 

Sorry αλλά η προσωπική γνώμη του καθενός μας ελάχιστη βαρύτητα έχει σε σχέση με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει όμως ότι κάποιοι για να πάνε πχ στη δουλειά τους κινούνται με 1η-2α-3η, σταματάνε κάθε 50-100 μέτρα και ότι ο μισός χρόνος είναι στο ρελάντί και ο άλλος μισός σταμάτα-ξεκίνα κλπ; Σε ένα αυτοκίνητο λοιπόν όπου το 90% των χιλιομέτρων γίνεται με αυτόν τον τρόπο, πάλι ισχύει ότι ακριβώς λέει ο κατασκευαστής; Ειλικρινά ρωτάω :)

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει όμως ότι κάποιοι για να πάνε πχ στη δουλειά τους κινούνται με 1η-2α-3η, σταματάνε κάθε 50-100 μέτρα και ότι ο μισός χρόνος είναι στο ρελάντί και ο άλλος μισός σταμάτα-ξεκίνα κλπ; Σε ένα αυτοκίνητο λοιπόν όπου το 90% των χιλιομέτρων γίνεται με αυτόν τον τρόπο, πάλι ισχύει ότι ακριβώς λέει ο κατασκευαστής; Ειλικρινά ρωτάω :)

και εγω το 90% των χιλιομετρων ετσι το κανω...οτι γραφει βαζω 10-40.

Φυσικα αν δεις στο ιντερνετ μερικοι κανουν παραλλαγες...ψαξε λιγο το μοντελο του αυτοκινητου σου, ο κατασκευαστης δινει αρκετες εναλλακτικες!

 

Ας πουμε στο ibiza εβαζα , καλοκαιρι 5-40, χειμωνα 5-30. 

 

και λεω εβαζα γιατι το εχω πουλησει και αυτο που εχω τωρα δεν προλαβα να το ψαξω καλα το θεμα με τα λαδια. 

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει όμως ότι κάποιοι για να πάνε πχ στη δουλειά τους κινούνται με 1η-2α-3η, σταματάνε κάθε 50-100 μέτρα και ότι ο μισός χρόνος είναι στο ρελάντί και ο άλλος μισός σταμάτα-ξεκίνα κλπ; Σε ένα αυτοκίνητο λοιπόν όπου το 90% των χιλιομέτρων γίνεται με αυτόν τον τρόπο, πάλι ισχύει ότι ακριβώς λέει ο κατασκευαστής; Ειλικρινά ρωτάω :)

 

Αν διαβάσεις 2-3 εγχειρίδια χρήσης/συντήρησης αυτοκινήτων, θα διαπιστώσεις ότι το έχουν προβλέψει. Σε περιπτώσεις που το όχημα κινείται κυρίως μέσα σε πόλη, σε πολύ χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες, και γενικότερα όταν οδηγείται σε ακραίες συνθήκες συνιστούν συχνότερη αλλαγή του λιπαντικού. Και σε διανυθέντα χιλιόμετρα, και σε χρονικό όριο. Το τελευταίο το αναφέρω γιατί ειπώθηκε σε άλλο post εδώ μέσα ότι πρέπει να αγνοούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή επειδή θα μας πάρει χρόνια να διανύσουμε τα απαιτούμενα χλμ για αλλαγή λαδιών. Ειλικρινά απαντάω :)

  • Like 1
Δημοσ.

Αν διαβάσεις 2-3 εγχειρίδια χρήσης/συντήρησης αυτοκινήτων, θα διαπιστώσεις ότι το έχουν προβλέψει. Σε περιπτώσεις που το όχημα κινείται κυρίως μέσα σε πόλη, σε πολύ χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες, και γενικότερα όταν οδηγείται σε ακραίες συνθήκες συνιστούν συχνότερη αλλαγή του λιπαντικού. Και σε διανυθέντα χιλιόμετρα, και σε χρονικό όριο. Το τελευταίο το αναφέρω γιατί ειπώθηκε σε άλλο post εδώ μέσα ότι πρέπει να αγνοούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή επειδή θα μας πάρει χρόνια να διανύσουμε τα απαιτούμενα χλμ για αλλαγή λαδιών. Ειλικρινά απαντάω :)

 

Οκ, ευχαριστώ για την απάντηση :)

Ρώτησα γιατί δεν το κατέχω και πολύ με τα αυτοκίνητα :P

 

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής έχει προβλέψει όμως ότι κάποιοι για να πάνε πχ στη δουλειά τους κινούνται με 1η-2α-3η, σταματάνε κάθε 50-100 μέτρα και ότι ο μισός χρόνος είναι στο ρελάντί και ο άλλος μισός σταμάτα-ξεκίνα κλπ; Σε ένα αυτοκίνητο λοιπόν όπου το 90% των χιλιομέτρων γίνεται με αυτόν τον τρόπο, πάλι ισχύει ότι ακριβώς λέει ο κατασκευαστής; Ειλικρινά ρωτάω :)

 

Όσα έχουν oil service computer (ή κάτι παρόμοιο) που να λέει πότε είναι το επόμενο σέρβις προσαρμόζονται σε κάθε συνθήκη οδήγησης.

 

Αν το πας μόνο εθνική νορμάλ μπορεί να σου πει αλλαγή σε 50.000χλμ.

Αν το βάλεις πίστα μια ζεστή μέρα και σαν έφηβος του πιεις το αίμα χωρίς διακοπή, μπορεί να σου πει αλλαγή σε 1.000χλμ.

Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο και το ίδιο λάδι την ένδειξη που σου έχει για αλλαγή λαδιού και πόσο γρήγορα αυτή πέφτει.

Για να το κάνει αυτό μετράει τα πάντα (στροφές/εκκινήσεις/ώρες λειτουργίας/φορτία/θερμοκρασίες ...τα πάντα!)

 

Αλλά θέλει προσοχή γιατί συχνά υπάρχει ρύθμιση/επιλογή να γίνει απλός χιλιομετρητής. ...και το κάνουν συχνά τα Ελληνικά συνεργεία αυτό χωρίς να σε ρωτήσουν. Σε κάποια μοντέλα μπορούν να μάλιστα να το ρυθμίσουν και κάθε πότε θα βγάζει την υπενθυμιση.

 

Πρακτικά μοντέλα με τέτοιο σύστημα και ελληνικές συνθήκες μπορούν να κρατήσουν το λάδι διετία αν κάνουν 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.

Δημοσ.

Όσα έχουν oil service computer (ή κάτι παρόμοιο) που να λέει πότε είναι το επόμενο σέρβις προσαρμόζονται σε κάθε συνθήκη οδήγησης.

 

Αν το πας μόνο εθνική νορμάλ μπορεί να σου πει αλλαγή σε 50.000χλμ.

Αν το βάλεις πίστα μια ζεστή μέρα και σαν έφηβος του πιεις το αίμα χωρίς διακοπή, μπορεί να σου πει αλλαγή σε 1.000χλμ.

Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο και το ίδιο λάδι την ένδειξη που σου έχει για αλλαγή λαδιού και πόσο γρήγορα αυτή πέφτει.

Για να το κάνει αυτό μετράει τα πάντα (στροφές/εκκινήσεις/ώρες λειτουργίας/φορτία/θερμοκρασίες ...τα πάντα!)

 

Αλλά θέλει προσοχή γιατί συχνά υπάρχει ρύθμιση/επιλογή να γίνει απλός χιλιομετρητής. ...και το κάνουν συχνά τα Ελληνικά συνεργεία αυτό χωρίς να σε ρωτήσουν. Σε κάποια μοντέλα μπορούν να μάλιστα να το ρυθμίσουν και κάθε πότε θα βγάζει την υπενθυμιση.

 

Πρακτικά μοντέλα με τέτοιο σύστημα και ελληνικές συνθήκες μπορούν να κρατήσουν το λάδι διετία αν κάνουν 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.

2 χρόνια το ίδιο λάδι;

Δημοσ.

Δεν μπαγιατεύει. Αλλά μιλάμε πάντα για το λάδι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Μάλιστα, ακούστηκες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...