Προς το περιεχόμενο

Διαφορά 97ρας με 95 βενζινη


panosno1com

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά ηρεμηστε λίγο. Το καλύτερο λάδι είναι αυτό που προτείνει ο κατασκευαστης και πάει αναλόγως μοντελο. Είναι τελείως άτοπο να βάλεις φουλ συνθετικα σε ατμοσφαιρικό νισσαν σανι του 99. Αλλά εννοείται θα βάλεις σε τουρμπισιο καινούριο μερσεντες. (άλλες θερμοκρασίες λόγω τούρμπο).

 

 

Τώρα όσο αφορά το θέμα πάλι εξαρτάται ανάλογα το μοντέλο και τι ζητάει ο κατασκευαστης. Όταν προτείνει κατοσταρα θα βάλεις κατοσταρα. Αν δεν σηκώνεται το κόστος ναι είναι προτιμότερο η 97αρα από την 95αρα. Περισσότερα οκτανια είναι χρησιμοτερα ειδικά στα οχήματα με υψηλή συμπίεση.

 

 

Ποια είναι η διαφορά τους?? Η κατοσταρα και εν συνεχεία η 97ρα αντιστέκεται καλύτερα στην προωρη εκτονωση (τα λεγόμενα πείρακια). Αυτό είναι όλο.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα /το λαδωμα των βαλβιδων/η καλύτερη υγεία του κινητήρα και ότι άλλο ακούσεις όπως επίσης οι γνωστές ονομασίες( φουλ power/ xl/ plus) είναι ψιλομαρκετινκ/μύθος και δεν παίζουν κανένα ρόλο ειδικά στα καθημερινά απλά οχήματα.

 

Βέβαια υπάρχει και ένα ακόμα τελευταίο τραγικό στην χώρα μας, υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό νοθειας, και συνήθιζεται το πρώτο θύμα να είναι η 95αρα.

 

Βγάλε άκρη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Το καλύτερο λάδι είναι αυτό που προτείνει ο κατασκευαστης και πάει αναλόγως μοντελο. 

 

 

Τώρα όσο αφορά το θέμα πάλι εξαρτάται ανάλογα το μοντέλο και τι ζητάει ο κατασκευαστης. 

Ποιός είναι αυτός ο κατασκευαστής,δεν τον ξέρω άρα ποιος τον γ@με@, ο Μπάμπης στο συνεργείο και τα φιλαράκια στην καφετέρια μου λένε.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

« Effects of Higher Octane Fuel on Existing Vehicles

 

While the most significant efficiency improvement with higher octane fuels will result from a full, system-level optimization including increased engine CR, efficiency gains from legacy vehicles (existing vehicles not optimized for the higher-octane fuel) can also be realized, with or without recalibration of the engine and controls. In order to optimize efficiency in typical driving conditions, the CRs selected for passenger car engines result in those engines being knock limited on the recommended fuel at higher loads. Higher-octane fuels will improve knock resistance and consequently facilitate reduction in spark retard at these high load conditions. »

 

...

 

Ποια είναι η διαφορά τους?? Η κατοσταρα και εν συνεχεία η 97ρα αντιστέκεται καλύτερα στην προωρη εκτονωση (τα λεγόμενα πείρακια). Αυτό είναι όλο.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα /το λαδωμα των βαλβιδων/η καλύτερη υγεία του κινητήρα και ότι άλλο ακούσεις όπως επίσης οι γνωστές ονομασίες( φουλ power/ xl/ plus) είναι ψιλομαρκετινκ/μύθος και δεν παίζουν κανένα ρόλο ειδικά στα καθημερινά απλά οχήματα.

 

...

 

Top Tier Detergent Gasoline is a performance specification and trademark designed and supported by several major automakers — BMW, General Motors, Fiat Chrysler Automobiles, Honda, Toyota, Volkswagen, Mercedes-Benz, and Audi (as of 2016). Top Tier gasolines must maintain levels of detergent additives that result in a higher standard of engine cleanliness and performance as compared to the EPA requirement.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα και διάβασα όλες τις σελίδες αλλα δεν θα κάτσω να κάνω παράθεση σε κάθε πράγμα που διάβασα, θα μιλήσω λίγο γενικά και ελπίζω να πιάσω όσα περισσότερα μπορώ.

Oπως έχω πει και άλλες φορες το θέμα βενζίνη οκτάνια και όλα τα σχετικά είναι αρκετά ευαίσθητο. ειδικά στην ελλάδα που γίνετε ένας μεγάλος αχταρμάς σε κάθε πρατήριο .


 

Αρχικά σε καμια περίπτωση δεν ισχύει ότι στα πρατήρια φθάνουν ανεβασμένες σε ''  οκτάνια '' βενζίνες γιατί θα ξεθυμάνουν η οτιδήποτε άλλο. Μέσα στις προδιαγραφές και προς τα κατωτερα όρια αυτών  φθάνουν τις περισσότερες φορες. 

Επίσης αν μιλάμε για καθαρή νοθεία και όχι εξυπνάδα του βενζίνα ( με αέρα και οτιδήποτε άλλο ) πρώτο θύμα δεν πέφτει η 95άρα αλλα η 100 άρα πάντα .

 


Ανάλογα την  εταιρία και την κατηγορια της βενζίνης υπάρχουν κάποιες σειρές που περιέχουν κάποια προσθετικά για την βοήθεια του κινητήρα αυτό είναι γεγονός. Το ότι θα κανεις ένα η δυο γεμίσματα τον μηνα και θα καθαρίσεις τον κινητήρα σου είναι στην σφαίρα της φαντασίας καθαρά .

Όπως επίσης κανεις δεν μπορεί να πει με απολυτη ακρίβεια  τι είναι και πως ακριβώς λειτουργούν τα εν λόγο προσθετικά . 

 

Οι εταιρίες κινούνται με 2 τρόπους . 

1) Σου δίνουν τις προδιαγραφές που θέλουν να φτάσουν και βάλε εσύ ότι προσθετικά θες για να τα πετύχεις .

2) ΤΑ προσθετικά έρχονται σε black boxes και το μονο που ξέρεις είναι τις αναλογιες που θα προσθεσεις .


Για να μην γράψω πάλι κανένα τεράστιο κατεβατό , εάν δεν έχετε κανένα τραβηγμένο και όλα τα σχετικά αυτοκίνητο βάλτε αυτό που συμφέρει την τσέπη σας. Μην τα μπλέκεται τόσο με αριθμούς οκτανίου , ενέργειες , "αντικροτικοτητες" καύσεις και χίλια δυο αλλα. Τα περισσότερα είναι "εσφαλεμενες" απόψεις και στο καύσιμο δεν υπάρχει ένας αριθμός οκτανίου αλλα μια σειρά αριθμών που εξυπηρετεί ο καθένας τον δικό του σκοπό . Αριθμοί που εάν δεν έχετε γνώσεις, μηχανήματα και πρόσβαση στο κατάλληλο χημείο δεν θα γνωρίσετε ποτε και μονο εικασίες θα κάνετε . 

 



 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αν είναι να κάνουμε ταξίδι και θέλουμε να «καθαρίσουμε» έστω και ελάχιστα τον κινητήρα, τι κάνουμε;

 

Τίποτα, επειδή θα δε θα κερδίσουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ή θα τα κάνουμε και χειρότερα;

Ή βάζουμε 100άρα, πρόσθετα ή οτιδήποτε άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αν είναι να κάνουμε ταξίδι και θέλουμε να «καθαρίσουμε» έστω και ελάχιστα τον κινητήρα, τι κάνουμε;

 

Τίποτα, επειδή θα δε θα κερδίσουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ή θα τα κάνουμε και χειρότερα;

Ή βάζουμε 100άρα, πρόσθετα ή οτιδήποτε άλλο;

Starlet δεν έχεις λες; Έστω οτι είναι η τελευταία γενιά, υποθέτω έχει τον κινητήρα 4E-FE. Με 9,6:1 συμπίεση, η 100άρα, 99% δεν θα κάνει τίποτα για την οικονομία. Τώρα με ένα γέμισμα δεν ξέρω τι θα καθαρίσει από μπεκ/βαλβίδες, εγώ θα έβαλα κανένα πρόσθετο π.χ. stp, sonax, redex κ.τ.λ. Αν έχει και επικαθίσεις που λέει ο λόγος στον κύλινδρο, μια νύκτα τώρα που κρύωσε και λίγο θα πήγαινα για λίγη ώρα στα "κόκκινα" να το "ξεμπουκώσω".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αν είναι να κάνουμε ταξίδι και θέλουμε να «καθαρίσουμε» έστω και ελάχιστα τον κινητήρα, τι κάνουμε;

 

Τίποτα, επειδή θα δε θα κερδίσουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, ή θα τα κάνουμε και χειρότερα;

Ή βάζουμε 100άρα, πρόσθετα ή οτιδήποτε άλλο;

 

Βασικά το ίδιο το ταξίδι ενδέχεται να "καθαρίσει" τον κινητήρα, και αυτό γιατί οι συνθήκες του ταξιδιού βοηθάνε στο να καθαρίσουν οι θάλαμοι από τα κατάλοιπα της καύσης. Αν δεις διαφορά μετά από ταξίδι αυτό θα είναι μάλλον επειδή "ξεμπούκωσε"/"ξεκάπνισε", και όχι επειδή βοήθησαν τα τυχόν πρόσθετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Δημήτρη αν έχεις γράψει κάπου πιο αναλυτικά βάλε ένα λινκ εδώ για να το δουν όλοι.

 

Με το ταξίδι να επαναλάβω ο κινητήρας θα ξεμπουκώσει ούτως ή άλλως. Ιδιαίτερα με ένα ατμοσφαιρικό με σχετικά κοντό κιβώτιο που θα δουλέψει για ώρα πάνω από τις 3000σαλ. Η 100άρα δε θα προσφέρει πρακτικά τίποτα σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

100ρα μόνο σε τουρμπίσια ή φτιαγμένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα. Καθάρισμα κινητήρα δε γίνεται με μια φορά γέμισμα το μήνα. Καλύτερα βελτιωτικό. Το πιο απλό; Τολουόλη  (τρυμεθυλοξυλοβενζόλιο) σε αναλογία 10%. Δηλαδή 100 ml στο λίτρο. Επίσης ο κινητήρας μένει καθαρός όταν κάνουμε συχνή αλλαγή λαδιών και δεν ακούμε τις μαλακίες των κατασκευαστών για κάτι αλλαγές στα 30χιλ χιλιόμετρα. Γιατί ο περισσότερος κόσμος τα κάνει αυτά σε αρκετα χρόνια κ δεν ισχύουν. Αλλαγή λαδιών κάθε εξάμηνο ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μαζι με φίλτρο ετησίως και είστε κομπλέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

100ρα μόνο σε τουρμπίσια ή φτιαγμένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα. Καθάρισμα κινητήρα δε γίνεται με μια φορά γέμισμα το μήνα. Καλύτερα βελτιωτικό. Το πιο απλό; Τολουόλη  (τρυμεθυλοξυλοβενζόλιο) σε αναλογία 10%. Δηλαδή 100 ml στο λίτρο. Επίσης ο κινητήρας μένει καθαρός όταν κάνουμε συχνή αλλαγή λαδιών και δεν ακούμε τις μαλακίες των κατασκευαστών για κάτι αλλαγές στα 30χιλ χιλιόμετρα. Γιατί ο περισσότερος κόσμος τα κάνει αυτά σε αρκετα χρόνια κ δεν ισχύουν. Αλλαγή λαδιών κάθε εξάμηνο ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μαζι με φίλτρο ετησίως και είστε κομπλέ.

Αυτά που λες...γιατί τα λες? Φαίνεται πως δεν ξέρεις.

 

Δεν ξέρω συγκεκριμένα για την Τολουόλη, αλλά πρέπει να προσέξετε και πόσο διαβρωτικά είναι αυτά που βάζετε γιατί μπορεί να τα τινάξουν στον αέρα τις σωληνώσεις στο κύκλωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά όμως, "τρυμεθυλοξυλοβενζόλιο" ούτε 1 αποτέλεσμα στο google.
 
Αν η αναφορά γίνεται για το τολουόλιο (=Μεθυλοβενζένιο) μάλλον χειρότερα θα τα κάνει γιατί παράγει αρκετή κάπνα αν και αυξάνει πολύ τα οκτάνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά όμως, "τρυμεθυλοξυλοβενζόλιο" ούτε 1 αποτέλεσμα στο google.

 

Αν η αναφορά γίνεται για το τολουόλιο (=Μεθυλοβενζένιο) μάλλον χειρότερα θα τα κάνει γιατί παράγει αρκετή κάπνα αν και αυξάνει πολύ τα οκτάνια...

 

Μαλακία δική μου. Τουλουόλιο εννούσα. Πάντως όταν το αναμιγνείς με καύσιμο δεν βγάζει κάπνα. Και μόνο του όταν καίγεται έχει σχεδόν αόρατη φλόγα σε φωτεινό περιβάλλουν σαν το οινόπνευμα. Τα σωληνάκια δεν έχουν πρόβλημα εκτός κι αν είναι OPEL Kadett του '75. Είναι σχεδιασμένα τα σύγχρονα αυτοκίνητα για να αντέχουν καύσιμο με αιθανόλη μέσα. Εγώ πάντως για να καθαρίζω τον κινητήρα, έχω πάρει ένα βελτιωτικό της wurth το οποίο έχει πολύ κοντινή μυρωδιά με το aceton. Κάνει καλό κ σε κινητήρες με καρμπυρατερ. Το δοκίμασα σε παπί παλιό που είχε πιάσει μάκα σε βαλβίδες και καρμπυρατερ, και τα καθάρισε όλα. 2 ντεπόζιτα με πρόμιξη και το παπί έγινε λες και το έκανα σέρβις. Ξεκίνησα να το βάζω το πρόσθετο για να διατηρεί την βενζίνη σταθερή όταν κάθεται ένα όχημα (χωρίς πινακίδες πχ για αρκετούς μήνες). Μετά είδα ότι το πρότεινε η εταιρία και για γενικό καθαρισμό injection και καρμπύρατερ. Κακά τα ψέματα όμως, αν δε λύσεις καπάκια να βάλεις τα μπεκ κ βαλβίδες στο λουτρό υπερήχων, σωστό καθάρισμα δε γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...