NT1G Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Πάλι όχι αλλά δεν πειράζει. Τα οκτάνια ΔΕΝ δείχνουν ποιότητα καύσης. Επίσης για άλλους λόγους πας σε πλούσια μείγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε...περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση .Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις http://www.insomnia.gr/topic/517121-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82/?do=findComment&comment=52960944 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=25 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε... περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις http://www.insomnia.gr/topic/517121-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%82/?do=findComment&comment=52960944 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=25 ριχνει αβανς= μειωνη και την αποδοση του κινητηρα.Αρα παλι εχουμε αυτο που ξεκινησα να λεω.οτι με 100αρα εχουμε και καλυτερη καυση της βενζινης και καλυτερη αποδοση.Δεν ειπα οτι το αυτοκινητο θα πηγαινει σαν να φοραει προγραμμα φυσικα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Αν ο κινητήρας δουλεύει εξ αρχής στο "σωστό" αβάνς με τα 95οκτ, τι γίνεται αν βάλεις 100οκτ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Επίσης, αν θέλεις να βάλεις 100οκτ. έστω για μια δοκιμή, πρέπει να αδειάσει σχεδόν τελείως το ρεζερβουάρ πρώτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Καλημερα Λοιπον αναρωτιομουν ,ποια η διαφορα της 95ρας με 97ρας βενζινης ; Μιλαμε για "ταισμα " σε ενα απλο 1.2 Corsa D . Γνωριζω πχ η 100ρα ειναι για sport εκδοσεις αυτοκινητων ας πουμε , η διαφορα 95ρας με 97ρα περαν της 10λεπτης τιμης ανα λιτρο; Ισχυει οτι "κανεις περισσοτερα χιλιομετρα" ? Ταιζε το 95αρα και μην ασχοληθεις με αλλες βενζινες, δεν θα δεις διαφορα. περισσοτερα οκτανια = καλυτερη καυση.Ο κινητηρας χρειαζεται λιγοτερο καυσιμο να ψεκασει οταν η βενζινη ειναι 100αρα γιατι κανει καλυτερη καυση αντιθετα με την απλη.Για αυτο και βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα εαν το συγκρινεις στις ιδιες συνθηκες.Πιο απλα, πχ οταν ενας κυλινδρος χρειαζεται να του ψεκασεις 10cc 95αρας για να κανει την καυση στις 3000rpm με 100αρα θα χρειαστει 7-8cc γιατι παει ακομα λιγοτερη βενζινη "χαμενη" σε σχεση με την απλη. Τα ποσοστα που εδωσα δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα απλα τα ανεφερα σαν παραδειγμα. Νope. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Αν ο κινητήρας δουλεύει εξ αρχής στο "σωστό" αβάνς με τα 95οκτ, τι γίνεται αν βάλεις 100οκτ; γινεται αυτο που λεμε απο την αρχη.κανει καλυτερη καυση και ετσι ψεκαζει λιγοτερο και καιει και λιγοτερο.μην νομιζετε καμια τρελη διαφορα.Αλλα εχει διαφορα. Επίσης, αν θέλεις να βάλεις 100οκτ. έστω για μια δοκιμή, πρέπει να αδειάσει σχεδόν τελείως το ρεζερβουάρ πρώτα; Το καλυτερο θα ηταν να αδειασει οσο το δυνατον περισσοτερο.Απλα μολις αδειασει και αναψει λαμπακι βαλε 100αρα και δες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Σε μηχανή ΧΤ (τελευταίο μοντέλο) πάντως, εξακριβωμένα η 100άρα βγάζει καμια 20αριά περισσότερα χιλιόμετρα, συν ότι δε σβήνει σε κάποιες περιπτώσεις ο κινητήρας, όπως συμβαίνει με την 95άρα (κοινό θέμα των ΧΤ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Αν ο κινητήρας δουλεύει εξ αρχής στο "σωστό" αβάνς με τα 95οκτ, τι γίνεται αν βάλεις 100οκτ; "Σωστο" αβανς δεν υπαρχει ή μαλλον ειναι καπως αδοκιμο να δωσουμε χαρακτηρισμο σωστο ή λαθος σε μια τιμη η οποια ειναι αποτελεσμα πολλων συνθηκων. Για να απαντησω στην ερωτηση σου, εξαρταται απο το μοτερ και κυριως απο τον εγκεφαλο. Σε καινουριο μοτερ, ισως με λιγο adaptation να δεις 1-2 μοιρες παραπανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Σε μηχανή ΧΤ (τελευταίο μοντέλο) πάντως, εξακριβωμένα η 100άρα βγάζει καμια 20αρά περισσότερα χιλιόμετρα, συν ότι δε σβήνει σε κάποιες περιπτώσεις ο κινητήρας, όπως συμβαίνει με την 95άρα (κοινό θέμα των ΧΤ). Σε μηχανη η αληθεια ειναι οτι βλεπεις παραπανω διαφορα σε σχεση με το αυτοκινητο.και εγω σε cbf 600 βλεπω μεγαλη διαφορα απλη με 100αρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2014 "Σωστο" αβανς δεν υπαρχει ή μαλλον ειναι καπως αδοκιμο να δωσουμε χαρακτηρισμο σωστο ή λαθος σε μια τιμη η οποια ειναι αποτελεσμα πολλων συνθηκων. Για να απαντησω στην ερωτηση σου, εξαρταται απο το μοτερ και κυριως απο τον εγκεφαλο. Σε καινουριο μοτερ, ισως με λιγο adaptation να δεις 1-2 μοιρες παραπανω. Δεν λέω οτι υπάρχει 1 τιμή για τα πάντα, αλλά οτι υπάρχει μία "θεωρητικά σωστή" τιμή για κάθε συνδυασμό στροφών/φορτίου, αν και τελικά απέχεις μερικές μοίρες από αυτήν την τιμή για λόγους ασφάλειας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arist1976 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 περισσοτερα οκτανια = καλυτερη καυση.Ο κινητηρας χρειαζεται λιγοτερο καυσιμο να ψεκασει οταν η βενζινη ειναι 100αρα γιατι κανει καλυτερη καυση αντιθετα με την απλη.Για αυτο και βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα εαν το συγκρινεις στις ιδιες συνθηκες.Πιο απλα, πχ οταν ενας κυλινδρος χρειαζεται να του ψεκασεις 10cc 95αρας για να κανει την καυση στις 3000rpm με 100αρα θα χρειαστει 7-8cc γιατι παει ακομα λιγοτερη βενζινη "χαμενη" σε σχεση με την απλη. Τα ποσοστα που εδωσα δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα απλα τα ανεφερα σαν παραδειγμα. Με τίποτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Εγώ πάντως όταν βάζω την ακριβή μου βγάζει τα μισά χιλιόμετρα, άρα @@Ρια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Όχι απλά λιγότερα, τα μισά κίολας... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam75 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Όχι απλά λιγότερα, τα μισά κίολας... Ναι στο ίμπιζα ειδικά μου έβγαζε 40 χιλιόμετρα με 10 ευρώ, στο κορολα βγάζει 80. Σε εσένα Δηλαδή κάνει τα διπλά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα