panosno1com Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Καλημερα Λοιπον αναρωτιομουν ,ποια η διαφορα της 95ρας με 97ρας βενζινης ; Μιλαμε για "ταισμα " σε ενα απλο 1.2 Corsa D . Γνωριζω πχ η 100ρα ειναι για sport εκδοσεις αυτοκινητων ας πουμε , η διαφορα 95ρας με 97ρα περαν της 10λεπτης τιμης ανα λιτρο; Ισχυει οτι "κανεις περισσοτερα χιλιομετρα" ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 2 οκτάνια. Δεν πιστεύω οτι θα δεις διαφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Πλέον ουτε 2 οκτάνια, ουτε περισσότερα χιλιόμετρα... Αυτά ειναι εμπορικές παπαρες κατι καθαριστικά δήθεν εχει μέσα. Καλύτερα βάλε 95αρα και ένα καθαριστικό βελτιωτικό αν το χρειαζεσαι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leonidas_fs Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Και αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, καλό είναι να κάνεις ενα γέμισμα με 100αρα. Τουλάχιστον στο turbo που εχω εγω, βοηθάει πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Πως βοηθάει το ένα (1) γέμισμα ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leonidas_fs Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Υποτίθεται οτι καθαρίζει τον κινητήρα και τον διευκολύνει. Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και ιδέα μου, αλλα οταν βάζω 100αρα μου φαίνεται οτι το αμάξι πάει καλύτερα! Εξάλλου και απο την αντιπροσωπεία οταν το πήρα μου είπαν να βάζω 1 φορά τον μήνα 100αρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Στο δικό σου αυτοκίνητο δεν θα κάνει διαφορά. Υπάρχουν αυτοκίνητα που θέλουν από 97 και πάνω οπότε η V-power της shell ή οι 100αρες όλων είναι επιβεβλημένη επιλογή. Επίσης υπάρχουν και άλλα που αλλάζει η απόδοση τους ανάλογα τα οκτάνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Θεωρητικά σε έναν κινητήρα που είναι φτιαγμένος να δουλεύει με βενζίνη 95 οκτανίων, δεν πρόκειται να δεις καμία διαφορά βάζοντας βενζίνη 97 ή 100 οκτανίων. Επίσης θεωρητικά πάλι με μακροχρόνια χρήση βενζίνης με 97 και 100 οκτάνια καθαρίζει ο κινητήρας από τα κατάλοιπα καύσης(λόγω των καθαριστικών πρόσθετων που υποτίθεται πως έχουν), με αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση, οικονομία, μικρότεροι ρύποι κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Τώρα πια καθαριστικά διαφημίζουν οτι έχουν και στις 95οκ. π.χ νομίζω η ΕΚΟ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 οτι αυτοκινητο-μηχανη και να εχεις ειτε ειναι φτιαγμενο για να παιρνει 95αρα ειτε για να παιρνει 98-100αρα αν του βαλεις το αναποδο θα δεις διαφορα.αν κετεβεις σε οκτανια δεν θα πηγαινει ισως και να κανει και κοψιματα (αν ειναι φτιαγμενο για 100) ,και αν ειναι φτιαγμενο για 95 (δηλαδη ενα απλο αυτοκινητο) και του βαλεις 100 θα δεις οτι θα πηγαινει καλυτερα.Εννοειται φυσικα πως με την 100αρα καιει λιγοτερο σε σχεση με την 95 αρα.Το ποσο θα καψεις απο εκει και περα παιζει ρολο το παπουτσι σου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Πάντως μιας και κοιτούσα σχετικά πρόσφατα το βιβλιαράκι του τελευταίου Starlet, αναφέρει σαν ενδεδειγμένη επιλογή βενζίνη 95 οκτανίων και πάνω. Θεωρώ ότι αν όντως πέσεις σε 100άρα, θα δεις κάποια (μικρή) διαφορά στη σταθερότερη λειτουργία του κινητήρα (ρελαντί), δε θα χτυπάει πειράκια τόσο εύκολα, και θα σου βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Όχι με ένα γέμισμα όμως. Το θέμα είναι πού βρίσκουμε πραγματική 100άρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 βασικα η διαφορα της 100αρας με της 95αρα ειναι τα οκτανια,δεν εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο αρα δεν μπορει να δωσει περισσοτερη ισχυ στο αυτοκινητο αυτο που γινεται ειναι οτι επειδη εχει μεγαλυτερη αντικροτικοτητα μπορει το αυτοκινητο να την καψει πιο γρηγορα αρα ετσι να δωσει περισσοτερη ισχυ,αρα καταρριπτεται αυτο που λενε βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα. εκτος κι αν μιλαμε για κινητηρα που υπολειτουργει οταν βαζεις κατωτερη βενζινη. το καλυτερο καθαριστικο που εχω δοκιμασει ειναι το ασετον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 βασικα η διαφορα της 100αρας με της 95αρα ειναι τα οκτανια,δεν εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο αρα δεν μπορει να δωσει περισσοτερη ισχυ στο αυτοκινητο αυτο που γινεται ειναι οτι επειδη εχει μεγαλυτερη αντικροτικοτητα μπορει το αυτοκινητο να την καψει πιο γρηγορα αρα ετσι να δωσει περισσοτερη ισχυ,αρα καταρριπτεται αυτο που λενε βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα. εκτος κι αν μιλαμε για κινητηρα που υπολειτουργει οταν βαζεις κατωτερη βενζινη. το καλυτερο καθαριστικο που εχω δοκιμασει ειναι το ασετον. περισσοτερα οκτανια = καλυτερη καυση.Ο κινητηρας χρειαζεται λιγοτερο καυσιμο να ψεκασει οταν η βενζινη ειναι 100αρα γιατι κανει καλυτερη καυση αντιθετα με την απλη.Για αυτο και βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα εαν το συγκρινεις στις ιδιες συνθηκες.Πιο απλα, πχ οταν ενας κυλινδρος χρειαζεται να του ψεκασεις 10cc 95αρας για να κανει την καυση στις 3000rpm με 100αρα θα χρειαστει 7-8cc γιατι παει ακομα λιγοτερη βενζινη "χαμενη" σε σχεση με την απλη. Τα ποσοστα που εδωσα δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα απλα τα ανεφερα σαν παραδειγμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 όχι όμως. περισσοτερα οκτανια ≠ καλυτερη καυση. Ο κύλινδρος θα χρειαστεί τόσα cc καυσίμου ώστε να είναι σε συγκεκριμένη αναλογία με τον αέρα που έχει μπει. (π.χ. 14,7:1) Pro Tip: Ignition timing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 όχι όμως. περισσοτερα οκτανια ≠ καλυτερη καυση. Ο κύλινδρος θα χρειαστεί τόσα cc καυσίμου ώστε να είναι σε συγκεκριμένη αναλογία με τον αέρα που έχει μπει. (π.χ. 14,7:1) Pro Tip: Ignition timing Περισσοτερα οκτανια = καλυτερη καυση .Ειναι απλο.14,7:1 ειναι η αναλογια που υποτιθεται πρεπει να υπαρχει στο ρελαντι.βασικα ειναι η ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ.Εαν του βαλεις 95αρα ο εγκεφαλος θα ψεκασει συμφωνα με το 14,7 :1 αλλα η αποδοση δεν θα ειναι αυτη που πρεπει γιατι γτ η απλη δεν εχει τοσο καλη καυση,με απλα λογια δεν εκμεταλευται ολο το καυσιμο,οποτε θα αναγκαστει να ψεκασει πχ 14-13,5 προς ενα.που σημαινει παραπανω καυσιμο.κατι που με την 100αρα βελτιωνεται.το ιδιο φυσικα ισχυει και στο πατημα του γκαζιου κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα