Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι οι ανεργοι που δεν χτυπάνε εισιτήριο και που όντως θα επρεπε να εχουν ελαφρύνσεις. Το πρόβλημα είναι οι τόσες εκατοντάδες (για να μην πω χιλιαδες) που μετακινουνται καθε μέρα και δεν χτυπάνε εισιτήριο, επειδή ξερουν ότι κανείς δεν θα τους ελεγξει και όχι επειδή δεν τους αρεσουν τα ΜΜΜ και η ποιοτητα τους.

 

Στις γιορτές το συνταγμα ήταν γεμάτο από κόσμο που έκανε βόλτα στα μαγαζιά. Το αν ψώνιζαν είναι άλλο θέμα. Όσοι από αυτούς πήγαν εκεί με το μετρό πλήρωσαν όλοι εισιτήριο;;; Χλωμό το κόβω.

Το να μετακινείσαι με τα ΜΜΜ χωρίς να πληρώνεις επείδή πρεπει να πας κάπου και δεν βγαίνεις οικονομικά το καταλάβω και το δικαιολογώ πλήρως. Το να μετακινήσε τσάμπα επειδή γουσταρεις να πας κάπου (πχ θες να φάς σουβλάκια από το μοναστηράκι), αλλα δεν θες να πλήρώσεις εισιτήριο το θεωρώ εντελώς παραλογο.

 

ΥΓ: Εχω φίλο που ελεγε τα ίδια. "Να τα φτιαξουν πρώτα και τα πληρώσω". Πήγαινε παντους με τα ΜΜΜ. Για ποτο, καφέ, δουλεια... παντου. Για 8 μήνες δεν είχε πρόβλημα. Όταν όμως σε μια εβδομαδα τον έπιασαν 3 φορές...... έτσουξε κάπως.

  • Like 2
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το κόστος της μετακίνησης είναι πια δυσβάσταχτο και για άνεργους αλλά και για εργαζόμενους. Ξέρετε πόσος κόσμος δουλεύει για 190 και 200 ευρώ το μήνα; (δεν θέλω να βάλω λινκς από συγκεκριμένα άρθρα και να φαίνεται ότι τα λέω για συγκεκριμένες εταιρίες, οι περισσότερες τέτοιους μισθούς δίνουν, ο καθένας μπορεί να ψάξει για "μισθοί 190 ευρώ", "μισθοί 200 ευρώ" κλπ στο google).

Πόσο έχει η μηνιαία κάρτα στην Αθήνα για όλα τα μέσα; 45 ευρώ. Το 1/4 του μισθού (μόλις έμεινες με 150 ευρώ να..... τα χαρείς!)

Όσον αφορά το κόστος ανάλογα με την απόσταση που διανύεις, υποθέτω πως αν βρεις δουλειά μακριά από το σπίτι σου..... ΦΤΑΙΣ.

  • Like 3
Δημοσ.

Γιατί ακριβώς;

 

Γιατί αν η δουλειά μου είναι 15 στάσεις, και πάω κάθε μέρα, δεν θα με συμφέρει.

 

Και δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ίδια λογική με την Αττική Οδό, επειδή η Αττική Οδός έχει και εναλλακτικές με το ίδιο μέσον. Πας με το αμάξι από άλλο δρόμο.

 

Το εισιτήριο απ' την άλλη είναι το μέσον το ίδιο. Πας με τα ΜΜΜ σε έναν προορισμό. Η εναλλακτική είναι να πας με άλλο μέσον στον ίδιο προορισμό.

 

Είναι σαν να λέμε θα σου φορολογήσω το αμάξι ανάλογα με το πόσες φορές θα περνάς τα διόδια. Κουλό.

 

 

 

Φιλε επειδη λες @@κιες τα πραγματα ειναι απλα -Υπαρχουν ανεργοι που δεν εχουν μια και οι μισθοι ειναι μικροι αν υπαρχουν....Αρα το εισιτηριο ειναι ακριβο 1.20 δηλαδη για 3 στασεις ? Το θεμα ειναι οτι πρεπει να υπαρχουν και σωστες συγκοινωνιες οπωε ειπε ο φιλος παραπανω δηλαδη να εχει λεωφορεια και να ειναι μεσα καινουργια κτλπ τα υπολοιπα για το τι ειναι σωστο ανηκει σε ...σωστο κρατος .Ας πουμε γιατι για τους ανεργους και τους οικονομικα ασθενεις δεν υπαρχει ουσιαστικη διευκολυνση ?,,,,

Καλημερα σου.

 

 

Αλλά το θέμα δεν είναι όλ' αυτά που λέτε. Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε στοιχειώδη χαρακτηριστικά όπως η ευγένεια. Τι πάει να πει "φίλε επειδή λες μαλακίες"; Δεν είμαι φίλος σου, και δεν λέω μαλακίες. Όπως δεν ισχυρίστηκα ότι εσύ λες μαλακίες.

 

Ποια νέα συγκοινωνία; Νέα δεν ήταν πριν 10 χρόνια; Ποιος την κατάντησε έτσι; Εγώ που χτυπάω το εισιτήριό μου, ή ο τελευταίος αλήτης που μπήκε και αποφάσισε να βανδαλίσει το σύμπαν ολόκληρο χωρίς να ελέγχεται;

 

Όσοι ενώ είστε άνεργοι και έχετε παράλληλα την 24άρα dls να κατεβάζει ταινίες να βλέπετε τις μέρες που ΔΕΝ ψάχνετε για οποιαδήποτε δουλειά, αντί να παραπονιέστε για την τιμή του εισιτηρίου και να μεμψιμοιρείτε, μπορείτε κάλλιστα να πιάσετε δουλίτσες που έχουν καταλάβει αυτοί που κοροϊδεύαμε ενώ εσείς το παίζατε αφεντικά με λεφτά που δεν υπήρχαν (αφού γουστάρετε στερεότυπα και χαρακτηρισμούς).

 

Άνεργος είναι ή κάποιος που προσπαθεί όσο μπορεί και δεν βρίσκει δουλειά. Άεργος είναι αυτός που δεν προσπαθεί όσο μπορεί.

 

Επίσης υπαρχουν αναρίθμητοι τρόποι να κάνεις κάποιον υπάλληλο να εργαστεί πιο αποτελεσματικά. Ενημέρωσε το κοινό πως μπορεί να βαθμολογεί τον οδηγό για την ακρίβεια του δρομολογίου, και πως θα έχει αντίκτυπο στο μισθό του. Να σου πω εγώ πώς θα στρώσει η συχνότητα και η ακρίβεια των δρομολογίων. Αλλά πολλοί θα εκνευριστούν, και πολλά λαμόγια θα δίνουν επίτηδες 'χαμηλές βαθμολογίες' γιατί είναι κομπλεξικοί. Κομπλεξικοί οπως το 99% όλων μας.

 

Καληνύχτα σου.

  • Like 7
Δημοσ.

 

Άνεργος είναι ή κάποιος που προσπαθεί όσο μπορεί και δεν βρίσκει δουλειά. Άεργος είναι αυτός που δεν προσπαθεί όσο μπορεί.

 

Αυτός που δουλεύει και κάτι αφεντικά λένε: δεν έχουν και θα στα δώσω όποτε μπορώ. Θα σε πάρω τηλ, έλα στη γωνια να δεις αν έρχομαι κτλπ.

Η τα λεγόμενα δοκιμαστικά.

Πως λέγονται αυτοί που δουλεύουν τσάμπα για συντηρήσουν την "επερχόμενη ανάπτυξη";

  • Like 3
Δημοσ.

Τώρα μιλάμε και για δωρεάν μετακίνηση με τα ΜΜΜ, λες και τους φόρους που συντηρούν τους αντίστοιχους οργανισμούς, τους πληρώνουν κάποιοι ξένοι.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτός που δουλεύει και κάτι αφεντικά λένε: δεν έχουν και θα στα δώσω όποτε μπορώ. Θα σε πάρω τηλ, έλα στη γωνια να δεις αν έρχομαι κτλπ.

Η τα λεγόμενα δοκιμαστικά.

Πως λέγονται αυτοί που δουλεύουν τσάμπα για συντηρήσουν την "επερχόμενη ανάπτυξη";

 

Μα συγνώμη θα με τρελάνετε; Αυτός να σταματήσει να δουλεύει γι' αυτό το αφεντικό και να πιάσει αλλού δουλειά.

 

Δηλαδή δουλεύεις και βλέπεις ότι δεν παίρνεις χρήματα. Είναι τόσο δύσκολο να ρίξεις τον εγωισμό σου και να κάνεις κάτι άλλο στη ζωή σου; Εδώ ξέρω κάποιον που του έκαναν αυτό που περιγράφεις και κατέληξε από διευθυντής ξενοδοχείου να φροντίζει αμπέλια και ελιές και να ζει αξιοπρεπώς.

 

Οι περισσότεροι άνεργοι που ξέρω (πολλοί) είναι ή underqualified (καμία σχολή, κανένα χαρτί να διαπιστεύει τις γνώσεις τους), ή βλάκες ('άσε φίλε, έστειλα χθες 10 βιογραφικά. κούραση!).

 

Αντίθετα, ξέρω κοπέλα που δουλεύει σα σκυλί με 800 ευρώ γιατί είναι 800 ευρώ, και ξέρει πως πρέπει να τα διατηρήσει στα 800. Κάνει τις υπερωρίες της, δουλεύει όλο το χρόνο με 2 άδειες εβδομαδιαίες, και φροντίζει να ξέρει τα πάντα ώστε να είναι πολύτιμη στο χώρο που εργάζεται. Είναι πιο έξυπνη, προφανώς. Ή κωλόφαρδη.

 

Δε σου λέω να πάμε όλοι για αποκέντρωση και να το ρίξουμε στον αγροτουρισμό. Αλλά δεν μπορούν όλοι να είναι Ή καληπληρωμένα μεγαλοστελέχη Ή άνεργοι. Οι περισσότεροι θα είναι χαμηλόμισθοι. Αν δεν είναι χαμηλόμισθοι, το μόνο λογικό είναι τα χρήματα που έχουν στην κατοχή τους να είναι πλασματικά. Στο οποίο και οφείλεται η κρίση.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως όσα χρονια έμπαινα στα Ελληνικά ΜΜΜ χτύπαγα εισιτήριο και ήμουν σαν σαρδέλα μέσα ή όλο και κάποιον έκλεβαν, έκλαναν, ρευόντουσαν, μουρμουρούσαν γέροι, αλλοδαποί χωρίς εισιτήρια να κάθονται σε θέσεις κλπ.

 

Τα ΜΜΜ ειναι γεματα επειδη ο κοσμος μπαινει τσαμπα χωρις εισιτηριο.

Οταν αντιμετωπιστει η λαθρεπιβιβαση, να μειωθει ο κοσμος και θα ανεβει το επιπεδο των επιβατων.

  • Like 3
Δημοσ.

Τέτοιοι που είμαστε, πολύ καλά μας κάνουν.

 

Αν και διαφωνώ με το τιμή=απόσταση που διανύεις.

 

Να βάλει και μπάρες, και ελεγκτές και απ' όλα. Κάθε φορά που μπαίνω στο λεωφορείο, βλέπω μόνο 2 από τα 30 άτομα να χτυπάνε εισιτήριο. ΠΟΣΟΙ απο δαύτους πια να έχουν κάρτα; 5; 10; Οι άλλοι είναι λαθρεπιβάτες. Μ@λάκας είμαι εγώ να πληρώνω;

 

Όσο στερεοτυπικό κι αν είναι αυτό το τελευταίο δν παύει να ισχύει.

θα σου πω και εγω οτι ναι εισαι :)

οχι για την αλλαγη αλλα γιατι εισαι .

Σε διαφορα μετρο και τρενα της ευρωπης οπως και διοδια η πληρωμη γινεται οταν βγαινεις και αναλογα απο που εχεις μπει !! δεν γινεται να χανω εγω 2,80 για 2 στασεις που χρησιμοποιω το μετρο για την δουλεια μου και τοσα να δινεις και εσυ που το χρησιμοποιεις για 20 στασεις ! και να μην μιλησουμε για την κοροιδια του εισητηριου για λεωφορεια . 1,20 για μια διαδρομη ! απιστευτη εκπτωση !!

και αν συνεχισουν ετσι με συχνοτητα μεσων πριν 2 μηνες στα 3-4 λεπτα ( το πρωι το μετρο) και πλεον 6-8 σε ωρες εχμης . για να μην μιλησουμε και για τα αγαπημενα λεωφορεια . ας στειλουμε στο διαολο πολλους απο τους οδηγους των λεωφ γιατι πολλα εχουν φαει και αυτοι στους καφεδες που πινουν οταν τρωνε δρομολογια !! μεσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφορας !!! αρα και πιο συχνα και εγκυρα δρομολογια !! Ολος ο κοσμος εχει ηλεκτρονικους πινακες για τα λεωφορεια και εδω θελου φρι γουαι φαι

Δημοσ.

Περίμενα να υπάρχει ήδη καυστική απάντηση.

Έχουν πέσει οι ρυθμοί. (η ώρα δεν είναι δικαιολογία. Ντροπιάζουμε το όνομα του site ^_^)

  • Like 1
Δημοσ.

Ο επιβάτης κράζει τον οδηγό που πίνει καφέ ενώ τρώει δρομολόγια, και ο οδηγός παραπονιέται ότι σαν εργαζόμενος του έχουν κάνει περικοπές και πώς θα ζήσει και γι' αυτό πίνει καφέ και τρώει δρομολόγια.

 

Repeat.

 

Καμία ελπίδα.

  • Like 1
Δημοσ.
Επίσης καμιά φορά και να θέλω να πάρω εισιτήριο δεν βρίσκω σε κάτι ερημιές ή σε περίπτερα που δεν έχουν.

Φταίω εγώ άμα με πιάσει;

Ακριβεστατα! Περιπτερο σχεδον διπλα (10 βηματα κυριολεκτικα) απο σταση λεωφορειου δεν εχει εισητηρια, ουτε τα υπολοιπα 3 περιπτερα στο ιδιο δρομο (κ ειναι μεγαλη λεωφορος) που υπαρχουν διπλα τους στασεις. Αλλες φορες στον ησαπ τα μηχανηματα για να βγαλεις εισητηριο δεν δουλευουν! και δεν υπαρχει ανθρωπος εργαζομενος μεσα για να σου δωσει εισητηρια. Επισης, τα ακυρωτικα μηχανηματα τι στον ησαπ, τι σε λεωφορεια πολλες μα πολλες φορες οταν βαζεις το ρημαδι το εισητηριο ειτε γραφουν πολυ αχνα επανω στο εισητηριο ειτε καθολου! Και σ λεω, αν μπει ελεγκτης εγω τι κανω;;

 

Τεσπα, γενικα οι μπαρες δεν ειναι τοσο ασχημη λυση. Τουλαχιστον δεν θα μπαινει ο κυριος γαιδουρης και το κακο συναπαντημα χωρις εισητηριο!

Δημοσ.

Απορω με τον τροπο που σκεφτονται μερικοι...

Οκ,ειμαστε ανεργοι,η παιρνουμε μισθο της πεινας

εχουμε μια δικαιολογια και δεν πληρωνουμε στα ΜΜΜ.

Με την λογικη αυτη,ας παμε και στο σουπερ μαρκετ να παρουμε τσαμπα οτι θελουμε,και γενικα οτι γουσταρουμε

να το αποκταμε παρανομα και με τσαμπουκα.

ΔΕΝ ειναι ετσι.αν μου φαινεται ακριβο,η δεν εχω να το πληροσω,θα παω με τα ποδια.δεν θα κανω παρανομια,δεν υπαρχει δικαιολογια σε αυτο.

  • Like 7
  • Super Moderators
Δημοσ.

Γιατί αν η δουλειά μου είναι 15 στάσεις, και πάω κάθε μέρα, δεν θα με συμφέρει.

ξέρουμε αν θα καταργηθούν τα τωρινά εισιτήρια/κάρτες κι ότι τα μόνα που θα βγαίνουν είναι αυτά που θα χρεώνουν βάση απόστασης?

 

 

γιατί αν είναι να συνυπάρχουν δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...