SPANK Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Εγκρίθηκαν από το δ.σ. του ΟΑΣΑ και οι τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση. Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών.Οι εταιρείες που υπέβαλαν Οι δεσμευτικές προσφορές που εγκρίθηκαν υποβλήθηκαν από τις ακόλουθες εταιρείες: 1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ 2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ 3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου προβλέπεται να είναι σημαντικά, καθώς οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και στην φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από τον δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό. Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ. Πηγή: Naftemporiki Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2014 από SPANK
x_vagos_x Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Τέτοιοι που είμαστε, πολύ καλά μας κάνουν. Αν και διαφωνώ με το τιμή=απόσταση που διανύεις. Να βάλει και μπάρες, και ελεγκτές και απ' όλα. Κάθε φορά που μπαίνω στο λεωφορείο, βλέπω μόνο 2 από τα 30 άτομα να χτυπάνε εισιτήριο. ΠΟΣΟΙ απο δαύτους πια να έχουν κάρτα; 5; 10; Οι άλλοι είναι λαθρεπιβάτες. Μ@λάκας είμαι εγώ να πληρώνω; Όσο στερεοτυπικό κι αν είναι αυτό το τελευταίο δν παύει να ισχύει. 17
panosno1com Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 ειναι κ μερικοι που μπαινουν με το ενιαιο εισητηριο που δεν εχει ληξει ακομα 10
mrkokaney Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Να βάλει και μπάρες, και ελεγκτές και απ' όλα. Κάθε φορά που μπαίνω στο λεωφορείο, βλέπω μόνο 2 από τα 30 άτομα να χτυπάνε εισιτήριο. ΠΟΣΟΙ απο δαύτους πια να έχουν κάρτα; 5; 10; Οι άλλοι είναι λαθρεπιβάτες. Μ@λάκας είμαι εγώ να πληρώνω; Στη βάση που το θέτεις, ναι είσαι... τα μμμ είναι κατα βάση τα μέσα που χρησιμοποιούμε όσοι δεν έχουμε τη δυνατότητα να πηγαίνουμε μέχρι την τουαλέτα με το αμάξι μας ή δεν έχουμε καν αμάξι (οκ είναι και αυτοί που θέλουν να κατέβουν κέντρο και σκέφτονται που θα παρκαρουν) αν παίρνεις μισθό 250-400€ και θες τα 45€ για την κάρτα, τότε φίλε μου λαθρεπιβάτης για πάντα και έρχομαι να θέσω το ερώτημα...αξίζει 1.5€(+1.5 για επιστροφή) η μετακίνιση με τα μμμ? είδικά απο τη στιγμή που ο φόρος δεν είναι ανταποδοτικός(βλέπε σάπια λεωφορεία, λίγα δρομολόγια, ασυνέπεια στα δρομολόγια κτλ κτλ) και ναι μην το πεις το παραμύθι, οτι ο φόρος δεν είναι ανταποδοτικός επειδή δεν είναι καν αποδοτικός και οτι αν χτύπαγαν όλοι εισιτήριο θα υπήρχαν έσοδα και μπλα μπλα μπλα... τις μαλακιες αυτές τις ακούω και στο δελτίο του mega αν θέλω, ευχαριστώ άλλο πρετεντέρη δεν θα πάρω... πιο καλό παράδειγμα είναι τα διόδια...υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που περνάει τζάμπα απο τα διόδια?(ρητορικό) τράβα να δεις τώρα πως είναι ο δρόμος κορίνθου πατρών και έλα πες μου που πάνε όλοι αυτοί οι φόροι... και τέλος απλά να σου πω πως έκανα πρωτοχρονιά αθήνα-καρδίτσα και πίσω και πλήρωσα 30€(περίπου) διόδια για 620km διαδρομή...βάλε τέλη κυκλοφορίας+φόρος καυσίμου να δεις πόσο πάει... 23
x_vagos_x Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδή προτείνεις αφού είναι έτσι κι αλλιώς χάλια οι υποδομές είτε πληρώνω είτε δεν πληρώνω, να μην πληρώνω τίποτα από 'δω και πέρα; Πολύ λογικό και νορμάλ... δεν είναι. Σα να μου φαίνεται ότι ο Πρετεντέρης έχει για μια και μοναδική φορά κάποιο δίκιο (προς Θεού, όχι). Δεν λέω να χτυπάμε μανιωδώς 500 εισιτήρια για να έχει λεφτά το κράτος να τα ρίξει στις μπάρες που θέλει να βάλει στο μετρό. Ξέρω ότι θα πάνε τα μισά στις μίζες και τα μισά σε σπίτια πολιτικών. Το θέμα είναι κάποιος επιτέλους να κάνει την αρχή και να δίνει ένα κάποιο καλό παράδειγμα. Να φύγει πλέον αυτό το "άσε τον άλλο το μαλάκα να χτυπάει εισιτήρια. Εγώ άμα δε δω έργα, δε τους δίνω δεκάρα". Υ/Γ. Πήγα κι εγώ Καρδίτσα την πρωτοχρονιά (γεια σου θεία!) αλλά επειδή έχουμε 2λιτρο αμάξι, θα έβγαινε 100 ευρώ βενζίνη πήγαιν'-έλα, οπότε πήρα τρένο και πήγα με 19 ευρώ πήγαιν'-έλα αντ' αυτού. 2
aris1986 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Υ/Γ. Πήγα κι εγώ Καρδίτσα την πρωτοχρονιά (γεια σου θεία!) αλλά επειδή έχουμε 2λιτρο αμάξι, θα έβγαινε 100 ευρώ βενζίνη πήγαιν'-έλα, οπότε πήρα τρένο και πήγα με 19 ευρώ πήγαιν'-έλα αντ' αυτού. E συμφωνα με το κρατος αμα εχεις και 2λιτρο παει να πει οτι εχεις καπου καμια οffshore εταιρία για να το συντηρείς! 6
x_vagos_x Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Μπορώ να πω με σιγουριά ότι όπου με σποτάρουν ΔΙΑΣ με το αμάξι με αντιμετωπίζουν και σαν βαρώνο της Ιταλικής μαφίας. Φάση ακουμπάω το όπλο σε ετοιμότητα μήπως βγει κανας ράμπο από πίσω και αρχίσει να γαζώνει την περίμετρο. Ευχαρίστως να το αφήσω να σαπίσει στο πάρκινγκ αν μου φτηνύνουν το εισιτήριο για τα ΜΜΜ, παρ' όλ' αυτά. 2
armatron Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Μπορώ να πω με σιγουριά ότι όπου με σποτάρουν ΔΙΑΣ με το αμάξι με αντιμετωπίζουν και σαν βαρώνο της Ιταλικής μαφίας. Φάση ακουμπάω το όπλο σε ετοιμότητα μήπως βγει κανας ράμπο από πίσω και αρχίσει να γαζώνει την περίμετρο. Ευχαρίστως να το αφήσω να σαπίσει στο πάρκινγκ αν μου φτηνύνουν το εισιτήριο για τα ΜΜΜ, παρ' όλ' αυτά. Φιλε επειδη λες @@κιες τα πραγματα ειναι απλα -Υπαρχουν ανεργοι που δεν εχουν μια και οι μισθοι ειναι μικροι αν υπαρχουν....Αρα το εισιτηριο ειναι ακριβο 1.20 δηλαδη για 3 στασεις ? Το θεμα ειναι οτι πρεπει να υπαρχουν και σωστες συγκοινωνιες οπωε ειπε ο φιλος παραπανω δηλαδη να εχει λεωφορεια και να ειναι μεσα καινουργια κτλπ τα υπολοιπα για το τι ειναι σωστο ανηκει σε ...σωστο κρατος .Ας πουμε γιατι για τους ανεργους και τους οικονομικα ασθενεις δεν υπαρχει ουσιαστικη διευκολυνση ?,,,, Καλημερα σου. 2
nickarmy Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Φιλε επειδη λες @@κιες τα πραγματα ειναι απλα -Υπαρχουν ανεργοι που δεν εχουν μια και οι μισθοι ειναι μικροι αν υπαρχουν....Αρα το εισιτηριο ειναι ακριβο 1.20 δηλαδη για 3 στασεις ? άρα δικαίως θα μπουν εισιτήρια βάση των αποστάσεων που είναι το κακό ? 1
dimitridegrecia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Εννοείται δίκαιο είναι. Όταν παει κάποιος καρδίτσα δεν είναι δυνατόν να πληρώνει τα ίδια διόδια με αυτόν που πάει λαμία (σύμφωνα με τα ως άνω αναφερθέντα)...Ούτε ως βενζίνη είναι το ίδιο ή ταλαιπωρία στο αυτοκίνητο σε τεχνικό επίπεδο...άρα γιατί το τραίνο να είναι διαφορετικό; Πας μεγαρο μουσικής ευαγγελισμός; 30 λεπτά εισιτήριο. Πας δουκίσσης πλακεντίας - αγία μαρίνα, 2 ευρώ. Λογικό. Εκεί σώζεις λεφτά από γα***σιατικες μετακινήσεις και σε περίπτωση μεγάλης απόστασης πάλι γλυτώνεις γιατί αν έπαιρνες αμάξι θα σου ερχόντουσαν τα τριπλάσια...το ίδιο να γίνει και σε Αττική Οδό και σε εθνικές οδούς. Απόδειξη εισόδου στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου και πληρωμή στην έξοδο. Όπως είναι σε όλη την Ευρώπη (σε χώρες που δεν περιλαμβάνεται η χρήση εθνικών οδών στην φορολογία σου (όπως πχ. Βέλγιο όπου αναγκαστικά τα χρησιμοποιείς για να πας οπουδήποτε, άρα καθόλου διόδια)). Έτσι κάνεις και πιο γρήγορα την διαδρομή και δεν σταματάς σε 100 διόδια να καθυστερείς (αν και βολεύουν για τσιγάρο)... 2
aris1986 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Φιλε επειδη λες @@κιες τα πραγματα ειναι απλα -Υπαρχουν ανεργοι που δεν εχουν μια και οι μισθοι ειναι μικροι αν υπαρχουν....Αρα το εισιτηριο ειναι ακριβο 1.20 δηλαδη για 3 στασεις ? Το θεμα ειναι οτι πρεπει να υπαρχουν και σωστες συγκοινωνιες οπωε ειπε ο φιλος παραπανω δηλαδη να εχει λεωφορεια και να ειναι μεσα καινουργια κτλπ τα υπολοιπα για το τι ειναι σωστο ανηκει σε ...σωστο κρατος .Ας πουμε γιατι για τους ανεργους και τους οικονομικα ασθενεις δεν υπαρχει ουσιαστικη διευκολυνση ?,,,, Καλημερα σου. Δεν θα ναι ανεργος οποτε δεν το καταλαβαινει... Ούτε εσυ καταλαβαινεις οσο νομίζεις τα παιδιά της Αιθιοπίας! 1
SeXBOX Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Αγγλία μας χορηγούσαν οι εταιρείες που δουλεύαμε με εισιτήρια για τον υπόγειο... και ΔΕΝ τα κρατούσαν από το μισθό, ήταν μέσα στο συμφωνητικό. Πάντως όσα χρονια έμπαινα στα Ελληνικά ΜΜΜ χτύπαγα εισιτήριο και ήμουν σαν σαρδέλα μέσα ή όλο και κάποιον έκλεβαν, έκλαναν, ρευόντουσαν, μουρμουρούσαν γέροι, αλλοδαποί χωρίς εισιτήρια να κάθονται σε θέσεις κλπ. Ας φτιάξουν τις συγκοινωνίες και μετά το συζητάμε και για epass.
aris1986 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Ας φτιάξουν τις συγκοινωνίες και μετά το συζητάμε και για epass. Δεν προκειται. Θελουν και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο. Δλδ ευχονται και για μια σταση να δινεις οπως και τωρα 1,20€ θεωρητικα. Κερδος εχουν. Τώρα αν είσαι άνεργος στον καπιταλισμό είναι σαν να είσαι σε μια γαλέρα και τραβάς κουπί. Αν είναι πιασμένες οι θέσεις απο άλλους ή δεν εχουν άλλες θέσεις είσαι ελεύθερος να κολυμπήσεις στον ωκεανό. Kατι πρέπει να γίνει και για μας που ήμαστε άνεργοι γιατί είναι πολλά το 1,2-1,4€. Επίσης καμιά φορά και να θέλω να πάρω εισιτήριο δεν βρίσκω σε κάτι ερημιές ή σε περίπτερα που δεν έχουν. Φταίω εγώ άμα με πιάσει; 5
phanispal Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Αν και διαφωνώ με το τιμή=απόσταση που διανύεις. Γιατί ακριβώς; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα