ask Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Στην περιοχή μου παρατήρησα πως ένας ιδιοκτήτης δύο πρατηριών δύο διαφορετικών εταιρειών ανέβασε σήμερα τη βενζίνη και στις δύο "μάρκες" βενζίνης.από τη στιγμή που είναι άλλη μαρκά δεν έχουν και διαφορετική ποιότητα άρα διαφορετική τιμή.Συγκεκριμένα είναι ένα ΕΚΟ και ενα jet oil και τα δυο σήμερα από 1,619 πήγαν στο 1,629. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Αν σου πώ οτι και τα δύο πρατήρια (μεταξύ άλλων,πιο γνωστών brands) εφοδιάζονται με καύσιμα που έρχονται απο τα δικά μας διυλιστήρια,θα με πιστέψεις; Πέρα απο τα πρόσθετα, που κάθε εταιρία βάζει τα δικά της, υπάρχει ένα εύρος τιμών που μπορεί να "παίξει" ο έμπορος. Το οτι ήταν ιδιοκτήτης δύο πρατηρίων με διαφορετική ταμπέλα δέν λέει κάτι. Δικά του δέν είναι εξάλλου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ask Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 στα ελ.πε. εισαι; δλδ απλα υπαρχουν λιγα διυλιστηρια στην ελλαδα οποτε παιρνουν τη β υλη απο τον ιδιο προμηθευτη κ μετα στην ουσια πουλανε το brand name? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Νομίζω οτι υφίστανται συνολικά 4 διυλιστήρια στην Ελλάδα και άπαντα πρατήρια,προμηθεύονται απο εκεί την βενζίνη που βάζουμε στα οχήματά μας.Καμία εταιρεία (πχ Shell/BP) δέν θα έμπαινε στον κόπο να κάνει εισαγωγή έτοιμης βενζίνης,γιατί το κόστος θα ήταν ασύμφορο (αν και έχω την εντύπωση οτι στην αρχή η βενζίνη 100RON ερχόταν απο Ιταλία). Όπως είπα και πρίν,η μόνη διαφορά έγκειται στα πρόσθετα που βάζει κάθε εταιρεία (όπου και αυτό είναι σχετικό). Στην περίπτωση του ιδιοκτήτη που αναφέρεις,αν το πρατήριό του δέν ανεφοδιάζεται μέσω εταιρικών βυτιοφόρων,μπορεί κάλλιστα να έχει ακριβώς την ίδια ποιότητα βενζίνης και στα δύο του πρατήρια.Πολύ πιθανό δε, την ίδια μέρα,το ίδιο βυτιοφόρο να περάσει και απο τα δύο πρατήρια... Απο εκεί και πέρα,το θέμα είναι πόσο κέρδος θέλει να βγάλει ο κάθε "βενζινάς". Η νοθεία δέν γίνεται στο διυλιστήριο,άλλα στις δεξαμενές του βενζινάδικου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 δεν παιζουν προσθετα απλο μαρκετινγκ ειναι... http://oil.gge.gov.gr/?p=5802 http://www.moh.gr/media/MOH_internet_prices.pdf κ jetoil+aegean που νομιζω δεινουν μονο στα δικα τους... τεσπα πριν καμμια 10αρια χρονια η power racing διαφημιζοταν σαν 100+ πλεον ειναι στα 100 οπως ολες οι αλλες.(ιδιες) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 στα ελ.πε. εισαι; δλδ απλα υπαρχουν λιγα διυλιστηρια στην ελλαδα οποτε παιρνουν τη β υλη απο τον ιδιο προμηθευτη κ μετα στην ουσια πουλανε το brand name? ξεκαθαρα, και μάλιστα το κοκτειλ με τα προσθετα που θελει ο καθένας γίνεται στο ίδιο διυλιστήριο... Νόμιζω 3 ειναι στην ελλάδα (1 θεσ/νικη, 1 ασπρόπυργο και η μοτορ οιλ πριν τον ισθμο) και απο εκει παίρνουμε όλοι... Επίσης η τιμή ειναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ, η κάθε εταιρεία δίνει ένα range και ο εμπορος παίζει αναλόγως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ask Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Στην περίπτωση του ιδιοκτήτη που αναφέρεις,αν το πρατήριό του δέν ανεφοδιάζεται μέσω εταιρικών βυτιοφόρων,μπορεί κάλλιστα να έχει ακριβώς την ίδια ποιότητα βενζίνης και στα δύο του πρατήρια.Πολύ πιθανό δε, την ίδια μέρα,το ίδιο βυτιοφόρο να περάσει και απο τα δύο πρατήρια... ναι ο τυπος εμπορευεται με δικα του οχηματα (aliagas λεγεται-δεν ξερω σε ποσες περιοχες δραστηριοποιειται).νομιζω πως το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι το προιον ειναι ιδιο και η τιμη ειναι αναλογα το ονομα.προσωπικα αρχισα να κρατω αρχειο με ποσα λτ βαζω και ποσα χμ βγαζω οποτε πιστευω σε κανα εξαμηνο θα εχω μια εικονα των πρατηριων της περιοχης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Νομίζω οτι υφίστανται συνολικά 4 διυλιστήρια στην Ελλάδα και άπαντα πρατήρια,προμηθεύονται απο εκεί την βενζίνη που βάζουμε στα οχήματά μας.Καμία εταιρεία (πχ Shell/BP) δέν θα έμπαινε στον κόπο να κάνει εισαγωγή έτοιμης βενζίνης,γιατί το κόστος θα ήταν ασύμφορο (αν και έχω την εντύπωση οτι στην αρχή η βενζίνη 100RON ερχόταν απο Ιταλία). Όπως είπα και πρίν,η μόνη διαφορά έγκειται στα πρόσθετα που βάζει κάθε εταιρεία (όπου και αυτό είναι σχετικό). Στην περίπτωση του ιδιοκτήτη που αναφέρεις,αν το πρατήριό του δέν ανεφοδιάζεται μέσω εταιρικών βυτιοφόρων,μπορεί κάλλιστα να έχει ακριβώς την ίδια ποιότητα βενζίνης και στα δύο του πρατήρια.Πολύ πιθανό δε, την ίδια μέρα,το ίδιο βυτιοφόρο να περάσει και απο τα δύο πρατήρια... Απο εκεί και πέρα,το θέμα είναι πόσο κέρδος θέλει να βγάλει ο κάθε "βενζινάς". Η νοθεία δέν γίνεται στο διυλιστήριο,άλλα στις δεξαμενές του βενζινάδικου! Αν δεν κανω λαθος πρεπει να ερχεται η shell v power racing απεξω.Η αληθεια ειναι οτι ειναι πανακριβη αλλα η βενζινη ειναι πραγματικα σε αλλο επιπεδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ask Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 το σε αλλο επιπεδο μεταφραζεται σε αποδοση δλδ αν βγαλεις πιο πολλα χμ ανα λιτρο,ετσι;αρα το πιο λογικο και ευκολο ειναι ενα excel αρχειο και κρατα δεδομενα να δεις αν οντως σε συμφερει ή οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα