Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ σε τει πληροφορικής είμαι και όντως το επιπέδο είναι χαμηλό. Μπορεί κάποιος να βάλει θέματα σε κάποιο μάθημα πληροφορικής σε αει ή πολυτεχνείο για να συγκρίνω τη διαφορά

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Σαν εμπειρία πολύ δύσκολα να πάει χαμένο αν την αξιοποιήσεις. Σα χαρτί όμως καθόλου δύσκολα. Δεν ξέρω εσύ τι είχες στο μυαλό σου.

 

Έχεις πάρει πτυχίο; Παλιότερα σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο, τελειώνοντας τη σχολή σκεφτόμουν πως τώρα μπορείς να με πάς σε όποια σχολή θέλεις και θα τη βγάλω easy rider. Εννοώντας πως το personal development που μου έκανε η σχολή το θεωρώ 100 φορές πιο χρήσιμο από τις γνώσεις που μάζεψα στη διάρκεια. Συμφωνείς;

 

Πραγματικά δεν ξέρω γιατί έκανες bold το Α, τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Μ' αυτό δεν εννοώ ότι το επίπεδο στα ΤΕΙ είναι εγγενώς χαμηλότερο, αλλά ότι κλασικά οι φωστήρες μας αποφάσισαν να αλλάξουν την ταμπέλα για να φαίνεται το μαγαζί... πολυεθνική.

 

Από την ενασχόλησή μου με τη διδασκαλία το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι γενικά το ΤΕΙ είναι χειρότερο όχι γιατί υπολείπεται σε επίπεδο προσφοράς ποιοτικής διδασκαλίας αλλά επειδή παίρνει λιγότερο επιμελείς φοιτητές. Η διαφορά του μαθητή του 12 με το μαθητή του 19 δεν είναι πως ο πρώτος είναι χαζός, απλά δεν έχει ιδιαίτερη διάθεση ν' ασχοληθεί με το μάθημα (για οποιοδήποτε λόγο, αυτό τώρα παραπέμπει σε μεγάλη κουβέντα). Είναι λογικό πως και σαν απόφοιτος θα έχει χαμηλότερο επίπεδο για τον ίδιο ακριβώς λόγο, μιας και συμφωνούμε όλοι πως τη μεγαλύτερη διαφορά στην εξέλιξή σου δεν την κάνει ούτε η σχολή ούτε ο καθηγητής αλλά η δική σου προσπάθεια.

 

Work => success. Απίστευτο (στην Ελλάδα) κι όμως αληθινό.

 

Θα σου απαντήσω πολύ απλά και λογικά (όσο μπορώ) και θα δεις γιατί δεν ισχύει αυτό που λες

  • Είναι γεγονός ότι τα ΤΕΙ έχουν "στουρνάρια" που δεν ξέρουν ούτε φορματ
  • Είναι γεγονός ότι στα ΤΕΙ δεν πολυδιαβάζουν
  • Είναι γεγονός ότι στα ΤΕΙ είναι πιο χαμηλό το επίπεδο εξέτασης
  • Είναι γεγονός ότι στα ΤΕΙ γίνονται λιγότερα μαθήματα (δεν εμβαθύνουν πολύ γιατί γκρινιάζουν οι φοιτητές)
  • Είναι γεγονός ότι μπαίνεις με πολύ χαμηλά μόρια
  • Είναι γεγονός ότι οι φοιτητές ενός ΤΕΙ δεν έχουν την όρεξη αυτών των Πανεπιστημίων για διάβασμα

 

Αναρωτήθηκες όμως κάποια πράγματα?

  • Τα ΤΕΙ ασχολούνται με το πρακτικό κομμάτι, είναι φυσιολογικό να μην έχουν να διαβάσουν με το τσουβάλι όπως στα πανεπιστήμια
  • Στα ΤΕΙ ειδικεύονται στην πράξη που σημαίνει ότι ναι μπορεί κάποιος "έξυπνος πτυχιούχος πανεπιστημίου" να γνωρίζει κάποια πράγματα παραπάνω αλλά αν του πεις "Ωραία! κάντω! θα σε κοιτάει στα μάτια (δεν υπερβάλω) "

Πρόσφατα ήμασταν μια ομάδα 3 φοιτητών που πήραμε μέρος στον διαγωνισμό της IEEE (IEEEXtreme 7, 24αωρος παγκόσμιος διαγωνισμός προγραμματισμού).

ΥΓ: Γίνεται να είναι από διαφορετικά ΑΕΙ, απλά να είναι μέλη του IEEE Student Branch.

 

Το ένα παιδί ήταν από το ΑΠΘ, με το παιδί αυτό έδεσα πολύ καλά και κάναμε ωραία πράγματα, αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι:

  • Γνώριζα περισσότερα
  • Έφερνα εις πέρας περισσότερα πράγματα
  • Ήμουν καλύτερος στο να γράψω κώδικα
  • Έγραφα καλύτερο κώδικα

Από την μεριά του παιδιού (He vs Me)

  • Γνώριζε επίσης πράγματα και μου άρεσε αυτό (είναι γεγονός ότι στα ΤΕΙ τα άτομα που γνωρίζουν είναι πολύ λίγα και δεν τα ξέρεις, οπότε μου έκανε εντύπωση και χάρηκα που είχα δίπλα κάποιον που ήξερε επίσης)
  • Το παιδί μπορεί να μην ήταν τόσο καλός στα παραπάνω αλλά σε ένα πρόβλημα βοήθησε την ομάδα αρκετά, το πρόβλημα αυτό αφορούσε Strings και ήξερε αρκετά καλά τα Strings στην Java (δηλαδή ότι υπάρχει αυτό και κάνει αυτό οπότε χρησιμοποίησε αυτό)
  • Βοήθησε σημαντικά σε ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με το Pathfinding

 

Θα μου πεις ότι μπορεί το παιδί απλά να μην ήταν από τους καλούς του ΑΠΘ? δεν θα το δεχτώ!

 

Γενικά έχω να πω ότι όποιος μένει σε αυτές τις αντιλήψεις απλά κουράζει... σήμερα θα πετύχουν όσοι γνωρίζουν και αυτό δεν έχει να κάνει με το αν σπούδασε ΤΕΙ/Πανεπιστήμιο ή Πολυτεχνείο.

 

Τα συμπεράσματα στον καθένα...

 

ΥΓ: Δεν τρέφω αυταπάτες... δέχομαι ότι τα πανεπιστήμια είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Δημοσ.

Από το λύκειο θυμάμαι μια καθηγήτρια να μας λέει κάτι σχετικό με αυτό που είπε ο sonyxp.... συζητούσε με έναν από το εξωτερικό και έλεγαν συγκεκριμένα για τους μηχανολόγους μηχανικούς (ο τύπος πρέπει να δούλευε σε μια εταιρία με αμάξια? γενικά μηχανές οχημάτων? κάτι τετοιο) και έλεγε στη καθηγήτρια : πολύ καλή σχολή αυτή στην ελλάδα , αλλά εδώ δεν τους προτειμούμε ιδιαίτερα...η καθηγητρια απόρρησε γιατι? και της είπε ακριβώς αυτό που είπε κ ο sonyxp εκει μαθαίνετε τους φοιτητές σας πως δουλεύουν μόνο στη θεωρία,δεν μ ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν ξέρει ή οχι το θεωρητικό κομμάτι, εγώ θέλω να του δώσω τη μηχανή μπίλιες και να μου την κάνει...

και δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει η ιστορία της καθηγήτριας αλλά το νοημά της νομίζω ισχύει

Δημοσ.

@sonyxp:

 

Συμφωνώ με κάποια από αυτά που λες (π.χ. ότι για hands on καταστάσεις είναι πολύ πιθανότερο να το 'χει περισσότερο κάποιος σπουδαστής από ΤΕΙ) και όχι τόσο με αρκετά άλλα (πως το πρακτικό κομμάτι συνεπάγεται αναγκαστικά λιγότερο διάβασμα).

 

Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω με τίποτα είναι το τι υποτίθεται ότι αποδεικνύει το παράδειγμα που φέρνεις το οποίο συγκρίνει ένα τυχαίο φοιτητή με έναν άλλο τυχαίο φοιτητή. Δεν είναι προφανές αυτό που λένε ότι "the plural of anecdote is not data"? OK, εσύ ήσουν καλύτερος από αυτόν σε κάτι. Και γω επίσης στο πατρικό ήμουν ψηλότερος από όλους τους υπόλοιπους της πολυκατοικίας. Αυτό τι σημαίνει, πως γενικά στις πολυκατοικίες ο ψηλότερος μένει στον πρώτο; Θα είχε κάποιο ενδιαφέρον αν προσπαθούσες ξεκινώντας από το συγκεκριμένο παράδειγμα να γενικεύσεις με σκοπό να φτάσεις στα αίτια αυτής της διαφοράς μεταξύ σας, αλλά δεν το κάνεις.

 

Επίσης αν μετράμε το anecdotal evidence τότε οι ΗΜΜΥ είναι πολύ ανώτεροι όσον αφορά την πληροφορικοί από τις ίδιες τις σχολές πληροφορικής, μιας και εγώ προσωπικά πριν μπω στη σχολή ήξερα περισσότερα από ότι ξέρουν οι περισσότεροι πληροφορικάριοι όταν βγαίνουν.

 

Δεν πάει έτσι.

 

Συμφωνώ 100% ότι όποιος δουλέψει σκληρά θα πετύχει ανεξαρτήτως σχολής, αλλά το βασικό μου point νωρίτερα ήταν πως αυτό που είδα ήταν πως οι περισσότεροι στο ΤΕΙ δεν είχαν όρεξη να δουλέψουν (επειδή, λέω εγώ, έτσι ήταν μαθημένοι από το Λύκειο). Υπήρξε μια κοπέλα που ήρθε και μου είπε στην ψύχρα

 

- Με λένε τάδε, να το θυμάσαι.

- Γιατί;

- Για να μου βάλεις τουλάχιστον 5.

 

και η οποία γλύτωσε το χέσιμο μόνο επειδή ήταν τριγύρω κόσμος και δεν ήθελα να την κάνω ρόμπα δημοσίως. Δεν ξέρω αν φταίει ότι γέρασα πρόωρα (όταν έγινε αυτό δεν είχαν περάσει ούτε 5 χρόνια που τελείωσα ο ίδιος τη σχολή), αλλά στο δικό μου τμήμα "όταν ήμουν εγώ φοιτητής" κανείς δε θα είχε το θράσος να πει κάτι τέτοιο. Πόσο μάλλον στο εξωτερικό όπου απλά θα σε έστελναν να σε δει ψυχολόγος.

 

Δεν ήταν ούτε πρόθεσή μου ούτε πιστεύω πως το έκανα το να θίξω τα ΤΕΙ σα σύνολο, ούτε βέβαια να τσουβαλιάσω όλους τους φοιτητές μαζί (υπήρξε ένα μικρό γκρουπάκι που όταν τους είπα πως τις Πέμπτες έχω δύο ώρες κενο το μεσημέρι και κωλοβαράω οπότε αν θέλουν έξτρα μάθημα είμαι διαθέσιμος, τα κανόνισαν όλα μόνοι τους για αίθουσα και μου είπαν θα σε περιμένουμε τάδε ώρα εκεί). Αλλά μου φαίνεται ότι με κάτι απ' αυτά που είπα σου πάτησα έναν κάλο, γιατί η αντίδρασή σου ήταν περισσότερο αντανακλαστική παρά ουσιώδης.

Δημοσ.

Στην σχολή μου (ηλεκτρολόγοι μηχανικοί πάτρας) μας έλεγε ένας καθηγητής ότι ο μηχανικός βρίσκει λύσεις σε προβλήματα

και ο τεχνικός   τις υλοποιεί  και είναι κατώτερος από αυτόν.

 

ντάξει. αμα τοπε ο θεουλης που φανταζομαι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ σε τει πληροφορικής είμαι και όντως το επιπέδο είναι χαμηλό. Μπορεί κάποιος να βάλει θέματα σε κάποιο μάθημα πληροφορικής σε αει ή πολυτεχνείο για να συγκρίνω τη διαφορά

 

Σε ποιo τμήμα είσαι;

 

Πάντως στο τμήμα πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας δεν υπάρχουν θέματα να συμπληρώσεις παρενθέσεις κτλ που αναφέρθηκε παραπάνω (δεν  πιστεύω να ισχύει για κανένα τμήμα πληροφορικής αυτό, ίσως σε κανένα τμήμα ΣΔΟ)

 

edit*

Επεξ/σία από AMIOX?
  • Moderators
Δημοσ.

Τα πρώτα θέματα στη C++ τα βάζει ο Μελετίου, τι περίμενες; :P

 

Το αρχείο που επισυνάπτω είναι η τελική εργασία (που έπιανε 20% αν θυμάμαι καλά) για το εργαστήριο του Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού.

Project-2011x.pdf

Δημοσ.

Πότε γίνεται ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός? Διοτι εγω βλεπω οτι για αυτη την εργασια χρειαζονται και αλλα πραγματα τα οποια απο οτι βλεπω συστηνονται στο σπουδαστη να τα διαβασει και δεν τα εχει μαθει οπως υποψιαζομαι απο την εκφωνηση.

Δημοσ.

Μάλλον επειδή γράφει μέσα ότι τα τέρατα πρέπει να ψάνχουν να βρουν με έναν έξυπνο τρόπο τον Potter

ή ότι το  παιχνίδι είναι real time και όχι turn-based

Δημοσ.

Τα πρώτα θέματα στη C++ τα βάζει ο Μελετίου, τι περίμενες; :P

 

Το αρχείο που επισυνάπτω είναι η τελική εργασία (που έπιανε 20% αν θυμάμαι καλά) για το εργαστήριο του Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού.

χαχα

 

Την έχω λύσει αυτή δες βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=bCbOt-Rwy3M. Τον αλγόριθμο για την εύρεση του

Potter τον έχεις έτοιμο απο το βιβλίο της αλγοριθμικής.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Μάλλον επειδή γράφει μέσα ότι τα τέρατα πρέπει να ψάνχουν να βρουν με έναν έξυπνο τρόπο τον Potter

ή ότι το  παιχνίδι είναι real time και όχι turn-based

 

Η NCurses έχει μια συνάρτηση που την κάνει να συνεχίζει την εκτέλεση κώδικα και να μην κολλάει περιμένοντας input. Όσο για τον "έξυπνο τρόπο", αυτό που είχα κάνει εγώ ήταν το ένα τέρας να στοχεύει πάνω και δεξιά και το άλλο κάτω και αριστερά, ούτως ώστε να τον περικυκλώνουν. Δεν ήταν τόσο τρομερό.

 

χαχα

 

Την έχω λύσει αυτή δες βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=bCbOt-Rwy3M. Τον αλγόριθμο για την εύρεση του

Potter τον έχεις έτοιμο απο το βιβλίο της αλγοριθμικής.

 

Μοιάζει πολύ με τη δική μου, είχα βάλει και 8bit μουσική :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...