Galaxia Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Να δω την oyster στην Ελλάδα και τίποτε άλλο στον κόσμο...
keepgoing Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Μα δεν χρειάζεται GPS. Θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα wifi access points που θα καλύπτουν όλη την Ελλάδα...
kostpap Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Τα τέλη κυκλοφορίας επιβαρύνουν ΜΟΝΟ τα οχήματα με Ελληνικές πινακίδες και δεν υπολογίζουν πόσα χιλιόμετρα διανύεις. Ένα σύστημα που θα σε επιβαρύνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύεις στο δρόμο είναι ποιο δίκαιο αλλά θα πρέπει να μην επιβαρύνει τον πολίτη με το κόστος εγκατάστασης. Αντί του συστήματος με GPS θα μπορούσε να υπάρχει μια ποιο απλή λύση. Το όχημα κινείται με καύσιμα. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις τόσο περισσότερο καύσιμο ξοδεύεις. Όσα περισσότερα κυβικά έχει το όχημά σου τόσο περισσότερο καύσιμο ξοδεύεις. Οπότε, αντί να υποχρεώσεις τους πολίτες να βάλουν GPS για να καταγράφουν πόσα χιλιόμετρα διανύουν, βάζεις ένα φόρο στην βενζίνη ως αντιστάθμισμα για τα τέλη κυκλοφορίας. Οπότε όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις, τόσο περισσότερο καύσιμο καταναλώνεις οπότε πληρώνεις και περισσότερα στο κράτος μέσω του καυσίμου. Παράδειγμα. Όχημα το οποίο καταναλώνει 10 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα αντί ενός φόρου 100χιλ Χ 0,03ευρώ = 3 ευρώ θα μπορούσε να ανεβάσει το καύσιμο κατά 30 λεπτά του ευρώ (10 λίτρα Χ 0,30 ευρώ = 3 ευρώ) και να έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Με αυτόν τον τρόπο: α. πληρώνουν όλοι ουσιαστικά βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν δίχως να επιβαρυνθούν με επιπλέον εξοπλισμό καθώς εάν δεν κινούν το όχημά τους δεν καταναλώνουν και δεν πληρώνουν καύσιμα β. πληρώνουν και οι διερχόμενοι αλλοδαποί καθώς και αυτοί χρησιμοποιούν το οδικό μας δίκτυο και την παρούσα δεν πληρώνουν τίποτε. Τα ποσά είναι εντελώς θεωρητικά.
bananasplit Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2014 Εξήγησέ το λίγο αυτό γιατί έτσι όπως είναι δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Ποιές είναι οι φορολογικές μαλακίες με τις οποίες μπερδεύουμε την περίθαλψη και την παιδεία; Και γιατί τις "μπερδεύουμε"; Το γεγονός ότι καταργήθηκε μόλις (ούτε ένα μήνα δεν έχει!) το 25ευρο στα νοσοκομεία επειδή το ισοδύναμο μέτρο είναι φορολόγηση του καπνού το ξέρεις; Μετά από αυτό πώς μπορείς να λες ότι (εμείς) τα "μπερδεύουμε"; Νόμιζα πως το έχω κάνει τελείως ξεκάθαρο με το δεύτερο post μου, αλλά επειδή βλέπω και από σένα και από άλλους ότι δεν πέρασε το μήνυμα θα ξαναπροσπαθήσω. Δε με ενδιαφέρει καθόλου να είναι "δίκαια" τα πράγματα στις κοινωνικές παροχές, τουλάχιστον με την έννοια του δίκαιου που χρησιμοποιείς εσύ. Κι αυτό το λέω παρόλο που είμαι νέος, με καλή υγεία, και δεν έχω κάνει ούτε γι' αστείο χρήση των "παροχών υγείας" που υποτίθεται πως δικαιούμαι. Ο λόγος που δε μ' ενδιαφέρει είναι ότι οι κοινωνικές παροχές δε θα έπρεπε να είναι μενού a la carte, γιατί αυτό οδηγεί στη διαιώνιση της νοοτροπίας "να κόψουν το κεφάλι τους μόνο το κωλαράκι μου μ' ενδιαφέρει" η οποία, πως να το θέσω, έρχεται κάπως σε αντίθεση με φαιδρές έννοιες όπως "κοινωνική συνοχή" κλπ. Δε θέλω να βλέπω ανθρώπους να καταστρέφονται οικονομικά και μετά να πεθαίνουν επειδή η μπίλια της μαυρίλας έκατσε στο δικό τους νούμερο. Άυριο μπορεί να κάτσει στο δικό μου. Αλλά και ποτέ να μη κάτσει, ας ξαναγυρίσω λίγο στο θέμα της συνοχής. Φαντάζεσαι μια ομάδα μπάσκετ όπου μετά το τέλος του αγώνα ο καθένας πληρώνεται ανάλογα τους πόντους που έβαλε; Θα μπορούσε ποτέ να λειτουργήσει αυτό το πράγμα σαν ομάδα; Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την κοινωνία. Γιατί όλη αυτή η κουβέντα που κάνουμε γίνεται στα πλαίσια μιας κοινωνίας, όχι στα πλαίσια του πήραμε διαζύγιο και πρέπει να χωρίσουμε τα λεφτά ανάλογα ποιός τα έβγαλε. Έχεις αδέρφια; Όταν ήσουν μικρός οι γονείς σου μοίραζαν το χαρτζηλίκι ανάλογα με το ποιός ήταν πιο καλό παιδί ή επέμεναν πως οτιδήποτε μπαίνει στο σπίτι θα πρέπει να το μοιράζεσαι εξίσου με τ' αδέρφια σου; Έχεις σκεφτεί τι ήθελαν να πετύχουν κάνοντάς το αυτό; Χρειάζεται να το εξηγήσω; Για μένα δίκαιο είναι τα βασικά πράγματα για μια αξιοπρεπή ύπαρξη να μοιράζονται σε όλους ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός, όχι ανάλογα με την ικανότητά τους να τα αγοράσουν. Ποτέ μη λες ποτέ, αλλά δεν προβλέπεται να μένω άνεργος τα επόμενα 20 χρόνια. Με μεγάλη μου χαρά όμως πληρώνω εισφορά στον ΟΑΕΔ, ή τουλάχιστον η χαρά μου θα ήταν μεγάλη αν είχα εμπιστοσύνη πως η εισφορά μου πραγματικά θα αξιοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα. Πρώτον, είπα ξεκάθαρα παραπάνω πως τα τέλη κυκλοφορίας ανάλογα των κυβικών κλπ είναι φοροεισπρακτικό μέτρο και πως ο βασικός λόγος που δεν εφαρμόζεται στην παιδεία είναι πως πρόκειται ακόμα για θέμα ταμπού. Υπάρχει βέβαια και κάτι που λέγεται Σύνταγμα, συγκεκριμένα το άρθρο 16 αν έχεις υπόψη, αλλά αυτό όλοι ξέρουμε πόσο πολύ μετράει στη συνείδηση του ξεφτιλισμένου πολιτικού οικοδομήματος της χώρας. Δεύτερον αυτό το "με βάση τη λογική των τελών" είναι μια τελείως αυθαίρετη τοποθέτησή σου, όπως και το "αν έχεις 5 παιδιά έχεις φράγκα". Από που κι ως που δικαιολογείσαι να εφαρμόσεις τη λογική των τελών στην παιδεία; Αν είναι να λέμε ό,τι μας κατέβει τότε να εφαρμόσουμε π.χ. και τη λογική της παιδείας στην υγεία και να μην επιτρέπεται εισαγωγή στο νοσοκομείο αν δεν περάσεις πρώτα εξετάσεις σε 10 μαθήματα. Τρίτον, και πάλι για το "με βάση τη λογική των τελών": έχεις φυσικά το δικαίωμα να παρουσιάζεις την εφαρμογή τους στον τομέα της παιδείας στα πλαίσια λογικής/φιλοσοφικής ανάλυσης (έκανα κι εγώ στο προηγούμενο post μου κάτι αντίστοιχο). Αλλά όπως έχουμε μάθει στο σχολείο, αυτές τις υποθέσεις τις κάνουμε για να δούμε που καταλήγουν, όχι για να βάλουμε τελεία μετά την εφαρμογή τους. Και στην προκειμένη καταλήγουν σε κάτι παράλογο, άρα η υπόθεση η ίδια είναι παράλογη, άρα ο ίδιος ακυρώνεις αυτό που λες. Πες μου τώρα εσύ πού είναι το λάθος. Αυτό τώρα είναι σοβαρή τοποθέτηση; Το αν λέγονται τέλη κυκλοφορίας ή τέλη αυνανισμού είναι γραμμένο στις πλάκες του Μωϋσή ή το επιλέγει η κυβέρνηση κατά πως της αρέσει; Και ο Χίτλερ δεν έκανε τίποτα κακό, απλά "επανεγκατέστησε" μερικούς από εκεί που έμεναν σε άλλο χώρο. Σιγά το πρόβλημα. Πρώτον, αυτό που σ' ενδιαφέρει εσένα είναι να έχεις δρόμο όταν θέλεις να πας στο χωριό ή το πόσα πληρώνει ο rapido? Δεύτερον, αν κρίνεις ότι δε σε συμφέρει να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας για τη χρήση που κάνεις τότε δώσε πίσω τις πινακίδες. Γιατί έτσι που το θέτεις αυτό που λες είναι ότι θέλεις φορολογία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου και χέστηκες αν ο άλλος αναγκάζεται να κάνει 100+ χιλιόμετρα καθημερινά για να πάει στη δουλειά του. Με την οποία λογική, χέστηκε κι αυτός για τα 450 ευρώ που πληρώνεις. Πιστεύεις πως θα βγεί κάτι εποικοδομητικό έτσι; να αγιάσει το στόμα σου ρε φίλε...ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό λέω κι εγώ αλλά δεν το καταλάβαινε κανείς...να αγιάσει το στόμα σου...
Αδιαφορος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2014 μονο στην ολλανδία έχει κάθε 3 λεπτά μετρό/λεοφορείο/τραμ/αστικό από το σαλόνι σου μεχρι την τουαλέτα και ξανά πίσω. σε μας έχει κάθε μια ώρα (πάνω κάτω), σταματάει εκεί που το βολεύει, ξεκινάει από εκεί που το βολεύει και αν το χάσεις έχει μετά από μια ώρα πάλι Ως φοιτητης που αλλαζω καθε μερα 6 συγκοινωνιες για να παω / γυρισω απτη σχολη μου, διαφωνω καθετος και οριζοντιος. Μια χαρα ειναι τα ΜΜΜ στην Αθηνα. Καλυπτω την οποιαδηποτε διαδρομη πολυ πιο γρηγορα απο οτι με αυτοκινητο και σε καμια περιπτωση δεν ισχυει αυτο που λες για δρομολογια / ωρα. Επισης, κανεις εσυ κατι για να τα βελτιωσεις? Σορρυ αλλα οταν ολοι μας δεν τηρουμε τις λεωφοριολωριδες, γραφωντας τες κυριολεκτικα στα παπαρια μας, γιατι περιμενεις μετα το λεωφορειο να ερθει στην ωρα του? Οταν πριν 2-3 χρονια το κεντρο της Αθηνας ηταν ΠΗΧΤΡΑ στα αυτοκινητα, πως περιμενεις τα λεωφορεια να ειναι στην ωρα τους? Αμα περισσοτερα ατομα χρησιμοποιουσαμε τα ΜΜΜ (με εισητηριο ετσι? οχι τζαμπα) και λιγοτερα τα αυτοκινητα, και λιγοτερο μποτιλιαρισμα θα ειχαμε και σωστα ΜΜΜ. Αλλα παντα φταιει το κρατος 3
jmirko15 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Ως φοιτητης που αλλαζω καθε μερα 6 συγκοινωνιες για να παω / γυρισω απτη σχολη μου, διαφωνω καθετος και οριζοντιος. Μια χαρα ειναι τα ΜΜΜ στην Αθηνα. Καλυπτω την οποιαδηποτε διαδρομη πολυ πιο γρηγορα απο οτι με αυτοκινητο και σε καμια περιπτωση δεν ισχυει αυτο που λες για δρομολογια / ωρα. Επισης, κανεις εσυ κατι για να τα βελτιωσεις? Σορρυ αλλα οταν ολοι μας δεν τηρουμε τις λεωφοριολωριδες, γραφωντας τες κυριολεκτικα στα παπαρια μας, γιατι περιμενεις μετα το λεωφορειο να ερθει στην ωρα του? Οταν πριν 2-3 χρονια το κεντρο της Αθηνας ηταν ΠΗΧΤΡΑ στα αυτοκινητα, πως περιμενεις τα λεωφορεια να ειναι στην ωρα τους? Αμα περισσοτερα ατομα χρησιμοποιουσαμε τα ΜΜΜ (με εισητηριο ετσι? οχι τζαμπα) και λιγοτερα τα αυτοκινητα, και λιγοτερο μποτιλιαρισμα θα ειχαμε και σωστα ΜΜΜ. Αλλα παντα φταιει το κρατος Αθήνα != Ελλάδα..
adi32 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Τα τελη κυκλοφοριας λεγονται ετσι γιατι αφορουν αυτους που κυκλοφορουν και οχι τους στασιμους Οποτε οποιος κυκλοφορει και οσο κυκλοφορει να πληρωνει Οσοι χρησιμοποιουν το αμαξι για να πανε στη δουλεια τους και αυτη απεχει 100 χλμ απο το σπιτι τους τοτε πραγματικα δε τους συμφερει να πηγαινουν με το αμαξι γιατι θα δινουν 500 ο μηνα σε βενζινη Αν παιρνουν τοσα ωστε να τα βγαζουν περα με 500 μονο για βενζινη δε νομιζω να τους πειραζει να δωσουν αλλα 5ε παραπανω για τα τελη
Chrisigia Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Απορία: τι πληρώνεις στον οδηγό αν δεν έχεις αποφασίσει πού ακριβώς θα κατέβεις και εξαρτάται απ' τα κέφια;
adi32 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 Το καλυτερο και πιο αποτελεσματικο ειναι μπει στη βενζινη Αμεση πληρωμη απο ολους χωρις χαρτακια, εφοριες, δεν πληρωνω κλπ
gdriver Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 όταν το κράτος θέλει να κλέψει του πολίτες τους μία χαρά λειττουργεί η εξυπνάδα τους και τα έξυπνα συστήματα. όταν είναι να δώσει τους πιάνει αλτσ-χαϊμερ και όλο τον υπόλοιπο καιρό το παίζουν χαζοί.
adi32 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) εχω κανει προχειρα ενα αρχειο excel με ενα τροπο υπολογσμου των τελων με βαση παλαιοτητα αξια κυβικα Νομιζω οτι χρειαζεται καποιες αλλαγες Οποιος θελει ας ριξει μια ματια https://drive.google.com/file/d/0B_hnJsxqU0cERW53RlU5N0kyNFU/edit?usp=sharing πχ αμαξι του 2006 αξιας 5.000 € 2000 κυβικων πληρωνει ΤΕΛΗ 161 αμαξι του 2000 αξιας 2.000 € 2000 κυβικων πληρωνει ΤΕΛΗ 104 αμαξι του 2014 αξιας 30.000 € 2000 κυβικων πληρωνει ΤΕΛΗ 384 Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2014 από adi32
nikoskontos_1980 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Δημοσ. 2 Μαΐου 2014 Ααα δηλαδή είναι το ίδιο ο κάγκουρας με τα ηχεία στο τέρμα,την αεροτομή και το γκομενάκι που έχει ξεβάψει και το μυαλό από το ντεκαπάζ με τον άλλο που τρέχει όλη μέρα με το αμάξι για να ταΐζει την φάτσα του πρώτου;Έτσι ρε Ελλαδάρα...ισότητα,όλα για τον καφέ!!! Eιναι α κ ρ ι β ω ς το ιδιο.Φορολογουμενος ο ενας φορ κι ο αλλος.Ελα τωρα......Δικαιωμα του καγκουρα και του καθε καγκουρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα