Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν το αμαξι που κανει 10.000 χλμ το χρονο ειναι μεχρι 1350 κυβικα, τοτε μιλαμε ουσιαστικα για τριπλασιασμο των τελων κυκλοφοριας. Απεναντιας, αν το αμαξι ειναι 2000 κυβικα, τοτε μιλαμε για εκπτωση πανω απο 50%. Για μια ακομα φορα, το κρατος συνειδητα παιρνει αδικα μετρα εναντιον των μικρομεσαιων πολιτων.Το μονο που με παρηγορει ειναι οτι το εγχειρημα ειναι αρκετα δυσκολο για τα ελληνικα δεδομενα και δεν προκειται να εφαρμοστει, τουλαχιστον στο αμεσο μελλον

 

Τι σχεση εχουν τα κυβικα?? Υπαρχουν πολλα παλια αυτοκινητα 2 και 3.000 κυβικα που μπορεις να τα παρεις με λιγοτερο απο 2 χιλιαδες ευρω. (Μπες στο car.gr και δες). Τι στιγμη που καποια πανε και δινουν 10 και 20 χιλιαρικα για κουβαδες των 1000 κυβικων.

Στο χωριο μου ολες οι σακαρακες και τα αγροτικα που εχουν ειναι απο 2 με 4.000 κυβικα, και οι ιδιοκτητες τους πληρωνουν πενταπλασιους φορους απο αυτον που εχει δωσει 15 χιλιαρικα για να παρει ενα Smartακι.

 

Το ολο συστημα φορολογιας με βαση τα κυβηκα ειναι τελειως αδικο, και γελειο να φορολογουμαστε με βαση τον ογκο των κυλινδρων του κινητηρα μας.

Θα μπορουσαν πολυ απλα να μας φορολογουν με βαση την Εργοστασιακη Αξια του αυτοκινητου του. Ωστε αυτος που εχει μια Ferrari 360 Modena των 150.000 να μην πληρωνει τον ιδιο φορο με το αγροτικο του παππου μου των 5.000, επιδη και τα δυο εχουν κυλινδρους συνολικου ογκου 3,500 κυβικων ινστων.

Ή αυτος που εχει μια Lotus Elise (1800cc) 2013 μοντελο των 100.000 να πληρωνει ισο φορο με καποιον που εχει ενα που εχει ενα 1800αρι κουβα 20ετιας...

  • Like 1
  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλάβω όλοι εσείς που τρελαθηκατε δεν πληρώνετε ηδη τέλη κυκλοφορίας;

Συμπερανατε απο κάπου στο άρθρο οτι με την χρηση που κάνετε θα πληρωσετε περισσότερα τέλη; αφου δεν εχει πει κανεις το κοστος ανα χλμ. Κάποιοι απο εσάς που δεν κουνανε πολύ το αυτοκίνητο σίγουρα θα πληρώνουν λιγότερα

Το πολύ πολύ να αρχισει ο ελληναρας να περπατάει μέχρι το περίπτερο να του πέσει λίγο η μπυροκοιλια και αναπνευσουμε και λίγο οξυγονο.

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλάβω όλοι εσείς που τρελαθηκατε δεν πληρώνετε ηδη τέλη κυκλοφορίας;

Συμπερανατε απο κάπου στο άρθρο οτι με την χρηση που κάνετε θα πληρωσετε περισσότερα τέλη; αφου δεν εχει πει κανεις το κοστος ανα χλμ. Κάποιοι απο εσάς που δεν κουνανε πολύ το αυτοκίνητο σίγουρα θα πληρώνουν λιγότερα

Το πολύ πολύ να αρχισει ο ελληναρας να περπατάει μέχρι το περίπτερο να του πέσει λίγο η μπυροκοιλια και αναπνευσουμε και λίγο οξυγονο.

τρελαθήκαμε επειδή στο άρθρο γράφει οτι το Ολλανδικό μοντέλο που αντιγράφουν έχει σαν τιμή 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο..

κι επιπλέον τρελαθήκαμε επειδή το υπουργείο εννοείται οτι θα προσπαθήσει να βγει κερδισμένο,κάτι που σημαίνει οτι θα μας ...,όσους κάνουμε πολλά χιλιόμετρα..

κι επιτέλους,νισάφι με τη μπυροκοιλιά και την ανάσα...αν χρειάζεσαι οξυγόνο φύτεψε δέντρα...

  • Like 1
Δημοσ.

μονο στην ολλανδία έχει κάθε 3 λεπτά μετρό/λεοφορείο/τραμ/αστικό από το σαλόνι σου μεχρι την τουαλέτα και ξανά πίσω.

 

σε μας έχει κάθε μια ώρα (πάνω κάτω), σταματάει εκεί που το βολεύει, ξεκινάει από εκεί που το βολεύει και αν το χάσεις έχει μετά από μια ώρα πάλι

Κι άμα ζεις σε κάνα χωριουδάκι, μακριά από πόλη, έχεις μ.μ.μ κάθε 3-4 ώρες ή και λιγότερο. Οπότε ή θα πρέπει να απομονωθούμε από το "πολιτισμό" ή να μεταναστεύσουμε εσωτερικά και να πουλήσουμε την ύπαιθρο σε αυτούς που την αντέχουν οικονομικά.

Δημοσ.

Τι σχεση εχουν τα κυβικα?? Υπαρχουν πολλα παλια αυτοκινητα 2 και 3.000 κυβικα που μπορεις να τα παρεις με λιγοτερο απο 2 χιλιαδες ευρω. (Μπες στο car.gr και δες). Τι στιγμη που καποια πανε και δινουν 10 και 20 χιλιαρικα για κουβαδες των 1000 κυβικων.

Στο χωριο μου ολες οι σακαρακες και τα αγροτικα που εχουν ειναι απο 2 με 4.000 κυβικα, και οι ιδιοκτητες τους πληρωνουν πενταπλασιους φορους απο αυτον που εχει δωσει 15 χιλιαρικα για να παρει ενα Smartακι.

 

Το ολο συστημα φορολογιας με βαση τα κυβηκα ειναι τελειως αδικο, και γελειο να φορολογουμαστε με βαση τον ογκο των κυλινδρων του κινητηρα μας.

Θα μπορουσαν πολυ απλα να μας φορολογουν με βαση την Εργοστασιακη Αξια του αυτοκινητου του. Ωστε αυτος που εχει μια Ferrari 360 Modena των 150.000 να μην πληρωνει τον ιδιο φορο με το αγροτικο του παππου μου των 5.000, επιδη και τα δυο εχουν κυλινδρους συνολικου ογκου 3,500 κυβικων ινστων.

Ή αυτος που εχει μια Lotus Elise (1800cc) 2013 μοντελο των 100.000 να πληρωνει ισο φορο με καποιον που εχει ενα που εχει ενα 1800αρι κουβα 20ετιας...

Και με βάση την Εργοστασιακή Αξία πάλι άδικο θα είναι.. Άσε που έχεις και φόρο πολυτελείας και 500 άλλες βλακείες..

Δημοσ.

Ειλικρινά, ποιός κάθεται και τα σκέφτεται αυτά τα πράγματα; Τόσα και τόσα έχουν ανακοινώσει και τώρα μας θέλουν και High Tech;
Ή κάποιον άνεργο συγγραφέα επιστημονικής φαντάσιας έχουν βάλει να τα γράφει ή καρικατουρίστα αλλιώς δεν εξηγείται.

  • Like 1
Δημοσ.

ισοτητα=ισοτητα.τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο για δουλεια,ειναι για οτιδηποτε.μ αυτη τη λογικη να απαγορευοταν στην αττικη οι μετακινησεις για καφε για να μην μπουκωνουν οι δρομοι για τους αλλους.

Ελα σε παρακαλω!

Ααα δηλαδή είναι το ίδιο ο κάγκουρας με τα ηχεία στο τέρμα,την αεροτομή και το γκομενάκι που έχει ξεβάψει και το μυαλό από το ντεκαπάζ με τον άλλο που τρέχει όλη μέρα με το αμάξι για να ταΐζει την φάτσα του πρώτου;Έτσι ρε Ελλαδάρα...ισότητα,όλα για τον καφέ!!!

Δημοσ.

τρελαθήκαμε επειδή στο άρθρο γράφει οτι το Ολλανδικό μοντέλο που αντιγράφουν έχει σαν τιμή 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο..

κι επιπλέον τρελαθήκαμε επειδή το υπουργείο εννοείται οτι θα προσπαθήσει να βγει κερδισμένο,κάτι που σημαίνει οτι θα μας ...,όσους κάνουμε πολλά χιλιόμετρα..

κι επιτέλους,νισάφι με τη μπυροκοιλιά και την ανάσα...αν χρειάζεσαι οξυγόνο φύτεψε δέντρα...

 

το άρθρο λέει οτι στο ολλανδικό σύστημα η χρέωση είναι 0,03 ευρώ/χλμ. δεν λέει ότι θα είναι τόσο και στο ελληνικό.

Επιπλέον το άρθρο στα νέα λέει οτι το μέτρο έχει σαν σκοπό την μείωση των τελών προκειμένου να μειωθούν οι καταθέσεις πινακίδων που στοίχισαν στο κράτος 35 εκ.

 

Το πιο πιθανό είναι να μην εφαρμοστεί ποτέ το μέτρο αλλά αν εφαρμοστεί με μια λογική τιμή ανά χλμ θα είναι πολύ καλό.

Δημοσ.

το άρθρο λέει οτι στο ολλανδικό σύστημα η χρέωση είναι 0,03 ευρώ/χλμ. δεν λέει ότι θα είναι τόσο και στο ελληνικό.

Επιπλέον το άρθρο στα νέα λέει οτι το μέτρο έχει σαν σκοπό την μείωση των τελών προκειμένου να μειωθούν οι καταθέσεις πινακίδων που στοίχισαν στο κράτος 35 εκ.

 

Το πιο πιθανό είναι να μην εφαρμοστεί ποτέ το μέτρο αλλά αν εφαρμοστεί με μια λογική τιμή ανά χλμ θα είναι πολύ καλό.

Για πιο λόγο να βάλω GPS για tracking στο αυτοκίνητο μου; DIGEA φάση; Αλλιώς δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα;

Δημοσ.

το άρθρο λέει οτι στο ολλανδικό σύστημα η χρέωση είναι 0,03 ευρώ/χλμ. δεν λέει ότι θα είναι τόσο και στο ελληνικό.

Οποιαδηποτε τιμη πανω απο 0,006€ Μου κοστιζει περισσοτερο απο τωρα. Με 0,01€ ανεβαζει τα τελη μου 40%. Απο εκει και μετα δεν κουναω το αυτοκινητο.Δεν θα με συμφερει να πηγαινω για μαθηματα. Θα χανω περισσοτερα χρηματα απο ο,τι βγαζω.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον αυτοί όλοι που λες, δεν βάζουν βενζίνη με €1,6 - €1,7 το λίτρο, με αέρα κινούνται. Όπως και αυτός με το CO2<100g αν κάνει 1.000.000km θα πληρώσει πολλαπλάσια σε βενζίνη αν και δεν δίνει για τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με εσένα που την βγάζεις την Cayenne μόνο το Σάββατο στον δρόμο. Οπότε το "καινουριο αυτοκινητο, το οποιο το χρησιμοποιεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ δεν πληρώνεις ΤΙΠΟΤΑ!!" δεν φαίνεται να ισχύει τόσο.

Δεν σε καταλαβα ρε φιλε.

Εγω λεω οτι το υπαρχων συστημα ειναι τοσο αδικο οσο και ηλιθιο. Εγω εχω το αμαξι του πατερα μου και το χρησιμοποιω 8 μερες το χρονο. Εγω πληρωνω 450€ για αυτη τη χρηση. Εγω παω στη δουλεια μου, χειμωνα-καλοκαιρι, με ενα παπι γιατι καει λιγοτερη βενζινη απο το να πηγαινω με το αμαξι. Εγω πληρωνω 45€ τελη κυκλοφοριας για το παπι.

Εσυ εχεις αγορασει ενα υβριδικο ή ενα που εχει ρυπους 99γρ CO2 και δεν πληρωνεις τιποτα. Το χρησιμοποιεις καθημερινα και πας στη δουλεια σου και οπουδηποτε αλλου ατσαλακωτος. 

Ερχεται το κρατος και λεει "Τελος αυτα που ξερατε. Θα πληρωνετε τελη κυκλοφοριας αναλογα με το ποσο κυκλοφορειτε". Εγω λεω "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ". Εσυ λες "Το κωλοκρατος, μονο την τσεπη των πλουσιων σκεφτεται, και θα τα παρει απο τους φτωχους παλι".

(τα "εγω" και τα "εσυ" ειναι για σχημα λογου)

 

@defacer και @ Tolis_01 Πρωτον, ΚΑΚΩΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ την ιατρικη περιθαλψη και την δημοσια παιδεια με φορολογικες μλκιες. Δευτερον, βγαλτε τον ορο "δημοσιο" και πειτε μου, ποιος θα πληρωσει πιο πολλα. Αυτος που παει στον γιατρο μια φορα το χρονο ή αυτος που ειναι στο ιατρειο καθε βδομαδα? Απο την αλλη ομως (γιατι το βλεπουμε γενικα το θεμα), ο γιατρος Fiat θα κανει μια επεμβαση δωρεαν ενω ο γιατρος Mercedes θα χρεωσει 1000€ για την ιδια εγχειρηση! Αν ομως ο γιατρος Mercedes, επειδη ειναι πολυ cool, εκανε εγχειρησεις σε ολους τους ανθρωπους και πληρωνοταν οχι αναλογα με τη δουλεια του αλλα με τη φορολογικη δηλωση του καθενος θα ηταν δικαιο? Και τελος, defacer το 2 παρτο λιγο αναποδα. Το κρατος σου λεει "Ειτε εχεις 1,2,3,4 ειτε 5 παιδια θα πληρωσεις το ιδιο ποσο για τη δημοσια παιδεια." Με βαση τη λογικη των τελων κυκλοφοριας θα επρεπε να λεει "εσυ που εχεις 5 παιδια, σημαινει οτι εχεις φραγκα αρα θα πληρωνεις περισσοτερα". Αν κατι σου φαινεται περιεργο, αντικατεστησε στην παραπανω προταση τη λεξη "παιδια" με την λεξη "κυβικα" και πες μου ποιου ειναι το λαθος.

Δημοσ.

"χρυσόστομε",εγώ δεν πάω στο νοσοκομείο...παρακαλώ να μειωθεί ο φόρος μου..

επίσης,δεν έχω παιδιά,άρα η παιδεία μου είναι άχρηστη..άρα πάλι να μειωθεί ο φόρος μου..

ΑΥΤΗ είναι μια λογική που δε μας βγάζει πουθενά..δεν το καταλαβαίνεις,έτσι;;

το τέλος και το φόρο τον έχω ΗΔΗ πληρώσει με το ειδικό τέλος στη βενζίνη..

πόσες φορές πρέπει να το πληρώσω ξανά;;πόσες φορές θα με τιμωρήσει;;

κι επιτέλους,αν δεν καταλαβαίνεις οτι αυτή ΑΚΡΙΒΩΣ ήταν κι η λογική του Άδωνι με τα 25 ευρώ εισιτήριο στα νοσοκομεία,δε μπορώ να κάνω κάτι...

όπως τότε η ιδέα του "φωστήρα" ήταν επιεικώς απαράδεκτη,έτσι και τώρα είναι το λιγότερο γελοίο το να πληρώνεις τέλη ανάλογα με τα χιλιόμετρα,ειδικά από τη στιγμή που τα έχεις ΗΔΗ πληρώσει στη βενζίνη και ΞΑΝΑπληρώσει στα διόδια...το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο,ένα μέσο για να κάνουμε τη δουλειά μας..πες μου πόσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ ώρες χρειάζομαι για να μετακινηθώ στα μαθήματα που κάνω με τα λεωφορεία...ή νομίζεις οτι το κάνω από χόμπι για 500 ευρώ;;

και ποιος σου ειπε οτι διαφωνουσα με τη λογικη του αδωνη.....?????

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω παρει ενα Cayenne, ενα Jeep, μια Gallardo με 100.000€ (η Gallardo ηταν προσφορα). Για φορους εχω ηδη δωσει 23.000€ τουλαχιστον (χωρια τα τεκμηρια κλπ). Αυτος με το αυτοκινητο των 10.000€ εχει δωσει 2.300 για φορους. Και αν εχει εκπομπες  CO2 >100γρ τοτε δεν πληρωνει ουτε τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Ασχετα αν κανει 10000000km το χρονο. Εκει ερχεται η "ισοτητα".

Απλα εδω η λογικη Rapido χτυπαει limit-up (Και κάποιος λεφτάς που θα κυκλοφορεί το υπεραυτοκινητο του μόνο κανένα σαββατοκυριακο και τπτ ψιλολογια θα πληρώνει θα ίδια με εμένα!). Ρε φιλε τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ λεγονται. Οποιος κυκλοφορει, πληρωνει. 

Και να το πω και αλλιως. Εγω αμαξι ΔΕΝ εχω. 2 φορες το χρονο που θα παω στο χωριο της γυναικας μου θα παρω του πατερα μου. Ενα Opel του '91. Το οποιο θα το χρησιμοποιησει και ο πατερας μου αλλες 2 φορες το χρονο. Για 4 πηγαινελα, για 8μερες χρησης, ενος αυτοκινητου 20ετιας πληρωνω 450€ τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Ενω εσυ (Rapido και ολοι τις αντιστοιχης λογικης), για καινουριο αυτοκινητο, το οποιο το χρησιμοποιεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ δεν πληρωνεις ΤΙΠΟΤΑ!!

αχ τον καημενουλη τον λυπαμαι αυτον...

δεν αγορασε 100κ αυτοκινητα πολυτελειας,τα συντηρει,τα κυκλοφορει,τα ταιζει βενζινη και δεν εχει να πληρωσει τα τελη κυκλοφοριας.

να κανουμε εναν ερανο για σενα για να μπορεις κι εσυ να παρκαρεις πανω στη βουλιαγμενης στον κιαμο την gallardo καθε βραδυ.

αυτα για τον οποιονδηποτε λεφτα που το παιζει κακομοιρης οποτε τον συμφερει

αν δε σ αρεσουν τα τελη κυκλοφοριας δεν παιρνεις τετοιο αυτοκινητο

παρε 1000ρι σμαρτ.

παρε μηχανακι

παρε ποδηλατο.

Δημοσ.

@defacer και @ Tolis_01 Πρωτον, ΚΑΚΩΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ την ιατρικη περιθαλψη και την δημοσια παιδεια με φορολογικες μλκιες.

Εξήγησέ το λίγο αυτό γιατί έτσι όπως είναι δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Ποιές είναι οι φορολογικές μαλακίες με τις οποίες μπερδεύουμε την περίθαλψη και την παιδεία; Και γιατί τις "μπερδεύουμε"; Το γεγονός ότι καταργήθηκε μόλις (ούτε ένα μήνα δεν έχει!) το 25ευρο στα νοσοκομεία επειδή το ισοδύναμο μέτρο είναι φορολόγηση του καπνού το ξέρεις; Μετά από αυτό πώς μπορείς να λες ότι (εμείς) τα "μπερδεύουμε";

 

Δευτερον, βγαλτε τον ορο "δημοσιο" και πειτε μου, ποιος θα πληρωσει πιο πολλα. Αυτος που παει στον γιατρο μια φορα το χρονο ή αυτος που ειναι στο ιατρειο καθε βδομαδα? Απο την αλλη ομως (γιατι το βλεπουμε γενικα το θεμα), ο γιατρος Fiat θα κανει μια επεμβαση δωρεαν ενω ο γιατρος Mercedes θα χρεωσει 1000€ για την ιδια εγχειρηση! Αν ομως ο γιατρος Mercedes, επειδη ειναι πολυ cool, εκανε εγχειρησεις σε ολους τους ανθρωπους και πληρωνοταν οχι αναλογα με τη δουλεια του αλλα με τη φορολογικη δηλωση του καθενος θα ηταν δικαιο?

Νόμιζα πως το έχω κάνει τελείως ξεκάθαρο με το δεύτερο post μου, αλλά επειδή βλέπω και από σένα και από άλλους ότι δεν πέρασε το μήνυμα θα ξαναπροσπαθήσω.

 

Δε με ενδιαφέρει καθόλου να είναι "δίκαια" τα πράγματα στις κοινωνικές παροχές, τουλάχιστον με την έννοια του δίκαιου που χρησιμοποιείς εσύ. Κι αυτό το λέω παρόλο που είμαι νέος, με καλή υγεία, και δεν έχω κάνει ούτε γι' αστείο χρήση των "παροχών υγείας" που υποτίθεται πως δικαιούμαι. Ο λόγος που δε μ' ενδιαφέρει είναι ότι οι κοινωνικές παροχές δε θα έπρεπε να είναι μενού a la carte, γιατί αυτό οδηγεί στη διαιώνιση της νοοτροπίας "να κόψουν το κεφάλι τους μόνο το κωλαράκι μου μ' ενδιαφέρει" η οποία, πως να το θέσω, έρχεται κάπως σε αντίθεση με φαιδρές έννοιες όπως "κοινωνική συνοχή" κλπ. Δε θέλω να βλέπω ανθρώπους να καταστρέφονται οικονομικά και μετά να πεθαίνουν επειδή η μπίλια της μαυρίλας έκατσε στο δικό τους νούμερο. Άυριο μπορεί να κάτσει στο δικό μου.

 

Αλλά και ποτέ να μη κάτσει, ας ξαναγυρίσω λίγο στο θέμα της συνοχής. Φαντάζεσαι μια ομάδα μπάσκετ όπου μετά το τέλος του αγώνα ο καθένας πληρώνεται ανάλογα τους πόντους που έβαλε; Θα μπορούσε ποτέ να λειτουργήσει αυτό το πράγμα σαν ομάδα; Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την κοινωνία. Γιατί όλη αυτή η κουβέντα που κάνουμε γίνεται στα πλαίσια μιας κοινωνίας, όχι στα πλαίσια του πήραμε διαζύγιο και πρέπει να χωρίσουμε τα λεφτά ανάλογα ποιός τα έβγαλε.

 

Έχεις αδέρφια; Όταν ήσουν μικρός οι γονείς σου μοίραζαν το χαρτζηλίκι ανάλογα με το ποιός ήταν πιο καλό παιδί ή επέμεναν πως οτιδήποτε μπαίνει στο σπίτι θα πρέπει να το μοιράζεσαι εξίσου με τ' αδέρφια σου; Έχεις σκεφτεί τι ήθελαν να πετύχουν κάνοντάς το αυτό; Χρειάζεται να το εξηγήσω;

 

Για μένα δίκαιο είναι τα βασικά πράγματα για μια αξιοπρεπή ύπαρξη να μοιράζονται σε όλους ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός, όχι ανάλογα με την ικανότητά τους να τα αγοράσουν. Ποτέ μη λες ποτέ, αλλά δεν προβλέπεται να μένω άνεργος τα επόμενα 20 χρόνια. Με μεγάλη μου χαρά όμως πληρώνω εισφορά στον ΟΑΕΔ, ή τουλάχιστον η χαρά μου θα ήταν μεγάλη αν είχα εμπιστοσύνη πως η εισφορά μου πραγματικά θα αξιοποιηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα.

 

Και τελος, defacer το 2 παρτο λιγο αναποδα. Το κρατος σου λεει "Ειτε εχεις 1,2,3,4 ειτε 5 παιδια θα πληρωσεις το ιδιο ποσο για τη δημοσια παιδεια." Με βαση τη λογικη των τελων κυκλοφοριας θα επρεπε να λεει "εσυ που εχεις 5 παιδια, σημαινει οτι εχεις φραγκα αρα θα πληρωνεις περισσοτερα". Αν κατι σου φαινεται περιεργο, αντικατεστησε στην παραπανω προταση τη λεξη "παιδια" με την λεξη "κυβικα" και πες μου ποιου ειναι το λαθος.

Πρώτον, είπα ξεκάθαρα παραπάνω πως τα τέλη κυκλοφορίας ανάλογα των κυβικών κλπ είναι φοροεισπρακτικό μέτρο και πως ο βασικός λόγος που δεν εφαρμόζεται στην παιδεία είναι πως πρόκειται ακόμα για θέμα ταμπού. Υπάρχει βέβαια και κάτι που λέγεται Σύνταγμα, συγκεκριμένα το άρθρο 16 αν έχεις υπόψη, αλλά αυτό όλοι ξέρουμε πόσο πολύ μετράει στη συνείδηση του ξεφτιλισμένου πολιτικού οικοδομήματος της χώρας.

 

Δεύτερον αυτό το "με βάση τη λογική των τελών" είναι μια τελείως αυθαίρετη τοποθέτησή σου, όπως και το "αν έχεις 5 παιδιά έχεις φράγκα". Από που κι ως που δικαιολογείσαι να εφαρμόσεις τη λογική των τελών στην παιδεία; Αν είναι να λέμε ό,τι μας κατέβει τότε να εφαρμόσουμε π.χ. και τη λογική της παιδείας στην υγεία και να μην επιτρέπεται εισαγωγή στο νοσοκομείο αν δεν περάσεις πρώτα εξετάσεις σε 10 μαθήματα.

 

Τρίτον, και πάλι για το "με βάση τη λογική των τελών": έχεις φυσικά το δικαίωμα να παρουσιάζεις την εφαρμογή τους στον τομέα της παιδείας στα πλαίσια λογικής/φιλοσοφικής ανάλυσης (έκανα κι εγώ στο προηγούμενο post μου κάτι αντίστοιχο). Αλλά όπως έχουμε μάθει στο σχολείο, αυτές τις υποθέσεις τις κάνουμε για να δούμε που καταλήγουν, όχι για να βάλουμε τελεία μετά την εφαρμογή τους. Και στην προκειμένη καταλήγουν σε κάτι παράλογο, άρα η υπόθεση η ίδια είναι παράλογη, άρα ο ίδιος ακυρώνεις αυτό που λες.

 

Πες μου τώρα εσύ πού είναι το λάθος.

 

Ρε φιλε τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ λεγονται. Οποιος κυκλοφορει, πληρωνει.

Αυτό τώρα είναι σοβαρή τοποθέτηση; Το αν λέγονται τέλη κυκλοφορίας ή τέλη αυνανισμού είναι γραμμένο στις πλάκες του Μωϋσή ή το επιλέγει η κυβέρνηση κατά πως της αρέσει;

 

Και ο Χίτλερ δεν έκανε τίποτα κακό, απλά "επανεγκατέστησε" μερικούς από εκεί που έμεναν σε άλλο χώρο. Σιγά το πρόβλημα.

 

Και να το πω και αλλιως. Εγω αμαξι ΔΕΝ εχω. 2 φορες το χρονο που θα παω στο χωριο της γυναικας μου θα παρω του πατερα μου. Ενα Opel του '91. Το οποιο θα το χρησιμοποιησει και ο πατερας μου αλλες 2 φορες το χρονο. Για 4 πηγαινελα, για 8μερες χρησης, ενος αυτοκινητου 20ετιας πληρωνω 450€ τελη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Ενω εσυ (Rapido και ολοι τις αντιστοιχης λογικης), για καινουριο αυτοκινητο, το οποιο το χρησιμοποιεις ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ δεν πληρωνεις ΤΙΠΟΤΑ!!

Πρώτον, αυτό που σ' ενδιαφέρει εσένα είναι να έχεις δρόμο όταν θέλεις να πας στο χωριό ή το πόσα πληρώνει ο rapido?

 

Δεύτερον, αν κρίνεις ότι δε σε συμφέρει να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας για τη χρήση που κάνεις τότε δώσε πίσω τις πινακίδες. Γιατί έτσι που το θέτεις αυτό που λες είναι ότι θέλεις φορολογία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου και χέστηκες αν ο άλλος αναγκάζεται να κάνει 100+ χιλιόμετρα καθημερινά για να πάει στη δουλειά του. Με την οποία λογική, χέστηκε κι αυτός για τα 450 ευρώ που πληρώνεις. Πιστεύεις πως θα βγεί κάτι εποικοδομητικό έτσι;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...