billstamaniac Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 πιο δικαιο ακουγεται αλλα θα πρεπει να ειναι αλλη η τιμολογηση στην Ολλανδια μπορει να ειναι 0,03 αλλά εκει εχει τρελες συγκοινωνιες + ποδηλατοδρομους
georgepppo Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 θέλω να δω τι μίζες θα πέσουν για υπολογιστές που θα καταγράφουν όλα αυτά τα χιλιόμετρα 10.000.000 Ελλήνων, γιατί τα comodo-pentium 3-τενεκεδοτσιμπράκαλα του κράτους μας δεν νομίζω να αρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες αυτές πάντως εμένα θα με βόλευε γιατί 2.5 χρόνια που έχω αμάξι έχω κάνει 7000 χιλιόμετρα δηλαδή το χρόνο 2800,επί 0.03 μας κάνει 84 ευρώ,δηλαδή και με 1300cc που έχω θα έχω κέρδος.....όμως κάποιος οικογενειάρχης που πρέπει να κάνει χίλιες δουλειές θα πληρώσει πολύ περισσότερα και αυτοί με τις τζιπάρες και τις κουρσάρες που τις κυκλοφορούν 2 φορές την βδομάδα θα πληρώνουν λιγότερα και απο μένα.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Μία ακόμη κίνηση εντυπωσιασμού. Σα το δωρεάν wifi και τα tablets του Ερντογάν.
j11h Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δεν προκειται να γινει αυτο το κοστος ειναι πολυ υψηλο . Καλύτερα να κρατάμε μικρό καλάθι.Ότι έγινε τα τελευταία χρόνια δεν ανταποκρίνεται σε καμιά λογική,οπότε γιατί να μην γίνει ακόμη ένα παράλογο. Όσο για το κόστος μάντεψε σε ποιους θα πέσει το βάρος; Ααα και περί Ολλανδίας που λέει το άρθρο έχω μια απορία:Τι μισθό παίρνει ο μέσος Ολλανδός είπαμε;
kewlarias Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πίστευα οτι δεν θα κάναμε άλλη @@ να χρεωθούμε περισσότερο σαν χωρά.ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ, εδω που έχουμε μπλέξει . Και φανταζονται τωρα οτι θα πληρωνουμε το καθε χιλ. και δεν θα τρεχουμε....
Hawk7 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Τι ανοησια ακομη θα διαβασουμε; Να μην αναφερουμε και το θεμα της υγειας. Το καλυτερο ειναι μεσα στα καυσιμα επι ενα πολυ μικρου ποσοστου,οποτε οσα χιλιομετρα καις,τοσο και να πληρωνεις αναλογα. Ακομη και το σημερινο συστημα ειναι ανοησια.Πληρωνουμε ενα σωρο χρηματα,διχως να βλεπουμε και τις αναλογες υποδομες,και εργα,ενω καποιος που κανει 30,000 χιλιομετρα,με εναν που κανει 10,000 ενω εχουν το ιδιο αμαξι,πληρωνουν τα ιδια τελη.Τα καυσιμα ειναι η καλυτερη λυση,αρκει να πεσουν σε λογικα πλαισια πρωτα! Καλα,η μιζα βεβαια θα πεσει συννεφο. 1
gassim Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πολυ καλό μέτρο, αν τελικά εφαρμοστεί και θα αποτελέσει και κίνητρο για να μην κουνάμε τα αυτοκίνητα για ψίλου πήδημα. Δεν γίνεται να πληρώνει ίδια τέλη κυκλοφορίας αυτός που δεν κουνάει το αυτοκίνητο του ποτέ με αυτόν που λιώνει στους δρόμους.
lupo2109 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Ουτε ειναι το ιδιο να πληρωνω εγω με 1.4 και 18.000 χλμ το χρονο περισσοτερα τελη απο καποιον με ferrari που κανει 1000 και 2000 μονο το χρονο!Καποιοι το εχουμε αναγκη το αυτοκινητο.Δεν μενουμε ολοι σε πολεις. 2
HQ Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 The pinky and the brain are planning to take over the world. Οσο τα καταφεραν αυτοι οι δυο , 20 χρονια τωρα , αλλο τοσο θα τα καταφερουν και οι του ΥΠ.ΟΙΚ. Sent from my iPhone using Insomnia 1
j11h Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πολυ καλό μέτρο, αν τελικά εφαρμοστεί και θα αποτελέσει και κίνητρο για να μην κουνάμε τα αυτοκίνητα για ψίλου πήδημα. Δεν γίνεται να πληρώνει ίδια τέλη κυκλοφορίας αυτός που δεν κουνάει το αυτοκίνητο του ποτέ με αυτόν που λιώνει στους δρόμους. Αν δεν κουνάς το αυτοκίνητο σου επειδή δεν σου χρειάζεται πάρε ποδήλατο,μηχανάκι,ακόμη και κάρο και άσε εμάς που τα χρειαζόμαστε στην ησυχία μας.Για δουλειά το έχουμε το αμάξι όχι για να κυνηγάμε γκόμενες και φραπέδες. 5
defacer Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δεν γίνεται να πληρώνει ίδια τέλη κυκλοφορίας αυτός που δεν κουνάει το αυτοκίνητο του ποτέ με αυτόν που λιώνει στους δρόμους. Παίρνω σαν αφορμή αυτό το σχόλιο απλά επειδή βόλεψε (ήταν τελευταίο), αλλά πολλοί έχουν κάνει ανάλογα πιο πάνω και βασικά θέλω να αναφερθώ σε όλα αυτά και όχι συγκεκριμένα στον gassim. Καταλαβαίνω και σε πρώτη φάση αποδέχομαι τη λογική του παραπάνω σχολίου, αλλά στο δια ταύτα πιστεύω πως είναι παραπλανητικό και οδηγεί σε κακές αποφάσεις. Να εξηγηθώ. Πρώτα απ' όλα, ας φέρω μερικά πιο τραβηγμένα παραδείγματα εφαρμογής της παραπάνω λογικής σε άλλες καταστάσεις. Κάνω εισαγωγή σε δημόσιο νοσοκομείο. Τα έξοδά μου υποτίθεται πως καλύπτονται από τις εισφορές υγείας. Είμαι μεγαλοπιασμένος μηχανικός με 30 χρόνια ένσημα και πληρώνω τα κέρατά μου σε εισφορές υγείας. Άρα όταν εμφανιστώ εγώ θα πρέπει να έρθει να με αναλάβει ο διευθυντής της κλινικής και τον φτωχομπινέ που είναι σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική να τον πάρει ο ασκούμενος; Αντίστοιχα, αν είμαι ο φτωχομπινές που έχει μηδέν εισφορές θα πρέπει να τη βγάλω με νοσοκόμα επειδή υπάρχουν άλλοι που πληρώνουν περισσότερο και έχουν προτεραιότητα στους γιατρούς; Ή μήπως βγαίνοντας θα πρέπει να μου κόψουν κι ένα λογαριασμό για να καλύψω τα "παραπάνω" που δεν κάλυψαν ήδη οι εισφορές μου; Ας πούμε πως έχω δύο παιδιά. Θα πρέπει να πληρώνω παραπάνω φόρους από αυτόν που έχει ένα ή κανένα παιδί μιας και τα δικά μου "κοστίζουν" περισσότερο στο σχολικό σύστημα; Ή ας πούμε πως έχω και γω και ο γείτονας ένα παιδί. Του γείτονα σπάει το πόδι του (φτου φτου) και μένει σπίτι δύο μήνες. Στο τέλος της χρονιάς θα πρέπει να του κάνουν έκπτωση μιας και απασχόλησε λιγότερο τους δασκάλους; Η απάντηση νομίζω πως θα έπρεπε να είναι φανερή: όχι βέβαια. Το ίδιο θα έπρεπε να πληρώνουν όλοι, και τις ίδιες υπηρεσίες να παίρνουν όλοι. Επειδή όταν μιλάμε για κοινωνικές παροχές δε μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα ίδια κριτήρια που έχουμε όταν αποφασίζουμε αν το διπλό λουκάνικο πρέπει να είναι ακριβότερο από το μονό. Υγεία, παιδεία, δρόμοι και άλλα πολλά πράγματα == κοινωνικές παροχές. Τώρα, στην πράξη σε πολλά πράγματα υπάρχουν όντως διαφοροποιήσεις στην ταρίφα. Πολλές φορές μάλιστα αυτές παρουσιάζονται και με ένα ζαχαρωμένο κάλυμμα "δικαιοσύνης": η Cayenne έχει περισσότερα τέλη κυκλοφορίας από το Lada. Αυτό όμως ουσιαστικά δεν είναι μέτρο δικαιοσύνης, είναι μέτρο φοροεισπρακτικό. Άσχετα από το πώς μπορεί να μας το παρουσιάζουν. Αν θεωρούσαν ότι τους παίρνει να βάλουν στην ίδια πρόταση τα σχολεία των παιδιών με το πόσο φόρο πληρώνεις θα το είχαν κάνει ήδη, και θα έβγαινε πρώτος πρώτος ο καραγκιόζης ο Άδωνις να πει ότι "το κάνουμε για να ελαφρύνουμε αυτούς που δεν έχουν παιδιά και άδικα πληρώνουν". Θα δίνανε μαζί και ένα επίδομα του πέους σε χαμηλοεισοδηματίες πολύτεκνους για να λένε ότι είναι και κοινωνικά ευαίσθητοι and that would be that. Σ' αυτή την κοινωνία θα θέλατε να ζείτε εσείς και τα παιδιά σας; Κάποιοι απο σας μπορεί. Αλλά τουλάχιστον ας ξέρουμε τι πράγμα ευχόμαστε γιατί μπορεί στο τέλος και να το αποκτήσουμε. 5
hristozik Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 σκέφτηκε κανείς από τους διανοητικά καθυστερημένους του υπουργείου, ότι αν εγώ που κάνω 28000 χλμ τον χρόνο αποφασίσω να κάνω μόνο 10000 για να δώσω αντί για 240 που δίνω σήμερα, 300 θα κάψω 1.314 λιγότερα λίτρα βενζίνης. και εφόσον ο φόρος για το κράτος είναι πάνω από 1,1 ευρώ το λίτρο θα χάσει μόνο από εμένα 1.450 ευρώ. και αυτό για να κερδίσει 60 ευρώ σε τέλη? iq ραδικιού. τα στόκεμον ξαναχτυπούν. 4
j11h Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 σκέφτηκε κανείς από τους διανοητικά καθυστερημένους του υπουργείου, ότι αν εγώ που κάνω 28000 χλμ τον χρόνο αποφασίσω να κάνω μόνο 10000 για να δώσω αντί για 240 που δίνω σήμερα, 300 θα κάψω 1.314 λιγότερα λίτρα βενζίνης. και εφόσον ο φόρος για το κράτος είναι πάνω από 1,1 ευρώ το λίτρο θα χάσει μόνο από εμένα 1.450 ευρώ. και αυτό για να κερδίσει 60 ευρώ σε τέλη? iq ραδικιού. τα στόκεμον ξαναχτυπούν. Όχι απλά σκέφτηκαν αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη τα αυτοκίνητα τους και δεν θα μπορέσουν να περιορίσουν τα χιλιόμετρα.Και ποιοι είναι αυτοί;Μα φυσικά οι Έλληνες επαγγελματίες,αυτοί που υποτίθεται μειώνουν τα νούμερα τις ανεργίας και φέρνουν την ανάπτυξη. Και όλα αυτά τα χρόνια ξέρεις που τον έχουν γραμμένο τον Έλληνα επαγγελματία. ΥΓ: μην λες καλύτερα τίποτα για τον φόρο στα καύσιμα γιατί τελευταία δεν μπορούμε να ζεστάνουμε τις πισίνες μας... 1
Anezinos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Το μοναδικό καλό με αυτό είναι αν συμβεί κάποιο ατύχημα να βρουν σε ποιο χαντάκι έπεσε το αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες. Στο Ελλαντα είμαστε και αν δεν αλλάξει η νοοτροπία 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ;' δε πρόκειται να δουλέψει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα