Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να γίνω και λίγο μυστήριος...τα δεδομένα με τις θέσεις του gps από το αυτοκίνητο μου ποιος θα τα διαχειρίζεται;Ποιοι θα έχουν πρόσβαση να δουν που πάω και πότε;

Και μην μου πει κανείς την δικαιολογία περί smartphone...το κινητό μου το πετάω ότι ώρα θέλω,το αμάξι όμως...;

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτο το κρατος δεν προκειται να μαθει ποτε...

 

Ας καταφερει πρώτα να βαλει gps στα βυτιοφορα για το λαθρεμποριο καυσιμων και μετα ας δουμε και τα αυτοκινητα..

 

2012: κοινη υπουργικη αποφαση.

31/7/2013: καταληκτικη ημερομηνια εφαρμογής.

6/12/2013: "Αναβάλλεται για μία ακόμη φορά η τοποθέτηση συστημάτων GPS στα βυτιοφόρα, καθώς όπως πάντα την τελευταία στιγμή οι προτεινόμενες λύσεις αποδείχθηκε ότι ήταν απόλυτα προβληματικές."

  • Like 4
Δημοσ.

Τί άλλες βλακείες θα ακούσουμε.... Λες και είναι δύσκολο να βάλουν ένα μικρό ποσοστό στη βενζίνη ή να συνδέσουν τα χιλιόμετρα με τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ.

Δημοσ.

Αυτο το κρατος δεν προκειται να μαθει ποτε...

 

Ας καταφερει πρώτα να βαλει gps στα βυτιοφορα για το λαθρεμποριο καυσιμων και μετα ας δουμε και τα αυτοκινητα..

 

2012: κοινη υπουργικη αποφαση.

31/7/2013: καταληκτικη ημερομηνια εφαρμογής.

6/12/2013: "Αναβάλλεται για μία ακόμη φορά η τοποθέτηση συστημάτων GPS στα βυτιοφόρα, καθώς όπως πάντα την τελευταία στιγμή οι προτεινόμενες λύσεις αποδείχθηκε ότι ήταν απόλυτα προβληματικές."

 

Μα δεν τους νοιάζει. Αφού έχουν εξισώσει τους φόρους στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, δεν έχουν διαφυγόντα έσοδα. 

Δημοσ.

Μα δεν τους νοιάζει. Αφού έχουν εξισώσει τους φόρους στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης, δεν έχουν διαφυγόντα έσοδα. 

 

Το θεμα δεν ειναι αν τους νοιαζει η όχι.

Το θεμα ειναι, οτι για κατι συγκεκριμενο, προαποφασισμένο και σχετικα μικρης εκτασης (gps στα βυτιοφορα~30.00 οχηματα), δεν καταφεραν να βγαλουν ακρη...

 

Νομιζεις οτι θα τα καταφερουν στο να βαλουν gps σε όλα τα οχηματα της Ελλαδας?

 

 

(με άλλα λόγια υποστηριζω οτι δεν ειναι θεμα κινητρου, αλλα ειναι θεμα κακής οργανωσης/κακής λειτουργίας)

  • Like 1
Δημοσ.

αν τους χαρακτηρίσω αυθόρμητα όπως μου έρχεται στο μυαλό θα μου κόψετε το σχόλιο..
πάντως έχω αρχίσει να σκέφτομαι αρνητικά για την προσωπική τους υγιεινή,τον σεξουαλικό τους προσδιορισμό και την εν γένει ηθική της οικογένειάς τους...
και τέλος,τα άσχημα της Ολλανδίας να τα πάρουμε,
τα καλά(μισθοί,ΜΜΜ κλπ) να κάνουμε τα κορόιδα...
μωρέ πώς το έλεγε ο Ηλιόπουλος κάποτε;;
κάτω οι κλέφτες....

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι απλά σκέφτηκαν αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη τα αυτοκίνητα τους και δεν θα μπορέσουν να περιορίσουν τα χιλιόμετρα.Και ποιοι είναι αυτοί;Μα φυσικά οι Έλληνες επαγγελματίες,αυτοί που υποτίθεται μειώνουν τα νούμερα τις ανεργίας και φέρνουν την ανάπτυξη.

Και όλα αυτά τα χρόνια ξέρεις που τον έχουν γραμμένο τον Έλληνα επαγγελματία.

ΥΓ: μην λες καλύτερα τίποτα για τον φόρο στα καύσιμα γιατί τελευταία δεν μπορούμε να ζεστάνουμε τις πισίνες μας...

και για να προσθέσω κάτι σε αυτά που λέτε,γιατί έχετε δίκιο..εμείς,που επιβάλλεται να κάνουμε χιλιόμετρα γιατί ενώ μένουμε στην Αθήνα πρέπει μια φορά κάθε 15 μέρες να επισκεφτούμε τους γονείς ή παππούδες μας στην επαρχία για να τους κόψουμε ξύλα,να τους πάμε πράγματα για το σπίτι κλπ επειδή ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα να βρουν αλλιώς κι επειδή,κρίμα είναι να πάνε από το κρύο το 2014,πώς θα τα πληρώσουμε;;

δηλαδή,κάνω χιλιόμετρα,βγάζεις ένα σωρό λεφτά από τη βενζίνη και τα διόδια για δρόμους καρμανιόλες,θέλεις και να με πεθάνεις με τα τέλη...

τελικά όλους τους "έξυπνους" στο οικονομικών ή στο μεταφορών τους βάλαμε..

είσαι και λεβέντης,είσαι και ... που λέγανε κάποτε για το γνωστό πολιτικό Λεβέντη...

  • Like 1
Δημοσ.

Να πληρωσω περισσοτερα οκ.. Αν κ εχω 1350 κ.εκ.=135 ε αλλα ας κανουν δρομους.. Γιατι εκει εχει δρομους.. Ας αποκτησουμε τις βασεις πρωτα και μετα ας πληρωσουμε!! Ελεος!!!

Δημοσ.

Μας έχουν ρημάξει στους φόρους και στο ΙΧ έχουν βάλει τα πάντα από καύσιμο μέχρι τέλη, νισάφι πια..το παραμύθι πρέπει να τελειώσει...

Δημοσ.

Τα κυβικά τι σχεση έχουν με τα τέλη κυκλιοφορίας ????

Διαφέρουν τα 10.000 χλμ που θα κάνει ένα αυτοκίνητο των1200 κε απο τα 10.000 χλμ που θα κάνει ένα αυτοκίνητο 2500 κε  ???

Οχι βέβαια!!!!!!!!!!

Μιλάμε για τέλη κυκλοφορίας, για την εισφορά μας δηλαδη σε σχέση πάντα με την χρήση του αυτοκινήτου στην κυκλοφοριακή ροή της επικράτειας. Αν ενας κανει 3000χλμ με οχημα 2500 κε δεν θα πρέπει να πληρώσει λιγότερα απο ένα που έχει κάνει 5000 χλμ με οχημα 1000 κε?????

Και βέβαι ναι ειναι η απάντηση.

 

Η απάντηση είναι όχι. Με αυτή τη λογική, ένας χρόνια ασθενής ή κάποιος ηλικιωμένος θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα για μια εξέταση από γιατρό επειδή "χρησιμοποιεί περισσότερο" το σύστημα υγείας της χώρας.

Η λογική των τελών κυκλοφορίας σε σχέση με τα κυβικά έχουν να κάνουν με την "πολυτέλεια" του οχήματος (οκ, δεν είναι βέβαια ακριβής τρόπος υπολογισμού, πιθανόν να μπορεί να βελτιωθεί). Ουσιαστικά, τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας σε κάποιον που κυκλοφορεί μια 3λιτρη BMW είναι ένα είδος "τιμωρίας" για το ότι έχει ακριβό αυτοκίνητο, και θεωρείται πως έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει περισσότερα σε φόρους από κάποιον που έχει ένα χιλιαράκι fiat, ανεξάρτητα με το πόσα χιλιόμετρα κάνει ο καθένας (στο κάτω κάτω, τα ποσοστά τους στα χιλιόμετρα τα πληρώνουν και οι δυο μέσω του φόρου στα καύσιμα). Δίκαιο ή όχι, εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις.

  • Like 2
Δημοσ.

περιμένω να ακουσω για ερευνα που θελει πινακιδες, τελη, σημα & φυσικα ασφαλεια στα ποδηλατα - γιατι και οι ποδηλατες σιγα σιγα πληθαίνουν.

κατα τα αλλα το σχολιο περι gps στα φορτηγα με καυσιμα μας καλυψε οτι δεν προκετε να γινει για τα επομενα 10-15 χρονια.

Δημοσ.

διαφορα με την Ολλανδια ειναι

έχουν και γ@@ δρομους

έχουν και γ@@@ μισθούς

 

ενώ εδώ ένα τέτοιο μέτρο θα ξεκάνει όλους τους μικρούς και μεσαίους επαγγελματίες και θα περιορίσει για τα καλά τους περισσότερους ιδιώτες......

 

όταν το οικονομικό υπόβαθρο είναι κάτω από της βουλγαριας..... πρέπει να έχουμε φόρους νόμους κλπ καταλλήλους για αυτό το επίπεδο.........

 

και όχι να έχουμε μισθούς κάτω από της βουλαγριας και όλα τα υπόλοιπα σαν της ολλανδιας κλπ

είναι σαν να σε στήνουν στον τοίχο και να σε εκτελούν

  • Like 2
Δημοσ.

Η απάντηση είναι όχι. Με αυτή τη λογική, ένας χρόνια ασθενής ή κάποιος ηλικιωμένος θα πρέπει να πληρώνει περισσότερα για μια εξέταση από γιατρό επειδή "χρησιμοποιεί περισσότερο" το σύστημα υγείας της χώρας.

Η λογική των τελών κυκλοφορίας σε σχέση με τα κυβικά έχουν να κάνουν με την "πολυτέλεια" του οχήματος (οκ, δεν είναι βέβαια ακριβής τρόπος υπολογισμού, πιθανόν να μπορεί να βελτιωθεί). Ουσιαστικά, τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας σε κάποιον που κυκλοφορεί μια 3λιτρη BMW είναι ένα είδος "τιμωρίας" για το ότι έχει ακριβό αυτοκίνητο, και θεωρείται πως έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει περισσότερα σε φόρους από κάποιον που έχει ένα χιλιαράκι fiat, ανεξάρτητα με το πόσα χιλιόμετρα κάνει ο καθένας (στο κάτω κάτω, τα ποσοστά τους στα χιλιόμετρα τα πληρώνουν και οι δυο μέσω του φόρου στα καύσιμα). Δίκαιο ή όχι, εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις.

δεν είναι ακριβώς "τιμωρία",είναι αναλογικότητα των φόρων..

πχ τις ίδιες μισθολογικές κρατήσεις έχω εγώ που δεν πήγα σε γιατρό πέρυσι,με κάποιον που πήγε 20 φορές..το ίδιο πληρώνουμε και για την παιδεία,ανεξάρτητα από το αν έχουμε παιδιά ή όχι..κι αυτός είναι σίγουρα πιο δίκαιος τρόπος υπολογισμού..φαντάσου σε κάποιον με 2 ή 3 παιδιά,αλλά με μισθό 500 ευρώ όπως ο δικός μου να ζητούσαν σαν "τεκμήριο" παιδείας ή υγείας να πληρώνει έξτρα 100 ευρώ για κάθε παιδί..ή έστω να του έλεγαν να πληρώνει 10 ευρώ για κάθε φορά..

με τον τρόπο που το βλέπει το υπουργείο κάθε έννοια λογικής απλά χάνεται...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...