zanskou Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, το ελληνικό Υπουργείο Οικονομικών εξετάζει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας.Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο βέβαια, είναι 0,03 ευρώ κατι που με απλά λόγια σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ. Αξίζει ωστόσο να σημειώσουμε πως ακόμη και στην Ολλανδία παρά το γεγονός ότι αυτό το μέτρο έχει ήδη ψηφιστεί, μέχρι στιγμής δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή, ενώ αποτελεί και ένα έμμεσο κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Site: ΣΚΑΙ
Δημοφιλής ανάρτηση Poulotreliths Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Θελουν και υψηλες τεχνολογιες στο Υπ.Οικ. Εδω ακομα εχουνε Η/Υ με δισκετες και Pentium 2 53
Sapadak Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Καλά δε το βλέπω, αλλα δε τους φτάνουν τα κινητά μας για να ξέρουν τη κάθε μας κινηση?? Τα θέλουν και απο gps? 5
zeremefico Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πολυυυυυ καλό μέτρο, αν εισάγεις GPS. 5
Fotis13 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δεν προκειται να γινει αυτο το κοστος ειναι πολυ υψηλο . 5
Δημοφιλής ανάρτηση karhariasgr Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 μονο στην ολλανδία έχει κάθε 3 λεπτά μετρό/λεοφορείο/τραμ/αστικό από το σαλόνι σου μεχρι την τουαλέτα και ξανά πίσω. σε μας έχει κάθε μια ώρα (πάνω κάτω), σταματάει εκεί που το βολεύει, ξεκινάει από εκεί που το βολεύει και αν το χάσεις έχει μετά από μια ώρα πάλι 44
terry308 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Αν γίνει από 124€ θα πρέπει να πληρώσω περίπου 510€ μιας και κάνω περίπου 27,000 χιλιόμετρα / χρόνο 13
Δημοφιλής ανάρτηση papahlamidas Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Εμένα μου μυρίζει μίζα το όλο πράγμα... 42
firegarden Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Αν το αμαξι που κανει 10.000 χλμ το χρονο ειναι μεχρι 1350 κυβικα, τοτε μιλαμε ουσιαστικα για τριπλασιασμο των τελων κυκλοφοριας. Απεναντιας, αν το αμαξι ειναι 2000 κυβικα, τοτε μιλαμε για εκπτωση πανω απο 50%. Για μια ακομα φορα, το κρατος συνειδητα παιρνει αδικα μετρα εναντιον των μικρομεσαιων πολιτων.Το μονο που με παρηγορει ειναι οτι το εγχειρημα ειναι αρκετα δυσκολο για τα ελληνικα δεδομενα και δεν προκειται να εφαρμοστει, τουλαχιστον στο αμεσο μελλον 23
jogatore Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Ολο εξυπναδες ειναι εκει στο υπουργειο. 3
dchatz Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Πανε καλά; γίνονται αυτά τα πράγματα; Ανακοινώσεις μπαρούφες σαν το wifi σε όλη την επικράτεια. Εδώ γελάγαμε με το wifi σε όλη την επικράτεια που είναι και πιο εύκολο. <<Ελληνάρας mode on>>. Εγώ θα καλύψω τον δέκτη με αλουμινόχαρτο ώστε να μη πιάνει σήμα και να κινούμαι τζάμπα. 21
Tomahawk Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Παράλογη "χρέωση" ειδικα τη στιγμη που εαν κάποιος δουλεύει εκτός κέντρου και χρησιμοποιει το αυτοκίνητο του κανει άνετα 10.000 χλμ μέσα σε ενα χρονο για πηγαινε-ελα στην εργασία του οποτε εφόσον αυτό είναι και το μονο όχημα θα γράφει αλλά 5-10.000 μέσα στο χρονο για καθημερινή μετακίνηση. Και μιλάμε για ενα όχημα που πιθανως θα πλήρωνε τελη απο 240€ και κάτω. Όπως γράφει και ο καρχαρίας απο πανω κι εγώ στη Δανία έβλεπα με το ζόρι 1-2 αμάξια στο δρόμο (και μιλάμε για λεωφορους κλπ) και όλοι εξυπηρετούνταν άψογα απο τα ΜΜΜ. 2
Zandim Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 προφανως και δεν προκειται να εφαρμοστει ποτε και πουθενα αυτο το μετρο γιατι ειναι ευκολο να "κοροιδεψουμε" το gps. (λεγε με gps jammer ) απορω δηλαδη, ειναι και site τεχνολογιας εδω μεσα, θα πρεπε να παει το μυαλο μας οτι δεν ειναι ειδηση κι ας το δημοσιευσαν τα νεα και ο σκαι... τα τελη κυκλοφοριας εχουν χαρακτηρα ανταποδοτικου τελους, και τα πληρωνουμε ωστε να μπορουμε να χρησιμοποιουμε τους δρομους. Υποτιθεται οτι τα εσοδα απο τα τελη χρησιμοποιουνται και για την συντηρηση και κατασκευη του οδικου δικτυου. Για μενα το πιο σωστο θα ηταν να ενσωματωθουν στην τιμη των καυσιμων. Οσο το κινεις το αυτοκινητο τοσο περισσοτερο χρησιμοποιεις το οδικο δικτυο, αρα και μεσω του φορου στη βενζινη εισπρατωντα τα αναλογα τελη. Δε μπορει να εχεις αμαξι 2000κυβικα και να πληρωνεις 800€ τελη ενω του κανεις 5000χλμ το χρονο και ο αλλος με το 1800κκ να κανει 25000χλμ το χρονο και να πληρωνει 300€ για τελη. Ειναι μερικως διαβλητο και σε αυτη την περιπτωση λογω των λαθραιων καυσιμων ομως ειναι πολυ μικροτερος ο βαθμος αυτος. Και φυσικα το θεατρο του παραλογου με τις περιεργες νομοθεσιες θα συνεχιζεται.. Ξαφνικα για να τονωσουν την αγορα το πηγαν βασει εκπομπων ρυπων, και τωρα που οι κατασκευαστες δειχνουν ακομα λιγοτερους ρυπους θα κατεβσουν το οριο στα 90γρ... απ οπου να το πιασουμε το θεμα βρωμαει στην ελλαδα δυστυχως. 9
GiannisWalker Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Έχει να πέσει μίζα για τις εγκαταστάσεις (gps και κτλ) και στην συνέχεια θα πέσει φόρους στο χιλιόμετρο.Ένα ακόμα αποτυχημένο μέτρο (αν γίνει).Να δω πότε θα γίνει κάτι με λογική και σωστή σκέψη σε αυτή την χώρα. 3
kukukali Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Εμείς πόσα πρέπει να τους χρεώνουμε για κάθε βλακεία που λένε; 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα