Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους...

Έφτασε επιτέλους η ώρα να αγοράσω  ένα καλό ζευγάρι ακουστικών, μιας  κι έχω κάτι  sony  των 20  eur τα οποία μου κάνουν κολπάκια, όπως και τα περισσότερα φθηνά που έχω πάρει...

Το πρόβλημά μου είναι οτι είμαι άσχετος, καθώς,  όταν είναι για ακουστικά δεν ξέρω τί να κοιτάξω, μιας και δε γνωρίζω ποιά είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που  κάνουν ένα ζευγάρι καλύτερο απο ένα άλλο...

Διαθέτω έως και 120  eur , η χρήση τους θα είναι, μουσική, μουσική και μουσική... (ξέχασα, τα θέλω και για μουσική)

Διάβασα τα καλύτερα για  senheiser  και AKG,  αλλα μέχρι  εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου,

Πάνω απο όλα με ενδιαφέρει η ποιότητα κατασκευής κι η ποιότητα ήχου και μιας και θα τα χρησιμοποιώ στο σπίτι κυρίως και   δεν φημίζομαι για τις ικανότητές μου στο  DJing  μάλλον κοιτάω για ανοιχτού, ημιανοιχτού τύπου"χωρίς να είμαι σίγουρος ακριβώς σε τί διαφέρουν με τα κλειστού τύπου, αλλα έχοντας την αίσθηση οτι  τα τελευταία έχουν το αβαντάζ της ηχομόνοσης".

Ευχαριστώ όποιον μου δώσειι τα φώτα του, ώστε  να αποκτήσω κάτι πραγματικά καλό για τα χρήματα που διαθέτω...

Δημοσ.

Καλα ακουσες για τα akg και τα senheiser.Εγω θα σου προτεινω τα AKG 142hd ειναι ημιανοιχτού τύπου.Ο ηχος του ειναι παρα πολυ καλος.Δεν εχουν τα τρομερα μπασα οπως τα dj headphones.Το μπασο του ειναι αισθητο.Επισης με τα συγκεκριμενα δεν θα χρειαστεις καποια προενισχυση  απο καποιον headphone amplifire.Η τιμη τους ειναι καπου στα 85 ευρω.Οσον αφορα την ποιοτητα το λεει η μαρκα AKG. :)

• Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ φίλε,  τα κοιτάω τώρα, ημιανοιχτού τύπου νομίζω είναι ιδανικό, κάτι τέτοιο θέλω μάλλον  thnx...

Δημοσ.

Από εμένα τα audio technica ath-m30 δεν χρειάζεται να ξηλωθεις για ακουστικά ειδικά αν δεν είσαι απαιτητικός χρήστης και εδώ πρόκειται για εξαιρετικά ακουστικά...ψάξε reviews στο net θα βρεις πολλά.

• Like 1
Δημοσ.