Επισκέπτης Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δεν καταλαβα ακομα τι δεν σου αρεσε στην ιστορια του infinite εκτος του οτι μαλλον το παιχνιδι(και τετοια παιχνιδια γενικα) δεν ειναι του γουστου σου, το TLOU μια απλη κλισε ιστοριουλα ειναι με καπως ενδιαφέρον χαρακτηρες δεν την συγκρινω καν εγω με τα bioshock. The Last of Us wins WGA's Outstanding Achievement in Writing for Video Games http://www.polygon.com/2014/2/3/5373248/the-last-of-us-wins-wgas-outstanding-achievement-in-writing-for-video Writer Neil Druckmann won the Writers Guild of America's Outstanding Achievement in Writing for Video Games over the weekend for his work on Naughty Dog's The Last of Us. Φρεσκο σχετικα. Το να βαλει καποιος σε ενα παιχνιδι φρου φρου και αρωματα,ανατροπες που ολοι περιμενουν για να φωναξουν ''εντυπωσιαστηκα'',φανταχτερο στορυ(οχι καλο) κ.α , δεν δινει παντα ως αποτελεσμα καλη ιστορια-γραψιμο. Μια απλη ιστοριουλα χωρις την σαλτσα εντυπωσιασμου μπορει να καταφερει να εντυπωσιασει περισσοτερο. Τωρα το αν το ευχαριστιεται καποιος ενα παιχνιδι ή οχι ,ειναι αλλο θεμα.Εγω πιθανοτατα θα ευχαριστηθω το infinite και θα προσπερασω τα θεματα για τα οποια μιλαει ο Vole,οπως εκανα και με το heavy Rain.
ultralisk Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης του Bioshock με το TLOU...μία τα συνεχόμενα και άπειρα waves εχθρών, μία η ότι να'ναι εισαγωγή του παιχνιδιού στην δράση (έγινε internet joke)... απλά όχι 2
p3tran Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 για μενα απο τα πιο καλα games της χρονιας. σε θεμα art, μουσικης, ατμοσφαιρας, χρωματικης παλετας κλπ με ικανοποιησε και με το παραπανω. το επαιξα στο pc τερμα ολα. δεν το εχω δει καν στις παλιες κονσολες. ισως μερος απο την ατμοσφαιρα που τοσο μου αρεσε να μην περναει σωστα εκει. να πω και την αμαρτια μου, μετα που τελειωσα το παιχνιδι, επιτηδες δεν εχω ακουμπησει κανενα dlc, μηδεν. τα αφηνω καβατζα για καποια στιγμη που θα γουσταρω συγκεκριμενα...
Vole Maulder Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 p3tran, κι εγώ σε PC σε high το έπαιξα, δεν ήταν αυτό το θέμα. Και ούτε θα ήταν αυτό το θέμα, ακόμα κι αν το είχα παίξει σε κονσόλα. Επίσης, PDS, τα προβλήματα του Infinite δεν έχουν καμία σχέση με το Heavy Rain. Ο Cage είναι κακός scriptwriter απλώς, οι ιδέες του είναι μια χαρά. Λέει κάτι συγκεκριμένο και με συνοχή αν προσπεράσεις τις χαζομάρες του. Ο λόγος που είμαι τόσο αυστηρός μαζί του είναι πως θα μπορούσε να βγάζει πολύ καλά παιχνίδια αν έπαιρνε έναν editor να τον βαράει στο κεφάλι με μια εφημερίδα όποτε έγραφε βλακείες για να βάλει σάλτσες Το πρόβλημα του Infinite δεν είναι οι σάλτσες. Είναι ότι δεν έχει τίποτα από κάτω από αυτές. Και μια χαρά μου αρέσουν τα fps games. Ούτε ζήτημα genre είναι ούτε γούστων. Θα περίμενα πως θα ήταν ξεκάθαρο μετά από 2χιλιάδες πόσα posts ότι μπορώ να ξεχωρίσω το προσωπικό μου γούστο από την κριτική του design και του narrative ενός παιχνιδιού. Μου αρέσουν και παιχνίδια που τα θεωρώ κακά, όπως υπάρχουν και παιχνίδια που θεωρώ πολύ καλά και σημαντικά και δε μου αρέσουν καθόλου. Μακάρι να μπορούσε να γίνει διάολογος επί της ουσίας αντί όταν διαφωνεί κάποιος ή εκφράζει μια άποψη που μοιάζει αιρετική (με την έννοια ότι δε συμφωνεί με το Metacritic ή με την πλειοψηφεία του Insomnia) να ανάγεται σε θέμα γούστου ή αδυναμία κατανόησης του βάθους του Bioshock (λωλ). Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως έτσι λειτουργούν και οι περισσότεροι "κριτικοί βιντεοπαιχνιδιών" (μου άρεσε, άρα είναι 10άρι, και αν κάτι πάρει 8 το έχουν "θάψει"), οπότε τέτοιοι διάλογοι είναι χωμένοι σε blogs που μόνο με link βρίσκεις ή σε podcasts όταν συζητούν τις κυκλοφορίες της χρονιάς μισό χρόνο και βάλε μετά, τα οποία οι περισσότεροι δεν ακούν για να δουν ότι αυτός ο διάλογος υπάρχει όταν φύγει το αρχικό hype (και όταν η κριτική δε θα επηρεάσει τις πωλήσεις και τα κέρδη του παιχνιδιού).
ADHD Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Τι εννοεις δεν ειχε τιποτα κατω απο τις σαλτσες?? Εγω ειδα οτι μεσα απο τα γεγονοτα του παιχνιδιου θίγει αρκετα σοβαρα ζητήματα(φυσικα αυτο μπορει να μην αρεσει σε ολους) και η ιστορια του δεν ειναι μονο το twist στο τελος. Ειδικα αν κανεις δευτερο playthrough γνωριζοντας τι συνεβη θα παρατηρήσεις παρα πολλα πραγματα που δε καταλαβες την πρωτη φορα.
Vole Maulder Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Και τι κάνει με τα θέματα που θίγει; Ποιος είναι ο σχολιασμός του;
ADHD Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Και τι κάνει με τα θέματα που θίγει; Ποιος είναι ο σχολιασμός του; Εντάξει δεν ειναι ντοκιμαντέρ να τα σχολιασει αρκετα παιχνιδι ειναι, απλα μου αρεσε που τα θιγει και το ολο θεμα το οποιο για μενα περιστρεφεται γυρω απο Την λυτρωση του Booker στο τελος οχι μεσα απο τη μορφη "συγχωρεσης" απο την εκκλησια και το θεο αλλα πραξης(αφηνει την Elizabeth να τον πνιξει για να μη γινει Comstock) και στην ουσια μια μορφη συγχώρεσης απο την κορη του για ολα αυτα που εχει κανει.. Τουλαχιστον ετσι το κατάλαβα εγω το παιχνιδι και λιγοτερο ασχολήθηκα με το τι και πως εγινε και αν βγαζει νοημα.
Vole Maulder Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δε χρειάζεται να είναι ντοκιμαντέρ κάτι για να έχει να πει κάτι για τα θέματα που θίγει. Αν είναι να μην τα αξιοποιήσει για κάτι άλλο πέρα από εντυπωσιασμό δεν τα θίγει, τα εκμεταλλεύεται. Κι όπως πολύ σωστά λες στο spoiler, όλα αυτά τα "θέματα" είναι σάλτσα για το twist που ετοιμάζει τόσες ώρες για το τελευταίο μισάωρο του παιχνιδιού. Οπου όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία επειδή το μόνο που έχει σημασία είναι να εντυπωσιάσει. Ολα για την πλοκή και το twist, τίποτα παραπάνω. Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, για να μπορούν να παρακολουθήσουν και τη συζήτηση οι δύο, τουλάχιστον, που δεν το έχουν τελειώσει ακόμα σε αυτό το νήμα, υπάρχουν κάποια θέματα που λόγω ιστορίας έχουν πολύ μεγάλο βάρος. Ισως όχι για την Ελλάδα, αλλά παραέξω έχουν πολύ, ειδικά στις ΗΠΑ, όπου και φτιάχτηκε κι όπου είναι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού του. Αυτά τα θέματα αν είναι να τα θίξεις πρέπει να κάνεις κάτι με αυτά πέρα από το να χρησιμοποιήσεις ως χαλί όπου το μόνο σχόλιο που μπορεί να διαφανεί είναι το "ε τα άκρα είναι κακά, έτσι δεν είναι;" Ελπίζω να καταλαβαίνεις σε ποια φάση του παιχνιδιού αναφέρομαι και σε ποιον χαρακτήρα (γυναίκα είναι) που τον πάει σε ένα άκρο που μόνο γελοίο μπορείς να το πεις για χάριν φτηνού εντυπωσιασμού και για να έχει μια βολική δικαιολογία να σου βγάλει νέους εχθρούς να σκοτώσεις. Και πέρα από αυτά, υπάρχουν κι άλλα, πιο προσγειωμένα, προβλήματα στο narrative. Εχουν μπει πράγματα που δε βγάζουν νόημα στον κόσμο του Infinite ως brand service, επειδή φέρει το όνομα Bioshock και μόνο. Τα powers, ας πούμε - ξεχνάω και πώς τα λένε σε αυτό - δε στέκουν μες στο παιχνίδι. Επρεπε όμως να υπάρχουν επειδή το πρώτο Bioshock είχε plasmids κι έπρεπε κι αυτό, ως Bioshock, να έχει τα ίδια. Τα plasmids όμως έστεκαν στο πρώτο. Υπήρχαν παντού. Δε στεκόσουν ποτέ να αναρωτηθείς "για κάτσε, αφού τα πουλάνε σε περίπτερα και τα διαφημίζουν γιατί τα έχω μόνο εγώ;" Τέλος, για να σε προλάβω, το "παιχνίδι είναι" δε σημαίνει τίποτα. Είναι φτηνή δικαιολογία. Ναι, παιχνίδι είναι, αυτό δεν είναι ελαφρυντικό όταν καταπιάνεται με αυτά που καταπιάνεται, όταν υποτίθεται ότι απευθύνεται σε ενήλικους κι όταν όλοι του βάζουν 10 σαν να είναι το μεγάλο αριστούργημα της γενιάς του. Να ήταν και κάνα καλό shooter τουλάχιστον να έλεγα πάει στο διάολο, κάποιοι έμειναν μόνο σε αυτό, το δέχομαι. Αλλά ούτε αυτό είναι. Τα όπλα δεν έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους που να σε κάνει να χρησιμοποιήσεις διαφορετικά για κάθε εχθρό, οι εχθροί είναι ελάχιστοι σε ποικιλία, οι δυνάμεις οι μισές είναι άχρηστες/αχρείαστες, η φανταστική δύναμη της Ελίζαμπεθ περιορίζεται στο να σου βγάζει πυρομαχικά και γάντζους, σκοτώνεις άπειρο κόσμο, ψάχνεις σε όλα τα σκουπίδια να φας και μες στο μακελειό σου πετάει κι ένα Disney σκηνικό-τραγουδάκι, έτσι, για ένα διάλειμμα πριν συνεχίσεις να σκοτώνεις και να αποκεφαλίζεις κατά δεκάδες τους ανθρώπους. Και τι έχει να πει για όλα αυτά ο Λεβίν δια στόματος Ελίζαμπεθ; "Μα τώρα δεν είσαι κι εσύ κακός που τα κάνεις αυτά;" Και ένα λεπτό μετά "πάρε σφαίρες, άντρα μου, να σκοτώσεις όποιον βλέπεις". Η λίγη σοβαρότητα πια! Rant over
Tilemaxx Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Tελείωσα το παιχνίδι πρίν λίγο. Σίγουρα ενήλικο story, το μεταφυσικό space/time plot γενικά μου αρέσει, αν και θεωρώ οτι ήταν αρκετά undeveloped σε ορισμένα σημεία και το να κάτσει κανείς να μαζέψει voxphones για να βρεί μια άκρη δεν ήταν ενδεδειγμένο κατά την γνώμη μου, απο την στιγμή που με ένα επεξηγηματικό sequence θα μπορούσαν να εξηγηθούν καλύτερα κάποια πράγματα, ή τουλάχιστον να έμπαιναν κάποιες επιλογές ανάλογα με τις οποίες έκανε ο παίκτης, να προχωρούσε το σενάριο. Είναι κρίμα να δημιουργούνται plot holes και οι περισσότεροι (όπως και εγώ) να τρέχουν εδώ και εκεί για να καταλάβουν το τι πραγματικά έγινε στο τέλος, αν και είχα ψυλλιαστεί τι παίζει. Που δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερα πολύπλοκο, αλλά το παιχνίδι θα μπορούσε να σε προϊδεάσει καλύτερα.Θεωρώ οτι τέτοιου είδους σενάρια είναι καταδικασμένα σε plot holes, βλέπε Inception όπου γεννούν αμέτρητες συζητήσεις επι συζητήσεων, με πολλαπλές εξηγήσεις η κάθε μια, όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο σενάριο. Αυτό πιστεύω θέλουν να πετύχουν στο τέλος οι δημιουργοί, και αυτό πετυχαίνουν.Πάντως αν κάτι έμαθα απ' το story του Infinite, είναι οτι οι μαλακίες σε αυτή τη ζωή πληρώνονται (ή μήπως όχι); Απο θέμα gameplay είναι ότι είχα πεί στο αρχικό πόστ, αρκετά απλοϊκό με σχεδόν ανύπαρκο Α.Ι και ποικιλία εχθρών. 2-3 χρήσιμα vigors και 2-3 ισχυρά όπλα με τα υπόλοιπα να είναι απλώς λίγο ή πολύ διακοσμητικά, όπως και ουσιαστικά και η Elizabeth. (Εδώ βλέπουμε την τεράστια διαφορά που είχε το Α.Ι της Ellie, μέρα με νύχτα).Τέλοσπάντων, πολύ καλό στόρυ, μέτριο gameplay, παρ' όλα αυτά το όλο game έχει καλές προθέσεις γενικά οπότε εν τέλει θα του βάλω ένα 8/10.Ότι θέλετε απο 'δω και πέρα πείτε μου να το συζητήσουμε.
Alex21121988 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Παιξε το burrial at sea episode 1 και τωρα βγαινει και το episode 2 που ειναι και το τελευταιο και γενικα μαλλον δεν θα ξαναδουμε bioshock μιας και η εταιρεια εκλεισε.Τουλαχιστον να δουμε που καταληγει η ιστορια.
Vole Maulder Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Χαχ, σιγά που δε θα ξαναδούμε Bioshock Τα plot holes, πάντως, είναι το λιγότερο από τα προβλήματα του Infinite. Απλώς εδώ γίνονται έντονα λόγω του τρόπου που πάει να τα κλείσει. Το Inception, ας πούμε, τα ξεπέρασε - κατά τη γνώμη μου πάντα - έχοντας ένα πολύ δυνατό - και με συνοχή - συναισθηματικό ταξίδι του κεντρικού χαρακτήρα ως τον πυρήνα του. Υπήρχε κάτι πολύ δυνατό κάτω από τις σάλτσες (οι οποίες, ομολογουμένως, ήταν υπερβολικές σε σημεία). Το Infinite μένει στο να πετύχει mind-fuck και δεν πάει βαθύτερα. Η πλάκα είναι πως το Inception παίζει να λειτουργούσε καλύτερα ως παιχνίδι απ' ό,τι ως ταινία
Votritis Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 To τελειωσα και εγω πριν απο μερικές μέρες ,πολύ πιο ρηχό gameplay απο τα προηγούμενα bioshock ,αυτες οι μεγάλες αρένες που συνήθως γινόταν οι μαχες μου θύμιζαν multiplayer παιχνίδι ,εντάξει για "δωρεαν" απο το plus καλό ηταν αλλά οχι κατι το φοβερο. 1
Typhonios Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δυστυχώς πάει και αυτή η εταιρία θρύλος....μας άφησε http://www.theverge.com/2014/2/18/5422846/bioshock-studio-irrational-games-closing
Tilemaxx Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Το πρόβλημα με την ιστορία είναι σαν να σπάει σε δύο κομμάτια, εντελώς ασύνδετα μεταξύ τους. Δεν χτίζει δηλαδή το τέλος, αλλά στο πετάει κατευθειάν στα μούτρα.
HolyMan Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2014 Δυστυχώς πάει και αυτή η εταιρία θρύλος....μας άφησε http://www.theverge.com/2014/2/18/5422846/bioshock-studio-irrational-games-closing μη στεναχωριεσαι τους πηρε η MS.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα