Haldol Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2016 Το δεύτερο, το να έχεις βενζίνη που έχει ΧΧ% αιθανόλη. Εκτός από την διαφορετική κατανάλωση. Στο ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα δεν είναι σχεδιασμένα για μεγάλο ποσοστό βιο-αιθανόλης. Η διαφορά από την Ε5 (που την καίνε πιο πολλά) στην Ε10 είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (+100%). Πέρα από τη χαμηλότερη απόδοση και μεγαλύτερη κατανάλωση, μπορεί να εμφανίσουν και προβλήματα (φαντάζομαι ξέρεις πόσο καλή σχέση έχουν τα πλαστικά και τα λάστιχα μαζί της, μιας και είσαι θαμώνας του sub-forum ). Εντάξει, κάποια οχήματα την παλεύουν με Ε10, κάποια είναι και flex-fuel (E85 ή και Ε100 που περιέχει και ΝΕΡΟ!). Αλλά ΠΟΣΑ είναι αυτά; Τα περισσότερα λειτουργούν χειρότερα από ότι με σκέτη βενζίνη. Δε ξέρω αν αφορά εμένα προσωπικά (δε το 'χω ψάξει για το αμάξι μου) αλλά όπως και να 'χει δε μ' αρέσει να μην υπάρχει κατάλληλο καύσιμο για μεγάλο μέρος των οχημάτων που κυκλοφορούν. Τι κι αν έχει ο άλλος αμάξι 20 ετών; Από τη στιγμή που επιτρέπεται η κυκλοφορία του πρέπει να υπάρχει και το αντίστοιχο καύσιμο, δε μπορείς να τον αναγκάσεις να χρησιμοποιεί κάτι που μπορεί να του προκαλέσει ακόμα και ζημιά! Αν είναι έτσι βγάλε ένα νόμο που να απαγορεύει οτιδήποτε κάτω από Euro5 ξέρω 'γω, να πετάξω και το δικό μου, να μη παίζουμε. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα