Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 31/1/2014 ξεκίνησε η ταλαιπωρία μου με την κάποτε ελληνική εταιρεία Angel light

Στην εν λόγο εταιρεία έχω πάνω απο 20 domains διαφόρων καταλήξεων και στις 31/1/2014 βάση των σχετικών email μου έληγε ενα σε .EU . 

Εξόφλησα κανονίκα την ανανέωση στις 31/1/2014 το πρωι και έλαβα το σχετικό τιμολόγιο ανανέωσης και έδω ξεκίνησε το προβλημά μου μαζί τους . 

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας βλέπω στο control panel τους οτι ενω έχει ανανεωθεί κανονικά για 1 έτος το status του είναι ληγμένο . 

Επίκοινωνώ κατευθείαν με την εταιρεία και με ενημερώνουν οτι καθηστέρησα την πληρωμή και θα έπρεπε να την έχω κάνει στις 30/1/2014 το αργότερο 31/1/2014 02:00 αφού το σύστημα λειτουργεί με βάση της Γερμανίας. 

Εκεί τα πέρνω και ρωτάω σε ποια απο την ειδοποιήση αναφέρει συγκεκριμένη ώρα και αφού όλα τα παραστατικά αναφέρουν πληρωμή στις 31/1/2014 και πλήρωσα στις 31/1/2014 τότε ποιο είναι το προβλημα και δεν ανανεώνεται ; 

Μου απαντάνε οτι το domain μπήκε σε καραντινα για 40 ημέρες και δεν μπορουν να κάνουν τίποτα πριν τις 40 ημέρες . 

Τους απαντάω οτι δεν μπορώ να το χάσω το domain και τι μπορουμε να κάνουμε ; και απαντάνε δώστε μας 40 ευρώ + 8,5 για την ανανέωση και τότε μπορουμε να σας το φτιάξουμε. 

Επείδη δεν είχα εμπειρία με .EU μπάινω στην eurid και διαβάζω οτι τα .eu domain μπορουν να ανανεωθούν ή και να μεταφερθουν κανονικά μέσα σε 40 ημέρες απο την μέρα λήξης τους στον ιδιοκτήτη τους χωρίς κάποια επιβάρυνση . Μιλάω και με άλλους καταχωρήτες και μου λένε τα ίδια . 

Ξανα μιλάω μαζί τους και μου λένε οτι η eurid και οι άλλοι καταχωρητές μου λένε μαλακιες και αυτοί ξερουν καλήτερα. 

Συμπέρασμα το domain μεταφέρθηκε κανονικά σε άλλον καταχωρητή στις 31/1/2014 μέσα σε 10 λεπτά .Μου κόστισε ολη η διαδικασία 9,9 ευρώ για μεταφορά και ανανέωση για ένα έτος και μετέφερα και τα υπόλοιπα domain μου . 

Συμπέρασμα : 

Είτε στην Angel light δεν ξέρουν τι τους γίνετε ποια , είτε δεν μπορούν να δουλέψουν με .eu domains είτε απλώς νομίζουν οτι όλοι έιμαστε ηλίθιοι και προσπαθούν να αρμέξουν 40 ευρώ με ηλίθια τεχνάσματα . 


Μπορεί να έχασα τον χρόνο μου μαζί τους άλλα αυτοί θα χάσουν πολλά περισσότερα ,τους πελάτες τους. 

Είμαστε πελάτες δεν είμαστε μ*****ς . 

υ.γ Όλη η αλληλογραφία με την Angel light καθώς και τα email και το τιμολογιο ανανέωσης υπάρχουν στην διάθεση κάθε αρμόδιου φορέα .

  • Like 3
Δημοσ.

Ευχαριστούμε για την προειδοποίηση, εγώ για καταχωρητή έχω επιλέξει παπάκι και δεν με έχει απογοητεύσει στο παραμικρό :)

Δημοσ.

<p>Ευχαριστούμε για την προειδοποίηση, εγώ για καταχωρητή έχω επιλέξει παπάκι και δεν με έχει απογοητεύσει στο παραμικρό :)</p>

 

Σε αυτούς πήγα και μέχρι στιγμής είμαι ΟΚ.

Δημοσ.

εγώ απλά να προσθέσω εδώ ότι τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν.

Τώρα βέβαια η συγκεκριμένη εταιρεία είναι foul, και θα έπρεπε να κάνει τα πάντα για να σε εξυπηρετήσει.

Εγώ στη θέση τους θα το έδινα δωρεάν.

 

Αλλά δε νομίζω ότι είναι και απατεώνες.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

εγώ απλά να προσθέσω εδώ ότι τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν.

Τώρα βέβαια η συγκεκριμένη εταιρεία είναι foul, και θα έπρεπε να κάνει τα πάντα για να σε εξυπηρετήσει.

Εγώ στη θέση τους θα το έδινα δωρεάν.

 

Αλλά δε νομίζω ότι είναι και απατεώνες.

Αν δεν είναι απατεώνες τότε είναι ψέυτες , γιατί έχω γραπτή τους απάντηση οτι δεν μπορώ να μεταφερθώ πριν τις 40 ημερες,  τα χρήματα που ζητάνε τους τα επιβάλει η eurid και πουθενα αλλού δεν θα βρώ κάτι διαφορετικό . Πουθενά δεν βρήκα κάτι τέτοιο στην eurid και βρήκα κάτι διαφορετικό σε άλλο καταχωρητή και μεταφέρθηκα σε άλλον καταχωρητή σε 10 λεπτά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...