Aspidas Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Nα απαιτησεις εκεινη την ωρα αντικατασταση DOA , φιλε μου , μη λεμε τα ιδια . Και για κανενα λογο να μην αποδεχτεις να το στειλουν στην ARVATO . Θα στο καταστρεψουν και στο τελος θα πληρωσεις κιολας. Σε περίπτωση που αρνούνται πεισματικά να το αλλάξουν τι κάνω;
stratos_21 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Αν ο ΟΤΕ για την συσκευη σου δινει DOA,παρε μαζι σου το manual που λεει για >2 πιξελς=ελλατωματικο. Ζητα ευγενικα να στο αλλαξουν,και αν αρνηθουν ζητα να μιλησεις με τον διευθ/ντη του καταστηματος.Αν αρνηθουν η αν δεν βγαλεις ακρη ουτε μαζι του,ενημερωσε τους(να το καταλαβουν ομως),οτι πας επι τοπου για καταγγελια στην Γ.Γ. Καταναλωτη.Αν δεις οτι εκεινη την στιγμη δεν κινητοποιουνται να στην αλλαξουν,ζητας το mail του διευθ/ντη του καταστηματος,φευγεις αμεσως και κανεις πραξη την απειλη σου,κοινοποιωντας το mail και στον ΟΤΕ,και στο εν λογω καταστημα. 1
N3k21 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Καλησπέρα! Αγόρασε ο αδερφός μου την Παρασκευή το xperia sp και παρατήρησα πως το κινητό έχει προβληματικά ή και καμμένα πίξελς! Τα 2 φαίνονται όταν το φόντο είναι μαύρο (είναι κάπως πράσινα) και τα άλλα 2 μοιάζουν σαν σκουπιδάκι μέσα στην οθόνη (πίσω από το πάνελ για να καταλάβετε) και είναι ορατά σε φωτεινά χρώματα (άσπρο, κίτρινο κτλ-το ένα απο αυτά θέλει καλό ματι να το δεις)! Τι κάνουμε παιδιά; Το πάμε στον ΟΤΕ (απο κει αγοραστηκε) για να το στείλουν για έλεγχο ή το στέλνουμε κατευθεία Αρβάτο; Κινητο μιας ημέρας και είναι κρίμα να μην μας δώσουν άλλο! Α, στο βιβλιο σημαντικών πληροφοριών που υπάρχει στη συσκευασία λέει ότι 2 προβληματικά πίξελς θεωρούνται αποδεκτά, άρα είναι υποχρεωμένοι μετά τον έλεγχο να μας δώσουν άλλο κινητό, σωστα; Αυτά τα "πράσινα" pixels αποτελούν δυστυχώς συχνό φαινόμενο στις LCD κινητών. Αν απαιτήσεις αντικατάσταση της συσκευής, καλού κακού ζήτα εξηγήσεις κυρίως για τα άλλα δύο που λες. Να ξέρεις πάντως πως πολλοί κατασκευαστές ακολουθούν περίεργη πολιτική όσον αφορά τέτοια προβλήματα στις οθόνες, αντικαθιστώντας συσκευές μόνο αν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός σκάρτων pixels. Η HTC π.χ. νομίζω αντικαθιστά συσκευές με πάνω από 10 προβληματικά pixels, ή 5 σε περίπτωση που αυτά εμφανίζονται κοντά το ένα στ' άλλο. Εσύ ζήτα αντικατάσταση κανονικά, αν ο ΟΤΕ όμως γνωρίζει την πολιτική εγγυήσεων της Sony, έχε υπόψιν πως πιθανόν θα σου κάνουν νερά...
Aspidas Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Αν ο ΟΤΕ για την συσκευη σου δινει DOA,παρε μαζι σου το manual που λεει για >2 πιξελς=ελλατωματικο. Ζητα ευγενικα να στο αλλαξουν,και αν αρνηθουν ζητα να μιλησεις με τον διευθ/ντη του καταστηματος.Αν αρνηθουν η αν δεν βγαλεις ακρη ουτε μαζι του,ενημερωσε τους(να το καταλαβουν ομως),οτι πας επι τοπου για καταγγελια στην Γ.Γ. Καταναλωτη.Αν δεις οτι εκεινη την στιγμη δεν κινητοποιουνται να στην αλλαξουν,ζητας το mail του διευθ/ντη του καταστηματος,φευγεις αμεσως και κανεις πραξη την απειλη σου,κοινοποιωντας το mail και στον ΟΤΕ,και στο εν λογω καταστημα. Αυτά τα "πράσινα" pixels αποτελούν δυστυχώς συχνό φαινόμενο στις LCD κινητών. Αν απαιτήσεις αντικατάσταση της συσκευής, καλού κακού ζήτα εξηγήσεις κυρίως για τα άλλα δύο που λες. Να ξέρεις πάντως πως πολλοί κατασκευαστές ακολουθούν περίεργη πολιτική όσον αφορά τέτοια προβλήματα στις οθόνες, αντικαθιστώντας συσκευές μόνο αν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός σκάρτων pixels. Η HTC π.χ. νομίζω αντικαθιστά συσκευές με πάνω από 10 προβληματικά pixels, ή 5 σε περίπτωση που αυτά εμφανίζονται κοντά το ένα στ' άλλο. Εσύ ζήτα αντικατάσταση κανονικά, αν ο ΟΤΕ όμως γνωρίζει την πολιτική εγγυήσεων της Sony, έχε υπόψιν πως πιθανόν θα σου κάνουν νερά... Έχετε δίκιο! Παίρνω το κινητό με το κουτί του και τα παρελκόμενα (και το φυλλάδιο που λεει για το όριο των καμμένων πιξελς στο χέρι) και πάω στο κατάστημα να απαιτήσω αντικατάσταση. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να μην χρειαστεί να τρέξω μακριά το θέμα! Σας ευχαριστώ πολύ!
stratos_21 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Καλη υπομονη,ελπιζω να μην χρειαστει! Και κατι ασχετο/σχετικο,δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπααρχουν επιχειρησεις που πουλανε πραγματα δινοντας επιλογη DOA,χωρις: α)Να εχουν(συμφωνα με τους ιδιους) στοκ ωστε να αντ/σουν την ελλατωματικη συσκευη β)Να εχουν τεχνικους(η εστω καποιν να μπορει να κρινει κατι τοσο απλο σαν τα dead pixels),και να πρεπει να το στειλουν στην εκαστοτε αντ/πεια.Για ποιο DOA μιλαμε αραγε? 1
Aspidas Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Τελικά τίποτα δεν έγινε. Μου εξήγησαν ότι το κατάστημα έχει εντολή να στέλνει Service την συσκευή και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα από εκεί μου δίνουν άλλο (απ'ότι μου είπαν συνήθως δεν αλλάζουν για 2-3 πίξελς και θα επιστραφεί χωρίς να επικσευαστεί-αντικατασταθεί). Πήρα το τηλέφωνο και έφυγα. Επικοινώνησα με την Sony και μου είπαν ότι είναι θέμα καταστήματος (αναλογα με το καταστημα) θα θα κάνει άμεση αντικατάσταση ή θα το στείλει Service. Μου πρότειναν να το πάω στο γερμανό αλλά ο γερμανός έχω την εντύπωση ότι τα στέλνει Αρβάτο (βασικά δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα με το προηγούμενο xperia L που τελικώς μου έκαναν αντικατάσταση αλλά φοβάμαι κι όλας με τόσα που διαβάζω εδώ μέσα).
Καρχαρίαςςς Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Τελικά τίποτα δεν έγινε. Μου εξήγησαν ότι το κατάστημα έχει εντολή να στέλνει Service την συσκευή και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα από εκεί μου δίνουν άλλο (απ'ότι μου είπαν συνήθως δεν αλλάζουν για 2-3 πίξελς και θα επιστραφεί χωρίς να επικσευαστεί-αντικατασταθεί). Πήρα το τηλέφωνο και έφυγα. Επικοινώνησα με την Sony και μου είπαν ότι είναι θέμα καταστήματος (αναλογα με το καταστημα) θα θα κάνει άμεση αντικατάσταση ή θα το στείλει Service. Μου πρότειναν να το πάω στο γερμανό αλλά ο γερμανός έχω την εντύπωση ότι τα στέλνει Αρβάτο (βασικά δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα με το προηγούμενο xperia L που τελικώς μου έκαναν αντικατάσταση αλλά φοβάμαι κι όλας με τόσα που διαβάζω εδώ μέσα). Εμενα μεσω γερμανου μου εχουν στειλει για σερβις πολλα σονυ, και ευτυχως κανενα προβλημα, βεβαια το παλικαρι που εχει το καταστημα στην πολη μου ειναι τιμιο παιδι και γνωριζομαστε και ειναι καλος στην εξυπηρετιση του... Δινουν και μια περιγραφη της καταστασης της συσκευης πριν την στειλουν καθως και την περνανε απο διαφορα τεστ και δεν τους δουλευουν απο την αρβατο.
Aspidas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Ένα παράδειγμα για να καταλάβετε καλύτερα για τι πράγμα μιλάω. Τα 2 πίξελς που είναι ορατά από μαύρο φόντο είναι κάπως έτσι ενώ το άλλο που είναι πολύ σπαστικό γιατί είναι περίπου στο κέντρο της οθόνης και μοιάζει με κοκκο σκόνης είναι κάπως έτσι (προβληματικό/καμμένο πίξελ δεν είναι αυτό;) και φαίνεται παντού (εκτός από μαύρο φυσικά). Τις εικόνες τις δανείστηκα από το google. Εμενα μεσω γερμανου μου εχουν στειλει για σερβις πολλα σονυ, και ευτυχως κανενα προβλημα, βεβαια το παλικαρι που εχει το καταστημα στην πολη μου ειναι τιμιο παιδι και γνωριζομαστε και ειναι καλος στην εξυπηρετιση του... Δινουν και μια περιγραφη της καταστασης της συσκευης πριν την στειλουν καθως και την περνανε απο διαφορα τεστ και δεν τους δουλευουν απο την αρβατο. Επειδή δεν κατάφερα τίποτα άλλο, το πήγα στον Γερμανό και το έστειλε στο service. Σε 10-12 εργάσιμες θα το έχω μου είπε και έγγραψε σε ένα χαρτί το πρόβλημα με λεπτομέριες. Πιστεύω αν δεν πάρω αντικατάσταση να πάρω μια επισκευασμένη λειτουργική συσκευή τουλάχιστον...!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα