Ziant Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Λοιπόν για αρχή η πρώτη φώτο είναι λάθος, για να δεις ποιος από τους δυο τα διαβάζει από το ιντερνέτ, στην φωτο που δείχνεις τα 2 rca βγάζουν τον ίδιο ήχο από ένα κανάλι… πάρε την σωστή… Sleeve = γείωση Όπως βλέπεις στην σωστή Φώτο, στο jack μπορείς να συνδέσεις 3 καλώδια, Ring/ Tip / Sleeve, το Ring + Sleeve = 1 κανάλι ήχου , Tip + Sleeve = 1 κανάλι ήχου. Όταν χρησιμοποιούμε την γείωση σε ένα καλώδιο το σήμα είναι unbalanced = αλείωση ήχου = παραμόρφωση. Balanced σήμα δεν μπορούμε να πάρουμε από κοινές κάρτες ήχου, θέλει ειδική/ακριβη κάρτα ήχου, γιαυτό είπα ότι το 99 % των καρτών που κυκλοφορούν δεν κάνουν για αναλογική οδήγηση τελικού ενισχυτή. Αλλά ακόμα και αν είχαμε μια κάρτα ήχου που θα μπορούσε να βγάλει balanced σήμα για κάθε κανάλι ξεχωριστά, ο ενισχυτής του Ts δεν δέχεται balanced σήμα, άρα ακόμα και η ειδική/ακριβη κάρτα ήχου δεν μας κάνει (το 1%), έτσι στην ουσία δεν μας κάνει ΚΑΜΙΑ κάρτα ήχου Δηλαδή άσχετα την συνδεσμολογία εσωτερικά του τελικού ενισχυτή, εμείς βάζουμε θόρυβο στο σύστημα, γιατί από την πηγή (ακα κάρτα ήχου), χρησιμοποιούμε την γείωση = παραμόρφωση. Η σωστή συνδεσμολογία όπως έχει πει ξανά, είναι από την κάρτα ήχου να πάμε ψηφιακά σε ένα προενισχυτή (δεν χρησιμοποιούμε γείωση), και από τον προενισχυτή στον τελικό αναλογικά. Έτσι δεν έχουμε θόρυβο από την πηγή, απλό είναι, αν δεν ξέρεις ρώτα να μάθεις Σε προκαλώ να ανοίξουμε 2 accounts σε 1 ελληνικό και σε 1 ξένο forum, να ακούσεις τις απαντήσεις στερεοφωνικά μπας και καταλάβεις την διάφορα… Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2014 από Ziant Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
graphist83 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δεν διάβασα κατι, έψαξα να βρω ενα σχηματικό να σου δείξω τα καλώδια. Για να τεκμηριωσω την απαντηση μου Στην ζωη μου αγαπητέ εχω φτιάξει τέτοια custom jack που θα βαριόσουν να τα μετρήσεις πριν σε πάρει ο ύπνος. Δεν χρειάζεται να διαβάσω κάτι τέτοιο που αποτελεί γνώση νηπίου ακόμα και για κάποιον ερασιτέχνη... By the way το σχηματικό πλην των ονομασιών, 3 καλώδια δείχνει.2 σήματα R-L και μια ΚΟΙΝΗ γείωση. Με την σωστή και καλα φώτο που παραθετεις, μονος σου, την δίκη σου μαλακία αναιρείς που είπες άνωθεν. Ρε θες να μας τρελάνεις η τρολαρεις και την βρίσκεις???? Καλή συνεχεία παίδες, εχω μεγαλώσει για να παίζω.... Δεν αντέχω.......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δεν έχει σχέση η συνδεσμολογία του τελικού ενισχυτή, με το φύσημα που θα εισάγεις στον τελικό από την πηγή. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα… Αν δώσω ψηφιακά από την κάρτα ήχου σε έναν προενισχυτή, και από τον προενισχυτή αναλογικά στον τελικό του Ts, θα έχω πολύ λιγότερο θόρυβο από ότι αν δώσω αναλογικά από την κάρτα ήχου στον ενισχυτή, και όλα αυτά λόγω unbalanced αναλογικού σήματος.… Απουσία «φυσήματος» επιτυγχάνεται αποκλειστικά και μόνο, όταν όλοι οι κρίκοι τής αλυσίδας είναι σε ψηφιακή μορφή (100% ψηφιακή ηχογράφηση, από τη δημιουργία τού master, μέχρι το cd που θα πάρεις στα χέρια σου ως τελικός καταναλωτής, με χρήση αποκλειστικά και μόνο ψηφιακών συσκευών και συνδέσεων) και αναπαραγωγή σε πλήρως ψηφιακά μέσα, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο. Το ότι τροφοδοτείς τον προενισχυτή με ψηφιακό σήμα, δε σημαίνει πρακτικά τίποτα, από τη στιγμή που αυτός το μετατρέπει σε αναλογικό και μ' αυτό τροφοδοτεί τον τελικό. Θα υπήρχε όντως κέρδος, αν είχαμε να κάνουμε με πλήρως ψηφιακό προενισχυτή, ο οποίος δέχεται σήμα από την ψηφιακή έξοδο τής πηγής στην ψηφιακή του είσοδο, το βγάζει επίσης σε ψηφιακή έξοδο και το στέλνει σε ψηφιακή είσοδο τού τελικού (και πάλι, μπαίνει στη μέση το πως έχει γραφτεί ή μουσική πληροφορία στο μέσο - αν π.χ. μιλάμε για c.d.) Με τον τρόπο που περιγράφεις, η πληροφορία φτάνει σε αναλογική μορφή στο στάδιο ενίσχυσης (τελικός), έχοντας μάλιστα υποστεί ακόμα μία μετατροπή (από ψηφιακή - υποθέτοντας ότι είναι όντως 100% ψηφιακή η ηχογράφηση - σε αναλογική μορφή μέσω τού προενισχυτή, με όλες τις συνέπειες που επιφέρει αυτό), την οποία θα αποφεύγαμε αν απλώς ...δεν είχαμε παρεμβάλει προενισχυτή. Αναλογική είναι η πληροφορία που τελικώς ακούς, τόσο με τη μία σύνδεση, όσο και με την άλλη. Με τον τρόπο που σου λέω εγώ όμως, την ακούς μέσα από λιγότερα στάδια μετατροπών, άρα - έστω και θεωρητικώς - σωστότερα. Για να τελειώνουμε κάποια στιγμή: Βγάλε από το τραπέζι τον όρο «ψηφιακή σύνδεση» (η οποία δεν είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση μηχανημάτων, όπως π.χ. δεν είναι στον τελικό τού t.s.) και θεώρησε ότι υπάρχουν διαθέσιμοι, μόνο αναλογικοί τρόποι σύνδεσης. Έχεις λοιπόν μια πηγή (κάρτα ήχου, c.d. player ή ότι άλλο θέλεις), έναν προενισχυτή κι έναν τελικό, και τα τρία με δυνατότητα μόνο αναλογικής σύνδεσης (RCA). Αυτό που υποστηρίζεις - αλλά δεν το τεκμηριώνεις ποτέ - από την αρχή, είναι ότι αν συνδέσεις την πηγή απ' ευθείας με τον τελικό, θα έχεις χειρότερο ακουστικά αποτέλεσμα, απ' όσο θα έχεις αν παρεμβάλεις μεταξύ τους τον προενισχυτή. Λοιπόν, όχι, δεν ισχύει αυτό. Στην καλύτερη περίπτωση - εκείνη ενός ποιοτικού προενισχυτή - θα έχεις ακριβώς το ίδιο, διότι ο προενισχυτής δεν κάνει κάτι μαγικό, προκειμένου να μπορεί να εξαφανίζει τα προβλήματα. Αν τον ταΐσεις «σκουπίδια», αυτά θα σού δώσει στην έξοδό του. Αν τον τροφοδοτήσεις με καλό υλικό, αυτό που θα κάνει, εφόσον είναι σοβαρή υλοποίηση, θα είναι απλώς να μην το υποβαθμίσει. Σε όχι και τόσο καλή περίπτωση - εκείνη ενός μέτριου ή κακού προενισχυτή - το αποτέλεσμα θα είναι χειρότερο, απ' όσο θα ήταν αν δεν τον χρησιμοποιούσες καθόλου. Όσο για το τραγούδι στο youtube δεν είδες ότι είναι official upload από το studio ηχογράφησης… Και τι ανέβασε το studio στο youtube; Το master; Ή μήπως - λέω εγώ τώρα... - ανέβασε ένα συμπιεσμένο τού κερατά αντίγραφο, το οποίο εσύ βαφτίζεις «παράδειγμα αναφοράς» και μας προτείνεις να το ακούσουμε για να προσέξουμε την έλλειψη ποιότητας (σώώώπα!) και τούς ...αέρηδες που φυσούν και μας χαλάνε τη φράντζα; Για να δεις τι καλό παιδί είμαι και πόσο σε σκέφτομαι, μπήκα στον κόπο και το κατέβασα σαν ηχητικό μέρος μόνο. Αυτά είναι τα στοιχεία του από το media info: Release (HQ).m4a Format : MPEG-4 Format profile : Apple audio with iTunes info Codec ID : M4A File size : 3.46 MiB Duration : 3mn 48s Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 127 Kbps Writing application : Lavf54.63.104 Audio ID : 1 Format : AAC Format/Info : Advanced Audio Codec Format profile : LC Codec ID : 40 Duration : 3mn 48s Bit rate mode : Constant Bit rate : 126 Kbps Channel(s) : 2 channels Channel positions : Front: L R Sampling rate : 44.1 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 3.42 MiB (99%) Μην ασχολείσαι με όλα και ζαλίζεσαι. Δες μόνο τα κόκκινα. Σού λένε τίποτα, ή μπα; Το τραγούδι έχει πρόβλημα και στο cd… Το τραγούδι είναι ολόκληρο ένα πρόβλημα, το οποίο εντοπίζεται στο γεγονός ότι η ...αοιδός δεν ασχολήθηκε από την αρχή με τις τσόντες, αφού ήθελε καριέρα με μαρκούτσια. Ήταν ανάγκη να είναι μικρόφωνα; Μόνο αυτά είναι μακρουλά και με κεφάλι; Το πρόβλημα είναι από το studio, δεν είναι κάποιο τυχαίο studio, ούτε φθηνό… Το πρόβλημα είναι από το youtube και υπάρχει στο σύνολο σχεδόν τής μουσικής που κυκλοφορεί εκεί! Έστω όμως ότι δεν είναι έτσι... ...ΕΣΥ - ΠΩΣ - ΤΟ - ΞΕΡΕΙΣ; Ήσουν εκεί όταν ηχογραφούσαν, ή είδες τι εξοπλισμό έχουν και τι συνδεσμολογίες εφαρμόζουν; Κι αφού τελικώς δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε φθηνό, συγνώμη αλλά... ...γιατί κάνει τέτοιες μαλακίες; Ποία η θέσις τής κυρίας Στέλλας επί τού ζητήματος; Μια σειρά λαθών φέρνουν αυτό το αποτέλεσμα, και δυστυχώς δεν το άκουσε κάνεις πριν βγει στην κυκλοφορία ή το κατάλαβαν όταν ήταν ήδη αργά… ...και καταδίκασαν τη φιλόμουση ανθρωπότητα, ν' ακούει Στέλλα Καλλή με ...φύσημα! Ακριβά studio, με τα πρώτα ονόματα τής εθνικής οδού στο πελατολόγιό τους και δεν ξέρουν να συνδέσουν ένα προενισχυτή, να λύσουν όλα τους τα προβλήματα... ...υπεύθυνοι επαγγελματίες, σού λέει μετά! ...Να σού πω! Τους καλλιτέχνες αυτού τού εκτοπίσματος, μέσα από την πολλή ενασχόληση με το hi end τους ανακάλυψες; Πήγαινες στα χαϊεντάδικα μαγαζιά και σού πρότειναν υλικό για να αξιοποιείς τούς λαμπάτους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ziant Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Η γείωση είναι το πρόβλημα, αυτό δεν καταλαβαίνεις, έλεος… @deesnider Έχω το cd της κυρίας, σε καλύπτει η απάντηση ? Στο youtube ακούς μια μεγέθυνση της παραμόρφωσης και αν βρεις το cd της κυρίας, θα ακούσεις την ίδια παραμόρφωση / φύσημα κτλ Ότι και να κάνεις θα χάσεις ποιότητα… Από Studio upload, άκου τον ορισμό της παραμόρφωσης… Το πρόβλημα ξεκινάει από το studio (κακή ποιότητα ήχου από λάθος ψηφιακή επεξεργασία). Αλλά μετά την συμπίεση σε video format + την συμπίεση που κάνει το YouTube το αποτέλεσμα είναι τραγικό… Σπάει η φωνή στις μεσαίες… http://www.insomnia.gr/topic/516646-ποιότητα-ήχου-για-upload-στο-youtube/?p=52954499 Από την δεύτερη σελίδα σου έχω το λινκ και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τι γράφω, πριν πεις όλα αυτά που έγραψες σε 3 ποστ. Και για οσους παρακολουθούν το νήμα, οι 2 φίλοι επιμένουν για το ίδιο θέμα, έχουν γραφτεί τόσα ποστ, το γυρίζουν από εδώ, από εκεί, και κάθονται στις 6 το πρωί και γράφουν κείμενα, για να αποδείξουν το ανάποδο από αυτό που λέω εγώ και ο μισός πλανήτης. Γιατί άραγε ? Μήπως κάποιος από τους 2 ή κάποιος φίλος τους προσπάθησε / προσπαθεί να πουλήσει μια κάρτα ήχου στον Ts ? (υπόθεση κάνω). Μήπως κάποιος πουλάει γενικά κάρτες ήχου ? Μήπως καταλάθος του κάνω χαλάστρα ? Γιατί τέτοιο ζήλο ? Δηλώνω απλός χρήστης, δεν δηλώνω επάγγελμα κτλ, έχω επιχειρήματα κτλ Γιατί κάποιος να επιμένει τόσο πολύ, στην γνώμη ενός απλού χρήστη ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Έχω το cd της κυρίας, σε καλύπτει η απάντηση ? Ασχολείσαι με hi end, μας πουλάς γνώση και αυτί που αναγνωρίζει την ποιότητα, μας λες ότι ποστάρουμε εκ τού ασφαλούς, διότι ξέρουμε ότι εδώ μέσα δεν ποστάρουν hi end χρήστες (όπως εσύ ας πούμε, που εμφανίστηκες και μας έβαλες στη θέση μας...) και όχι μόνο ...έχεις το c.d. τής Στέλλας Καλλή, αλλά το χρησιμοποιείς και ως σημείο αναφοράς για να μας μάθεις να εντοπίζουμε την έλλειψη ποιότητας (από Μπεζεντάκου - Στέλλα κι αυτή, έτσι; - φαντάζομαι, θα έχεις ακόμα και τα bootleg...) ...αν με καλύπτει η απάντηση, λέει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ziant Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Εγώ βλέπεις στις απαντήσεις μου είμαι κύριος, απαντώ σε διαφορετικό τόνο, έχω επιχειρήματα, δεν βλέπω να έχετε άλλα επιχειρήματα… Το τραγούδι αυτό, το έχω χρησιμοποιήσει ως τραγούδι αναφοράς εδώ στο insomnia, για τον ορισμό της παραμόρφωσης, διάβαζε λίγο ποιο προσεκτικά τι γράφω… Την μουσική που έχω ως “ηχητικό κομμάτι αναφοράς”, δεν πρόκειται να στη πω (θα θελες), γιατί είναι η ταυτότητα μου… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Και για οσους παρακολουθούν το νήμα, οι 2 φίλοι επιμένουν για το ίδιο θέμα, έχουν γραφτεί τόσα ποστ, το γυρίζουν από εδώ, από εκεί, και κάθονται στις 6 το πρωί και γράφουν κείμενα, για να αποδείξουν το ανάποδο από αυτό που λέω εγώ και ο μισός πλανήτης. Γιατί άραγε ? 1) Εγώ δε γράφω κείμενα στις 6 το πρωί. Γράφω στις 8. Έχουμε δύο ώρες διαφορά από την Ελλάδα. Αλλά και πάλι...το όνομα τού forum στο οποίο συμμετέχεις, δε σού λέει τίποτα; 2) Κανείς δε γράφει για να αποδείξει το ανάποδο απ' αυτό που λες εσύ. Αυτό που λες εσύ είναι από την αρχή λάθος, δεν τίθεται ζήτημα απόδειξης τού ότι δεν ισχύει. Άσχετα λόγια είναι, από κατά φαντασίαν σχετικούς αλλά μονίμως ισχυρογνώμονες. Κοινώς: παιδάκια (ανεξαρτήτως ηλικίας...) 3) Μέχρι στιγμής, μόνο αυτό που λες εσύ μπορούμε να αξιολογήσουμε (και να γελάσουμε τρανταχτά...) Κάτσε να ποστάρει και ο μισός πλανήτης που σε υποστηρίζει (στη γη αναφέρεσαι να υποθέσω, ε;...) και θα λουφάξουμε στις φωλιές μας... ...αν και, εδώ που τα λέμε, γιατί να λουφάξουμε; Έχουμε στο πλευρό μας τον άλλο μισό! Θα χυθεί αίμα... Μήπως κάποιος από τους 2 ή κάποιος φίλος τους προσπάθησε / προσπαθεί να πουλήσει μια κάρτα ήχου στον Ts ? (υπόθεση κάνω). Γιατί αναλώνεις το χρόνο σου με υποθέσεις; Στείλ' του ένα p.m. και ζήτα απ' ευθείας από τον t.s. να σού πει... Μήπως κάποιος πουλάει γενικά κάρτες ήχου ? Μήπως καταλάθος του κάνω χαλάστρα ? ...μήπως μας ψεκάζουν; Είπαμε: Το αν μας κάνεις χαλάστρα στο εμπόριο που υποπτεύεσαι ότι κάνουμε, μπορείς πολύ εύκολα να το διαπιστώσεις μ' ένα απλό p.m. Εγώ το λέω ανοιχτά εδώ πάντως: Δίνω το ελεύθερο στον t.s. με δώσει στεγνά, να το ποστάρει σε κοινή θέα και να με κυνηγά μέχρι να ψοφήσω, η ρετσινιά τού ηχοκαρτέμπορα! Όχι βρε 'συ! Δεν πουλάμε κάρτες ήχου! Αλλεργία στις τρίχες έχουμε... Γιατί τέτοιο ζήλο ? Διότι διαθέτομεν πάθος! Δηλώνω απλός χρήστης, δεν δηλώνω επάγγελμα κτλ, έχω επιχειρήματα κτλ Δηλώνω επίσης απλός χρήστης, δε δηλώνω επάγγελμα - διότι η τρέχουσα τουλάχιστον επαγγελματική μου ενασχόληση, δεν έχει σχέση με το θέμα - και αδιαφορώ για το αν έχεις επιχειρήματα, διότι όπως σού είπα πολλές φορές, στα τεχνικής φύσεως ζητήματα, θέση έχουν μόνο τα δεδομένα, τα νούμερα, οι μετρήσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Τα επιχειρήματα είναι για να υποστηρίζεις ή να μάχεσαι απόψεις, πολιτικές ή άλλες θέσεις και προσωπικές θεωρίες. Κοινώς...να τα χαίρεσαι τα επιχειρήματά σου, αλλά εν προκειμένω δε μετράνε... Γιατί κάποιος να επιμένει τόσο πολύ, στην γνώμη ενός απλού χρήστη ? Διότι ο εν λόγω απλός χρήστης, επιμένει σε λάθος τοποθετήσεις, δεν τεκμηριώνει ούτε καν στοιχειωδώς τα όσα υποστηρίζει, παρουσιάζει ως ισχύοντα, πράγματα τα οποία ουδεμία επαφή έχουν με την πραγματικότητα και μπορεί να παραπληροφορήσει τον ενδιαφερόμενο, ο οποίος ζήτησε τη βοήθεια τού forum. Άλλη ερώτηση; διάβαζε λίγο ποιο προσεκτικά τι γράφω… Μεταξύ μας τώρα, δε χρήζουν και ιδιαίτερης προσοχής αυτά που γράφεις. Τα προσέξαμε μία, τα προσέξαμε δύο, τους δώσαμε εκτενέστερες απ' όσο τους αξίζουν απαντήσεις, σού θέσαμε συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία δε μπήκες καν στον κόπο να απαντήσεις και πλέον έχουμε περάσει στο χαβαλέ... Την μουσική που έχω ως “ηχητικό κομμάτι αναφοράς”, δεν πρόκειται να στη πω (θα θελες), γιατί είναι η ταυτότητα μου… ...και πως θα πορευτώ εγώ ρε άκαρδε, στο μάταιο τούτο κόσμο, χωρίς να ξέρω τη μουσική σου ταυτότητα; Ξεβράκωτο στ' αγγούρια θα μ' αφήσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
graphist83 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Σε προκαλώ να ανοίξουμε 2 accounts σε 1 ελληνικό και σε 1 ξένο forum, να ακούσεις τις απαντήσεις στερεοφωνικά μπας και καταλάβεις την διάφορα… Τωρα εξηγείται γιατι τα εχεις κάνει σαλάτα.... ΥΓ Οχι δεν πουλάω κάρτες ήχου, για την ακρίβεια δεν πουλάω τιποτα. μονο υπηρεσίες. Μην λασπολογεις σε παρακαλώ εις βαρος μου. Το πας αλλου και χοντραίνει... Ο deenider δεν ειναι φίλος μου (ουτε που τον εχω δει ποτέ). αλλα μπορει να γινει. Δεν εχω κλειστή λίστα φιλων...χαχα. Άσχετα εαν χρωστά λουκάνικα...... :-D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grwarlock Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Με κουρασατε... Παω να ακουσω Στέλλα Καλλή απο του ναυτιλους μου. Πολυ καλο το.....φωνη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Απουσία «φυσήματος» επιτυγχάνεται αποκλειστικά και μόνο, όταν όλοι οι κρίκοι τής αλυσίδας είναι σε ψηφιακή μορφή (100% ψηφιακή ηχογράφηση, από τη δημιουργία τού master, μέχρι το cd που θα πάρεις στα χέρια σου ως τελικός καταναλωτής, με χρήση αποκλειστικά και μόνο ψηφιακών συσκευών και συνδέσεων) και αναπαραγωγή σε πλήρως ψηφιακά μέσα, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο. Το ότι τροφοδοτείς τον προενισχυτή με ψηφιακό σήμα, δε σημαίνει πρακτικά τίποτα, από τη στιγμή που αυτός το μετατρέπει σε αναλογικό και μ' αυτό τροφοδοτεί τον τελικό. Θα υπήρχε όντως κέρδος, αν είχαμε να κάνουμε με πλήρως ψηφιακό προενισχυτή, ο οποίος δέχεται σήμα από την ψηφιακή έξοδο τής πηγής στην ψηφιακή του είσοδο, το βγάζει επίσης σε ψηφιακή έξοδο και το στέλνει σε ψηφιακή είσοδο τού τελικού (και πάλι, μπαίνει στη μέση το πως έχει γραφτεί ή μουσική πληροφορία στο μέσο - αν π.χ. μιλάμε για c.d.) Με τον τρόπο που περιγράφεις, η πληροφορία φτάνει σε αναλογική μορφή στο στάδιο ενίσχυσης (τελικός), έχοντας μάλιστα υποστεί ακόμα μία μετατροπή (από ψηφιακή - υποθέτοντας ότι είναι όντως 100% ψηφιακή η ηχογράφηση - σε αναλογική μορφή μέσω τού προενισχυτή, με όλες τις συνέπειες που επιφέρει αυτό), την οποία θα αποφεύγαμε αν απλώς ...δεν είχαμε παρεμβάλει προενισχυτή. Αναλογική είναι η πληροφορία που τελικώς ακούς, τόσο με τη μία σύνδεση, όσο και με την άλλη. Με τον τρόπο που σου λέω εγώ όμως, την ακούς μέσα από λιγότερα στάδια μετατροπών, άρα - έστω και θεωρητικώς - σωστότερα. Για να τελειώνουμε κάποια στιγμή: Βγάλε από το τραπέζι τον όρο «ψηφιακή σύνδεση» (η οποία δεν είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση μηχανημάτων, όπως π.χ. δεν είναι στον τελικό τού t.s.) και θεώρησε ότι υπάρχουν διαθέσιμοι, μόνο αναλογικοί τρόποι σύνδεσης. Έχεις λοιπόν μια πηγή (κάρτα ήχου, c.d. player ή ότι άλλο θέλεις), έναν προενισχυτή κι έναν τελικό, και τα τρία με δυνατότητα μόνο αναλογικής σύνδεσης (RCA). Αυτό που υποστηρίζεις - αλλά δεν το τεκμηριώνεις ποτέ - από την αρχή, είναι ότι αν συνδέσεις την πηγή απ' ευθείας με τον τελικό, θα έχεις χειρότερο ακουστικά αποτέλεσμα, απ' όσο θα έχεις αν παρεμβάλεις μεταξύ τους τον προενισχυτή. Λοιπόν, όχι, δεν ισχύει αυτό. Στην καλύτερη περίπτωση - εκείνη ενός ποιοτικού προενισχυτή - θα έχεις ακριβώς το ίδιο, διότι ο προενισχυτής δεν κάνει κάτι μαγικό, προκειμένου να μπορεί να εξαφανίζει τα προβλήματα. Αν τον ταΐσεις «σκουπίδια», αυτά θα σού δώσει στην έξοδό του. Αν τον τροφοδοτήσεις με καλό υλικό, αυτό που θα κάνει, εφόσον είναι σοβαρή υλοποίηση, θα είναι απλώς να μην το υποβαθμίσει. Σε όχι και τόσο καλή περίπτωση - εκείνη ενός μέτριου ή κακού προενισχυτή - το αποτέλεσμα θα είναι χειρότερο, απ' όσο θα ήταν αν δεν τον χρησιμοποιούσες καθόλου. Και τι ανέβασε το studio στο youtube; Το master; Ή μήπως - λέω εγώ τώρα... - ανέβασε ένα συμπιεσμένο τού κερατά αντίγραφο, το οποίο εσύ βαφτίζεις «παράδειγμα αναφοράς» και μας προτείνεις να το ακούσουμε για να προσέξουμε την έλλειψη ποιότητας (σώώώπα!) και τούς ...αέρηδες που φυσούν και μας χαλάνε τη φράντζα; Για να δεις τι καλό παιδί είμαι και πόσο σε σκέφτομαι, μπήκα στον κόπο και το κατέβασα σαν ηχητικό μέρος μόνο. Αυτά είναι τα στοιχεία του από το media info: Μην ασχολείσαι με όλα και ζαλίζεσαι. Δες μόνο τα κόκκινα. Σού λένε τίποτα, ή μπα; Το τραγούδι είναι ολόκληρο ένα πρόβλημα, το οποίο εντοπίζεται στο γεγονός ότι η ...αοιδός δεν ασχολήθηκε από την αρχή με τις τσόντες, αφού ήθελε καριέρα με μαρκούτσια. Ήταν ανάγκη να είναι μικρόφωνα; Μόνο αυτά είναι μακρουλά και με κεφάλι; Το πρόβλημα είναι από το youtube και υπάρχει στο σύνολο σχεδόν τής μουσικής που κυκλοφορεί εκεί! Έστω όμως ότι δεν είναι έτσι... ...ΕΣΥ - ΠΩΣ - ΤΟ - ΞΕΡΕΙΣ; Ήσουν εκεί όταν ηχογραφούσαν, ή είδες τι εξοπλισμό έχουν και τι συνδεσμολογίες εφαρμόζουν; Κι αφού τελικώς δεν είναι ούτε τυχαίο, ούτε φθηνό, συγνώμη αλλά... ...γιατί κάνει τέτοιες μαλακίες; Ποία η θέσις τής κυρίας Στέλλας επί τού ζητήματος; ...και καταδίκασαν τη φιλόμουση ανθρωπότητα, ν' ακούει Στέλλα Καλλή με ...φύσημα! Ακριβά studio, με τα πρώτα ονόματα τής εθνικής οδού στο πελατολόγιό τους και δεν ξέρουν να συνδέσουν ένα προενισχυτή, να λύσουν όλα τους τα προβλήματα... ...υπεύθυνοι επαγγελματίες, σού λέει μετά! ...Να σού πω! Τους καλλιτέχνες αυτού τού εκτοπίσματος, μέσα από την πολλή ενασχόληση με το hi end τους ανακάλυψες; Πήγαινες στα χαϊεντάδικα μαγαζιά και σού πρότειναν υλικό για να αξιοποιείς τούς λαμπάτους; Θα σε μαλωσω. Δεν ξερω για το τραγουδι Η Στελιτσα παντως ειναι μεγαλα ΒΑΤ εργαλειο. Ευχαριστως θα μαθαινα να χειριζομαι πολυμετρο μονο και μονο για να μετρησω την Ωμικη αντισταση εισοδου της Με κουρασατε... Παω να ακουσω Στέλλα Καλλή απο του ναυτιλους μου. Πολυ καλο το.....φωνη AGREEEEEEEEED! Για το...φωνη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grwarlock Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Για τετοιες .....αρες δε χρειαζεσαι πολυμετρο. Γιατι ως γνωστον Η ωμική αντίσταση, μετρούμενη σε ευθύγραμμο αγωγό που διαρρέεται από μαρκουτσιον μετα κεφαλης , το οποίο προκαλεί η εφαρμογή μιας διαφοράς πιεσης αερα στα άκρα του, ορίζεται ως το πηλίκο της διαφοράς πιεσης στα ακρα προς την ένταση του παλομενου ευθυγραμμου αγωγου...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δεν χρειαζεται τετοια αντιπαραθεση και τετοιοι τονοι βρε παιδια. Εγω μας βλεπω σαν παρεακι που κανουμε κουβεντα. Καποιοι εχουν περισσοτερες γνωσεις, καποιοι εχουμε λιγοτερες. Ειμαστε εδω γιατι ολοι εχουμε ενα κοινο σημειο, χομπυ,αγαπη,αρκολικι, οπως θελετε πες τε το, για τον ηχο και την εικονα. Θα μπορουσαμε να γινουμε φιλοι, αφου κανεις μας δεν εχει κληστη λιστα φιλων, να πιουμε και τσιπουρακια με λουκανικα για μεζε, (να σου φιγει και το αποθημενο,φιλε Μαριε),αντε ακουγοντας και Στελλα. Εγω βαζω τσιπουρο-λουκανικα, φερτε εσεις την Στελλα. Για τετοιες .....αρες δε χρειαζεσαι πολυμετρο. Γιατι ως γνωστον Η ωμική αντίσταση, μετρούμενη σε ευθύγραμμο αγωγό που διαρρέεται από μαρκουτσιον μετα κεφαλης , το οποίο προκαλεί η εφαρμογή μιας διαφοράς πιεσης αερα στα άκρα του, ορίζεται ως το πηλίκο της διαφοράς πιεσης στα ακρα προς την ένταση του παλομενου ευθυγραμμου αγωγου...... Μισο γιατι βραχυκυκλωσα. Λαμβανουμε,ως δεδομενο οτι καθε παλλομενος αγωγος ειναι,απολυτως ευθυγραμμος? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grwarlock Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Ο παλλομενος αγωγος δεν χρειαζεται να ειναι απολυτως ευθυγραμμος. Το μυστικο ειναι στην πιεση αερα που ασκειται στα ακρα δια του παλλομενου αγωγου. Αυτο ηταν που προσπαθησε καποτε να αποδειξει και η Linda Lovelace. Και ειχε και ....φωναρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Ο παλλομενος αγωγος δεν χρειαζεται να ειναι απολυτως ευθυγραμμος. Το μυστικο ειναι στην πιεση αερα που ασκειται στα ακρα δια του παλλομενου αγωγου. Αυτο ηταν που προσπαθησε καποτε να αποδειξει και η Linda Lovelace. Και ειχε και ....φωναρα Τωρα μαληστα, εγινες απολυτα κατανοητος. Αν ειχες αναφερει απο την αρχη τον παραγοντα Λιντα δεν θα σε ταλαιπορουσα με επεξηγισεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grwarlock Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Ζητω ταπεινα συγνωμη (οχι γονειπετης, μην παρεξηγειθουμε κιολας.) που δεν εδωσα απο την αρχη ολα τα δεδομενα της εξισωσης. Απο την αλλη ομως σε γλυτωσα απο εξοδα (αγορα πολυμετρου) αλλα και χρονου δοκιμων και συμπερασματων...Α ρε Στελλιτσα.Μεχρι και εξισωσεις δημιουργησαμε για σενα για να αποδειξουμε οτι εχεις........φωναρα.Εστω και με φυσιμα..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα