vag.patrick Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 οι μισοι απο δω τα χουμε συζητησει ενα καρο φορες. η νιντεντο δε θα χει support απο 3rd parties λογο αρχιτεκτονικης αρχικα, επειτα γιατι δε διαθετει χρηματα για αυτο και τελευταιο κατεμε γιατι δε κανει σωστο μαρκετινγκ στην κονσολα της. Δεν ειναι αστειο να βλεπεις το fifa 14 ας πουμε στο 3ds και στο wiiu πουθενα?? το wiiu δε το λες πρωτοτυπο , αλλα καινοτομο. εμενα μ αρεσει η ιδεα της ταμπλετας στο χερι γιατι σου δινει εξτρα πληροφοριες και φυσικα αλλη πνοη στο gameplay. Οποιος επαιξε , ξερει, δε μιλαμε για ντεμο καταστασεις, αλλα για παιχνιδια. Δε θα αναφερθω σε προσωπα η αν πρεπει η οχι να εχει κανεις την κονσολα για να ξερει, αυτο ειναι χαζο.Απλα θα πρεπε ολοι να δεχομαστε το κατι καινουργιο. Οχι με το ζορι και εφοσον δεν ταιριαζει στο ειδος , αλλα να μην το αρνουμαστε επειδη οτ λεει και το γραφει σχεδον καθε φορα και απο ενας αναπηρος. Εδω μεσα οι περισσοτεροι που περνουμε μερος στις συζητησεις , εχουμε εμπειρια στο gaming και φαινεται ποιοι ειναι αυτοι. Προσωπικα τους σεβομαι , ασχετα αν εχουμε καποιες διαφορετικες αποψεις , που ειναι φυσιολογικο. Θα πρεπε να τα βλεπουμε ολα αντικειμενικα και οχι παντα βλαχικα και χωριατικα.Καταδικασμενοι ειμαστε εμεις οι gamers που σαν ανθρωπο γιναμε βοδια και δε μας αρεσει να κουναμε τον κωλο μας η το κεφαλι μας πραγμα που το θεωρω γελοιο και μας αρεσει να ταιζουμε τον εαυτο μας με fps , platformers ,rpg(καποια) κλπ ειδη που σε καθοδηγουν μονα τους χωρις να ζοριστεις να τελειωσεις και οταν μας δωσουν κατι πιο πολυπλοκο το παραταμε γιατι δεν εχουμε χρονο για χασιμο...Οσο δε παταμε ποδι στα βοδια που ειναι developers και θελουν να μειωνουν εργατοωρες και κοστος ενω συγχρονως το κερδος ειναι ιδιο η μεγαλυτερο, οσο διαβαζουμε κωλο reviewers ου πληρωνονται για να κραζουν , θαβουν η εκθειαζουν ενα game τοσο θα κατρακυλλαμε να βλεπουμε καζουαλιες και οταν μια εταιρεια μας δινει το κατι διαφορετικο γιατι συνηθως δουλευει επανω σε αυτο και ζηταει το ιδιο αντιτιμο και ισως λιγοτερο απ οτι ζητουσε πριν 10 και 20 χρονια και δε μας αρεσει , τοσο θα τρωμε σκατα. 2
Alithinos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Υπερβάλλεις. Δεν μπορεί η nintendo να αγνοεί τον ανταγωνισμό. Το gamecube (2001) είχε έρθει τρίτο στην σειρά μετά από το dreamcast (1999) και το PS2 (2000) το οποίο ήταν η πρώτη κονσόλα με DVD και του θεού τους developers να το υποστηρίζουν. Το ατού του gamecube ήταν το ότι είχε χερούλι για να μεταφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο. Τι μου θύμισες τώρα... Την εποχή που είχα n64 και οι περισσότεροι φίλοι μου είχαν ps1. Το ps1 ήταν τραγικό στα multiplayer,να φανταστείς είχε μόνο 2 controller ports,ενώ στο Ν64 υπήρχαν split-screen παιχνίδια με 4 παίχτες και φοβερά για εκείνη την εποχή,mario kart,goldeneye,duke nukem, perfect dark... Και πράγματι πολλές φορές έβαζα το Ν64 σε μια τσάντα και πήγαινα σε σπίτια φίλων και παραμερίζαμε το ps1,και συνδέαμε το Ν64 με τη τηλεόραση,και παίζαμε Ν64. Με αυτή τη λογική το χερούλι του gamecube ήταν φοβερή ιδέα,και ξεκάθαρα 'μπηχτή' ενάντια στη sony. Το κακό είναι πως αν και η Nintendo κοίταζε πολύ το multiplayer τότε,από το WiiU και μετά κόλλησε στο τοπικό μοναχά,δεν συνέχισε να είναι μπροστά στις εξελίξεις και να επενδύσει στο online. 1
Typhonios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Υπερβάλλεις. Δεν μπορεί η nintendo να αγνοεί τον ανταγωνισμό. Το gamecube (2001) είχε έρθει τρίτο στην σειρά μετά από το dreamcast (1999) και το PS2 (2000) το οποίο ήταν η πρώτη κονσόλα με DVD και του θεού τους developers να το υποστηρίζουν. Το ατού του gamecube ήταν το ότι είχε χερούλι για να μεταφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο. Το Gamecube ήταν μακράν δυνατότερο σε θέμα HW από το PS2 . ΧΒOX, μην λέμε ότι θέλουμε τώρα...από πωλήσεις πήγε όχι και τόσο καλά αλλά από ΗW....μακράν δυνατότερο. The PlayStation 2's CPU (known as the "128-bit Emotion Engine") has a 64-bit double precision core based on MIPS architecture. It includes three separate execution units inside the one processor and each one is capable of executing two instructions per cycle. The PlayStation 2's Graphics Synthesizer has fast dedicated video memory, though it is limited in the amount of data it can hold. Consequently, many of the PS2's games have reduced textures compared with versions for other consoles. It also does not have a transform and lighting unit like the ones found in the Xbox and GameCube GPUs.
Gtr34 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δεν ηταν ποιο δυνατο το GameCube απο το xbox .
Tilemaxx Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Το Xbox ήταν πιο δυνατό απ' το GameCube. Η μόνη κονσόλα της εποχής με ορισμένα 720p παιχνίδια.
Typhonios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 http://www.purevideogames.net/blog/?p=479 Στα specs ήταν σχεδόν ίδια με θεωρητικό επίπεδο το XBOX κάπως καλύτερο στην πράξη όμως το GC έδινε ρέστα...αλλά δεν είχε σε κανένα game , πέραν του Dead or Alive 3 την οπτική υπεροχή του Resident Evil 1, Residnet Evil 4, Metroid Prime, Star Fox Adventures κτλπ. Ακόμη και το Halo ήταν κατώτερο σε σύγκριση με το Metroid: http://www.youtube.com/watch?v=aa-_kIj12k4
D.Luffy Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 http://www.purevideogames.net/blog/?p=479 Στα specs ήταν σχεδόν ίδια με θεωρητικό επίπεδο το XBOX κάπως καλύτερο στην πράξη όμως το GC έδινε ρέστα...αλλά δεν είχε σε κανένα game , πέραν του Dead or Alive 3 την οπτική υπεροχή του Resident Evil 1, Residnet Evil 4, Metroid Prime, Star Fox Adventures κτλπ. Ακόμη και το Halo ήταν κατώτερο σε σύγκριση με το Metroid: http://www.youtube.com/watch?v=aa-_kIj12k4 Παρ'όλα αυτά το GC είχε κι ένα σημαντικό μειονέκτημα σε σχέση με PS2/Xbox. 24-bit RGB color depth. Προσωπικά έβλεπα αρκετό colour banding σε πολλά παιχνίδια. Σε κάποια περισσότερο, σε άλλα λιγότερο αλλά υπήρχε πάντα. Το χειρότερο παράδειγμα που θυμάμαι είναι το NFS Underground 2. Μπορουσα να διακρίνω καθαρά ΟΛΕΣ τις εναλλαγές των χρωμάτων πάνω στην μεταλλική λάμψη των αυτοκινήτων. 1
ikaruga24 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Παρ'όλα αυτά το GC είχε κι ένα σημαντικό μειονέκτημα σε σχέση με PS2/Xbox. 24-bit RGB color depth. Προσωπικά έβλεπα αρκετό colour banding σε πολλά παιχνίδια. Σε κάποια περισσότερο, σε άλλα λιγότερο αλλά υπήρχε πάντα. Το χειρότερο παράδειγμα που θυμάμαι είναι το NFS Underground 2. Μπορουσα να διακρίνω καθαρά ΟΛΕΣ τις εναλλαγές των χρωμάτων πάνω στην μεταλλική λάμψη των αυτοκινήτων. Δεν ισχυε σε ολα τα παιχνιδια αυτο ομως. Στο F-Zero ας πουμε σε καμια των περιπτωσεων δεν μπορουσες να διακρινεις τις εναλλαγες χρωματων (ως παραδειγμα σε ενα παιχνιδι που ειναι εξαιρετικα γρηγορο και με πολλες αλλαγες να συμβαινουν στην οθονη ανα δευτερολεπτο). Υπηρχαν ομως πραγματι ορισμενα παιχνιδια τα οποια κανανε μπαμ σε αυτο το κομματι. Δεν ηταν βεβαια προβλημα αλλα αξιζει να σημειωθει. Το Xbox ήταν πιο δυνατό απ' το GameCube. Η μόνη κονσόλα της εποχής με ορισμένα 720p παιχνίδια. Το Xbox ηταν τοσο ισχυροτερο απο το PS2 που θα μπορουσε ανετα να θεωρηθει generational leap. Η διαφορα απο το GC ηταν μικροτερη αλλα και παλι ηταν αρκετα ισχυροτερο. Το οτι δεν εκμεταλευτηκαν το hardware αρκετα ηταν συνηθισμενο φαινομενο. Παιχνιδια τυπου Chronicles of Riddick: escape from butcher bay και Doom 3 εδειχνα ποσο πολυ δυναμη ειχε το μηχανημα και ηταν παιχνιδια που δεν θα μπορουσαν να βγουν στις αλλες κονσολες. Του πουστη το Doom 3 απο μονο του εκεινη την εποχη ετρεχε καλυτερα στο Xbox παρα στο PC με τιτανες καρτες γραφικων. Επρεπε να κυκλοφορησει η σειρα 6 της Nvidia για να παρει τα πανω του το παιχνιδι στα PC. Να σημειωθει βεβαια οτι το 720p ηταν μονο σε 4:3 αλλα εκεινη την εποχη σχεδον ολες οι τηλεορασεις ηταν 4:3 οποτε...ναι. 3
Tilemaxx Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 http://www.purevideogames.net/blog/?p=479 Graphics Seeing Chaos Theory in action on a PC or Xbox will certainly bring tears to your eyes. If you're an avid PC gamer, chances are you've seen prettier titles on your rig; however Xbox gamers are treated to some of the most astounding visuals ever pulled off on Microsoft's little-black-box-that-could. These environments and character models shouldn't be possible on current console hardware, but here they are, and running at an impressive framerate to boot. The GameCube and PS2 versions are a different story however. No bump-mapping, no normal-mapping, inferior lighting, less world objects and detail, less complicated geometry…in other words, the game is barely recognizable. A picture is worth a thousand words… The level layouts have been completely reworked to accommodate the weaker graphic capabilities of the PS2 and GameCube. While the GameCube title takes a slight edge in the race for third place due to a better frame rate and more convincing lighting, it's still abysmally less detailed in comparison to the Xbox and PC versions. The PC and Xbox games are quite similar, but if you have the right kind of hardware to run it, you get all the graphical goodness in insanely high resolutions on your PC. 1. PC (higher res) 2. Xbox (unbelievable for an Xbox game) 3. GameCube (a lack-luster port, but slightly more capable than its PS2 counterpart) 4. PS2 (bleh) http://uk.ign.com/articles/2005/04/06/splinter-cell-chaos-theory-head-to-head Final Verdict: is a next-generation title in current generation clothing. Somehow, the team at Ubisoft managed to trick the Xbox hardware into providing next-gen visuals. PC gamers are used to seeing games that look this good, but on a Xbox? Holy freakin' cow! The PS2 and GameCube versions suffer greatly from both a gameplay and visual stand point. Chaos Theory is a game that's built around complex lighting techniques and incredibly detailed environments. These two prime ingredients in the delectableSplinter Cell jambalaya are sorely missing on the GameCube and PS2. If you want to play this game, don't settle for anything less than the Xbox version. If you've got the rig to run it, the PC version manages to be even sweeter. 1
Typhonios Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2014 http://www.youtube.com/watch?v=4Ct_MO4kveg Αλλά βγαίνουμε εκτός topic, εντελώς.
neratzojuice Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δεν ξέρω για το gamecube γιατι είμαι και απο χωριό και δεν κυκλοφόρησε καθόλου εκει πέρα. Πραγματικά δεν εχω δεί ποτέ μου gamecube απο κοντά! Πάντως το xbox που είχα εγώ και ένας φίλος μου έσπερναν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το underground (νομίζω το 2) ήταν νύχτα με μέρα συγκριτικά με την έκδοση του ps2 Πάντως για το gamecube πολύ θα ήθελα να πάρω ένα, να το τσιπάρω και να παίξω τα βασικά. Μακάρι να τα βγάλουν στο wii u Ισχύει οτι βγαίνουμε offtopic 1
kitrina-podilata Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Στην δεκαετία του 90 Nintento ήταν μια από της μεγαλύτερες εταιρίες μαζί με την Sega αργότερα μπήκαν στον χορό η Sony και η Microsoft με αποτέλεσμα η sega να προσπάθησε να βγάλει κάτι καλύτερο και απέτυχε. Η Nintento προσπαθεί να κρατηθεί.
Typhonios Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Στην δεκαετία του 90 Nintento ήταν μια από της μεγαλύτερες εταιρίες μαζί με την Sega αργότερα μπήκαν στον χορό η Sony και η Microsoft με αποτέλεσμα η sega να προσπάθησε να βγάλει κάτι καλύτερο και απέτυχε. Η Nintento προσπαθεί να κρατηθεί. Η Nintendo έχει χοντρό παρά. Δεν νιώθει. Nice try
ikaruga24 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Στην δεκαετία του 90 Nintento ήταν μια από της μεγαλύτερες εταιρίες μαζί με την Sega αργότερα μπήκαν στον χορό η Sony και η Microsoft με αποτέλεσμα η sega να προσπάθησε να βγάλει κάτι καλύτερο και απέτυχε. Η Nintento προσπαθεί να κρατηθεί. Sorry but no dice. Οικονομικα η nintendo ειναι ισχυροτατη. Εσυ απο που εβγαλες το πορισμα οτι προσπαθει να κρατηθει?
Typhonios Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2014 Sorry but no dice. Οικονομικα η nintendo ειναι ισχυροτατη. Εσυ απο που εβγαλες το πορισμα οτι προσπαθει να κρατηθει? Bad trolling is always a bad trolling
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα