KonstantinosR92 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Καλησπέρα σας, προγραμμάτισα την πρώτη μου εφαρμογή για Android και θα μου άρεσε να ακούσω τα σχόλιά σας! Είναι ένα παιχνίδι, το BAMB!https://play.google.com/store/apps/details?id=com.KonstantinosReppas.BAMBΣας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας! 1
vacilis Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Aν και δεν εχω andoid φαίνεται καλή! Ποια engine η SDK χρησιμοποίησες?
KonstantinosR92 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2014 Aν και δεν εχω andoid φαίνεται καλή! Ποια engine η SDK χρησιμοποίησες? Χρησιμοποίησα το unity 3D με την free version 1
nikos_anast_13 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2014 έχει πολύ πλάκα!καλή δουλειά (Υ)
KonstantinosR92 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2014 Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου!Περιμένω και άλλα σχόλια
sonyxp Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2014 Χρησιμοποίησα το unity 3D με την free version Μια ερώτηση... αφήνει η Unity να κάνεις Publish παιχνίδια (εννοείτε ότι δεν θα τα πουλάς) χωρίς να έχεις άδεια για Android ? (400ευρώ η απλή?) Όσο για το παιχνίδι, δεν το έχω παίξει να δω το Gameplay του, θα μιλήσω μόνο για την εμφάνιση-γραφικά. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα UI (δωρεάν κιόλας)... προσωπικά δεν μου αρέσει η εμφάνιση. Παρατηρήσεις: Στα 3 Buttons πάνω έχεις αφήσει το Border του Unity, ξέρεις... δεν είναι ωραία βάλε "GUIStyle.none if (GUI.Button(new Rect(0, 0, 50, 50), myTexture, GUIStyle.none)) { //.... } Κάτω με τα levels που τα έχεις σαν Boxes, βρες κάποια ωραία Textures-Αριθμούς Γενικά τα Icons & Backgrounds είναι λίγο..."χάλια να το πω? θα παρεξηγηθώ?" Αν είναι εφικτό εφάρμοσε κάποιο Post Effect ΑΑ για Mobiles (όχι κάτι βαρύ) Απλά σου λέω την γνώμη μου, μπορεί να κάνω και λάθος ... άμα θες την παίρνεις υπόψιν σου. PS1: Τα GUISkins βολεύουν πάρα πολύ καθώς προσαρμόζεις απέξω το GUI σου και δεν χρειάζεται να γράψεις κώδικα σε αντίθεση με το GUIStyle στο πρόγραμμα. Το καλό της GUIStyle είναι ότι κερδίζεις ταχύτητα-FPS, το καλείς μια φορά στο Start() και τελείωσες... ενώ το GUISkin (GUI.Skin = yourSkin) το καλεί συνέχεια καθώς είναι μέσα στο OnGUI(). Πραγματικά όμως... η διαφορά είναι ελάχιστη που αξίζει να βάλεις GUISkins. PS2: Στο μεγάλο κουτάκι κάτω το λουκέτο δεν φαίνεται ωραίο (το έχει τραβήξει), για να μην το κάνει αυτό κανόνισε την εικόνα που έχεις κάνει Input να την δηλώσεις ως GUI και όχι Texture. Θα το δήλωνες Texture αν καθόταν καλά πάνω του, αν δηλαδή ήταν σχεδιασμένο για το κουτί... από την στιγμή που έβαλες απλά ένα κουτί και βρήκες μια "άσχετη" εικόνα δύσκολα σου κάθεται σαν Texture.
KonstantinosR92 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μια ερώτηση... αφήνει η Unity να κάνεις Publish παιχνίδια (εννοείτε ότι δεν θα τα πουλάς) χωρίς να έχεις άδεια για Android ? (400ευρώ η απλή?) Όσο για το παιχνίδι, δεν το έχω παίξει να δω το Gameplay του, θα μιλήσω μόνο για την εμφάνιση-γραφικά. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα UI (δωρεάν κιόλας)... προσωπικά δεν μου αρέσει η εμφάνιση. Παρατηρήσεις: Στα 3 Buttons πάνω έχεις αφήσει το Border του Unity, ξέρεις... δεν είναι ωραία βάλε "GUIStyle.none if (GUI.Button(new Rect(0, 0, 50, 50), myTexture, GUIStyle.none)) { //.... } Κάτω με τα levels που τα έχεις σαν Boxes, βρες κάποια ωραία Textures-Αριθμούς Γενικά τα Icons & Backgrounds είναι λίγο..."χάλια να το πω? θα παρεξηγηθώ?" Αν είναι εφικτό εφάρμοσε κάποιο Post Effect ΑΑ για Mobiles (όχι κάτι βαρύ) Απλά σου λέω την γνώμη μου, μπορεί να κάνω και λάθος ... άμα θες την παίρνεις υπόψιν σου. PS1: Τα GUISkins βολεύουν πάρα πολύ καθώς προσαρμόζεις απέξω το GUI σου και δεν χρειάζεται να γράψεις κώδικα σε αντίθεση με το GUIStyle στο πρόγραμμα. Το καλό της GUIStyle είναι ότι κερδίζεις ταχύτητα-FPS, το καλείς μια φορά στο Start() και τελείωσες... ενώ το GUISkin (GUI.Skin = yourSkin) το καλεί συνέχεια καθώς είναι μέσα στο OnGUI(). Πραγματικά όμως... η διαφορά είναι ελάχιστη που αξίζει να βάλεις GUISkins. PS2: Στο μεγάλο κουτάκι κάτω το λουκέτο δεν φαίνεται ωραίο (το έχει τραβήξει), για να μην το κάνει αυτό κανόνισε την εικόνα που έχεις κάνει Input να την δηλώσεις ως GUI και όχι Texture. Θα το δήλωνες Texture αν καθόταν καλά πάνω του, αν δηλαδή ήταν σχεδιασμένο για το κουτί... από την στιγμή που έβαλες απλά ένα κουτί και βρήκες μια "άσχετη" εικόνα δύσκολα σου κάθεται σαν Texture. Αρχικά σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και το review αυτό. Για να απαντήσω σε αυτά που με ρώτησες. Αρχικά μπορώ κανονικά να δημοσιεύω εφαρμογές στο Google Play που δημιουργήθηκαν με Unity-free, ακόμα και να τις πουλήσω εάν θέλω. Αυτό ισχύει εδώ και κάποιο καιρό μιας και κάποτε όπως σωστά θυμάσαι, ήταν 400 ευρώ η άδεια Πάμε τώρα στα του παιχνιδιού! Θα κοιτάξω τις υποδείξεις σου και πολύ πιθανό μιας και συμφωνώ ήδη με μερικά πράγματα που είπες, να βγάλω update μετά από ανάλογες βελτιστοποιήσεις. Φαίνεται ότι ξέρεις οπότε βρίσκω την κριτική σου πολύ χρήσιμη. Όπως έγραψα είναι η πρώτη μου εφαρμογή οπότε υπάρχουν ακόμα πράγματα για να ανακαλύψω! Θα χαρώ μετά το update να ακούσω την γνώμη σου ξανά! Καλή σου μέρα!
geo1st487 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Αρχικά μπορώ κανονικά να δημοσιεύω εφαρμογές στο Google Play που δημιουργήθηκαν με Unity-free, ακόμα και να τις πουλήσω εάν θέλω. Αυτό ισχύει εδώ και κάποιο καιρό μιας και κάποτε όπως σωστά θυμάσαι, ήταν 400 ευρώ η άδεια Τι εννοεις οταν λες αρχικα; Οτι ειναι για ενα χρονικο διαστημα και μετα δεν σε αφηνει;
eaglej Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Τι εννοεις οταν λες αρχικα; Οτι ειναι για ενα χρονικο διαστημα και μετα δεν σε αφηνει; Μάλλον με την έννοια του καταρχήν!!
KonstantinosR92 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Τι εννοεις οταν λες αρχικα; Οτι ειναι για ενα χρονικο διαστημα και μετα δεν σε αφηνει; Όχι δεν ξέρω τι θα ισχύει στο μέλλον, με το αρχικά απάντησα στην πρώτη ερώτηση που έγινε
sonyxp Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είναι ότι ξέρω ή δεν ξέρω... αυτά που σου είπα για την εμφάνιση είναι απλή λογική... απλά μπορεί να σου μίλησα με "τεχνικούς όρους". Γενικά, μπορεί να υπάρχουν απίστευτα παιχνίδια (το προγραμματιστικό κομμάτι) αλλά η εμφάνιση να το κάνει ένα τίποτα. Έτσι έχουν τα πράγματα... η εμφάνιση μετράει απίστευτα... κανείς δεν ενδιαφέρεται για το προγραμματιστικό κομμάτι εκτός από εμας εδώ στο φορουμ που ασχολούμαστε με τον προγραμματισμό ή άλλοι "συνάδελφοι".
KonstantinosR92 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δεν είναι ότι ξέρω ή δεν ξέρω... αυτά που σου είπα για την εμφάνιση είναι απλή λογική... απλά μπορεί να σου μίλησα με "τεχνικούς όρους". Γενικά, μπορεί να υπάρχουν απίστευτα παιχνίδια (το προγραμματιστικό κομμάτι) αλλά η εμφάνιση να το κάνει ένα τίποτα. Έτσι έχουν τα πράγματα... η εμφάνιση μετράει απίστευτα... κανείς δεν ενδιαφέρεται για το προγραμματιστικό κομμάτι εκτός από εμας εδώ στο φορουμ που ασχολούμαστε με τον προγραμματισμό ή άλλοι "συνάδελφοι". Σίγουρα η εμφάνιση είναι και το πιο σημαντικό πράγμα στις μέρες μας. Ακολούθησα τις συμβουλές σου για τα Buttons και όντως μου αρέσουν πιο πολύ έτσι( η διαφορά είναι μικρή οπότε δεν άλλαξα όλα τα screenshots σε περίπτωση που από εκεί το είδες). Χάρη στο post σου βρήκα ευκαιρία και άλλαξα και άλλα πράγματα και τώρα η εφαρμογή είναι καλύτερη από ποτέ και με πολύ μικρότερο όγκο αρχείου! Ευχαριστώ για το χρόνο σου, καλή συνέχεια!
sonyxp Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Τίποτα ρε συ... το θέμα των γραφικών είναι μεγάλη υπόθεση, εγώ (όπως και όλοι πιστεύω) μπορούμε να σου πούμε τι αρέσει στον κόσμο αλλά δεν μπορούμε να σου προτείνουμε κάτι... αυτό έχει να κάνει με τον καθένα. ΥΓ: Ξέχασα να σου πω ότι σε παιχνίδια πρέπει να αποφεύγεις κάποια γραφικά-icons που ο κόσμος τα έχει συνηθίσει σε εφαρμογές.
KonstantinosR92 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2014 Τίποτα ρε συ... το θέμα των γραφικών είναι μεγάλη υπόθεση, εγώ (όπως και όλοι πιστεύω) μπορούμε να σου πούμε τι αρέσει στον κόσμο αλλά δεν μπορούμε να σου προτείνουμε κάτι... αυτό έχει να κάνει με τον καθένα. ΥΓ: Ξέχασα να σου πω ότι σε παιχνίδια πρέπει να αποφεύγεις κάποια γραφικά-icons που ο κόσμος τα έχει συνηθίσει σε εφαρμογές. έγινε thanks
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα