Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Vodafone τίποτα;;;

 

Μόλις εξέδωσε δελτίο τύπου και η Vodafone

 

Η Vodafone στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της που ζουν στην πληγείσα από το σεισμό περιοχή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης και τους παρέχει:

 

Για τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες:

Δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1.500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500 ΜΒ Μobile Ιnternet.

Ισχύει για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες, από 1/2/2014  και για ολόκληρο το Φεβρουάριο, επιπλέον της ενσωματωμένης χρήσης που έχουν στο πρόγραμμά τους

 

Για τους συνδρομητές καρτοκινητής:

Δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500ΜΒ Μobile Ιnternet.

Ισχύει για όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής, από 1/2/2014  έως  8/2/2014, επιπλέον οποιουδήποτε πακέτου ή bonus έχουν πιθανά ενεργοποιημένο.

 

Επιπλέον, η Vodafone σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στους συνδρομητές συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλές φορές οι "φιλανθρωπικές" κινήσεις των εταιριών έχουν ως σκοπό τη διαφήμιση ή το κέρδος αλλά γιατί αυτό είναι ποιο κακό από την απλή διαφήμιση; Μπορεί να μην το κάνουν από την καλή τους την καρδιά, παρόλα αυτά χτίζονται σχολεία, ιδρύματα, νοσοκομεία, αναδασώνονται δάση, καθαρίζονται παραλίες κτλ από τέτοιες διαφημιστικές δράσεις. Εγώ χαίρομαι όταν οι εταιρίες ξοδεύουν σε τέτοιες δράσεις κάποιο μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους και ας μην είναι αγνή φιλανθρωπία.

(Αρκεί να μην μας παρουσιάζουν μια βλακεία ως κοινωνικό έργο.)

 

Για φορολογικους λογους τα κανουν, όχι για φιλανθρωπικους λογους.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω ότι δεν γίνεται καμία αναφορά στο forum στην κίνηση της Wind. Έχει συγγενείς ο φίλος μου στην Κεφαλλονιά και με χαρά μας ανακαλύψαμε πως η Wind κερνάει επικοινωνία...

 

Δελτίο Τύπου:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η WIND βρίσκεται κοντά στους συνδρομητές της, στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής Κινητής και internet.

Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.

Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.

Σημειώνεται τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοιδά, Αργοστόλι τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής.

 

 

ΚΑΙ

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά δωρεάν επικοινωνίας προς τους συνδρομητές της WIND στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη, επεκτείνεται ως και τις 7/2, σε ανταπόκριση της αυξημένης ζήτησης των υπηρεσιών μας στις περιοχές αυτές γεγονός που επιβεβαιώνει ότι την κρισιμότητα της επικοινωνίας σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου της WIND, το οποίο παρακολουθεί τη λειτουργία του δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας σε 24ωρη βάση πανελλαδικά, η κίνηση στην Κεφαλονιά αμέσως μετά το σεισμό της 26ης εμφάνισε κορύφωση +450% στις κλήσεις από το κινητό και διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα τόσο στις  26 όσο και στις 27 Ιανουαρίου (+95% σε σχέση με μία συνήθη ημέρα). Το δίκτυο της WIND ανταποκρίθηκε με επιτυχία στην αυξημένη ζήτηση και από τους ποιοτικούς δείκτες που παρακολουθούμε η διαθεσιμότητα του δικτύου παραμένει σε υψηλότατο επίπεδο παρόλη την εκθετική αύξηση της κίνησης.

 

Σημειώνουμε ότι ήδη από την πρώτη μέρα είχε μεταβεί στην Κεφαλονιά τεχνικό κλιμάκιο της WIND ώστε να αντιμετωπίσει άμεσα τυχόν προβλήματα στις υποδομές ενώ από χθες στο νησί έχουν εγκατασταθεί και επιπλέον γεννήτριες προκειμένου να είναι απρόσκοπτη η ηλεκτροδότηση των τοπικών σταθμών βάσης και να μην επηρεάζεται η λειτουργία τους από διακοπές στο δημόσιο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Ακόμη, στην Κεφαλονιά έχει σταλεί και αυτοκινούμενος σταθμός – βάσης ο οποίος είναι stand – by και θα τεθεί σε συμπληρωματική λειτουργία αν παραστεί ανάγκη.

 

Θυμίζουμε την προσφορά δωρεάν επικοινωνίας για τους συνδρομητές Κεφαλονιάς και Ιθάκης:

·         για τους πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα

·         στους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας WIND, ιδιώτες και επιχειρήσεις, προσφέρεται Δωρεάν ένα μηνιαίο πάγιο

·         στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από 29/01/14 έως και τις 7/02/14 προσφέρεται Δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών

 

Η WIND παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στην περιοχή και αν χρειαστεί θα επεκτείνει την παροχή δωρεάν επικοινωνίας προς τους πελάτες της και μετά την 7η Φεβρουαρίου.

 

Δημοσ.

Μάλιστα η wind το ξεκίνησε πρώτη και μετά κάναν την κίνηση και οι άλλοι...Μπραβο σε όλους πάντως, τετοιες πρωτοβουλιές είναι απαραίτητες και σωστές, εστω και αν γίνονται για λόγους προβολής...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...