Arisyo13 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Παντως επειδη εμεινα στην Κεφαλονια (Αργοστολι) για καποιο διαστημα παρατηρησα πως σχεδον ολοι εκει εχουν whats up οποτε θα εξυπηρετηθει πολυς κοσμος!
dimos47ki7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 αφορα ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητες, καρτοκινητης, καρτοσυμβολαιου, συμβολαιου, ακομα και εταιρικους... οχι μονο whatsup... αναιρει μεχρι και τις φραγες που ειχε σε κομμενους λογαριασμους κλπ μπορει να ειναι κινηση εντυπωσιασμου, ή για διαφημιστικους σκοπους, αλλα ειναι αυτο που λεμε "με εναν σμπαρο δυο τρυγωνια" αυτοι κανουν την διαφημιση τους, και καποιοι κατοικοι των περιοχων που εχουν προβλημα εξυπηρετουνται, τουλαχιστον στο κομματι της επικοινωνιας τους
pigeon Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Μόνο εγώ διακρίνω την ελάχιστη χασούρα λόγω του κόστους των κλήσεων, κι από την άλλη, τεράστια κέρδη από την έμμεση διαφήμιση; Μπράβο στον μάνατζερ της cosmote! 3
Hal9000 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 H Wind εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η WIND βρίσκεται κοντά στους συνδρομητές της, στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής Κινητής και internet. Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών. Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014. Σημειώνεται τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοιδά, Αργοστόλι τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής. 3
butters Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Μόνο εγώ διακρίνω την ελάχιστη χασούρα λόγω του κόστους των κλήσεων, κι από την άλλη, τεράστια κέρδη από την έμμεση διαφήμιση; Μπράβο στον μάνατζερ της cosmote! Κάνε το καλό και ρίξ΄το στον γιαλό διαφήμισέ το. 3
macboy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Καλή κίνηση και από τις δύο εταιρείες αλλά αν σου έπεσε το σπίτι χεστ...κες για το πάγιο η αν έχεις κάρτα 1
coffeex Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Ας δώσουν ένα ποσοστό από τα μηνιαία κέρδη τους σε αυτούς που δεν έχουν πλέον που να μείνουν...
aris1986 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Aντε vodafone η σειρά σου! Ένα μεγάλο μπράβο στο τμήμα μάρκετινγκ της cosmote! Oι άλλοι ακολουθούν.
giannis97 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2014 Ας δώσουν ένα ποσοστό από τα μηνιαία κέρδη τους σε αυτούς που δεν έχουν πλέον που να μείνουν... σωστός αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!! από το καθόλου κάτι είναι!!!!
korios Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Μόνο εγώ διακρίνω την ελάχιστη χασούρα λόγω του κόστους των κλήσεων, κι από την άλλη, τεράστια κέρδη από την έμμεση διαφήμιση; Μπράβο στον μάνατζερ της cosmote! Πολλές φορές οι "φιλανθρωπικές" κινήσεις των εταιριών έχουν ως σκοπό τη διαφήμιση ή το κέρδος αλλά γιατί αυτό είναι ποιο κακό από την απλή διαφήμιση; Μπορεί να μην το κάνουν από την καλή τους την καρδιά, παρόλα αυτά χτίζονται σχολεία, ιδρύματα, νοσοκομεία, αναδασώνονται δάση, καθαρίζονται παραλίες κτλ από τέτοιες διαφημιστικές δράσεις. Εγώ χαίρομαι όταν οι εταιρίες ξοδεύουν σε τέτοιες δράσεις κάποιο μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους και ας μην είναι αγνή φιλανθρωπία. (Αρκεί να μην μας παρουσιάζουν μια βλακεία ως κοινωνικό έργο.)
agerakel Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Τεραστια εταιρια ας γινει παραδειγμα και για τους αλλους...
pigeon Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Πολλές φορές οι "φιλανθρωπικές" κινήσεις των εταιριών έχουν ως σκοπό τη διαφήμιση ή το κέρδος αλλά γιατί αυτό είναι ποιο κακό από την απλή διαφήμιση; Μπορεί να μην το κάνουν από την καλή τους την καρδιά, παρόλα αυτά χτίζονται σχολεία, ιδρύματα, νοσοκομεία, αναδασώνονται δάση, καθαρίζονται παραλίες κτλ από τέτοιες διαφημιστικές δράσεις. Εγώ χαίρομαι όταν οι εταιρίες ξοδεύουν σε τέτοιες δράσεις κάποιο μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους και ας μην είναι αγνή φιλανθρωπία. (Αρκεί να μην μας παρουσιάζουν μια βλακεία ως κοινωνικό έργο.) Οκ, είναι ειλικρινης και αθώα η προσέγγισή σου, τη δέχομαι. Για να μη ξεφύγουμε offtopic θα πω μόνο 2 πράγματα -τροφή για σκέψη: α) η διαφήμιση και το σπονσοράρισμα έχουν κόστος -και αγγελιόσημο- που οι εταιρίες δεν αποδίδουν με αυτή την έμμεση διαφήμιση και β) λογιστικά μιλώντας, μ'ολες αυτές τις "δράσεις", τις "αναδασώσεις" και τις λαχειοφόρους γίνονται τέρατα κάθε χρόνο, μόνο ο Σπιλμπεργκ λείπει. Αυτά αρκούν..
Tzimmys Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Ενώ στην αρχή ήθελα να ειρωνευτώ για τη μία εβδομάδα, δε παύει να είναι ρε παιδιά ένα ελάχιστο χέρι βοήθειας σε μια δύσκολη στιγμή. Και αυτό που λέει ότι μπορούν μέχρι και οι φραγέντες αριθμοί, δίχνει πραγματικά βοηθητικό. Να μπορέσουν να πουν σε δικούς τους ότι ήμαστε καλά στην τελική. Δεν είναι λίγο...
spyrage Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2014 όχι δεν είναι αναιρεση... ανεξαρτήτως της προθεσης τους θα είναι καλο να εξυπηρετηθουν οι ανθρωπο - αν γινει συλλογικα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα