Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο εγκέλαδος έπληξε την περασμένη Κυριακή την Κεφαλονιά δημιουργώντας αρκετά προβλήματα στο νησί, με τη Cosmote να κάνει από την πλευρά της λίγο πιο εύκολα τα πράγματα για τους κατοίκους.Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Xblog, η Cosmote έχει ξεκινήσει να ενημερώνει με γραπτά μηνύματα τους συνδρομητές What's up ότι οι κλήσεις τους σε εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας θα είναι δωρεάν για τις επόμενες 7 ημέρες.

 

Συγκεκριμένα η εταιρεία προσφέρει 1500' λεπτά καθημερινά σε όσους χρήστες What's up έχουν δηλώσει διεύθυνση κατοικίας στην Κεφαλονιά ασχέτως με το που βρίσκονται. Αναμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει αντίστοιχη κίνηση και από τα υπόλοιπα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

 

Link.png Site: Xblog

 

Ενημέρωση 15:58 Η Cosmote εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου

 

Μετά από σχετικά ερωτήματά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους:

  • Παρέχει δωρεάν όλες τις κλήσεις ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής, προσφέροντας καθημερινά 1500΄λεπτά επιπλέον χρόνου σε όλους τους συνδρομητές συμβολαίου από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14.
  • Παρέχει δωρεάν όλες τις κλήσεις ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής, προσφέροντας καθημερινά 1500΄λεπτά χρόνου ομιλίας σε όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής για το ίδιο χρονικό διάστημα.
  • Παρέχει δωρεάν όλες τις κλήσεις ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής, προσφέροντας καθημερινά 1500΄λεπτά χρόνου ομιλίας στους εταιρικούς πελάτες από τις 31/1/14 έως 6/2/14.
  • Παύει τις διαδικασίες φραγής μέχρι και τις 28/2/2014.
Ενημέρωση 17:20: H Wind εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η WIND βρίσκεται κοντά στους συνδρομητές της, στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής Κινητής και internet.

 

Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει Δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1500 λεπτών.

 

Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.

 

Σημειώνεται τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοιδά, Αργοστόλι τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής.

 

Ενημέρωση 30/1 15:11: Η Vodafone εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου

 

Η Vodafone στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της που ζουν στην πληγείσα από το σεισμό περιοχή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης και τους παρέχει:

 

Για τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες:

Δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1.500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500 ΜΒ Μobile Ιnternet.

Ισχύει για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες, από 1/2/2014 και για ολόκληρο το Φεβρουάριο, επιπλέον της ενσωματωμένης χρήσης που έχουν στο πρόγραμμά τους

 

Για τους συνδρομητές καρτοκινητής:

Δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500ΜΒ Μobile Ιnternet.

Ισχύει για όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής, από 1/2/2014 έως 8/2/2014, επιπλέον οποιουδήποτε πακέτου ή bonus έχουν πιθανά ενεργοποιημένο.

 

Επιπλέον, η Vodafone σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στους συνδρομητές συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτή τη φορά μακάρι να δράσουν σαν καρτέλ οι τρεις εταιρίες.

Δημοσ.

Εντάξει τώρα σωθήκανε ...

Απο το να ειρωνευεσε, πανε και εσυ στο νησι να βοηθησεις. Καλα δεν τα λεω?

  • Like 9
Δημοσ.

Όχι δεν τα λες καλά.

Να τους δώσει 1-2 μήνες τόσο αυτή όσο και οι υπόλοιπες εταιρίες. 

Κλασσικός Ελληνάρας..Με τίποτα δεν ικανοποιόυμαστε..!!

Σιγά μη του δώσεις και για κανά χρόνο.!!

Πιο πολύ μου φαίνεται κίνηση για να παρακινήσει και άλλες  εταιρείες,όχι τηλεφωνίας να προσφέρουν την βοήθεια τους και αυτοί!!

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτή τη φορά μακάρι να δράσουν σαν καρτέλ οι τρεις εταιρίες.

Καλό θα ήταν, πράγματι, να παραδειγματιστούν και να κάνουν κάτι ανάλογο.

Για να δούμε.

Δημοσ.

μπράβο στην cosmote, ούτε μα ούτε γιατί. Και σίγουρα οι εταιρίες σταθερής θα πρέπει να κάνουν κάτι για τους ανθρώπους που το σπίτι τους δεν είναι κατοικησιμό, αν μη τι άλλο πληρώνουν πάγια χωρίς να μπορούν καν να τα χρησιμοποιήσουν.

 

κρίμα για την κατάντια του νεοΈλληνα να γκρινιάζει αδιαλείπτως για όλα......

  • Like 3
Δημοσ.

πιο πολύ κινήσεις συμβολικες και εντυπωσιασμου είναι, ποσοι να εχουν δηλαδή whats up και τι να γλιτωσουν σε μια βδομαδα? μια δεκαρα καρτα? καλο είναι από το τιποτα, αλλα η διαφημιση που κανουν - είναι που τους ενδιαφερει - ξεκοληστε λιγο!!! μακαρι βεβαια να ακολουθησουν και οι αλλοι για να υπαρχει και μια γενικη εξυπηρετηση...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...