sarpan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Καλημερα. Δουλευω σε μια εταιρεια η οποια εχει αγορασει τον παρακατω NAS Server της Seagate για backup. http://www.plaisio.gr/ypologistes-anavathmisi/periferiaka/eksoterikoi-skliroi-diskoi/Seagate-Nas-Cage-Blackarmor-Star400.htm Εμφανισε προβλημα ο 1ος σκληρος οποτε με εστειλαν να το παω στο Πλαισιο. Στην αποδειξη αναγραφεται το εξης: "Το προιον καλυπτεται απο 3-ετη εγγυηση της Πλαισιο Computers". Εγω λοιπον το ειδα και λεω ωραια θα το παρουν θα το δουν και θα μου αλλαξουν το δισκο και ολα κομπλε. Παω ομως εκει και το παιδι μου ανεφερε οτι θα πρεπει να το στειλουν στην Seagate για RMA. Οπως καταλαβαινετε αυτη η διαδικασια θα παρει αρκετο καιρο και η πως η εταιρεια δεν μπορει να μεινει χωρις backup για τοσο μεγαλο διαστημα. Οι ερωτησεις μου λοιπον ειναι η εξης: Απο τη στιγμη που η αποδειξη αναγραφει αυτο το πραγμα δεν ειναι επομενο να αντιληφθει κανεις οτι αμα παθει κατι μιλαω με το Πλαισιο ΜΟΝΟ;;;; και οχι με καμια αντιπροσωπεια;;;;;; Δευτερον αν οντως το αντιλαμβανομαι λαθος, υπαρχει περιπτωση αν στειλω καποιο μαιλ στην Seagate, να μου απαντησουν οτι οντως το προιον χρειαζεται αντικατασταση και με καποιο αντιγραφο του μαιλ να παω στο Πλαισιο μπας και βγαλω ακρη;;;
antonl Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Αν και το Πλαίσιο είναι στη μαύρη λίστα για μένα, δε νομίζω να σου είπαν κάτι παράλογο. Θα πρέπει να παραδώσεις σ αυτούς το ελαττωματικό προϊόν και μετά μέσα σε «εύλογο» χρονικό διάστημα, αυτό θα πρέπει να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί, αν κάτι τέτοιο χρειάζεται. Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η διαδικασία είναι δικό τους θέμα. Απ ό,τι κατάλαβα δε σου ζήτησε να μιλήσεις εσύ με τη Seagate, σωστά; Φυσικά αν ήθελαν θα μπορούσαν ίσως να το τσεκάρουν με τη μία και να δουν τι παίζει αλλά αυτοί οι καιροί για το Πλαίσιο έχουν περάσει εδώ και αρκετά χρόνια. Σε τέτοιες περιπτώσεις, που ο χρόνος είναι χρήμα, καλό θα ναι η εγγύηση να αναφέρει ρητά κάτι του στυλ «αντικατάσταση σε 1 εργάσιμη».
sarpan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Αν και το Πλαίσιο είναι στη μαύρη λίστα για μένα, δε νομίζω να σου είπαν κάτι παράλογο. Θα πρέπει να παραδώσεις σ αυτούς το ελαττωματικό προϊόν και μετά μέσα σε «εύλογο» χρονικό διάστημα, αυτό θα πρέπει να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί, αν κάτι τέτοιο χρειάζεται. Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η διαδικασία είναι δικό τους θέμα. Απ ό,τι κατάλαβα δε σου ζήτησε να μιλήσεις εσύ με τη Seagate, σωστά; Φυσικά αν ήθελαν θα μπορούσαν ίσως να το τσεκάρουν με τη μία και να δουν τι παίζει αλλά αυτοί οι καιροί για το Πλαίσιο έχουν περάσει εδώ και αρκετά χρόνια. Σε τέτοιες περιπτώσεις, που ο χρόνος είναι χρήμα, καλό θα ναι η εγγύηση να αναφέρει ρητά κάτι του στυλ «αντικατάσταση σε 1 εργάσιμη». Καλημερα και ευχαριστω για την απαντηση. Εγω απλα ειχα στο μυαλο μου το εξης. Οτι σε παρα πολλα μαγαζια αναφερουν πχ 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας. Αυτο σημαινει οτι οντως αν εχει προβλημα το πας σε αυτους, αυτοι το στελνουν στην αντιπροσωπεια και μετα ο,τι προκυψει. Λειτουργουν δηλαδη σαν μεσολαβητες. Απολυτα δεκτο. Απλα οταν γραφουν 3-ετη εγγυηση της Πλαισιο-Computers καταλαβαινω αυτο που εγραψες και συ. Το παω, το κοιτανε αυτοι και αν οντως δουν οτι εχει προβλημα μου το αλλαζουν
antonl Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Έχω την εντύπωση πως το πχ «3 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο» σημαίνει πώς το προϊόν έχει κανονικά (έστω) 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας και το Πλαίσιο σου προσφέρει ένα επιπλέον. Δεν ξέρω αν όντως ισχύει το παραπάνω αλλά πάντα κάπως έτσι το χα στο μυαλό μου.
sarpan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Έχω την εντύπωση πως το πχ «3 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο» σημαίνει πώς το προϊόν έχει κανονικά (έστω) 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας και το Πλαίσιο σου προσφέρει ένα επιπλέον. Δεν ξέρω αν όντως ισχύει το παραπάνω αλλά πάντα κάπως έτσι το χα στο μυαλό μου. Δηλαδη αν ειμαι στον 3ο χρονο μου το αλλαζει το προιον το ΠΛΑΙΣΙΟ; Υπαρχει καποιος που να γνωριζει κατι παραπανω με σιγουρια;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Θα πρέπει να παραδώσεις σ αυτούς το ελαττωματικό προϊόν και μετά μέσα σε «εύλογο» χρονικό διάστημα, αυτό θα πρέπει να ελεγχθεί και να αντικατασταθεί, αν κάτι τέτοιο χρειάζεται. Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η διαδικασία είναι δικό τους θέμα.από άλλο topic Μίλησα με Γ.Γ.Κ. και μου είπαν μετά το πέρας των 15 εργασίμων δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση εκτός και αν οι ίδιοι αναφέρουν οτι θέλει πάνω από 15 ημέρες, πράγμα το οποίο έκαναν, οπότε δικαιούμαι από τώρα. Έχω την εντύπωση πως το πχ «3 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο» σημαίνει πώς το προϊόν έχει κανονικά (έστω) 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας και το Πλαίσιο σου προσφέρει ένα επιπλέον. υπάρχει τέτοιο περίπτωση? εννοώ συγκεκριμένη, γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω πετύχει κάτι τέτοιο... αντιθέτως έχω δει προϊόντα που το πλαίσιο προσφέρει λιγότερα χρόνια από τον κατασκευαστή (πχ flashάκι corsair 5 χρόνια εγγύηση) και σου λένε μετά τα 2-3 το στέλνεις έξω...
antonl Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 @^: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο προϊόν υπόψη αλλά θυμάμαι κάτι τέτοιο είχε ειπωθεί εδώ πέρα παλιότερα (είχε και παράδειγμα). Ξαναείδα τώρα καμιά 10αριά τυχαία προϊόντα και όλα έχουν το standard λεκτικό «... εγγύηση Πλαίσιο». Παλιά δεν ήταν έτσι απ ό,τι θυμάμαι. Οπότε δε ξέρω πλέον αν σημαίνει κάτι διαφορετικό απ το σκέτο εγγύηση και απλά προσπαθούν να δώσουν κάποιο κύρος (καλό...) κολλώντας δίπλα την επωνυμία.
sarpan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Ισως η Γ.Γ.Κ. να μπορουσε να μας λυσει αυτην την απορια.... Αλλα φιλε antonl εχεις δικιο, γιατι και γω που εριξα μια ματια, σε ολα τα προιοντα που κοιταξα αναφερουν "Εγγυηση Πλαισιο". Τωρα τι ισχυει..............
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 ουσιαστικά τπτ, ότι μπορούν να ελέγξουν στο τεχνικό τους τμήμα το εξυπηρετούν, αλλιώς στην αντιπροσωπία/κατασκευαστή... για το εύλογο διάστημα πάντως να είσαι προετοιμασμένος, αν σου πουν εξαρχής ότι θα είναι πάνω από 15 εργάσιμες ζήτα προσωρινή αντικατάσταση...
sarpan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2014 ουσιαστικά τπτ, ότι μπορούν να ελέγξουν στο τεχνικό τους τμήμα το εξυπηρετούν, αλλιώς στην αντιπροσωπία/κατασκευαστή... για το εύλογο διάστημα πάντως να είσαι προετοιμασμένος, αν σου πουν εξαρχής ότι θα είναι πάνω από 15 εργάσιμες ζήτα προσωρινή αντικατάσταση... Δε νομιζω οτι ειναι κατι δυσκολο να ελεγξουν τον 1ο δισκο να δουν οτι εχει προβλημα. Συν τοις αλλοις τους πηγα και εγω το διαγνωστικο, αλλα και αναβει η σχετικη ενδειξη πανω στο NAS...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα