Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλήμερα σας...

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και άπλα ζήτω συμβουλές 

Στις 23 Ιαν ήμερα  Πέμπτη αγόρασα το ταμπλετ της lg, gpad 8,3, από κατάστημα της wind στην πόλη της Κω.

Το αγόρασα μετρητής το απόγευμα και πήγα στο σπίτι για να το δω.Εκεί όταν το έβγαλα από το κουτί του ,είχε την ταινία ασφαλείας,διαπίστωσα βγάζοντας την προστατευτική ταινία της οθόνης του, ότι στην κάτω δεξιά γωνιά του η οθόνη ήταν σπασμένη,περίπου μισό εκατοστό.

Την επόμενη το πρωί το πήγα πίσω στο κατάστημα της wind το έδειξα στους υπάλληλους και φαίνεται ολοκάθαρα ότι είναι από κατασκευής αφού δεν έχει καμιά γρατσουνιά ούτε βαθουλώματα από πέσιμο για να με κατηγορήσουν ότι το προκάλεσα εγώ.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την lg μου είπαν ότι είναι doa και πρέπει από το κατάστημα της wind να μου την αντικαταστήσουν η να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω.Ο υπεύθυνος του καταστήματος της wind μου λέει ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό και θα στείλει την συσκευή στο service.

Αυτήν την στιγμή εγώ έχω δώσει 280 ευρώ και δεν έχω συσκευή.Ο υπεύθυνος του καταστήματος της wind παρέλαβε την συσκευή μου για να την στείλει στο service χωρίς να μου έχει δώσει κάποια απόδειξη παραλαβής της και όταν του ζήτησα να μου υπογράψει μια βεβαίωση ,αρνήθηκε και αρνήθηκε να παραλάβει ακόμα και την συσκευή μου και να την στείλω εγώ από μόνος μου στην lg.Δεν ήθελα να μπλέκω εγώ σε τέτοιες διαδικασίες και για να μην κατηγορηθώ ότι το προκάλεσα εγώ έχοντας την στην κατοχή μου τόσο καιρό άλλα και δεν είναι δικιά μου δουλειά από το πουθενά να τρέχω. Έχοντας μαζί μου ένα φίλο για μάρτυρα την έδωσα στον υπεύθυνο να την στείλει στο service.

Τι πρέπει να κάνω τώρα???Να δεχτώ την επισκευή της η αν απαιτήσω καινούργια???Να κάνω καταγγελία κάπου??να περιμένω πρώτα απάντηση της εταιρίας πριν κάνω κατι???

Δημοσ.

Εγω παντως θα απαιτούσα καινούργια , δεν νομιζω οτι υπάρχει δικαιολογία επισκευής αφου ηταν απο την αρχή προβληματικό , αν δεν δέχονται να σου δώσουν καινούργιο απαίτησε τα χρήματα σου πισω και πήγαινε αλλου. Μιλάμε για περίπτωση που πήρες χαλασμένο προιόν απο την κούτα.

Δημοσ.

αυτό θέλω και εγώ άλλα και αυτό είναι το αυτονόητο.Έμπλεξα ομως από το πουθενά και δεν βρίσκω λυση

Δημοσ.

Μιλα με τα κεντρικα της wind και παρεμπιπτοντως να αναφερεις οτι το εχεις κανει θεμα σε γνωστο tech φορουμ.

Δημοσ.

έχω στείλει είδη μηνύματα σε wind  και lg ...τώρα περιμένω. 


η απαντηση της lg

 

 


Αγαπητέ κύριε **********,

Καταρχήν θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση που δείξατε αγοράζοντας ένα προϊόν της LG ELECTRONICS και λυπούμαστε πολύ για το γεγονός που έχει συμβεί και την όποια ταλαιπωρία έχετε υποστεί.Θα θέλαμε όμως να σας ενημερώσουμε τι ισχύει για την Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) και τι δικαιούστε ως καταναλωτής μέσα απο αυτήν.

Πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχεται επιπρόσθετα μέσω των καταστημάτων αγοράς εγγύηση άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ.Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.
Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλπ.

Μέ βάση τα παραπάνω και όπως σας έχει ήδη ενημερωθεί απο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, το DOA (Dead On Arrival) είναι κάτι που θα πρέπει να ζητήσετε απο το κατάστημα αγοράς και διαπιστώνοντας οι ίδιοι πως δεν είναι καποια φθορά όπου προκαλέσατε εσείς στην συσκεύη σας.

Η παράδοση της συσκεύης σας στο εξουσιοδοτημένο μας κέντρο επισκεύων δεν είναι προυπόθεση του DOA (Dead On Arrival).

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα

 

βασικά αυτή μου λένε ότι φταίει η wind άλλα το κατάστημα δεν μου το αλλαζει

Δημοσ.

Το εκτυπωνεις πηγαινεις στο καταστημα, τους βαζεις να παρουν τα κεντρικα και δεν φευγεις μεχρι να δικαιωθεις. Πολυ ατυχος εισαι φιλε

Δημοσ.

κακως το εδωσες χωρις καποιο χαρτι , μπορει πλεον να μην αναγνωριζει τιποτα ο "υπευθηνος" και να σας βγαλει τρελους και τους δυο με την δικαιολογια οτι πατε να κλεψετε το καταστημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν υπόγραφε τίποτα,μου είπε οτι δεν το παραλαμβάνει να το πάρω και να το στείλω μόνος μου

 

ωραίος ρε ο τυπος... ξεφτιλισε τον στα κεντρικά και απαίτησε DOA!!

και άλλη φορά απλα μην ψωνίζετε απο τα μαγαζακια τους...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

δεν υπόγραφε τίποτα,μου είπε οτι δεν το παραλαμβάνει να το πάρω και να το στείλω μόνος μου

 

Αυτο μονο παρανομο μπορει να χαρακτηριστει. Τι θα πει δεν το παραλαμβανει? Νομιζει οτι ειναι κατι που κανει 5 ευρω και πρεπει να το στειλει στην αλλη ακρη του κοσμου δηλαδη?? Παρε το χαρτακι μαζι σου και χωσου μεσα στη wind..

Δημοσ.

Αμεση καταγγελια στο Ινστιτουτο Καταναλωτη.

Εγω ειλικρινα θα τον ειχα πνιξει τον τυπο.

Απειλησε και με μηνυση. Αν τυχαινει να εχεις γνωστο δικηγορο, πατε μαζι στο καταστημα.

Μου κανει εντυπωση τοσο θρασος και αδιαφορια σε ενα μικρο μερος οπως η Κω.

Σου ευχομαι το καλυτερο και προπαντως τσαμπουκα (με την καλη εννοια). Δεν καταλαβαινουν αλλιως.

Δημοσ.

Επισης το να εισαι εκει και να μιλας λιγο δυνατα με τον υπευθηνο για το προβλημα δεν θα εβλαπτε.Οχι βρισιδια απλα ανεβασμενος ο τονος της φωνης για να ακουνε και οι υπολοιποι πελατες.

Α και διαλεξε μια ωρα με κινηση ,μοιαζουν λιγο κατινιες αυτα αλλα αν ο αλλος παει να σου την φερει δεν εχει νοημα εσυ να το παιζεις αριστροκρατης.

  • Like 2
Δημοσ.

έστειλα σήμερα επώνυμη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα απευθυνθώ στο  συνήγορο του καταναλωτή αν δεν μου δώσουν καινούργιο.

Ενημέρωσα και την wind για το κατάστημα τους και την συμπεριφορά του υπευθύνου τους.

 

δεν είμαι ντόπιος στην Κω άλλα έμαθα και από άλλους αυτές τις 3 ήμερες ότι ο ίδιος κάνει πολλά τέτοια σκηνικά....μακάρι να το ήξερα από πριν και θα το αγόραζα από το internet...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...