Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

Υπάρχει περίπτωση κάποιος να μου λύσει αυτήν την άσκηση δεν είναι για εμένα,φίλος είναι στο τμήμα λογιστικής τους μαθαίνουν Java,και δεν σκαμπάζει μια,και τελευταία στιγμή του είπε καθηγητής οτι η άσκηση μετράει για μέσα στην εξεταστική οπότε εφόσων ξέρει οτι δεν θα γράψει θα προσπαθήσει με αυτή και την θεωρία να το περάσει το μάθημα. (Τμήμα λογιστικής με τέτοιο μάθημα πρώτη φορά το ακούω σε Πανεπιστήμιο κιόλας).

Δευτέρα δίνει ,με το καλό.

Απο ότι καταλαβαίνω μπορεί να είναι εύκολη για κάποιον απο εσάς,αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει ;

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

(Τμήμα λογιστικής με τέτοιο μάθημα πρώτη φορά το ακούω σε Πανεπιστήμιο κιόλας).

 

Κι εγώ όταν σπούδαζα Πληροφορική έκανα και Λογιστική (και Φυσική, και Αγγλικά, και Αρχές Δικαίου, και πολλάαααα Μαθηματικά).

Αλλά δεν έψαχνα λογιστές (και όλες τις άλλες ειδικότητες) να μου λύσουν τις ασκήσεις.

 

Κατά τα άλλα, όλο το υπόλοιπο post μου θυμίζει ζητιανάκια στον ηλεκτρικό.

"Σααααας παρακαλώ κύριέ μου, είμαστε ορφανά και δεν έχουμε να φάμε και ο πατέρας μας τα τρώει στο πιοτό και δέρνει και τη μάνα μας...."

 

Αν βρεθεί κανείς να βοηθήσει (=κάψει) το φίλο σου, δικό του θέμα. Εγώ τα' πα και ξεθύμανα...

Δημοσ.

Κι εγώ όταν σπούδαζα Πληροφορική έκανα και Λογιστική (και Φυσική, και Αγγλικά, και Αρχές Δικαίου, και πολλάαααα Μαθηματικά).

Αλλά δεν έψαχνα λογιστές (και όλες τις άλλες ειδικότητες) να μου λύσουν τις ασκήσεις.

 

Κατά τα άλλα, όλο το υπόλοιπο post μου θυμίζει ζητιανάκια στον ηλεκτρικό.

"Σααααας παρακαλώ κύριέ μου, είμαστε ορφανά και δεν έχουμε να φάμε και ο πατέρας μας τα τρώει στο πιοτό και δέρνει και τη μάνα μας...."

 

Αν βρεθεί κανείς να βοηθήσει (=κάψει) το φίλο σου, δικό του θέμα. Εγώ τα' πα και ξεθύμανα...

 

δεν είναι για εμένα ,το οτι έχει πρόβλημα και δεν ξέρει απο υπολογιστές, δεν του φταίει κάποιος.Στο οτι προσπαθέι έστω να μάθει αλλά να λύσει τέτοια άσκηση; δύσκολα το είπε και ο ίδιος προτιμαέι να λυθεί η άσκηση απο άλλον να γράψει και την θεωρία και να μην το ξαναδεί το μάθημα.

Δημοσ.

δεν είναι για εμένα ,το οτι έχει πρόβλημα και δεν ξέρει απο υπολογιστές, δεν του φταίει κάποιος.Στο οτι προσπαθέι έστω να μάθει αλλά να λύσει τέτοια άσκηση; δύσκολα το είπε και ο ίδιος προτιμαέι να λυθεί η άσκηση απο άλλον να γράψει και την θεωρία και να μην το ξαναδεί το μάθημα.

 

Να το ξαναδεί. Γιατί να μην το ξαναδεί; Να το βλέπει μέχρι να το περάσει.

Και να το περάσει όταν θα είναι άξιος. Και μετά να μην το ξαναδεί.

 

Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα...

Δημοσ.

Δεν ξέρει γιατί δεν παρακολούθησε τα μαθήματα που έπρεπε και, μάλλον, τα πέρασε με παρόμοιο τρόπο. 

 

Γιατί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση;

 

γιατί δεν θα τα ξαναδεί.Λογιστική σπουδάζει όχι πληροφορική.

  • Moderators
Δημοσ.

γιατί δεν θα τα ξαναδεί.Λογιστική σπουδάζει όχι πληροφορική.

 

Σπουδάζω Πληροφορική στο ΤΕΙ Αθήνας. Εκεί λοιπόν έχουμε ένα μάθημα που λέγεται "Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης", στο οποίο κάναμε για επιτόκια, ημερολόγια κι ένα σωρό ακόμα λογιστικές και οικονομικές... μαγείες. Απεχθάνομαι τα οικονομικολογιστικά περισσότερο από κάθε άλλη επιστήμη και δε μπορείς να φανταστείς πόσα καντήλια έχω ρίξει γι' αυτό το μάθημα. Κάθησα όμως και διάβασα αυτά που έπρεπε και πρόκειται να το περάσω (με την 3η φορά. Είπαμε, πολλά βρισίδια). Πέρα όμως από την απέχθειά μου για το μάθημα, οφείλω να ομολογήσω ότι έμαθα κάποια πράγματα. Γιατί στο λέω αυτό και τι νοιάζει εσένα και το φίλο σου; Γιατί όταν αύριο θα πάει να δουλέψει σε μία εταιρεία θα πρέπει να έχει τουλάχιστον μια ιδέα για το πώς δουλεύουν αυτά τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιεί (ή γιατί μπορεί να του ανατεθεί η ανάπτυξη ενός καινούριου προγράμματος λογιστικής σε συνεργασία με τους προγραμματιστές της εταιρείας), όπως κι εμένα όταν μου ζητηθεί να αναπτύξω ένα σύστημα θα πρέπει να έχω μια ιδέα για το τι φτιάχνω.

 

Η δυσκολία της άσκησης είναι εισαγωγικού επιπέδου (όπως και πρέπει, άλλωστε, για τμήμα Λογιστικής) και είμαι σίγουρος ότι αν ο φίλος σου παρακολουθούσε το μάθημα δε θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να τη λύσει. Αν προσπάθησε να τη λύσει και δυσκολεύεται κάπου, τότε πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω (βοηθήσουμε) αλλά να αφιερώσω (αφιερώσουμε) χρόνο και γνώση μόνο και μόνο για να περάσει ο φίλος σου το μάθημα, τότε μάλλον όχι...

  • Like 6
Δημοσ.

καλώς, τι να πώ ; λες και είναι για εμένα.Αλλά ωραία τα λες.

 

Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορεί να ασχοληθεί με την εν λόγω άσκηση ,δεν έχει κάν βασικές γνώσεις υπολογιστών αλλά όσο ότι και αν πω δεν τον σώζω,αύριο θα πάει και θα κοπέι.

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια.

Δημοσ.

Σπουδάζω Πληροφορική στο ΤΕΙ Αθήνας. Εκεί λοιπόν έχουμε ένα μάθημα που λέγεται "Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης", στο οποίο κάναμε για επιτόκια, ημερολόγια κι ένα σωρό ακόμα λογιστικές και οικονομικές... μαγείες. Απεχθάνομαι τα οικονομικολογιστικά περισσότερο από κάθε άλλη επιστήμη και δε μπορείς να φανταστείς πόσα καντήλια έχω ρίξει γι' αυτό το μάθημα. Κάθησα όμως και διάβασα αυτά που έπρεπε και πρόκειται να το περάσω (με την 3η φορά. Είπαμε, πολλά βρισίδια). Πέρα όμως από την απέχθειά μου για το μάθημα, οφείλω να ομολογήσω ότι έμαθα κάποια πράγματα. Γιατί στο λέω αυτό και τι νοιάζει εσένα και το φίλο σου; Γιατί όταν αύριο θα πάει να δουλέψει σε μία εταιρεία θα πρέπει να έχει τουλάχιστον μια ιδέα για το πώς δουλεύουν αυτά τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιεί (ή γιατί μπορεί να του ανατεθεί η ανάπτυξη ενός καινούριου προγράμματος λογιστικής σε συνεργασία με τους προγραμματιστές της εταιρείας), όπως κι εμένα όταν μου ζητηθεί να αναπτύξω ένα σύστημα θα πρέπει να έχω μια ιδέα για το τι φτιάχνω.

 

Η δυσκολία της άσκησης είναι εισαγωγικού επιπέδου (όπως και πρέπει, άλλωστε, για τμήμα Λογιστικής) και είμαι σίγουρος ότι αν ο φίλος σου παρακολουθούσε το μάθημα δε θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να τη λύσει. Αν προσπάθησε να τη λύσει και δυσκολεύεται κάπου, τότε πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω (βοηθήσουμε) αλλά να αφιερώσω (αφιερώσουμε) χρόνο και γνώση μόνο και μόνο για να περάσει ο φίλος σου το μάθημα, τότε μάλλον όχι...

 

Μία απο τα ίδια και εγώ, αλλά είχα τρείς λογιστικές τις οποίες απεχθανόμουν όσο τίποτε άλλο..και φυσικά ήμουν σκράπας. Σήμερα όμως μπορώ να συννενοηθώ με έναν λογιστή σε ένα βαθμό και να μου λέει "ισολογισμός" και να μην τον κοιτάω σαν χάνος.

 

Όλα τα μαθήματα της σχολής έχουν σκοπό να σε κάνουν καλύτερο επιστήμονα και επαγγελματία. Δεν υπάρχουν επειδή κάποιος αποφάσισε να κάνει καψώνια.

καλώς, τι να πώ ; λες και είναι για εμένα.Αλλά ωραία τα λες.

 

Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορεί να ασχοληθεί με την εν λόγω άσκηση ,δεν έχει κάν βασικές γνώσεις υπολογιστών αλλά όσο ότι και αν πω δεν τον σώζω,αύριο θα πάει και θα κοπέι.

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια.

 

Μα πρέπει να κοπεί έτσι ώστε να αναγκαστεί να καλύψει αυτά τα κενά. Δεν νοείται ο οποιοσδήποτε σήμερα να μην έχει βασικές γνώσεις υπολογιστών. Αύριο θα του αναθέσει κάποιος να διαχειριστεί τον λογαριασμό του στο Taxis...πως θα το κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Βγήκατε βρε παιδιά να πείτε ότι πρέπει να διαβάζουμε να είμαστε καλοί φοιτητές κτλ. Δε νομίζω ότι χρειαζόμαστε μαθήματα ηθικής και καλής συμπεριφοράς σε αυτή την εκπαίδευση που μας πετάνε. Πάω στοίχημα ότι στο τμήμα του φίλου το 99% των καθηγητών δεν έχουν ιδέα σε αυτό το θέμα. Οι ίδιοι που πουλάνε μούρη στα πρώτοετα για το πόσο σημαντικά είναι τα μαθήματα τους...

Οπότε αφήστε τώρα αυτά κι αν ξέρει κάτι να βοηθήσει κανείς ας το πει.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

  • Like 1
Δημοσ.

και εγώ στο 2ο πτυχίο που κάνω στην σχολή μου οι καθηγητές είναι για σφαλιάρες και δεν έχουν γνώσει των τι λένε πολλές φορές,τώρα μην δουλευόμαστε.

Υπάρχει καθηγητής που κάνει 3- πλο μάθημα, και 2 διακλαδικά με αλυσίδες και δεν ξέρει στις ασκήσεις την επιμεριστική ιδιώτητα.

 

Δεν θέλω να το πάω επί προσωπικού επιπέδου γιατί με κουράζει αυτή η συμπεριφορά.

 

ΑΝ γνωρίζει κανείς την λύση της άσκησης και έχει όρεξη να την κάνει ας το κάνει και ας την γράψει και θα του στείλω εγώ κέρασμα έναν καφέ,όχι ο φίλος μου.

 

Δηλαδή έλεος,τι πρέπει να πώ ολη την ιστορία του παιδιού; εφόσων δεν μπορεί και δεν έχει καν υπολογιστή λόγω οικονομικής δυνατότητες, τότε όλα αυτά εμένα μου φαίνονται παραπανίσια.

 

Παρακαλώ να απαντήσει αν θέλει κάποιος μόνο να μου πεί αν έχει όρεξη να λύσει την άσκηση,όλα τα άλλα θα τα παραβλέψω.

 

Ευχαριστώ καλή μας μέρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Βγήκατε βρε παιδιά να πείτε ότι πρέπει να διαβάζουμε να είμαστε καλοί φοιτητές κτλ. Δε νομίζω ότι χρειαζόμαστε μαθήματα ηθικής και καλής συμπεριφοράς σε αυτή την εκπαίδευση που μας πετάνε. Πάω στοίχημα ότι στο τμήμα του φίλου το 99% των καθηγητών δεν έχουν ιδέα σε αυτό το θέμα. Οι ίδιοι που πουλάνε μούρη στα πρώτοετα για το πόσο σημαντικά είναι τα μαθήματα τους...

Οπότε αφήστε τώρα αυτά κι αν ξέρει κάτι να βοηθήσει κανείς ας το πει.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

 

Λάθος, είμαι σε σχολή Μηχανικών Η/Υ. Όταν στο πρώτο και στο δεύτερο έτος κάναμε full μαθηματικά κοροιδεύαμε και λέγαμε: "Που θα μας χρειαστούν αυτά; Στο μαθηματικό ήρθαμε;". 3ο και ειδικά 4ο και στη συνέχεια 5ο έτος τίποτα από αυτά που μάθαμε δε μας φάνηκαν άχρηστα και άσχετα.

 

Και ποιος σου λέει ότι η λογιστική είναι άσχετη με τον προγραμματισμό (με κάποια όρια). Κανένας λογιστής δεν κάνει τη δουλειά του όλη στο χέρι και προφανώς αν χρειαστεί κάποιο πρόγραμμα εξατομικευμένο στον υπολογιστή για να δουλεύει θα σκάσει τα λεφτά σε προγραμματιστές. Για τα πάντα υπάρχει ένας λόγος.

 

Και κανείς δεν είπε ότι η γνώση υπολογιστών έχει σχέση με τον προγραμματισμό σε Java. Οι γνώσεις υπολογιστών που πρέπει να κατέχει κάποιος είναι οι εξής:

  • ενεργοποίηση Η/Υ
  • χειρισμός ποντικιού
  • χειρισμός πληκτρολογίου
  • άνοιγμα του Java IDE
  • και κάποιες βασικές ενέργειες, όπως αντιγραφή, επικόλληση, αποκοπή
  • χωρίς οι τελευταίες να έχουν να κάνουν με το παρόν θέμα :P
Δημοσ.

Όλο το πόστ σου απαντάει σε κάποιον που λέει ότι αυτα τα μαθήματα είναι άχρηστα.

Εγώ δεν λέω αυτό. Ξαναδες το.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάω στοίχημα ότι στο τμήμα του φίλου το 99% των καθηγητών δεν έχουν ιδέα σε αυτό το θέμα. Οι ίδιοι που πουλάνε μούρη στα πρώτοετα για το πόσο σημαντικά είναι τα μαθήματα τους...

Οπότε αφήστε τώρα αυτά κι αν ξέρει κάτι να βοηθήσει κανείς ας το πει.

 

Πουλάνε δεν πουλάνε μούρη, παραμένουν σημαντικά. Απλά κάτι που πρέπει να ξέρουν γενικά οι φοιτητές, και κάτι που εγώ άρχισα να καταλαβαίνω από το 3ο έτος και μετά είναι ότι πρέπει να γίνεται διαχωρισμός του μαθήματος από τον καθηγητή. Η πλειοψηφία έχουμε την εντύπωση ότι επειδή περάσαμε τον καθηγητή, περάσαμε και το μάθημα, το κατέχουμε. Ούτε καν. Επίσης πιστεύουμε πως αν περάσουμε το μάθημα πάρα πολύ εύκολα, λόγω αβλεψίας του καθηγητή, τότε ο καθηγητής είναι καλός, διαφορετικά κακός. Απλά το παιδί, θα μπορούσε να αναρτήσει για κάποια βοήθεια στο forum από τότε που ξεκίνησε το μάθημα. Ο AccountSaver είπε πως η άσκηση δεν προβλεπόταν να μετρήσει για την τελική και ήταν κάτι που άλλαξε τώρα. Απλά αν ενδιαφερόταν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, θα είχε το υπόβαθρο να καταλάβει κάποια πράγματα. Θα συναντούσε δυσκολίες τις οποίες θα πόσταρε εδώ ο AccountSaver κι εμείς ευχαρίστως να βοηθούσαμε. Το πρόβλημα είναι απλό, οπότε μέσα από το την αλληλεπίδραση με το forum θα έφευγε πιο σίγουρος γι' αυτά που έμαθε. Δηλαδή εδώ δε φταίει ο καθηγητής...

 

EDIT: Όπως βλέπεις το forum γέμισε και αυτή την εξεταστική με τέτοια post.

  • Like 1
Δημοσ.

Κααααλά... τώρα θα το ρίξουμε στην κακή ποιότητα της εκπαίδευσης που μας πετάνε, στα βαρύγδουπα αλλά αναπόδεικτα ποσοστά του 99% και στη γνώμη του κάθε φοιτητή που κρίνει τις ικανότητες του δασκάλου του... Και στον κακό μας τον καιρό... Κλασσική νεοελληνική μιζέρια.

 

Το θέμα είναι ότι αυτό το μάθημα προβλέπεται στο πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματος.

Για να μεταφράσω τα Ελληνικά σε Ελληνικά, το "προβλέπεται" σημαίνει ότι πρέπει κάποιος να το περάσει για να πάρει πτυχίο.

Μετάφρασης συνέχεια: Το "περάσει" σημαίνει να αποδείξει μία στοιχειώδη γνώση του θέματος.

 

Ο @Kercyn παραπάνω είπε ότι η δυσκολία της άσκησης είναι εισαγωγικού επιπέδου. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιχειρηματολογήσει για το αντίθετο;;;

Αν όχι, αφήστε τα "το παιδί σπουδάζει Λογιστική και όχι Πληροφορική". Κάναμε την τρίχα τριχιά...

 

Δηλαδή έλεος,τι πρέπει να πώ ολη την ιστορία του παιδιού; εφόσων δεν μπορεί και δεν έχει καν υπολογιστή λόγω οικονομικής δυνατότητες, τότε όλα αυτά εμένα μου φαίνονται παραπανίσια.

 

Να μας λείπει η ιστορία του παιδιού. Αυτό λέω από την αρχή. Προσπαθείς να προκαταλάβεις συναισθηματικά τους άλλους για να σου δώσουν την άσκηση μασημένη και χωνεμένη. Ζητιανιά.

 

Αυτός μπορεί να μην έχει υπολογιστή, εσύ όμως έχεις, έτσι δεν είναι; Και το πανεπιστήμιο έχει.

Και είσαι και φίλος του. Κάτσατε μαζί να το παλέψετε; Κι αν κολλήσετε να ζητήσετε βοήθεια;

 

Αντίθετα, τον πετάς μπαλάκι σ' ένα φόρουμ, για να του καλλιεργήσουμε μαζί τη νοοτροπία να περνά τα μαθήματα στη ζούλα...

Γιατί δεν τον έφτανε ο "φίλος" του........

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...